- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy A Focus (2014-es autó) 1.6 TDCI 95 lovas és 115 lovas változatánál van bármi mechanikai különbség vagy csak más szoftver fut rajtuk?
A kérdés lényege, hogy át lehet-e írni a 95 lovast az erősebbik verzióra mindenféle károkozás nélkül? -
nagyúr
-
-
enginev3.0
félisten
Hi
Honnan tudom hogy gyújtótrafót, vagy gyertyát kell cserélni az autón? Lehet következtetni a hibák alapján?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Gergőke88
addikt
válasz enginev3.0 #201210 üzenetére
Első körbe gyertyát szoktak és utána trafot.
tudod mikor volt cserélve a gyertya? -
tboldi
nagyúr
válasz enginev3.0 #201210 üzenetére
-
gergo5991
őstag
valaki tudja a merci oldalon (vagy 6 európai országét próbáltam) miért nem enged konfigolni egy gls 63amg-t? 580al megy csak. Nem mintha vennék csak kivancsi vagyok valamire.
-
-
barnam_
nagyúr
válasz gergo5991 #201213 üzenetére
A német oldalon is engedi konfigurálni
-
80 helyett 107, 10 nap eltiltás, 333k bünti
Szóval elég fair az otthoni rendszer
"Maserati driver banned for speeding in Pontypool | South Wales Argus" -
Kickass
őstag
Autófotózásra vmi jó helyszín ötlet Érd/Törökbálint/Batta vonalon?
Ideje meghirdetni a Mercit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz enginev3.0 #201210 üzenetére
Ha tobb gyujtotrafos az autod akkor a trafok cserelgetesevel kiderulhet gyorsan es egyszeruen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
Láttam ma élőben is Golf 8 GTI-t, hát a 7-s szebb szerintem.
Volt rajta ilyen 5-6 pontból álló nappali fény szerűség, ez vajon gyári vagy már ment a tuting?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
veterán
válasz Doki16 #201200 üzenetére
same here köszi neked is meg mindenkinek az iránymutatást. ott a kis érzékelőcske a visszapillantó mögött. jó rájönni ilyen extra dolgokra lassan 5 hónap használat után bár ennek akkor lenne értelme, ha a sebességet is maga tudná szabályozni. bekapcsolni nem nagy gond az ablaktörlőt, de állandóan állítgatni az eső erősségének a függvényében az már zavaróbb. remélem a golf majd tud ilyet is.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kickass #201222 üzenetére
Példa Törökbálinton, vagy esetleg ideális lehet valamelyik felújított vasútállomás parkolója is nyugodtabb időben.
-
Biqci
aktív tag
Én mindig kikapcsolom, mert már néhány cseppnél beindul, még ha az érzékenysége teljesen le van véve. Öröm nézni, sőt szinte hallani, amikor az alig nedves, de legalább poros szélvédőt karistolja. Majd amikor jó nedves az üveg, na akkor kapcsolom be...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Gabesz87
addikt
Nekem a Megane-ál volt idegesítő néha az esőérzékelős ablaktörlő. Volt, amikor indokolatlanul, alig szemerkélő esőben, legalacsonyabbra állítva is törölt, mint a bolond, és a másik véglet, amikor legmagasabb intenzitásnál sem törölt olyan gyorsan, és gyakran, ahogy kellett volna. Passat-nál eddig még nem zavart, nem vettem észre, hogy hülyén működne.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #201119 üzenetére
Próbáld meg, hogy porszívóra rá ductapezel egy kb 10-14es hajlékony gumicsövet. Refi izzó helyén dugd be, és jellemzően a tömlő úgyis mindig kanyarba akar lenni, így tudod irányítani. C3 lámpájából így szedtem ki sok sikertelen próba utána legyet. Meg most egy rohadt kis pók került valahogy a 208 lámpájába, de egyelőre nem vettem magamon lelkierőt még ehhez a csodás időjárás miatt...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Eagl3 #201201 üzenetére
Járj utána, de valószínű a 115 lovasban (gondolom DV6) VTG-s, a gyengébben WG-es turbó van, és az intercoolert is az erősebbhez szokták rakni. A befecskendezési nyomás is korábban 1600 vs 2000bar volt a két változatnál, illetve a kettőstömegűt is általában az erősebbe rakták (nem tudom a 95 lovasba épp került-e), sőt sokszor még az ötös-hatos váltó is külön van, és overboost is a hatoshoz jár (de csak az 3-4-5 fokozatban). Legalábbis másutt ezek a DV6os receptek, Fordot nem igazán ismerem, nem tudom ettől eltér-e.
Gabesz87: 99%ban olyankor töröl indokoltalanul sokat egy automata ablaktörlés, ha valamit maszatol (ha nem is látjuk). Szinte mindig megoldja ha ilyenkor nyom az ember pár másodperces ablakmosást. M3-ban nekem kb közepes az esőszenzor, nem rossz, de használtam kicsit jobbat, meg sokkal rosszabbat is (F30).
Automata világítást én is garázs miatt kapcsolom ki, de osztrákok felé ha megyünk sok alagúton át, mindig átpöccintem automatába .
Hondánál írtátok többen hogy a klímát ki-be kapcsolja (én a Civinnél és Accordnál nem tapasztaltam), fura. A többinél tudtommal/úgy vettem észre állandóan be van kapcsolva a kompresszor, így csak a meleg levegő arányát és befújás helyét változtatja (általában jól, de erős kivétel a kettes Focus egy és kétzónása is, és még ezt is alulmúlta az F30). Úgy meg elég csak a hőmérséklethez nyúlni (felfelé egy fél fokot ilyenkor).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Biqci
aktív tag
Ja, az Accordban is elég jó, csak az idegesít, hogy néhány cseppre is rátöröl. Ezért is kapcsolom ki automatából. Bár lehet bennem van a hiba, de szinte minden automata funkciót kikapcsoltam, de meg is tudom magyarázni. Az automata törlést írtam, az automata világítást, mert ha beállok a garázsba akkor jó ha felkapcsol, de mikor legközelebb indítom, gyújtásra felkapcsolja a lámpát és arra ráindítani nem kedvez az izzónak. Az Accordba pedig közismerten "egyszerű" a cseréje. Inkább ha elindultam és szükséges, kapcsolom automatára. Az automata klíma is mindig ki van kapcsolva, mert egyszerűen idegesít, ha csak egy picit is melegebb van mint a beállított és rögtön indítja a klímát, holott az ablakokat ha lehúzom, máris szükségtelen.
De ez nem azt jelenti, hogy feleslegesnek tartom ezeket, hanem mindent használok, csak a megfelelő helyzetben..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
Tegnap rápillantottam a jszp-re a régi autóm kapcsán )épp nosztalgius hangulatban voltam...), gondoltam megnézem mizujs a kilométereivel, mennyi tettek bele a másfél év alatt.
Khm... 328km-t!
Sz'tem még műszaki előtt visszatekerték...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Biqci #201240 üzenetére
Skodában led van, annak nem árt, a Subaru meg direkt késleltetve kapcsolja olyankor a lámpát. Klíma nálam is ki van kapcsolva és azt is utálom, hogy belsőkeringetésre kapcsolva automatice indul a klíma. Viszont lekapcsolni a befújást csak menüből tudod instant. Szóval ha indul előtted az Euro 0-ás Volvo 7700 akkor vagy klímázol vagy nyeled a NO-ot.
#nincsbennetarcsi
-
Autós csikóknak a TIR-be a segítséget.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html