- OLED TV topic
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Gaming notebook topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
Hirdetés
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
Ha már hó, kipróbáltam a Cross Kingeket. Sokkal jobb, mint a Race King, egy kicsit sem éreztem, hogy ki akar menni alólam a bringa.
-
SteveAd
tag
válasz fulton #277939 üzenetére
Ideiglenesen akar egy ilyet is vehetsz (utana vagy eladod, vagy megtartod tartalekba, ennyiert szinte ingyen van--vettem innen par hete, abszolut megbizhato bolt), ameddig tisztazodik mi van a Fulcrummmal. Az irrealis elvaras lenne, hogy visszavidd a boltba, ird meg, hogy tul messze van, vagy kuldjenek uj kereket, vagy fizessek a postat es te bekuldod a kereket, hogy nezzek at (amennyiben megveszed a fenti DT hatsot, akkor ez jarhato ut lenne). Vagy a Bringaland szervize ha a Cube megteriti neked.
Nem tudom, jol ertem-e a sorrendet nalad, de en igy csinalnam: hatso kereket be, atutotengelyt meghuzod nyomatekra (gondolom 15 Nm korul, irja rajta elvileg), majd utana jatszanek az feszessegallitoval finomhangolva (persze csak akkor amennyiben igy hozza tudsz ferni az apro imbuszcsavarhoz)
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #277938 üzenetére
Letezne h az átütő tengely így el tudja húzni?
nem kéne, ha összeszorítod mással (pl. menetes szál két oldalán alátéttel, de óvatosan, hogy belülről ne karcold össze a tengelyt) , akkor is szorul?
szerk:
2020-as pdf-et találtam, de itt a robbantott ábra a hátsó agyról: [link][ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz MPowerPH #277950 üzenetére
dehátfelnfékes dehátnemkorszerű dehátelavult
veddmegveddmegveddmegveddmeg
fulton, vallas: sose húztam tengelyt nyomatékra (nem is tudnám, mert gyárilag ilyen 'karos' vége van, nem imbuszos) de amikor Kellys-em/Cube-m volt, imbuszos tengellyel, azt se nyomatékra húztam, hanem érzésre. elvégre ki is kell lazítani, ha defektet kapsz (előfordult mindkettővel) de így érzésre meghúzva se éreztem soha, hogy kotyogna, vagy ne lenne elég szoros.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ringman
nagyúr
nekem is oválfuratokat kellett a hátsó sárvédőre rakni (rögzítőcsavar helye csálé volt, gondolom szarul hegesztették), az első sárvédőből meg faragtam, hogy nagyobb legyen a sárférőhely a villa előtt
tartópálcákból nem vágtam, max jobban eláll, nem foglalkoztam vele. elvileg azt beljebb tudod tolni a műanyag végrögzítőbe (azért rovátkolt a vége), csak ahhoz a feszítőcsavarokat meg kell lazítani, esetleg ki is kell venni.
a gyári cube/acid "gravel" minimál csomagtartó is csálé amúgy
-
MPowerPH
félisten
válasz rétisün #277954 üzenetére
Jah, hat ez van. Cserebe olcso, nincs rajta buko. Tudnek venni ujonnan is, de soha tobbet. Inkabb bontsa ki valaki elottem, de nyelje be az 50% ertekcsokkenest.
Na meg kezdo vagyok, mit jampizzak millas geppel. Lehet nem is tetszik az outizas, MTB utan egyebkent is van bennem egy oriasi 'felek tole' erzes. Monoton lesz, nincs erdo, nincs valtozatos terep, nincs ugrato, meg extrem, technikas maszas se.Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #277938 üzenetére
Nézem a videódat és...hát ez így szerintem nem kóser. Nem is értem hogyan változhat a tengely szorításától a hézagolás, hisz ez nem kónuszos. Volt immár 2 szett (3 kerék) nem igazán felső polcos Crossmax kerekem, de a korábbinál gyorszárral , mostaninál meg átütővel sem sikerült egyszer sem hézagolást állitani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #277965 üzenetére
Nem olyan dolog ami élét veszi a gépnek, de rendbe kell tenni. Vagy így cube segít, vagy veszek majd valamit legvégső esetben. irtam .pü
#277953Ringman: nem mókolok így vele.Itt a videóban a srác szedi szét ezt az agyat. Nem úgy fest mint ami össze tudna nyomódni, akkor viszont arra tudok gondolni hogy a váz elhuzza a tengelyt kicsit ferdére.. , és erre érzékeny lehet a csapágy az agyban, talán ez okozhatja a szorulást..ami viszont már váz gond lenne. Tartok tőle e van..
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz MPowerPH #277967 üzenetére
ha jól látom, ezek mavic exalith kerekek, állítólag esőben is lehet vele fékezni, viszont a sima fékpofát zabálja, ilyen kell hozzá.
leszögezem, amúgy nulla tapasztalatom van vele, csak olvasgattam, mert én is pont egy ilyen kerékkel szerelt biciklit nézek. ha kell, itt az olvasnivalówir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
dom1n0
aktív tag
Nemtudom volt-e, de egy interjú Szabó Mikivel, aki a (Jumbo)Visma profi szerelője.
[link]
Mindenki vonja le amit gondol, csak technikai dolgokról van szó kb. -
Tin
veterán
válasz Ringman #277955 üzenetére
Én kimértem és kipróbáltam mindent, szóval passzolt, csak így sokáig tartott. A hátsón a középső (felső) lyukat is jó helyre fúrtam, csak az a csavar sajnos rövid, így nem tudtam kettőnél több közölőt betenni a sárhányó és a felfogatási pont közé, így is alig akart belekapni a csavar a menetbe. De most úgy fest, hogy nem is kell több, mert akkor meg alig lenne hely a gumi és a sárvédő között. A másik bringán hosszabb a csavar, majd eladás előtt megmentem arról
Amúgy nekem vágni kellett a pálcákból, az elsőből csak bő felet, de a hátsóból 2 centit. Amit most a hátsó keréken látsz, az 2 centi vágás után van, tökig benyomva a tartóba.
Az első sárvédő sajnos így közelebb van a gumihoz a villa utáni részen, de a villa alatt egszerűen nincs több hely, és már így is felfekszik a sárvédő teljesen az éleivel, nem tudok már rajta emelni. Ha a használatban gázos lesz így, majd lehet, hogy én is faragok le az éléből egy kicsit, hogy némileg feljebb kerüljön, de szerintem vízre jó ez így is, a nagyobb kavicsokra meg emelés után sem lenne elég. Meg ez amúgy is a gravel gumi, kopik még, a nyári GP5000 meg nem is lesz ilyen magas/széles.
Csomagtartót nem tervezek. Igazából egyelőre már semmi mást, megvan minden, felpakolom, és örülés.
#277956 Ringman: nekem lehúztuk 12 Nm-re a szomszéd Wera kulcsával, annyi a meghúzási nyomaték. Alig bírtam a kis kézi kulccsal kioldani. Annyira húztam meg, hogy kézzel is kioldható legyen terepen. Szorosan, de szerintem max 9 Nm. Majd ráellenőrzök néha.
#277957 mauimagic: csak egyszer kellett szívnom vele, ráadásul így legalább másnak is tudhatok segíteni, ha hasonlóra vállalkozna. Nyilván lehetne minden modellre és méretre egyedi, tűpontosan illeszkedő és külön leírással rendelkező hülyebiztos sárvédőt gyártani, de az nem 22.99€ lenne. Az árához képest meg ez tökéletesen jó, leszámítva az egyszeri plusz munkát. Asszony is kérdezte, hogy miért nem rakatom fel a szervizben: egyrészt mert ott biztos nem raknák fel ilyen szépen, másrészt meg akkor nem 22.99€ lenne a végösszeg, hanem mininum a 3x-osa. fultont meg ne b.sztassátok már, elkölt 3600€-t egy eég jó bringára, és ilyenekkel kell szívnia, nyilván sík ideg, és nem a szomszéd faluba kell visszamennie reklamálni, ráadásul nem is neten vette.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Jester01 #277976 üzenetére
Ez egy sima mélyhornyú tömített csapágy.
Természetes, hogy van neki axiális játéka, mindegyiknek van a felépítése miatt. Ha oldalról megfeszíted, a pálya oldalára mennek fel a golyók, és egyfajta ferde hatásvonalú csapágyként fog viselkedni. Mint a kónuszos.
Ez tök természetes, így kell működnie.
Az, hogy ennyit kell vele sz*pni, az viszont nem normális, szerintem. -
Ringman
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fulton #277968 üzenetére
Én még annyit megpróbálnék, hogy szétszedném az agyat és kézzel megforgatnám azokat a csapágyakat. Illetve ha már szét van szedve, rápréselnék azokra a csapágyakra, hogy biztosan a helyükön vannak e. A kazetta testben lévő külső csapágyat is megnézném.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Nem tudom miért nincs méret pontos sárvédő. Gondolom nincs tömeges igény rá.
Magam részéről annyira utálom a sárvédőket, hogy nem is veszek soha többé. Szakadó esőben nem megyek biciklizni (a munkába is gyalog), ha út közben kap el akkor bevállalom, hogy felvernek valamennyi vizet a kerekek. Szerencsére a Conti gumik jól vezetik le, így nem veri fel a hátamra a saras esővizet. Inkább a váz kap belőle, azt meg úgyis le kell takarítani. Másik része ami miatt amúgy sem megyek esőben, hogy utálom a hajtást takarítani és ilyenkor kap a lánc is a sárból, ami nem tesz jót.
Szerencsére a vázon sincs dedikált felfogatási pont, így legalább rá tudom fogni, miért nincs sárvédő. A másik, hogy utálom, hogy nem egy fix dolog és mozog, nyiklik-nyaklik, elferdül és berezeg hajtás közben rossz úton. Optikailag sem jön be.
fulton: Próbáld meg, amit Runner ír, vagy vidd el egy Cube szervizbe, hátha van tapasztalatuk az Agree-vel. Vagy hívd fel és mond el mi a hiba, esetleg küld el emailben nekik a videót és hivatkozz rá. Hátha más is panaszkodott ilyen hibára. Külföldi fórumon nem olvastál ilyen hibáról, akinek ilyen biciklije van vagy ilyen Fulcrum kereke?
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz fulton #277978 üzenetére
Ha ennyi energiát fáradságot, igényességet beleteszel, elvinném Runner_fxr-hez.
Ha valaki ért itt hozzá, akkor tálán pont Ő az aki profi. És ott lenne a pont. -
Hasaggymeg
Topikgazda
...mindezek mellett mehet a levél a boltnak és Cubenak a későbbi esetleges garis rendezés miatt, lássák, hogy már vásárlásnál fennált a feltételezett hiba.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #277982 üzenetére
Koszonom mindenkinek. Nem, ott is kutakodtam de tudod azt gondolom ilyen mélysegben ott nem sok országútis foglalkozik vele. Kevés az a bringas aki ennyire törekszik a ....Sokan megveszik aztan viszik a szervizbe. Ott meg ilyennel h most mennyire forog jol a kerék szerintem le*ják.(tisztelet a kevés kivételnek) Kulonben nem hoztam volna el kotyogva..stb..na mind1.
Még arra gondoltam beugrok majd egy közeli bringa boltba, és megkérem őket próbáljuk ki egy másik kerékkel, vagy az én kerekemet befogva egy másik vázba(mégjobb mert mar ismerem ezt a kereket) es ha ott is szorul akkor az agy. Ha nem akkor a váz.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #277986 üzenetére
Igen, a legjobb lenne bepróbálni egy másik kereket, csak azért nem írtam mint lehetőséget, mert gondolom egy ismerősnek sincs átütős, országúti kereke.
Másik, nem tudom benne vagy-e Facebookon valamilyen kerékpáros csoportban. Ott is sokszor van releváns válasz, sok szervizes ír oda és sok egzotikus alkatrésszel kapcsolatban van tapasztalatuk. Például az egyik legjobb a Kerékpár építők és a Kerékpárszerelés - Csináld magad! csoportok.
Hasaggymeg: Így van, legalább nem rázhatják le azzal, hogy ő cseszte el a kereket.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #277982 üzenetére
Ez méretpontos, csak be kell szabni
Nem mozog, nem rezeg, nem nyeklik, nem mozdul el, és nem vizez össze. Nálunk sokat esik az eső, és ősztől kb mindig vannak vizes utak vagy foltok, szóval nekem kell. Nyárra nem fontos. Egyedül a cipőm szokott nagyobb vízben vizes lenni, de majd teszek az első sárvédő alsó részére egy ilyen lelógó felverődés-védő lappantyút (ilyesmire gondolok: [link] ), ha olyan az idő, és kész. Ez tényleg jó, csak felszerelni macera. De kb. minden review meg komment ezt mondja róla.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fulton #277986 üzenetére
Nyilván te látod élőben, de szvsz természetes, még az átütőnél is, hogy a csavar minimálisan összeszorítja a vázat, így rászorít a csapágyakra is. Különben nem tudnád betenni a kereket a vázba. Lehet szimplán a Fulcrum hülye megoldása miatt van. DT-nél a kupakok a csapágyak álló részére szorítanak.
Most miattad majd én is kénytelen leszek ezt megnézni az új bringámon
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Because
őstag
válasz Dark Archon #277990 üzenetére
A linkelt szerelős videón én azt látom a váz csak a tengelyt tudja szorítani a csapágyakhoz köze sincs... de lehet valamit rosszul gondolok
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #277834 üzenetére
Megoldás hogy automatizálva működjön pl 2 kerékpárnak (akár többnek is) felszereléseinek külön-külön monitorozása automatizáltan.
CeramicSpeed app a neve. Szerintem nagyon jó féle cucc. Hiánypótló számomra.
Ugyan olyan elven működik mint a garmin connect, annyi különbséggel hogy automatikusan tudja milyen kerékpárral mentem, és miután megtettünk egy ride-t a bringával, azt a strava profilból automatikusan felismeri melyikkel tettük, és annak felszereléseit fogja csak hozzárendelni a kerékpárhoz.
(fontos! előzetesen a stravában be kell állítani pl egyiket bike-ot gravel / másikat road - típusra).
Nincs más tenni való, letöltöd az app-ot a google store-ból, regisztrálsz, majd szinkron a stravával.
Nem kell semmit manuálisan állítgatni megtett utak után mint a graminban, strava meg azért nem jó (nekem legalábbis) mert ott a kerékpárok egyéni felszereléseit, lánc, sor, fékek, stb.. csak a webes felületen keresztül lehet kezelni (megint csak macera).Ebben viszont látom mind a két kerékpárt külön külön, látom melyikkel mennyit mentem, hogy áll pl a lánc, a sor stb...(elvileg az ride-kat is hozzá fogja tenni mától, remélem, sajna az eddigi velük megtett utakat valamiért nem mutatja) profi, van szervizelés előzmény stb... Vannak még szépséghibák, pl jobb lenne ha a főlapon a kerékpárra kattintva az ajánlott szervizelésig hátralévő km-helyett a megtett km-lenne látható az egyes felszereléseknél összesítve, így minden felszerelése külön kattintani kell ha látni akarom hány km-en állok velük/ vagy ha láncból többet is lehetne hozzáadni mint 1 darab (így más felszerelésként kell hozzáadni a másik láncot). Ezt jeleztem a supportnak. De ennyi kb. Ha nem stimmelnek az induló km-ek akkor kézileg át lehet írni, és remélhetőleg már onnan adja majd hozzá.
Jó lesz ez. Ajánlom ezt azoknak akik azt szeretnék nyomon követni automatizáltan hogy az egyes kerékpárokon hogy áll lánc, hátsósor..stb (pl hasznos csere esetén, vagy csak tudni mennyit ment el az adott alkatrész cseréig, vagy akik több láncot forgatnak stb...)
Legalábbis addig míg a garmin nem oldja ezt meg az app-ban.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Cues család kompatibilis más narrow-wide tányérokkal (96MM-s a BCD-je)? Mert ha "DYNAMIC CHAIN ENGAGEMENT+" nézem ami rá van írva akkor csak a FC-M8000-hez való 34T-s tányért találok csak CUES komplett első hantómű áron van 11-48T kazetta áron
-
zsola32
őstag
válasz fulton #277992 üzenetére
Azt is felismeri, ha adott kerékpáron belül más kerékszettel megyek?
(vagy hogy melyik Speederrel mentem a kettőből?)
Én eddig ezt úgy oldottam meg, hogy a Stravan belül a "My gear" alatt létrehoztam több profilt, a kerekekre kihegyezve. bringa után kiválasztottam hogy melyikbe tegye az utat.Garmin connectem idei évtől nekem is van, rá tudtam magam beszélni, hogy kell egy Garmin kerékpáros óra. (Expolre 2 lett végül)
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz zsola32 #277995 üzenetére
Szerintem nem. Csak a kerékpárt ismeri fel automatikusan stravából nekem ez jött le. Majd az adott bike-hoz rendelt felszerelések km-eit növeli a megtett úttal. Ennyi.
Elvileg látni kéne azt is hogy milyen ride-kat mentem a bringával, de azt nem szinkronizálja be valamiért, lehet csak innen fogja (ma raktam fel) viszont ettől függetlenül majd a megtett km-ekkel növeli a felszereléseket+bringát. A kerkpár km-eket áthúzta, meg miután hozzá adtam a felszereléseket, átírtam a már bennük lévő km-eket. ennyi.Am a garmin connect app szerintem a legfelhasználóbb barátibb felszerelések monitorozására, csak nem kezeli ugye a 2 bringát automatikusan..sajnos még.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nyugi srácok, érthető ha most kissé érzékenyebb a kolléga a tőlünk kapott immár rendszeres ugratásokra, senki sem mondhatja, hogy eddig nem viselte sztoikusan őket. Mindenkinek lehetnek xarabb napjai, most érthetően ideges mert bosszantják ezek az apró hibák melyekre ráadásul az átlagnál egyértelműen érzékenyebb, nehezebben kezeli őket. Béke van.✌️
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Speedy007 #277994 üzenetére
Nagy nehezen kiderítettem hogy asszimetrikus a rögzítése. Nem sok tányér jöhet szóba ami elvileg jó lenne rá. SUNRACE CRMX30 34T , FUNN Solo NW 96 34T kb. ennyi amit érdemes figyelembe venni
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest