- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #278251 üzenetére
"e-síléc" a felvonózás, vagy "ipari sízés"...
Azért létezik túrasízés is, ami a sífutáshoz képest, ahol egy zárt, fektetett pályán lycrában kardiózol, kicsit más kávéház.
A hegy lábától elindulsz hajnalban egy aláöltözet+max vékony polar mellényben 3-4es PZ-ban felfelé, viszed a ruhát,kaját,piát,lavina cuccokat magaddal, ha kell taposod a nyomot, majd 1000+ méter szinttel feljebb egy jó -30-as windchill mellett felöltözöl és jöhet a "szükséges rossz" DH.
Ez A síelés, minden más vicc. Mondom ezt úgy, hogy előtte 25 évig "ipari síeltem", elég sokat Chopoktól kezdve StMoritzig mindenfelé, mikor rajta voltam, akkor szezononként úgy 30 napot.
A kettő különbsége (pályasí vs túrasí) is hasonló, mint az ebike vs monti komolyabb távval/szinttel. Nem a heti egyszer mozgok aztán fog ez menni kategória.
Sajnos brutál sok idő kell hozzá, ezért pár éve hanyagolom -
Lacerta
aktív tag
válasz Runner_fxr #278290 üzenetére
Akkor hál' istennek soha nem volt alap kónuszos első agyam.
Neked nagyságrendekkel több tapasztalatod van, szóval nem kétlem hogy van 10 golyós. Így korrekt a megfogalmazás?A speci szerint ezek ugyanazok a zsírok, a sűrítőanyag kalcium komplex, az olaj 800 cSt félszintetikus. Még a viszkozitási index is megegyezik. Ennyi pénzért érdemi adalékolásra nem lehet számítani, de nincs is rá szükség, alacsony fordulat, kis hőmérséklet, rövid üzemidő.
A Shimi ugyan nem ad meg specit, ott a "német termék" felirat árulkodik, meg az, hogy amikor a gyári új középcsapágyat / kerékagyat szétkaptam, olyan zsír volt benne, amit sem színre, sem állagra, sem szagra nem tudtam megkülönböztetni attól, ami a TOP 2000 patronban ott volt mellettem.
A lényeg, hogy speci alapján ezek ugyanazok, még ha érzésre van is eltérés.Ez egy tök olcsó zsír ( nincs 2e Ft egy 400g-os patron ), és minden tulajdonsága arra predesztinálja, hogy biciklibe tökéletes legyen, szóval nem értem, mi szükség lenne variálni rajta. És ha patronban veszed, a Motorex sem sokkal drágább, csak a tégelyes kivitel ára súrolja a pofátlanság határát.
Kisebb-nagyobb eltérések azonos termék különféle batch-ei közt is lehetnek, főleg az NLGI besorolásnál van egy osztályon belül elég tág tűrés, és amikor dolgozol a zsírral, elsősorban ezt érzékeled.
Sőt lehet, hogy a Motorex mondjuk nem az ENI-től veszi a zsírt ( bár ott van az Autol a szomszédban ), hanem mondjuk a kínaiaktól ( ők is gyártják, már rég lejárt a szabadalmi védettség ).Azon kívül, kenőzsírt nem olyan egyszerű gyártani, hogy mást ne mondjak, mindjárt kell hozzá egy komplett finomító. Magyarul nem csak, hogy a Shimi vagy a Motorex nem gyárt saját zsírt, de sok nagy név is inkább kiadja még nagyobb neveknek bérgyártásba. Olcsóbb kategóriás termékeknél meg egyszerűen ugyanaz a cucc készül más-más címkével.
Vannak természetesen kis niche kenőanyaggyártók is, ők vagy csak a saját spéci adalékolást tolják be a folyamatba, vagy esetleg saját fejlesztésű alapolajuk van, de a készre kotyvasztást már kiadják a nagyoknak. Akiknek esetleg saját reaktora van, az pedig biztosan nem nagy méretű, szóval az ilyen zsírok valami elképesztően drágák, ha egyáltalán kereskedelmi forgalomban beszerezhetőek.
A vödrös zsírt nem érdemes leszólni, pont az az egyik legnagyobb szívfájdalmam ( tudom, kevesen vannak akik átérzik ), hogy az igazán jó, bicajba való zsírok általában 18kg-os vödörnél kisebb kiszerelésben nem kaphatóak. Annak az ára meg egy közepesen sz*r új bicikliével vetekszik, de legalább jó 5-600 évre elég, ha valaki befizet egyre.
Kivéve az Autol Top 2000 és annak különféle néven futó deriváltjai.De tisztában vagyok vele, hogy te konkrétan olyan vödrös zsírról beszélsz, amelyeknél a vödör annyiba kerül, mint egy felső polcos zsírnál egy patron.
Igen, tudom hogy ez így van, ezért kenem magam a csapágyaimat.
Egy alsó polcos csapágy sokkal hamarabb tönkremegy, minthogy a zsír számítana, és azokkal jellemzően amúgy sem mennek sokat, szóval nem ártanak nagyon vele. Meg legfeljebb gyakrabban jár vissza a user.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #278209 üzenetére
Téves volt az infó a nyomáscsökkenésről. Ugyanis bent a házban fújtottam fel aztán mentem vele kint és mikor legközelebb ellenőriztem kint 90 helyett 80 Psi volt csak... de ez a kinti-benti környezet közti differenciának volt köszönhető. Megtévedtem. Tegnap pumpaltam kint bele, ma kivittem a bicajt megint mértem nyomást és nem veszített.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Because
őstag
válasz Dark Archon #278310 üzenetére
Igen egész korrektek, bár bíztam abban, hogy megoldják jön az új megy a másik postafordultával. De overseas nem tudják begyűjteni
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #278299 üzenetére
Síelésnél is ugyanez a helyzet. Megnézel egy lesiklást, a lejtő aljában kivannak, mint a liba, pedig csak csúsztak lefelé
Síeltél életedben valaha? Nem a hóekézgetésre gondolok a hüttéig, hanem pályán, tempót.
Super G-ben 100 feletti tempót "csúszogatnak" a gyerekek, vannak azért ott erők, slalomban meg úgy kell fektetni a lécet folyamatosan, hogy elhagyod a fogtömésed.Remélem komolyan írtad, viccnek durva lenne
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #278272 üzenetére
ezt néztem én is, de aztán rájöttem, hogy tárcsás outi nyóc kiló alatt uccse van, fórumon is megmondták. na meg alu is, nem karbon, pfejj
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
addikt
válasz fulton #278308 üzenetére
Most már akkor azt is megnézhetnéd, a féktárcsa nem ér-e hozzá a fékbetéthez Ahányszor kivetted meg visszaraktad azt a kereket. Nekem legalábbis mindig vissza kellett nyomnom a dugattyúkat, miután ügyködtem a kerékkel.
Because: csak mire ez lezongorázódik, tavasz lesz...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szuszinho
őstag
Nézegetem a cipőket, mert közeleg a szülinapom...
Gaerne jóféle? -
Fall-N
veterán
válasz Lacerta #278303 üzenetére
Igazság szerint biciklihez a legolcsóbb zsír is megfelel. Mire kijönne az előnye a zsírnak kábé lehet is újra kenni az alkatrészt. Egy alap kónuszos agy sem fog szebben forogni ha Motorex zsír van benne. Ahogy írod, sokszor ugyanazt kapod más címkével. Például létezik KLS zsír is és kötve hiszem, hogy a Kelly's tudna gyártani kenőanyagot. Valakitől ők is veszik és nyilván nem top gyártótól, mert elég olcsó.
Ahová tényleg más kell, azok a telók, tagok, kerékagyak. Illetve másfajta viszkozotású/sűrűségű zsír kell.
-
addikt
válasz szuszinho #278317 üzenetére
Jónak jó, csak mérethez képest kicsi, és keskeny, még a wide verzió is. Benne volt a 10-es listában, amit vissza kellett küldjek. Illetve bénább a tekerentyűje, mint a Northwave-nek. Az NW-ét lehet menet közben is lazítani, ezt nem.
"GAERNE recommends ordering the shoes one size up." <- egyébként ehelyett nem lehetne esetleg normálisan számozni?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #278319 üzenetére
Kizart, a legjobb ha nincs cm-ben sem megadva a meret, szelesseget megadni mintha tilos lenne kis tulzassal
-
Speedy007
őstag
Elnézést kérek mindenkitől ha ekkora "felháborodást" okoztam hogy megkérdőjeleztem az E-Bike-ok létezésést. Nekem nincs vele és a használójukkal semmi bajom, csak én most sem értem hogy mi értelme van egy olyan eszközt "automatizálni/motorizálni" aminek az a lényege hogy az ember sportoljon,kellemesen kikapcsolódjon vagy a napi használatban tudja használni kompromisszum nélkül.
Más a magyar Foxpost-nak példát kellene vennie a külföldi szállító cégektől mivel 4 munka nap alatt már Németországból is ki hoznak házhoz csomagot és nem 120 km-ről kellet ezt megoldaniuk. Mivel megjött a Cues U6000 nagy része 90%-a ,holnap jön meg az első hajtómű is hozzá . Kerékagyak esetén biztosra veszem hogy Deore át címkézve mivel vaj puhán forognak, Alivio FH/HB 4050-s agy kissé darabosan forgott a tengely az agyban. Váltókar nagyon hangosan kattog szerintem , hátsó váltó esetén meg lehet fixálni a kanalat de a görgők nagyok gagyik benne . Hétfőn lesz majd betolvaa helyi szervízbe mivel akkor érnek rá és lesz át építve
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #278318 üzenetére
Nem az ár a lényeg, hanem hogy alkalmas legyen arra, amire használni akarod.
Nem a címke számít, ahogy írtam a Motorex is valójában egy tök egyszerű, olcsó zsír ( még ha drágán is adják ), annyit tud, hogy kis átmérőjű, lassan forgó, alacsony hőmérsékleten üzemelő csapágyakat ( is ) megfelelően tud kenni. De ezt nagyon tudja, és nem kell hozzá megvenned egy 200 literes hordónyit hogy szóba álljanak veled. Nem fog vele szebben forogni a csapágy, csak hosszabb lesz az élettartama. Amit persze nem okvetlenül veszel észre, ha nincs mihez hasonlítani.A zsír sűrűsége/keménysége ( NLGI osztály ) azt biztosítja, hogy a zsír ott maradjon, ahol szükség van rá, ne szivárogjon ki, ne repüljön el, de engedje ki magából az olajat amikor szükséges.
A másik tényező az olaj viszkozitása, és ez az igazán fontos, mert ettől függ, hogy üzem közben lesz-e összefüggő olajfilmed, vagy időnként, esetleg folyamatosan összeérnek a felületek.Az általános csapágyzsírok egyszerűen nem ilyen alacsony sebességekhez való olajat tartalmaznak, hanem sokkal hígabbat, ezért tökmindegy, milyen drágát veszel, nem leszel vele beljebb.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
Jöhetek egy talán kevesebbet szereplő témával? Vagyis inkább élménybeszámolóval a mai bikefit programomról. A Speedwayben voltam itt Budapesten, ők ugye Specivel foglalkoznak, tehát a Retül rendszert használják. A honlapon az van, hogy kábé 3 óra egy beállítás, na, ez nem vicc, mert tényleg 3 óra volt, és aztán lesz még egy visszajelzős kör. Ami az egész folyamatot illeti, először azt mérték (mérte) fel, hogy mennyire vagyok hajlékony, szimmetrikus, melyik ízületem hogy mozog, stb. Már itt kiderült, hogy nem lesz elég csak a bringával foglalkozni, nekem is sok mindenen illene változtatni. Ezt mondjuk tudtam eddig is, mert azért pár sérülést, kopást összeszedtem már, vannak beteg porckorongok, plusz alapból nincs semmi hajlékonyságom. Szóval egyszerre érdemes a hajlékonyságot is fejleszteni, plusz elkezdeni a stabilizáló izomzaton is dolgozni. Úgyis járok most konditerembe alapozás és általános egészség okán, ott megpróbálok majd például kitörést beiktatni, de valószínűleg a gyógytornászt sem úszom meg (a hátam miatt úgyis kéne, csak halogatom).
Miután ez a rész megvolt, jöttek a kontaktpontok. A bringa felkerült egy görgőre, be lett mérve egy kamerás rendszerrel (nagyon profi, ahogy a képernyőn megjelenik a bringa kontúrja). Volt ülőcsont-távolság mérés, kiderült, hogy rohadt keskeny ez nálam. Szerencsére nem vagyok csaj, így szülésnél ebből nem lesz gond, de a nyeregválasztásnál oda kell erre figyelni. Ami meglepett, hogy a cipőn a stopli jó fél centivel hátrébb került, a nyereg meg szerintem 2 centivel előrébb. Nyilván egy új nyereg is előkerült (én kértem, nem ők javasolták), az Ergon SM Comp helyett egy Speci Power van fent most tesztre. Kipróbáltam egy Phenomot is, de az szinte pont olyan volt, mint az Ergon, a rövidebb Power viszont sokkal „ráülősebb” érzést ad így szinte teljesen előretolva. Mindenesetre most kell pár kilométer, míg kiderül, hogy ez jó-e vagy rossz-e. A nyereggel mindenesetre rengeteget „tököltünk”, mm-ekkel volt állítva ide-oda, dőlésszög is. Közben felkerült egy „mérőstucni”, amivel a kormány helyzetét lehetett változtatni, de ott az jött ki, hogy tulajdonképpen az eredeti összerakás nem tűnik rossznak, így az nem módosult egyelőre, csak a nyereg lett piszkálva. Ott a végén már igazából nagyon nehéz is volt megérezni, hogy mi változott. Közben persze folyamatosan tekertem, mérőpontok voltak a bokámon, cipőn, vállamnál, térdemen, stb, ezek mozgása szintén látszott a számítógépen.
Na de a végső konklúzió: korábban volt egy „előrecsúszok” érzésem a nyergen, ez teljesen megszűnt, ezzel csökkent a terhelés a kezemen is. Ha felegyenesedek (elengedett kézzel bringázás például), akkor simán a helyemen maradok, ez korábban nem volt így, toltam magam hátrafelé. A nyereg érzésre lejjebb is van, ez nem rosszabb vagy jobb, egyszerűen csak így érzem. Az új nyereg laposabb érzést kelt, az Ergonon valószínűleg túl elöl is ültem, mert ugye folyamatosan toltam magam rajta hátrafelé. A jobb oldalam nagyon merev (gerincferdülésem és a porckoronghibák miatt erre az oldalra „vigyáz” az izomzatom, szóval folyamatosan feszül), ezt lazítani kell, javasolt a hengerezés, nyújtás, de leginkább gyógytornászi segítség először. Hogy megérte-e az egész procedúra? Hát nagyon remélem , de ez úgyis csak pár hosszabb tekerés után derül majd ki, hogy a rövid távon érzett nagyobb kiegyensúlyozottság az hosszabb távon is megmarad-e.
-
mauimagic
aktív tag
ha már csapágyfétis a téma...
PF középcsapágyból van valami jó minőségű, nem kokain árban, vagy maradjak a Sh!man0nál (ami 1 évet se bírt...)?Alis ZTTO és társai gondolom alsó polcos szar csapággyal vannak...
-
válasz Speedy007 #278321 üzenetére
"mi értelme van egy olyan eszközt "automatizálni/motorizálni" aminek az a lényege hogy az ember sportoljon,kellemesen kikapcsolódjon vagy a napi használatban tudja használni kompromisszum nélkül."
A kompromisszum nélkül résznek semmi értelme. Mindenben van kompromisszum. A kerékpározásban is. Sőt, egy csomó negatív tulajdonsága van, ezért is nem csinálják sokan. Az elektromos rásegítés pont ezen segít, hogy a hátrányokat kicsit csökkentse. Fogadd el, hogy van, aki nem sportolni akar, hanem egy olyan közlekedési eszközt szeretne, ami egészségesen megmozgatja, nem kell a dugóban, vagy a tömegközlekedésen ülni, de ugyanakkor nem akar leizzadni a használatban (mert olyan helyre megy, ahova nem mehet büdösen, vagy mert hulla fáradt meló után, vagy mert egészségügyileg nem áll úgy, stb).
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz Speedy007 #278321 üzenetére
Már elnézést, ekkora tévhitben élni! Először is az veszi meg és arra használja és úgy ahogy neki tetszik, az EBIKE-ot. Még ha ehhez nagy az arca akkor is. Ha közvetve nem okoz másnak kárt vele! Ügye? Másodszor a kerékpár nem utolsó sorban nem sport eszköz, hanem közlekedési eszköz. Vannak akik úgymond sportra használják, bár az amatőr használata a célra akár hogy is megkérdőjelezhető mint sportcélú használat. Csak szeretik annak nevezni. Tehát mint közlekedési eszközre kellene tekinteni elsősorban - mert ügye a sport az az, amikor zárt a célra kialakított pályán történik a tevékenység és
NEM KÖZÚTON. Van olyan korosztály, mondjuk 40 fölött már bőven akiknek meg igazán praktikus meg akár az olyanok akik nem rendelkeznek olyan fizikummal, mint egy egészséges 18-30 éves. Meg, hogy nincs sportértéke. Vicc kijelentések. Ezek mind egyfajta frusztráltságot, vagy tudatlanságot(falka szellem után) fejeznek ki.
Szélsőséges felhasználók meg minden fajta emberi tevékenységben előfordulnak.
U.I: Ahogy parandroid is írja... és még sok sokféle megfogalmazásban le lehetne írni csak menne már át a lényeg ...[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Wombath #278323 üzenetére
Hasznos volt ezt olvasni, köszönöm! Én is gondolkodom rajta erősen, hogy a gravellel elmenjek ide, már több mint egy éve használom, de még mindig nem érzem azt, hogy szuperül be lenne állítva. Ráadásul ugye téli, nyári váltások, gatya párnázottság, másik cipő, stb. Mind beleszól...
https://barbieripnk.hu/
-
Nutra
tag
válasz mauimagic #278312 üzenetére
viccnek durva lenne mint ahogy ez is:
sífutáshoz képest, ahol egy zárt, fektetett pályán lycrában kardiózol
Vagy csak tévében láttál valamit vagy poénkodsz. Nem attól könnyű vagy kutyakemény, hogy van-e nyom (vagy nincs, mint a túrasíben - amiről nekem nincs tudásom). OFF kikapcs -
őstag
válasz Wombath #278323 üzenetére
úgy megnézném, hogy más bike fit is ugyan ezt az eredményt hozza-e ki, de tényleg. mármint ez nem a Retül elleni vélemény, csak még soha nem beszéltem olyannal, aki legalább kettő különbözőn volt, és összehasonlítaná.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Sleek
senior tag
Amúgy ha a kardiológusom eltiltana a sima bringázástól egy percig nem gondolkodnék az e-bike vásárlásán
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
válasz Nutra #278333 üzenetére
VO2 maxot szoktak mérni különböző állóképességi sportokban. Bicikli, meg futás is jól szokott szerepelni, nyilván, de a valaha mért legnagyobb értékeket mindig a sífutók hozták.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz parandroid #278325 üzenetére
Vagy, ami szerintem az ebike legnagyobb vonzereje számomra: lehetővé teszi a közös bringázást olyanokkal, akik egyébként nagyon eltérő erőnlétűek. Például a feleségem nem szeret bringázni, nem is érdekli, de a kedvünkért eljön, csak felfelé ugye nem bírja, amitől még jobban utálja az egészet. Bérelt ebike-kal ez rögtön megoldva.
-
balintbaba
tag
Sajnos nem MPowerPH mérete, de ez sokáig biztos nem lesz fenn.
Ha nem lenne már amúgy is túl sok kerékpárom, holnap indulnék érte. Szerintem az összes eddig linkelt olasz csodánál jobb, de nekem jobban tetszik a már mutatott Trekeknél vagy Speciknél is.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz balintbaba #278339 üzenetére
vótmá. sajnos alu.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz f4lcon #278334 üzenetére
Toobee: Ha nem sürgős, akkor menj tavasszal, mert az új beállításokat könnyebb tesztelni jó időben. Nekem ugye most kellene hosszú távokat menni, és aztán az így szerzett tapasztalatok alapján finomhangolni. Azt egyébként a beállítást végző Zoli is mondta, hogy ha leteszteltem a nyári cipővel, akkor megnézhetjük a télit is, bár az én saját véleményem, hogy az utóbbi sokkal kevésbé lesz érdekes, hiszen a vastag zokni és a cipő igen vastag szigetelése miatt mozog annyit a lábfejem benne, hogy a pár mm-es állításnak ne legyen nagy jelentősége.
Egyébként óriási változás, hacsak nincs nagyon félrelőve a bringád, szerintem nem várható. Inkább hosszabb távon jelentkezik a hatás, például nem fog zsibbadni a vállad, vagy nem görcsöl a jobb belső comb 3 óra után (nekem ez van például), ami pont az ilyen graveles "hosszút megyek ülve enyhe terepen" felhasználásnál lehet nagyon fontos. Na meg outin.
F4lcon: Asszem amíg ilyen 40-50 közötti összegeket kérnek ezekért, nem sokan lesznek, akik összehasonlító tesztet végeznek
-
balintbaba
tag
válasz ZavaBalazs #278340 üzenetére
Ne már, tényleg volt?
Az alu váznál életbe lép Főnink 10. törvénye:
"A karbon kényes, alut kell venni, sőt, az acél a legjobb...."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Wombath #278323 üzenetére
Én ezért nagyon nem adnék pénzt, de ugye sose mondd, hogy soha, most 10 napja nem ültem bringára (szerintem évek óta alig volt ilyen ) isiász miatt és kezdem másképp látni a világot...vagyis kíváncsi lenni én is, hogy hol, mennyi és milyen.
mauimagic...nálam az XT rendre elment éveket és 10k kilométereket. ...sőt, a mostani még gyengébb és bent van 2021 és 20+ezer km óta. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz balintbaba #278343 üzenetére
ja, én is nézegettem de ha az acél a király, akkor nem downgrade-elek. ezen még csepel logó is van.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #278316 üzenetére
Nem ér bele a betétbe a tárcsa. Ez egyértelmű ilyen fatális hibát nem a követek el.
Na megnéztük egy szervizes kollégával a kereket a közeli bringaboltban. Ugyan arra jutottunk, valamennyit deformálódhat az agy cső tengelye a meghúzáskor ami pont elég. Beraktunk egy TCR hátsó kereket a vázamba, ami DT Swiss szabadalom volt, úgy forgott mint egy álom(na ugy kell forogni egy keréknek).
A következő lesz : használom egy darabig. Meglátjuk hogy kopik be. Aztán kövi fejlesztésben kap bringa egy karbon kereket + első hátsó agy. Es ennyi. Így hagyom is a garis oldalt nincs ertelme. Ezzel kiderült h a kerék ilyen váz oké.
Most így 100 km után egyre jobban imádom bringát.[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz parandroid #278336 üzenetére
Én viszont mindháromban tudok pocsék VO2 max-ot
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz peetie1 #278300 üzenetére
....amúgy jó neki, én a konyhaira teszem a cuccokat mikor zasszony éppen nem néz oda.
fulton...jól teszed, úgy is azt mondanák, hogy ez ilyen, vegyél felső polcos Fulcrumot melynek csapágya nem mozdul el a fészekben és vetemedik attól, hogy berögzíted a kereket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest