- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #13445 üzenetére
+ bitpork: Persze, nem is tudtam nyugodtan aludni emiatt az éjjel.
roberto211: Nem kell a Swift/Fóbiára levetíteni csak a konkrét példát hoztam. Az a baj, hogy itthon többnyire tojnak a jobbra tartási kötelezettségre. Mindenki úgy érzi, hogy született előjoga csettegni a belsőben. Én tolom neki, de ha jön egy gyorsabb autó akkor elengedem. Most is nyomtam a szokásos tempómat ami azért nem gyök kettő, láttam a tükörbe, hogy jön egy Cayenne ágyúgolyóként már dobtam is ki az inexet és szépen lehúzódtam. Nem okozott fájdalmat, sztem mások is kipróbálhatnák...
A lassúság meg sztem kor függvénye nagy részt. Muter régen simán verette 130-al pályán, ma már 110 fölé nem mer menni és nem azért mert így kevesebbet eszik a gép. Az 1,2i-je akkor se eszik sokat ha 130-al mész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz rbalint88 #13447 üzenetére
Ezt ertem de a Swift nem a belsobe hanem a külsőbe ment.
A Fabia ment be a belső sávba ,Ő nem húzódott le. Neki valóban lekellett volna. De ha fordítva lett volna akkor is.
Qru: Szerintem is összefüggésben van a korral. Vagy máshogy látják vagy nem tudom. Belsobe en akkor megyek be ha látom hogy nem jon senki illetve ,előzés céljából max. Pont csütörtökön volt egy ilyen példa ,M0 rol jöttem 21 es útra. Előttem wagonr 1.3 vvt előtte meg vagy 2 teherautó. Nem merte megelőzni ,es igy jöttünk vagy 10km en keresztul. Na jött a 2x2 sávos gyorsító 21 es felé ami ugye annyit takar ,hogy a belső sav az párszáz méterig tart csak tehat nyomni kell rendesen plane nekem .. Így belekezdztem wagonr , plusz a ket teherautó előzésébe ,bementem belső sávba. Wagonr mit csinál ? Elem jon 90-100al es igy akarja megelőzni a par teherautót. Visszasorolni nem tudtam igy kezdett veszélyessé válni a szitu. Nem tudtam mit csinálni , addig dudáltam meg villogtam míg le nem húzódott mert lassan kezdett elfogyni a sav. Nagy nehezen ,szépen lassan lehuzodott es szerencsére volt annyi időm/helyem hogy a teherautok elé betudjak menni 3as padló , 4es elejével. Tehat kicsit para volt de megoldásra került végül.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #13454 üzenetére
A swiftnek le kellett volna mennie kapaszkodoba, fabia marad kint, Franco meg vereti a belsoben huliganmodra es mindenki bulldog.
-
addikt
Én kegyetlenül elmegyek ott is Heti 1-2 ezer km megyek,sokan végig a középső sávot használják.De mind nyugdíjas,szemüveges...Kár velük foglalkozni,mert a kresszen is megbuknának.Nem értik meg,mert miután "elhaladok mellettük" nem jön rá a fogyatékos,hogy kihúzódhatna.Úgy van vele,hogy aki gyorsabb balról meg tudja előzni,a kamionoknak meg a külső való.De én nem panaszkodom,mert nagy problémám nem nagyon volt,nagy terepjáró előtt nem sokan bátrak
-
aram01
nagyúr
válasz roberto211 #13454 üzenetére
A 21-es amúgy is cinkes, Selyp előtti gyorsító volt?
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #13446 üzenetére
sziasztok.
szerintem 60km/h a minimum az autópályán.DeFranco sima sziló is elég, nem kell hőálló. az fbs is hibátlan. de 3M (1mm vastag) kétoldalas ragasztó is jó. letakarítani szerintem egyiket sem leányálom, főleg, hogy nem árt vigyázni a fűtőszálakra.
én városban (ahol olyan a helyzet) nem egyszer megyek a belső sávban folyamatosan. nem akarok én feltartani senkit, de a külső sáv hullámvasútján, kátyútengerein, csatornafedelein sem akarom kinyírni az autót.
akinek nem tetszik, reklamáljon ahol kell, hogy csinálják meg az utakat patikára.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
DeFranco
nagyúr
válasz Skillet #13465 üzenetére
köszi FBS van, úgy hogy az nyer. eltávolítani úgy látom oldószerrel kellene majd, tényleg kérdéses, hogy a fűtőszálakat nem bántja-e
én városban (ahol olyan a helyzet) nem egyszer megyek a belső sávban folyamatosan. nem akarok én feltartani senkit, de a külső sáv hullámvasútján, kátyútengerein, csatornafedelein sem akarom kinyírni az autót.
akinek nem tetszik, reklamáljon ahol kell, hogy csinálják meg az utakat patikára.szégyen nem szégyen ezt én is gyakorlom ha muszáj. törekszem az előzékenységre és az élni hagyásra, de a kocsimat nem fogom tönkretenni más kedvéért.
-
TaaT
veterán
Oh én a múltkor simán megkaptam hogy mekkora büdös bunkó vagyok hogy ültetett nagykerekekes autóval lakott területen belül a belső a sávban megyek a széttaposott szélső helyett.
Amúgy meg is lett az eredménye hogy hídépítés miatt csak egy útvonalon tudtam közlekedni az utóbbi 2évben (kertváros to belváros) = [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
roberto211
őstag
válasz aram01 #13464 üzenetére
Hát ha rakanyarodok 21 esre az M0 rol akkor az első gyorsító volt.
Hogy most milyen város /falu van előtte mi utana fogalmam sincs ,GPS szerint mentem.
Amúgy most tankoltam. 14literből elmentem 192km-t. Regi literes stifthez kepest szerintem nem rossz ha azt nezem h nem vagyok akadály
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
aram01
nagyúr
válasz roberto211 #13470 üzenetére
Lehet több 21-es van, de amiről én tudok oda max az M3-ról tudsz lemenni
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #13470 üzenetére
21-es nem megy az M0-ig. Legalábbis tegnap még Hatvannál ért véget mikor utoljára arra jártam...
#nincsbennetarcsi
-
rover45
senior tag
Srácok, használ valaki bőrápolót? Nem szeretnék próbálkozni bármivel, mi a legjobb választás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #13473 üzenetére
Az lesz az. Hatvantól megy fel a határig. Most szépen el is kezdték bővíteni 2x2 sávosra.
#nincsbennetarcsi
-
rover45
senior tag
válasz runner 125 #13475 üzenetére
Már nézem is, köszönöm
-
-Mike-
addikt
Vajna Timi és a parkolás
-
roberto211
őstag
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #13478 üzenetére
Igen vannak ott kacskaringós terelések most. Örömmel lendültem be 1-1-be, volt ahol a sperr ellenére is elkapart az ívbelső. Most hogy már rendes gumim van bátrabban kenem neki.
#nincsbennetarcsi
-
Rivaul
addikt
válasz DeFranco #13466 üzenetére
FBS patent. Én a gps tartót tettem első szélvédőre mert régi kilós darabom van és semmi nem bírta. 2 nyár után is azzal a tartóval adtam el a kocsit
QruÉn múlt héten jártam meg a balcsi utat. Kifejezetten kultúrált volt a közlekedés. Talán 3x kelett kimennem a külsőbe. 140-145 tempóra ráállok és nem nagyon zavarok senkit. Aztán hazafele jött egy új A4. Az a tipikus barom aki kielőz és lemegy a külsőbe aztán megint előz és újra külső... Már vagy 3x elmentem melette mire oda jutottam hogy nem húzódok le többet előle. Persze hogy beleállt a p..ba és villog Mondom a..ád. Jött egy kis üres hely a külsőbe, lazán kikerülhetett volna (2 percre megint) de semmi csak tapad. Aztán mikor már nem volt jó a terep mert a külsőbe is jött a sor akkor megindult hogy elém vág. Nah ilyenkor jó hogy a rover magasról indul. Gondolom nem egy 3 ezres gép lehetett de mire beért az ajtómig addigra elfogyott a lendülete (180-nál...) és visszacsorgott mögém. A sor után elengedtem és inkább lassítottam had húzzon el a p..ba. Nem ér annyit egy ilyen hülye hogy valakinek baja legyen. Csak érdekelne hány emberrel szórakozik egy nap az ilyen...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aram01 #13484 üzenetére
Ott a környéken hol érdemes tankolni?
Mert Pásztón a MOL kút 399,9-es literára láttán szívgörcsöt kaptam enyhén, még az M3-ason is 5 ft-al olcsóbban adják a nyálat mint ott...mod:
Rivaul: Milyen moci van abban a Roverben? Enyém olyan tempónál már nem vigéc...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
Én legutóbb 400ért tankoltam 99-est a Lukoilnál, de azóta vagy 3x drágult a benya.
Give them hell Ukraine!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #13488 üzenetére
Szerencsére nekem kitartott Pestig itt meg azért sokkal jobb áron megy a nyál.
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
válasz Burt1793 #13491 üzenetére
"Nem kötelező, de azért illik lemenni a szélső sávba lakott területen kívül is"
"Ezen sokat vitáztunk, kresz bekezdéseket linkelgetve."
Nincs vita, kint kötelező bent nem.
"Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni."
"(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."
Give them hell Ukraine!
-
Rivaul
addikt
Nem nagy. 1.6 109hp. Gondolom hasonló lehetett a négy karikás is. Azt hogy vigéc nem mondanám de mivel jóval később nyit így tarthattam az előnyt Kifejezetten pályán és magasabb tempóba van elemébe amúgy. Az állórajtos gyorsulás viszont nem az ő terepe. Valamit, valamiért.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #13446 üzenetére
Én 160-al is kimegyek a kapaszkodóba, jobbra tarts van.
Egyébként a múltkor spottolt Pontiac Aztec után nem hittem, hogy van lejjebb, de ma láttam egy magyar rendszámos Ford Ecosportot.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz szőröscica #13498 üzenetére
A kapaszkodósávba 160-nal azért már nem kell kimenni, kamionok rendesen el tudják cseszni az aszfaltot ott és nem hiszem, hogy el akar menni melletted egymás mellett egy autó mondjuk 180-nal, illetve 200-zal... Főleg akkor, ha olyan üres az autópálya, hogy ki tudsz menni a kapaszkodóba.
Meg persze szabály szerint, a kapaszkodósávra nem vonatkozik a jobbratarts.
Az aztec hihetetlen, én beleszerettem a Breaking Bad során... Persze nagyon adja, amikor megveszik a két izomautót. [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Energiaital topic
- Autós topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tippmix
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen