- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Autós kamerák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
A héten már éreztem, hogy valami nem stimmel a gép hátsó felén. Azt hittem, hogy a nyereg lazult meg, de most télre elrakásos takarítás során megtaláltam a hibát egész véletlenül. Az egyik küllő kiszakadt a felniből, mázli, hogy az agynál nem csavarodott rá a koszorúra.Még a flniben ugyan bent van, de annak a menetnek annyi. Hétfő de. mehetek is egy szervízbe, lehet, hogy már több hete így járok vele.
-
Zola007
veterán
válasz hoffman_ #12900 üzenetére
3:45-nél még most sem igazán tudom megemészteni.
riszpektMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
lsebestyen
addikt
Endon hogy a viharba lehet kijavítani egy útvonalat? Át szeretném rajzolni, mert állandóan elrontja...
-
deicide
veterán
Megvolt az első terepezés, nem tudom mennyire jó idővel, 44km, 17.77km/h átlag, 980m szint. Viszont lesz folytatás, mert nagyon tetszett, az egyenetlen, sziklás, sáros, homokos, avaros terep, a 20%-os emelkedők, ahol párszor kis híján hanyatt estem a dőlésszög miatt, a meredek lejtők, nagyon jó volt. A WTB Exiwolf gumi pedig nagyon jó társ, tapad mindenhol, még ferde úton sem jött zavarba, vagy ha pattogtam a letört faágakon, sziklákon.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #12906 üzenetére
Sehogy.
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #12909 üzenetére
Egy rögzített útba nem lehet belenyúlni. Esetleg valami GPX szerkesztővel, de az nagyon macerás.
Akkor rögzít sz@rul ha veszti a GPS jelet. Én pl. ezért is raktam ki a kormányra, mert áprilisban a zsebemben ilyeneket produkált. Egy hetembe tellett mire kisakkoztam, hogy a jelerősség alacsony a zsebembe rakva. -
fpeter07
veterán
A Tora csillapítása ma megadta magát az erdőben. Volt egy lejtős rész egy kisebb huplival. Szerintem ott történhetett. Utána valamit furcsának éreztem... kiállva majdnem teljesen beült a teló.
Több, mint fél évig nem volt technikai problémám (néhány defekten kívül), elég sokáig bírta. -
rétisün
veterán
válasz lsebestyen #12906 üzenetére
töltsd fel a gxp fájlt SportyPal-ra, ott lehet szerkeszteni.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
Nem mondom, hogy nincs igazság abban is amit te mondasz, de valahogy akkor is meg kell próbálni kulturáltan egymás mellett meglenni, ha már a város vezetése nem tesz semmit.
deicide: 44 km terepen az szép kis túra. Nekem a legnagyobb élmény a hegyi kerékpározás, de az igazi élményhez szükségeltetik egy megfelelő paripa is. Lehet még építesz majd egy össztelósat.
120-140mm rugóút az igazi élmény, mert az még nem hátráltat a felfeléken, de a lefelék nagyon élvezetesek.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12914 üzenetére
" .. meg kell próbálni kulturáltan egymás mellett meglenni ... "
tökéletesen egyetértek, nekem is ez hiányzik ... majd 40 év múlva ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #12914 üzenetére
Érezni, persze, hogy a Kelly's Quartz nem igazán erre lett tervezve, főleg a filléres Suntour XCM telóval, össztelóssal akkor nagyobb élmény lenne?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TripleB
senior tag
válasz deicide #12916 üzenetére
Szerintem össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Egy , a súlyodhoz beállított! össztelós maga a kánaán. :-)
Nekem zárni lehet a villát és a tagot is ( persze marad így is pár mm mozgástartomány), felfelé menet jól jön."Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Daniel Alves
őstag
Ugy dontottem o lesz a kiszemelt biciklim majd tavasszal. Mali Mamba '13
tesztViszont csak februarban vagy marciusban fogom megvenni mivel tekintettel arra ,hogy 4kor már sotet van es altalaban 5ig dolgozok most nem nagyon tudnam kihasznalni a bicikli kepessegeit... az enyemekrol nem is beszelve.
Koszonom mindenkinek akik jo tanaccsal lattak el.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12916 üzenetére
Egy valóban jó össztelóssal tényleg nagy élmény a hegyi kerékpározás. Rengeteget számít egy jó minőségű hátsó teló. 120mm rugóút szerintem a minimum, a 100-as xc/marathon összetelósok is jó gépek, nekem is ilyen van most, de ez inkább a merevhez hasonlít, csak azért kicsit kényelmesebb. 120mm-től már érzed, hogy dolgozik alattad a váz is. Persze a 100-ast is érzem, de az nem akkora élmény.
Véleményem szerint egy 140-es az igazi aranyközépút, itt tényleg az van, hogy gondtalanul mész vele szinte bármilyen terepen. Nem gond ha jön egy nagy emelkedő, de az se gond ha dh pályára keveredsz.
Ami e fölött van, ott már inkább a lefelé száguldozás a mérvadó és kezd háttérbe szorulni a mászás, persze azért még egy viszonylag könnyű 160-as gép is jó lehet, de ott már inkább a lefelé a döntő, olyan 70/30 arányban. A mai modern össztelós gépek hihetetlenül jó bringák, már egész könnyűek.
Nekem az első komolyabb össztelósom az a kona stinky primo volt, abból építettem endurót. Jó gép volt, de kő nehéz. 180mm rugóút és volt vagy 18-19 kiló. Az ma már egy dh gépnek is nagyon sok. Még is csináltam vele 40-50 kilométeres túrákat, feltekertem vele normafára, hármas határ hegyre. Mondjuk nagy meló volt, de a lefelé kárpótolt mindenért. Én rengeteget mentem merevvel, jó alap volt, de amikor átültem a stinky-re, az akkora ugrás volt, hogy ahol előtte fékezgettem már lefelé, ott a stinkyvel teljes erőből még tekertem. Egyszerűen nem hittem el. Akármilyen terepre mentem rá, tiszta erőből lehetett hajtani, odatapadt a földhöz. Ma már a felfüggesztési rendszerek annyit fejlődtek, hogy egy kisebb rugóút is nagyobbnak érződik. Ráadásul súlyban egy belépő kategóriás xc bringával kb egy szinten vannak, 12-13 kiló egy modern all mountain gép, 140 mm rugóúttal ami szerintem simán többnek is érződik némely jobb modell esetében.Ezzel a merev gép sokáig megvolt, nem volt rossz gép: [link]
Utána összeraktam az össztelóst: [link]
Utána lecseréltem a vázat a primo-ra, ezen volt fék függetlenítő (floater) is :[link]
Majd még kicsit fejlesztettem, rc3-as villa, atlas kormány, új nyereg és végül így is adtam el: [link]
[link]Utána volt egy ilyenem is: [link]
Most pedig ez, ami ép eladó [link]
Ha el tudom adni az epic-et, akkor valami all mountain vagy enduró gép következik, lehetőleg jó könnyű. 160-as rugóúttal vagy 140-es-el.
Vagy Focus: [link]Vagy Bergamont: [link]
A Bergamont mellett az szól, hogy fél áron meg tudnám venni, így lehet még is csak ő lesz a befutó.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #12919 üzenetére
Köszönöm, tavasszal nézek majd valami bringát, normál hegyi terepre kell, 50-50% fel és le, de nagyon egyenetlen, féloldalas, köves, nyomvályús erdei ösvényekre. A mostani a lelkem kirázza ha nem emelem fel a hátsóm a döcögős részeken. Esetleg márkákat, típusokat ajánlanál, újakat, 300-350k körül legfeljebb?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12920 üzenetére
120 vagy 140mm rugóútban érdemes szerintem gondolkoznod, de meggondolnám a használtat is a helyedben. 300 körül olyan gépeket kifoghatsz, amik alig használtak és 5-6 az új ára. Az a baj, hogy 300-350 ért nagyon a belépő kategóriát kapod, ez soknak hangzik, de az össztelónál egész más a belépő kategória mint a merevnél. Persze ki lehet fogni új gépekből is jót ezen az áron, pl nálunk is volt 2012-es kifutó modell 120mm rugóúttal, baromi jó áron, 250 körül: [link]
2014-től pedig a 26-os kerék eléggé háttérbe fog szorulni össztelós vonalon.
fpeter07 Egy hosszú rugóutas freeride gép olyan embernek nem való aki csak maszatol lefelé, persze nem tudom te milyen stílusban jössz, de egy átlag montisnak az valóban nem alternatíva, de ha kipróbálnál egy könnyű all mountain-t szerintem egész más lenne a véleményed.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deicide #12920 üzenetére
Kb ez a kategória van újban a te általad megjelölt árkategóriában: [link]
Illetve ott vannak még az intersportos genesis, a decathlonos btwin és a hervises x-fact kerékpárok, ezekből biztos kapsz össztelós változatban 300 körül. Viszont ez nem fogja azt nyújtani mint amit szerintem elvárnál ezért a pénzért. Én biztos nem vennék olyat. Normális márkából 120/140-es all mountain újonnan 5-600 ezer-től indul. Ezért javasoltam a használtat. Én például nyáron láttam a bike mag aprón egy lapierre zesty-t 350-ért! [link]
140-es rugóút és ez a bicó egy etalon minőség. Képek alapján gyönyörű szép állapotban volt, na most egy ilyen újonnan kb 800-900 ezer.[ Szerkesztve ]
-
Daniel Alves
őstag
válasz deicide #12920 üzenetére
Nalam is hasonlo a helyzet. Csak nalam a lelektani 200-as hatar szab hatart. plusz ugye felszerelés mivel csak outis cuccra van mindenem.
Ha meg nem Mali lenne nalam a befuto akkor tuti o lesz a nyero Mongoose Salvo Sport '13
200kRunner_fxr: Esetleg errol a tipusrol vélemény?
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Daniel Alves #12924 üzenetére
Ez a gép inkább túrakerékpár mint élmény bringa. Csak olyan embernek ajánlanám aki nem túl nagy testsúlyú és kizárólag hobbi túrázásra használná, ezzel nem lehet vadulni, kicsit se. Illetve lehet, de nem fogja bírni. A váz forgáspontjai gyengék. A villát és a rugóstagot pedig kapásból cserélni kéne, ha normális csillapítást is akarsz, ez a kategóriás suntour villa inkább városi/túra használatra optimális, semmi köze ahhoz az élmény kerékpározáshoz mint amit egy jó Am gép tud nyújtani. Mondjuk igaz 200 ezerért mit várunk. Tehát nem rossz bicaj csak arra kell használni amire való. Deicide-nak ez biztos, hogy nem lehet alternatíva, ez durva terepre nem való.
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #12925 üzenetére
Akkor ez teljesen felesleges.
En nem ertek hozza azert is linkeltem be.Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Daniel Alves #12926 üzenetére
Abból a szempontból valóban felesleges, hogy az xc össztelós kategória az inkább 100mm rugóút, nem 120, mert a 120 inkább AM kategória. Viszont felszereltségét nézve meg semmi köze az AM-hez, nyilván 200-ba nem fér bele több. Ahhoz, hogy olyan gépet építs belőle ami mondjuk megfelel egy zúzósabb használathoz egy csomó pénzt rákölthetsz, új villa, új levegős tag, hidraulikus fék stb. És akkor még mindig ott van, hogy a váza egy lutri, ha nem elég masszív a forgáspontja, cseszheted az egészet mert akkor alapjaiban véve szar az egész. Ezen az áron sokkal több értelme van egy jó merevet venni, új össztelósat akkor érdemes venni ha meg van rá a szükséges összeg, legalább 450-500 ezer. Ez alatt merevben érdemes gondolkozni. Persze ki lehet fogni jó akciókat. Ez mondjuk elég jó ennyiért, bár nem a 200 ezres kategória: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #12927 üzenetére
Mondjuk ránézésre ennek a mongoose-nak a hátsó felfüggesztése nem tűnik olyan rossznak, de ez nem jelent semmit, meg ha hozzáveszed azt az összeget amit rá kéne költeni a fejlesztéshez, hogy rendes Am gép legyen belőle, annyiból már normálisabb márkából is választhatnál.
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Haveromnak kéne kemény földút/kemény, de felületi murvás/néha aljnövényzetes erdei útviszonyokhoz ajánlanom valami abroncsot 28"-os cross gépre. Az a tipikus elindul az erdőbe barangolni és a következő kanyar után más terep fogadja szindróma. Az általam használt Schwalbe CX Comp-ot nem mondanám neki első sorban, hogy ha van jobb is.
Nyugodt ember és nagy erős sincs benne, inkább csak szeret barangolni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz D.Orion #12929 üzenetére
Én a Schwalbe rapid rob-ot venném.
-
planbmokus
senior tag
válasz Daniel Alves #12924 üzenetére
Ennyiért lehet sokkal jobb kerékpárt venni...
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
anorche1
őstag
Sziasztok!
Tervezem egy országúti kerékpár vásárlását. Maximum 120 000 lenne rá, és ezt néztem ki. Tavasszal szeretném megvenni, kivéve ha lesz pl. karácsonykor akció, ahol mondjuk le megy 90 -re.
Használt bicókat is néztem, de azok vagy ősrégik voltak, amiknek a külseje nagyon tetszik, vagy rohadt messze van Miskolctól.
Esetleg ti tudtok ajánlani mást? Ennél többet nem szeretnék rákölteni, ahhoz meg ez is bőven elég lesz hogy Miskolc és környékén közlekedjek, esetleg nyáron letekerjek a Tiszához."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
TripleB
senior tag
válasz Runner_fxr #12923 üzenetére
anorche1
Milyen méretű biciklire lenne szükséged?
[link][ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
ati012
senior tag
-
hoffman_
nagyúr
kisebb problémába ütköztem. adott egy első és egy hátsó agy. icipicit mások az adatok, de a kalkulátor ugyanazt a küllőhosszt dobta hozzájuk, mint szükséges. az elsőnél tökéletes is volt, a küllők pont nem emelkednek ki az anyák fejéből belül. ugyanakkor mos fűztem át a hátsókerekem is, és ott jobban rá kellett húzzak a küllőkre ahhoz, hogy feszesek legyenek(az első még így is feszesebb picit), de kilógnak a küllők befele. duplafalú felni lévén nem hiszem, hogy ez akkora gond, nincs 1mm se, ami befele kilóg, én olyan 0,4-0,5mm közé saccolnám maximum. maradhat ez így? gondolom igen. érdekes, mert a hátsó agy ugye szélesebb is, ergó éppen hogy "rövidnek" kéne lennie az azonos hosszú küllőknek.
köszi előre is
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #12941 üzenetére
Azért baj ha túl lóg rajta, mert ha teljesen ráhúzod az anyát a küllőre, akkor tovább nem tudod majd húzni, ha esetleg centrírozni kell, ha tovább húzod akkor kiszakítod az anyából a menetet a küllővel. Le reszelni nincs értelme mert csak tönkre vágod vele a küllőt és dupla falú felninél egyébként sem számít. Baromira alacsony dupla falúaknál sem szokta megsérteni a belsőt, mert nem tud oda bemenni a szalagtól. Ha reszelsz a küllő végéből, attól a küllő nyilván rövidebb lesz, de a menet nem lesz beljebb rajta.. tehát igazából nem tekinthető rövidebb küllőnek. Azon beljebb kéne mángorolni a menetet is.
Tehát.. próbáld ki egy ugyan olyan még nem befűzött küllővel és anyával azt, hogy rátekered a küllőre az anyát ameddig rápörög, aztán megméred mennyi lóg ki a küllőből. Ha a befűzött keréken most annyi lóg ki, akkor utána nem lehet majd centrírozni. Ha több lóg ki, akkor hazavágtad az anyák elejében a menetet. Ha jóval kevesebb, akkor még jó lehet a fűzés.ati012m, TripleB
Ha dupla falú, akkor nem kell lereszelni meg odatenni se semmit, mert nem fog beérni a szalagig..[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #12942 üzenetére
értem, köszönöm a válaszod. tudtam én, hogy pont egy küllővel többet kell rendelnem, mint a max, hogy sosben legyen mihez nyúlni, bejött. a baj az, hogy nagyon kicsit a centírpotenciál benne, jelen helyzetben, max 3-4 fordulat, de inkább 1-3. ugyanakkor az annyira nem vészes, annak fényében, hogy cimborám városban nyúz ilyen felniket másfél éve, nagyon durván, és azt mondja, egyszer kellett egy picit utánacentírozni.
sok mindent amúgy se tudok most így kezdeni, mivel nincs más küllő, se felni, hogy helyettesítsem. szóval mindenképp használnom kell. vagy veszek új küllőt. de azt meg ráérek akkor is, ha ezekkel adott esetben már nem tudom helyrehozni a felnit centír esetén.
köszönöm
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
superecneB
őstag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy hol lehet kapni teljesen zárt láncburkolatot? (régi szovjet 28"-as bringára kéne)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz TripleB #12933 üzenetére
Ez egy gyönyörű és kiváló bringa, de XC/marathon felhasználásra. Vagy versenyzőknek való, vagy olyan embereknek akiknél inkább a teljesítmény számít, a megtett út hossza, élmény bringázásra ez nem annyira jó. Rövid a rugóút. A scalpel mindössze 80mm-t rugózik hátul. Bár egy igazán ötletes megoldással, a láncvillán nincs is forgáspont, hanem a karbon láncvilla rugalmasságát használva rugózik és csak felül van forgáspont ahol összenyomódik a tag. XC/marathon versenyekre kiváló, könnyű, de az All mountain-hez semmi köze! Am bringa 120-140mm között van. Az azért egész más. Azzal lehet csapatni, élmény bringázni, akár több métereket ugratni. XC gépekkel nem szokás több méter repkedni, nem arra való!
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #12945 üzenetére
hosszú távon meddig bírj a hátsó rész?
nekem kicsit olyan szaga van hogy ez a bringa inkább a szemnek épült mint a lábnakMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #12946 üzenetére
A Cannondale egy legendás gyártó, annak idején a 90-es években rengeteget nyertek Cannondale bringákkal, főként DH-ban Missy Giove [link]
Jó bringák, szart nem adnak ki a kezükből. nekem nem volt scalpel bringám, a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, de ha rendeletetés szerűen van használva szerintem nincs vele gond. A lefty villa meg ne tévesszen meg, baromi erős az, lehet egy lába van, de dupla válla. -
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #12945 üzenetére
Akkor úgy érzem, nekem nem az AM való, nekem a teljesítmény számít, nem akarok vele ugrani, csak haladni minél többet, minél gyorsaban. Ezesetben jó a csak első teleszkópos bringa is? Mert akkor pl a meglévőbe rakatok valami értelmes telót, meg egy jobb féket és olcsóbban megúszom.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vivaldi (böngésző)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Merida összteleszkópos kerékpár
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska