- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveAd
tag
válasz Maximum1 #277897 üzenetére
3 atutos bringam van, egyikben sincs semmilyen holtjatek, viszont koncentrikus es sikban van, szoval szepen belepasszol a tengely menete. En azert is rakerdeznek; ha ez valoban a Cube "muszaki megoldasa", akkor le fogjak irni, es Fulton is megnyugodhat (ha esetleg nem, akkor remelhetoleg orvosoljak a hibat).
Az utobbi 15 evben volt saccra kb. 25 gyari kerekszettem (kozte 4-5 Fulcrum is), egyiket sem kellett bejaratni. A regi 26-os montis Fulcrum elso kereke kezdet anno kotyogni 2 ev hasznalat utan, de azt is 2 perc volt utanallitani.
Lehet hajtani is, de akkor kesobbi reklamacio soran a Cube szettarhatja a kezet azzal, hogy user error. Most igy uj allapotban nehezen tudnak ezt haritani
-
chubby2o6
senior tag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fulton #277889 üzenetére
A kerekeket kivéve ha kézzel forgatod a tengelyeket, érzel különbséget az első és hátsó kereket illetően? A váltó tartó fül ellendarabja a vázban kotyogni szokott, ennek a mértéke lehet változó, de nem szoktak túl passzentosak lenni. És az, hogy a hátsó átütő tengely menete nem talál be azonnal, hanem kicsit játszani kell vele, az szintén jellemzően előfordul ha az ellendarab fixen meg van húzva. Én inkább arra gondolok, hogy a csapágy/csapágyfészek passzentosabb hátul és amikor ráhúzod a tengelyt azért szorul meg jobban a hátsó kerék. Persze azt sem zárom ki, hogy tényleg van valami pontatlanság a váltó tartó papucsban esetleg a vázban, de erre kisebb esélyt látok. Ha ez megnyugtat írd le a tapasztalataid a Cube-nak, a videón úgy is látszik a lényeg, ha nem értik mit mondasz akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #277894 üzenetére
Még ezzel a esetleges cube válasszal kalkulálva: "hogy vigye be ahol vasarolta a kerekpart atvizsgalasra" erdemes számításba venni a pro/contrát, azaz nekem oda vissza 1000km az út. 1 beviszem 2 érte az 2000km. Ha így vidiren amit kötve hiszek(esélytelen), küldenének új kereket a boltba, még még el is mennék érte.
De az hogy bevigyem a bringat aztán érte is menjek egy ilyen dolog miatt..az nincs pariban a mérlegen nálam.( a ráfordított idő és anyagiak az utazásra) ( + ha már ennyit faradoztam mentem, vajon tényleg megcsinaltak e vagy tovabbra is szar lesz).
Illetve ha úgy döntök nem viszem emiatt most vissza (miután ők kérték) nem e a lesz ez baj a későbbi esetleges komolyabb gondnál .. -
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277909 üzenetére
De ha megnézed a videót, akkor elmondom ha pkcit engedek a tengelyen már jól forog. És ugyan, arrol nincs videó, mit játszottam ezzel, de kellő idő ment el erre a feszesség játékra. Ha kicsit is innen lazítok a feszesség állítón, onnantol kotyog a kerék!! Ennyi. Állványon nem érezni, de a földre lerakva igen. A kerdés ez a fajta kotyogás oké e, vagy földre lerakva sem lehet.
Elsőt rövid időn belül beállítottam, h szépen forog nem kotyog. Itt a hátsónál nem lehetséges. Ezt ki merem jelenteniTehát h világos legyen: én úgy játszottam a feszesség állító csavarral hogy belekalkulaltam a tengely meghúzási erejét is. Így mikor pl at első keréknél is kilazítom a tengelyt akkor kotyog a kerék kicsit, ha meghúzom 10Nm akkor megszünik es szepen forog. Hátul ezt nem lehet megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #277905 üzenetére
ha tippelnem kellene akkor ahol most a 34T-s tányér van annak helyén lesz a 40T-s így képről vissza nézve még így is elfog férni. Bár a CUES széria integrál hajtóművei fordítotja az eddigieknek. Értem ezalatt hogy a csőtengely eddig a hajtóművel volt összerakva és a bal hajtókar volt amit utólag rá csavaroztál a tengelyre itt fordítva van vélhetőleg amiatt hogy a lánctányér ne érjen bele a láncvillába se a 40/42T-s
Cues U6000-1
Pl. a shimano fc-m5100-1[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz rétisün #277876 üzenetére
Már jött az értesítő, hogy fizessem ki. Egyébként nem 24 óra, hanem 5 napom volt rá. Szóval, úgy fest, lesz belőle valami. Ja, február 9-ig írták, hogy meg jön.
Hasaggymeg: nem számoltam ki, nyilván beleférne. Bár én egy év alatt leamortizálok egy láncot és egy sort. De valahol meg kellett húzni a határt. Meg milyen jó móka lesz DT Swiss kereket venni, és szerelni Meg azért remélhetőleg ez a Fulcrum OEM kerék sem kukába való minőség.
fulton: látod, maradtál volna a Csepelnél Azért egyfajta mazochizmusra vall egy ilyen kerékpárnál is kákán keresni a csomót. Rakd össze, azt menj vele! 7 ágra süt a Nap. Én majd holnap megyek, tesztelem az új nyerget, meg a Garmint, ma más program van.
chubby2o6: ja, meg még egy apróság a Canyon DT Swiss kerekével kapcsolatban. Ez az Endurance LN SH11 is valami egyedi OEM kerék, nincs ilyen a DT Swiss kínálatában. Olvastam fórumokban, hogy nem is ugyanaz a minőség, sőt, a DT Swiss supportja hivatalosan sem igazán ajánlja tubelessnek, noha elméletileg tudja. Gyakorlatilag meg a csapos illesztés miatt több emberkének ereszt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
chubby2o6
senior tag
-
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #277914 üzenetére
Én akartan 36T-s tányért de volt kettő aprócska gond CUES gyárilag 30/32/40/42T-s 1 tányéros hajtőművel készül másik nekem fontos a nadrágszár védő mert mivel női vázas kerékpárt vettem így az asszony is tudja használni ezért fontos az gyárilag 30/32-s tányéron még a furatok sincsennek kialakítva annak csak 40/42-s táynérhoz jár alapértelmezetten az. Azt viszont nem tudom hogy utólag fel lehet-e rá hebrákolni valahogy is egy olyat. De ha Deore 4/5és 6.0000-s szériát raktam volna össze ott is valahogy fel kellet volna hebrákolni egy olyat mert a narrow wide tányérokon szintén nincsen ilyen opció.
Azt viszont nem tudom hogy ezeken lehet e egyáltalán tányért cserélni a CUES rendszeren vagy komplett hajtómű cserével jár az egész -
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #277913 üzenetére
vagy én emlékszem rosszul, vagy azóta változtattak, de nálam 24 óra volt a fizetésre, ahogy írtam is korábban. persze az is lehet, hogy kaptak pár e-mailt, amiben kevesellték a 24 órát.
(#277915) Tin: igen, ilyen szempontból budget...mindig a legolcsóbbat vettem, mert alapból úgyis inkább csak a vázszett kellett, pár éve már nem kapható külön. bár ennél a bringánál már nem lett majd' minden cserélve...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #277913 üzenetére
Hiába sütkérezik nem tudom vinni mert talaj nedves havas.. a jovő hétre jó időt mond már.
-
SteveAd
tag
válasz fulton #277903 üzenetére
nem kell bonyolitani.
A kerekre ird azt, hogy "There is some axial play in the rear wheel hub. If I adjust finely the preload collar on the non-drive side to take out the play, the wheel does not rotate freely (there is way too much friction in the hub)".Segithetek a valtofules resszel is, de lehet, hogy Runnernek van igaza. Nem lattam meg Cube-ot ilyen kozelrol, az en Speciimen nincs ilyen problema (fixre rogzitve is szepen beletalal a menetes vege a tengelynek). Cube-os kollegak talan tudnak ebben segiteni, mert lehet, hogy ez tenyleg igy van kitalalva
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #277916 üzenetére
Én anno vettem egy ilyet [link] , 36T tányérhoz simán fel lehetett tenni. Nyilván a hajtómű osztóköre határozza meg, hogy milyen védő jó hozzá. Már ha csavaros a felfogatás. Ha direct mount, akkor passz. De úgy nézem, a Cues csavaros, csak nem 104 bcd-s. Ha a linken nem is, alin biztos találsz olyat, ami passzol az osztókörköz.
-
addikt
-
őstag
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #277912 üzenetére
Általában a Direct Mount lánctányér felfogatású hajtóműveknél van fordítva a csőtengely. De ott megvan az oka, hogy odaférjen az ember a lánctányér csavarjaihoz. Itt a CUES hajtóműnél nem sok értelme van a fordított rögzítésnek, de látom az oldalfeszesség állítót ellesték a SRAM-tól.
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #277916 üzenetére
Tök fölösleges a nadrágszár-védő. Régi tripla hajtóművemen volt, a FUNN-on természetesen nincs, sosem akadt bele semmi. Asszony 1x1-es singlespeed, női vázas biciklijln sincsen védő, neki sem akadt bele soha semmi. Ha nem trapéz szárú nadrágban tekersz, akkor szerintem holt fölösleges.
A 36T-s tányér tényleg bőven elég, én azzal vettem a FUNN-t, abból 32 - 34 és 36T-t kapni.
Lényeg a lényeg, én vagy a Deore M5100-at venném vagy más gyártótól. Nekem azért esett ki a Deore, mert azt nem lehet kapni 36T-vel, de utólag lehetett volna cserélni nagyobbra. A FUNN meg amúgy is tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #277926 üzenetére
nekem nem csak amiat kell mert félek hogy a cső nadrág szárát bekapja e vagy sem hanem amiatt is hogy ne legyen olajos/zsír a nadrág szára. De úgy tudom de javítsatok ki hogy ez a rendszer nem kompatibilis más tányérokkal csak egyenlőre amit a gyártó elérhetővé tett komplett hajtóművel. Ami "viszonylag olcsó" mivel komplett hajtó művet 30/32T-t lehet találni 22.000-től egy direct mountos tányér se sokkal olcsóbb.
Én direkt kérdeztem itt és itt inkább a Cues-t ajánlották. Főleg tetszik nekem az hogy én 10-s rendszert akartam de könnyen és olcsón lehet akár 11-set vagy 2*10-set ki hozni belőle. És az is hogy ha be válik nem lesz tényleg kismillió alkatrész még kombatibilitási probléma hanem kvázi a "sarki zöldségesné"l is kapni fogsz alkatrészt hozzá amihez nem kell az internetet és a fórumokat bújni hogy jó lesz e vagy nem.
Én abban bízom hogy a CUES nem hozza azt pocsék minőségi szintet amivel kiakarják váltani a Tourney-Altus-Acera és Alivio családot. Mert elég szomorú hogy a váltókar kijelzője beázik az Altusnál de egy 25 éves Deore LX 570-nek pedig nem[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
Túl jó erőben vagyok!
Remélem lehet hozzá alkatrészt kapni, sajnálnám kidobni.
-
Speedy007
őstag
Szeretnék venni ilyet BBB BTL-27 ez kompatibilis lenne ezzel [link]
-
fulton
addikt
válasz Runner_fxr #277909 üzenetére
Most mentem egy karikát a géppel tudod mi a durva? Még most is kotyog. Most megint vehetem ki még mindig feszíthetek a feszítő csavaron holott már így se forog szépen....
Majd írok a cube-nak mit mondanak.Legvégső esetben ha úgy van kicserélem ezt a hátsó agyat hamarosan, veszek egy 32 lyukas Onyx agyat amit be tudnak fűzni ebbe a 24H fulcrum felnibe 16/8 bontásban...furán fog kinézni de ..ezzel megoldva. Kar erte mert am hótra csendes az hub...
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz Mezga Aladár #277928 üzenetére
Ugyanilyen SKS pumpám van, 10+ év alatt nem sikerült eltörnöm, pedig én nagyon nem vigyázom a cuccaimra. Szerintem simán vissza lehet ragasztani a letört részt, de ha letöröd a másik felét is, valahogy biztos lehet rá kendácsolni valamit egy partfis nyélből is.
fulton: Nincs más választás, erre a bringára meg az alföldre kell valamilyen nagy peremmagasságú kínai, DT hubos kerékszett!
[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
válasz fulton #277930 üzenetére
Ld. fentebb az angol szoveget. Ennyiert nem varhatjak el, hogy 1000 km-t utazz a boltba. Vagy kuldjenek egy cserekereket vagy max. irjak jova ennek a szervizeleset a Bringalandban (ha meg tudjak egyaltalan csinalni). Nekik is irhatsz vagy hivd fel oket, hatha tudnak segiteni. Az is lehet, hogy csak csapagyat kell cserelni, vagy megnezni, hogy rendesen be van-e a huzva a csapagy az agyba
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #277930 üzenetére
a ratchetes dt370 agy meglepően halk, ami a g1800-as kerékszetten van, zavar is
dt 370 ratchet < dt 350 < dt 370 3pawl a sorrend
a szitázatlan alis novatec (?) is viszonylag hangtalan.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Tin
veterán
Végre kész.... ennyit szarakodni vele, komolyan. Több csavarból vágnom kellett, az egyik rövidebb, mint kellene, a tartópálcákat is vagdosni kellett... vagy 10x ki kellett vennem a kereket, és visszatenni, hogy minden jól fut-e mindennel. Nyilván aki ilyeneket rak össze naponta, az tudja, hova fúrja a lyukat, meg hol vágja a pálcát, így hamar megvan, de nekem jó pöcsölős volt.
De legalább kész. Még mindig kicsit olyan nyuggeres ez a sárhányó, de ennél hatékonyabb és stabilabb nincs.
-
Speedy007
őstag
Kínaiak ennyire másolnak vagy hamisítanak? Gyártó nem is tesz említést 1 lánctányér esetén hogy lenne 34/36/38T-s verzió is a U6000-hez alin meg lehet találni [link]
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #277932 üzenetére
Nem értem tényleg hogy tudja elszorítani ha befogom a vázba ezt az agyat..mert kónuszost oké de ezeket??
Kiszedtem megint kereket és most teljesen rá húztam a szorító csavart, eddig ettől lazábban volt révén hogy mikor beraktam a vázba és ráhúztam az átütőtengelyt azzal adtam a plusz szükséges erőt meg h ne kotyogjon... de mint kiderült a mai próba kör után; most h haza jöttem, ránéztem és kotyogott tehát nem volt jó. úgyhogy kiszedtem és teljesen ráhúztam ezt a gyűrűt érzéssel és nézzétek meg a videó milyen szépen forog a kezemben(ha telon nezed rakd ki nagyba mert nem fog látszani a lényeg) még igy is...pedig ha ezt berakom így a vázba szorulni fog mint allat. Letezne h az átütő tengely így el tudja húzni? nekem ez fura
Vidin kicsit rosszul mondtam a végen, tehát lehet azzal játszani hogy ezt a feszítőcsavart lazítom és az átütőtengely el adom meg a végleges szorítást de nem lesz jobb az eredmény.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #277932 üzenetére
Írok mindenképp (cube-nak) mert ez már így nagyon tetszik. Most meghúztam a vidón ahogy kell, tehát nem játszottam rá az átütő tengely húzására, így marad, bármennyire is ronda a forgása (nem forgása) a vázban...befogtam més annyi neki. Fene egye meg..pedig milyen szépen forog már kézben a kerék hiába húztam rá teljesen.
[ Szerkesztve ]
-
zsola32
senior tag
válasz fulton #277938 üzenetére
Passzold el a kerekeket, és kell lőni egy DT-t
Tin féle DT-s kerekek jók is lennének, de ahogy nézem nincs jelenleg raktáron. Neked 12-es sorod van a bringán? Ha igen, akkor azért nem annyira egyszerű a képlet.
(lehet hogy én is eladom a fulcrum racing 700 db szettemet, és nézek helyette valami mást) -
MPowerPH
félisten
Azt hiszem megvan a bringam. Nem kiabalom el, nem is tul szep, de egy dologban extrem.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Mezga Aladár #277942 üzenetére
ka*be.. Te is járhatsz így még... F*lap.. díjaznám ha a jövőben kerülnéd velem a komonikációt, meret te mást nem tudsz csak gúnyolódni...nem vagyok rá kíváncsi. Befejeztem veled a társalgást.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277947 üzenetére
tényleg így van!
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest