- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ZIDOO médialejátszók
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Snoop-y #200047 üzenetére
Ne viccezzémán! A Touaregnek 75cm a gázlómélysége a Q7nek meg 50xm. A gyári adat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
3L1T3
addikt
válasz kisza25 #200050 üzenetére
Jó de az elmúlt években valóban tettek azért , hogy felkerüljenek a térképre! A Tucson pl egy más kategória mint bármelyik másik hasonló SUV! Ugyanakkor az is igaz , hogy szívesebben lnék egy Golfba mint egy i30-ba!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
válasz AMD Power #200049 üzenetére
Elmondjam, hogy mennyivel igénytelenebb megoldások vannak benne? Amit nem látsz oda már filcet sem tettek, pl műszerfal alá, a hangszoligetelés is gyengébb
Az alkatrészek sokkal drágábbak, mert rá jön a vám+szállítás (hajó) stb. Ezt a kereskedő is elismerte.
Mondta is hogy nem is érti, hogy a hyundait mennyire viszik 6M Ft +, mikor a tipo mekkora bestby volt 4-4,5M Ft-ért, de neki végülis mindegyEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz 3L1T3 #200052 üzenetére
Nekem amúgy kia kb minden modellje tetszik, leginkább a proceddet venném megint. De Fater niroja is nagyon finom kis szerkezet lett, ott érzem a 4,5 vs 7M Ft-ot. Nagyon lefedték a piacot a hyundaial karöltve, ügyesen csinálják és tényleg sokat fejlődtek, de árban is sokat mentek feljebb. Mikor a kia pro ceedet vettem 2011- ben az volt a bestbay 2,69M Ft volt az alap és 3,15M Ft volt felextrázva, most meg a tipo 4,45M Ft-ért.
Az 5,2M ért kinált i30- ban a 4,45M Ft tipohoz képest nincsen digit klíma, 4 vs 2 elektromos ablak, tolató radar, tempomat, 16" alufelni, b oszloptól extra sötétítés, könyöklő, teljes pótkerék, 7" központi egység telefon tükrözésel, kihangosító, metálfény, ködlámpa... és az a drágább ezek nélkül...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AMD Power #200056 üzenetére
Amúgy szerettem az összes kia/hyundait, de már be vannak azok is árazva. Tipoból az 5ajtós volt először, imádtam, csak el kellett adni, most meg a sedan ezt is imádom, presztízse az 0 de nagyon jó kis autó.
A vicc az, hogy a 2010-es 1,4M Ft os Seat ibiza sport mindenkinek tetszett, meg uuuu meg ááááá, egy fostalicska volt, jól nézett ki, de mint autó... elmentem vele győrbe a Tipoért a barátnőmmel és visszafele a tipoval csak annyit mondott, hogy egy másik dimenzió... kb a seat mint egy szekér...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
stickermajom
addikt
Na ma kifogtam én is egy agysebészt a régi 6-oson. Már sötétben a barom kamionos fényhíddal reflektorral mindennel jött szembe. Persze ezt honoráltam, erre mikor közelebb ért ránk rántotta a kormányt. Ha nincs ott asszony és a kölyök lehet megért volna egy visszafordulást az eset.
-
nagyúr
válasz stickermajom #200063 üzenetére
Komolyan pár embernek kijárna a...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz zoo8800 #200009 üzenetére
Nekem pont a digitklíma az ami legkevésbé érdekel, úgyse jó sehogy, úgyis belenyúlok. Egy luxusautóba is ellennék "piroskék" "hovafújjon" meg "mennyire" tekerentyűkkel.
Amit viszont még csak i30-ban láttam, hogy tud EGYSZERRE fújni ablakra, lábra és arcra. Na az királyság, full manuálba elfogadnám.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz Snoop-y #200011 üzenetére
Megpróbáltam lemérni, de ezt telefonnal már nem lehet, nem bírja. Se az indulást se a 100-at nem bírja időben rögzíteni.
Olyan érzés volt, mint a körhintán ... 5-6s körül a gyomrod érzed, itt már a tüdő és a mellkas is bizsereg, tippre bőven hozza a teszteredményeket, ami 4.2-4.4s -
MC Pite
veterán
válasz aero. #199972 üzenetére
Nem a 3k számít, sőt. Amíg nem meleg az olaj, ne nagyon essen 1800 alá a fordulat, gyorsításnál meg inkább 2200-2400 alá (sacc/kb, hajtáslánc függvénye).
Sokan pont ott baltázzák el, hogy még a sűrű olaj vánszorog, kenés így alig van, és még alacsonyabb fordulaton csesztetik a gépet mint szokták, holott pont magasabb fordulaton kellene az elégséges kenéshez; csak nem mélyrenyomni a pedált, hanem kicsit óvatosabban gyorsulni, hogy ne legyen nagy nyomatékigény.Ez általánosságba, nem pont neked, nem tudom hogy csinálod, de legtöbb ismerős így öli a gépet egy féligazság alapján.
Vag tulajok huddal: Rendes autót, vagy vacak szemüveget kell venni. Sokszor olvastam, hihetetlen fatális marhaság.
Qru: Emuláld a digitklímát. Levegő mehet 2-3-akárhányra, a hőmérsékletet tekerd magasabba manuálklímánál. Mint a digit/automata klíma is teszi.
Megdöbbentő amúgy hogy a legtöbb user on-offozik vele (klímakulpungot is szétcseszi).
Bár igaz, sokan a digitet se tudják használni, 20⁰ra állítják, majd mikor mindenki lefagyott ac off, ha mindenki izzad ac on, és így megy végig...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #200070 üzenetére
Jelen. Igaz hogy én 5 perc klíma után taknyomatnyálamat összefolyatom de olyan hülye vagyok mint a főd. Sőt autót is úgy veszek h dobókockát viszek magammal és ha sikerül egymás után három alkalommal hatos dobnom csak akkor nem veszem meg a minden szart is...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz MC Pite #200070 üzenetére
Én krónikus módon figyelek az üzemi hőmérsékletre és az autóim műszaki állapotára, de nap, mint nap látom a környezetemben, hogy az emberek azt sem tudják, mi van az autóban, vagy mi az az üzemi hőmérséklet. Már meguntam okítani bárkit is ezügyben. Ha valaki figyel ilyenekre, az nálam csak plusz pont.
-
-
válasz aero. #200080 üzenetére
Bár valamilyen szinten ez is túlmisztifikált, amikor látom, hogy munkatársam 50 ezer km-t csavart bele a Mondeoba mindig hideg motorral (szar a termosztát) és mindjárt 300 ezernél jár, nem füstöl, szépen jár, akkor néha elgondolkozok, hogy sokat kibírnak ezek. A felhasználási szokásaimon nem változtat, csak érdekes.
Első tank átlaga tankolásos méréssel 9.6, board szintén ennyit írt.
-
pècsimunkás
addikt
Mielőtt leállítod az autót, lekapcsolod a klímát?
Én igen. Meg a rádiót is, meg ha sötétben megyek, akkor a világítást is.
Amúgy - ahogy írtam is múltkor, továbbra is úgy használom a klímát, ahogy eddig. 22 fok, lábra, és szélvédőre menjen. Mint ahogy a manuális klímát .
Automata módban talán ha 3x-5x használtam a 4 év alatt.
Próbáltam esélyt adni az automata klímával, nem jött be .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #200082 üzenetére
csak automatában használom, manuálisan vagy meleg lesz, vagy hideg
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Snoop-y
veterán
válasz bitpork #200051 üzenetére
SRT kezikonyv:
•Always check the depth of the standing water before driving through it.
Never drive through standing water that is deeper than the bottom of the tire rims mounted on the vehicle.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #200082 üzenetére
Igen, még érkezés előtt (csak a venti megy) mert különben belerohad a kondenzvíz és begombásodik hamar. Auto módban jó, csak akkor a hőfokot kell fel/le tekergetnem. Ha meg megunom akkor manuális módba rakom mint te.
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #200089 üzenetére
Mami mobil szigoruan oviba jarashoz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
stickermajom
addikt
#majomblogol
Megjött a határozat/végzés a kerítésnek tolató kisteherautósról. 30k bünti. Külön tetszett az ez a mondat a bíróság részéről: "közlekedési morálja nem az általában elvárt, a cselekmény súlyát az eljárás egész tartama alatt nem fogta fel."
Más: mi most az ajánlott nembosoko ablaktörlő lapát, ami itthon polcról elérhető? A gyári közel 3 évig bírta, most kezdett csíkozni. Mondjuk, ha belevesszük, hogy tavaly alig volt használva és garázsban áll az autó, akkor annyira azért nem jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Formula-1
- Yettel topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ZIDOO médialejátszók
- Fujifilm X
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- Villanyszerelés
- További aktív témák...