Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toomy
senior tag
Elindult a nagy derbi! Van egy pár ismerős aki már rakja neki 1000-el.
Sajnos a saját hülyeségem miatt nem tudtam részt venni. Pedig az egyik főszponzor csapatában mehettem volna
Holnap a DUNA WORLD-n 14:40 -kor eredmény hirdetés![ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz fpeter07 #118 üzenetére
Ja ne is mond
A sasi123 benne lesz az első 10-ben, de megkockáztatom az első 5-öt is.
A 20 eurós nevezési díj a nyereményekhez képest meg bagatel. Viszont igen komoly előkészület kell hozzá és aki komolyan is gondolja annak külön kísérőautó is kell.
Nagyon kíváncsian várom már a végeredményt. Vannak számomra ismert nagy nevek akikkel pl. a tavalyi 24órás saraticei versenyen együtt gurultam. RAAM-os is van köztük.
Kemény meccs lesz és nagyon szurkolok a sasi barátomnak, valamint az összes magyar indulónak!
A magyar határt már biztos elhagyta az élmezőny. -
Toomy
senior tag
válasz lefkosia #130 üzenetére
Tökéletes! Én is ezzel nyomom kb. 2 hete. Egy GARMIN-os mellkaspántom van hozzá és egy WAHOO-s sebesség/pedálfordulat szenzor. Az ANT+ os technológia nagyon megbízható! A több 10 vagy 100 ezer forintos GARMIN cuccok is ezt használják.
A kijelzője is tök jól testre szabható. Nálam a pillanatnyi sebesség, a pulzusom és a pedálfordulat van beállítva.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #159 üzenetére
Te jó és micsoda förmedvényekkel foglalkozol -
Toomy
senior tag
HURRÁ!
Ismét rátették a PELSO-ra a Velence 10x. A VELO-n is átírták a 06.15-ei dátumot 06.01 -re.
Akkor sajnos egyedül kell majd lenyomni a Velence 10x, vagy majd Timivel -
Toomy
senior tag
válasz Bagira01 #1009 üzenetére
Ez így elég karcsú! Tudni kellene pl. hogy milyen alkatrészekkel van szerelve. Valamint a hajtás állapota is meghatározza az árát. Mert ha pl. XT cuccal van szerelve és már rommá van kopva akkor annak a cseréje pl. egy vagyon. A telóról már nem is beszélve. Nem hiányzik arra pl. a porvédő harmonika?
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz zoo8800 #1032 üzenetére
Akkor nagyon meglátszik, hogy outis vagyok.
Az én téli közlekedős mountimon van, de az egy gagyikategóriás talán Mozo R500-as... -
Toomy
senior tag
válasz Szakbarbár #1208 üzenetére
Ha tudsz akkor vigyél egy tartalék külsőt is! A legjobb a hajtogatható. ( mondjuk a drótperemeset érdekes lenne vinni )Azok ugyebár drágábbak szoktak lenni, de pl. használtba is lehet venni akár 3-ad áron. Tavaly nekem egyszer szükségem lett volna rá amikor nem vettem észre az út szélén széttört piás üveget. Áthajtva rajta kivágta a külső oldalát. Szerencsére a lakhelytől 3-4km re volt és pikk-pakk ott voltak értem kocsival.
Amúgy érdekes, hogy osztom itt az észt és a mai napig nálam sincs soha tartalék külső a legnagyobb útjaimon sem. -
Toomy
senior tag
válasz rétisün #1228 üzenetére
Okos húzás! Ha messzebb lettem volna biztos kerestem volna én is valami zacsi félét az úton és hazaevickéltem volna 5-6 bar-on.
(#1227) Szakbarbár . láncot szerintem felesleges vinni esetleg elég egy patent szem, de akkor már azt sem tudsz addig venni...
Amúgy nálam mindig van 1-2 tartalék belső plusz öntapadós belső ragasztó 2db műanyag külső leszedő, egy küllőkulcs, és egy ehhez hasonló zsebszerszám, ja és persze egy váltóbovden - mert a jobbos fékváltóm 3-4 ezrenként szaggatja -.
(#1233) lsebestyen - A stratnál lerakhatod, senki nem piszkálja!
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
Felejtős! kb. 1-2 hétig okkés utána megtalálja magának a kiutat a levegő és annyi. Ezzel próbáltam. Viszont nekem tip-top-al sem sikerült soha a ragasztás outin. De amióta kevlár szalag van a külső és belső között azóta nem nagyon van defekt a csumára koptatott gumikkal sem.
-
Toomy
senior tag
Köszi István! Én 710 indulóból korcsoportos 10. és abszolút 27. lettem úgy, hogy igen sokat húztam a mezőnyt 40 felett. 200 km / 5:17 -es idő (ebből még lejönne, hogy Fűzfő után egy tetőrerakott autó miatt teljes útzár volt és 2-3 percet álltunk.), 38-as átlag
Az első 9. Fősumákker szinte végig lazsálta a 170 km-t és akarattyánál szépen elléptek. Így nem volt nehéz nekik. De hát ilyen ez az országúti versenyzés. Viszont ehhez nekem nem nagyon van arcom. Sokan csak sumákolnak meg beállnak és áradoznak magukról, hogy 36-38-al letekertem 200 kilit. Nem nagy szám a boly közepén ezt megcsinálni.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz rétisün #1438 üzenetére
Köszi!
De azt tegyük azért hozzá, hogy komolyabban 1 éve kezdtem, mert addig max. 26-27 -es átlagokkal tekertem.Ez a teljesítmény nagyban az egy éves 25 ezer km-nek köszönhető.
És megragadom az alkalmat hogy gratuláljak én is a többi sporttársnak is a tegnapi napért! Főleg a Velence 10x -nek, mert ott szinte saját erőből nyomták le a 100-200 feletti távokat! -
Toomy
senior tag
válasz belaazallat #1497 üzenetére
-
Toomy
senior tag
válasz belaazallat #1536 üzenetére
Szerintem simán!
Kár hogy nem látszik a rajtszámuk, mert akkor le lehetne csekkolni az idejüket.... -
Toomy
senior tag
válasz Teasüti #1606 üzenetére
A POLAR WEARLINK BT-t gyorsan felejtse el mindenki!!!
A gyári PANASONIC elemmel 8 órát ment a specifikációban megadott 150 órával ellentétben. Mondom biztos sokat állt a polcon. De nem, mert az új VARTA elem is csak 7 órát tudott. Elég elszomorító!!! Mikor visszavittem csak vonogatták a vállukat a ZERGE-nél, hogy már sokan panaszkodtak rá, de nem tudnak mit tenni. A mellkaspántja is fél év alatt gallyra ment! Nem tudtam hogy arra csak fél év gari van és amikor visszavittem 1-2 héttel a fél év lejárta után. Akkor szembesültem vele, hogy lehet új pántot venni 5500-ért. Persze nálam extrém használatba van, mert napi 2-3 -órát min. rajtam van, de persze a 24 óra sem kizárt
Azóta Mansi kisilabizálta, hogy a DURACELL elemmel elmegy 40-50 órát, de csak azzal. Neten lehet kapni 200-250 Ft-ért.
De én most már ANT+ os rendszert használok, így odaadtam a páromnak a POLAR-t. -
Toomy
senior tag
Te jó ég, ez meg mi a jó isten?
-
Toomy
senior tag
válasz Teasüti #1669 üzenetére
Az ANT+ egy külön szabvány, pl. a GARMIN-os kütyük is azzal kommunikálnak. Még a magasfeszültségű kábelek / adók sem tudják megzavarni! Haver sokszor megy el a lakihegyi adótorony mellett és ott is tökéletesen mutatja az aktuális BPM-et.
A sebesség/pedálcsapásmérőmet majdnem egy éve vettem és megszámlálhatatlan üzemóra van már benne a gyári elemmel. A mellkaspántomat valamikor január február környékén vettem és azt mondták, hogy 2 évet simán el fog menni 1db elemmel.
Szóval a hatalmas előnye, hogy nagyon keveset zabálnak! Konkrétan csak emiatt a technológia miatt cseréltem le a tökéletes HTC HD2-met egy XPERIA ARC S-re.
Ezekbe a telókba van beépítve ez a technológia.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz venember83 #1703 üzenetére
Nekem is döntve van, mert amíg nem volt addig zsibbadt a hancúrléc.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #1731 üzenetére
A DECATHLON-ban a MICHELIN DINAMIC SPORT 2db 5990Ft. Aki nem igazán versenyez annak bőven jó. 5-6 ezer km -nél járok már velük. Defekt nem volt, mert ugyebár én kevlárszalagot is teszek a külső belső közé.
De amit linkeltél CONTINENTAL-t azért az jobb - főleg hogy ilyen akciós árban van! - mint a MICHELIN amit én használok km gyűjtögetésre ill. edzésre.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #1745 üzenetére
8-8,5 -öt szoktam belelökni, de szerintem a 9-et is elbírná.
Még annyi, hogy szintén a DECATHLON-ba vettem még a Balaton maraton előtt VITTORIA ZAFFIRO-t mert féltem, hogy esőben kell majd tekerni versenytempót. Előre fel is raktam biztos ami biztos alapon. Ennek 31xx darabja.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #1761 üzenetére
Általában 5-6 ezret megyek el ezekkel a legolcsóbb gumikkal.
Tavaly akciósan vettem MICHELIN KRYLION CARBON-t darabja 6000Ft-ért. Azzal 9-10 ezret is legurítottam.
Nekem könnyebb a tesztelgetés mert 2 de max. 3 havonta gumi csere van. -
Toomy
senior tag
válasz lsebestyen #1767 üzenetére
Jó lesz a CONTI! Lehet hogy én is rendelek belőle kipróbálni.
-
Toomy
senior tag
Nem tudja valaki, hogy a 10-es úton mondjuk a Bécsi úttól Dorogig lehet az úttesten közlekedni?
-
Toomy
senior tag
válasz Mr.Csizmás #2221 üzenetére
Vasárnapi közlekedésre gondoltam. Akkor csak kisebb a teherforgalom...
-
Toomy
senior tag
Ez nagyon durva azon a taknyos pályán!
Azt hiszem az első tempósabb kanyar után rám keresztet lehetne vetni!
Mi munka lehet ebben, hogy így zúzzon valaki.
A végén azok a figurázós ugrások. Ez a "hobbitarc" egy igazi showman.(#2436) rétisün - Ahogy mondtad, addig még egyeztetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Thulcandra #2740 üzenetére
Gyönyörű!
Én pénteken megyek 4 társammal Semmeringre outi-zni. Már előre félek tőle. Tavaly a 10-15 fokban elvoltunk a hegyen, de most ebben a hőségben biztos, hogy igen hamar ki fogunk pukkanni a 10-15 km -en keresztüli mászások alkalmával. -
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #4333 üzenetére
Nekem az EASTON EA 70-es outi kerékszettemben ami iparis. 24 -ezer van és használtan vettem. Tehát akár 30 ezer is lehet benne. Sanszos hogy előbb fog a fékfelület elkopni a felnin minthogy beszarjanak a csapágyak.
20 ezernél azért lepattintottam óvatosan a csapágyak záró fedeleit és megkentem CASTROL zsírral.
Azért nem mindegy, hogy milyen csapággyal szerelik.
Mert pl. ma volt a műhelyemben egy 26000 km-t futott 1.6 -os FABIA aminek iszonyatosan zúgott a generátora. Persze a német autót VALEO, azaz francia generátorral szerelik. Ami nem lenne gond, de szétszedve a generátort az egyik csapágy SKF volt a másik meg made in Poland. Nem kell ugye ecsetelnem hogy melyik csapágy volt a szar. -
Toomy
senior tag
válasz Sirandrish #4450 üzenetére
Ha 3-4-5 bar-ra fújod csak fel akkor amennyiszer csak akarod. De nálam az outinál a 8-bart max. 7-8 napig tudja tartani és utána megkeresi a kijáratot a levegő azt csókolom. 10 éve mikor csak mountiztam aszfalton rengetegszer foltoztam és mindig tökéletes is volt. De a vékony kkeréknél ez sajnos nem jött be.
Ezért én az outimba idén raktam a külső belső közé ilyet persze a 19mm -est. Azóta elmentem már több mint 10 ezret és az úttest felől semmi nem jutott át rajta, pedig a külsőim már igencsak papír vékonyak. -
Toomy
senior tag
válasz Sirandrish #4470 üzenetére
A 11ezer több mint a 3x -a annak amit linkeltem. Ki a rák akar neked ilyet 11 ezerért eladni, hogy nőjön köröm a f@szára!
-
Toomy
senior tag
Tegnap kicsit megraktam neki a 20-as hátszélben némi kis szinttel. 38,6 -ról rontottam le battán belül a szűk utcákban való forgolódás miatt. Egy egész napos kemény kubikolás után ez nem olyan bukás. Szerintem.
-
Toomy
senior tag
válasz fi:zi'k #4543 üzenetére
SE XPERIA ARC S -em van ami tudja az ANT+ technológiát. Párosítva van hozzá egy GARMIN pulzusmérő és egy WAHOO-s CAD/SPEED szenzor. Viszont ha találkozok szembe egy GARMIN-os bringással akkora CAD/SPEED megbolondul ahogy a tegnap reggeli utamnál is.
(#4545) belaazallat : Egész jól rendbe jött már.
-
Toomy
senior tag
válasz pengemetal #4646 üzenetére
Jó, hogy szólsz, mert a héten lesz a városban dolgom és hát pl. a villamos síneken simán szoktam menni. Ami már igen nagy szabálysértésnek mondható.
-
Toomy
senior tag
válasz raczger #4839 üzenetére
Én is tavaly voltam kuponvilágon keresztül az osztrákoknál Semmeringen tekerni. Akkor kettőnknek volt 2 éjszaka félpanzióval <-- ami bőséges kaját jelentett, azaz ebédelni nem is kellett, 24 ezer pénz. Idén ez felment 30 ezerre, de még így is bőven megéri! Az oda-vissza utat haver intézte céges autóval. Csak osztrák matricát kellett venni.
Idén is voltam már és szerintem még fogok is majd menni. A tavalyihoz képest annyi volt a változás, hogy most mountikat is vittünk az outik mellé. Amit nagyon nem bántam meg. Hatalmas élmény volt nekem mert én szinte csak outizok. Bár alattam egy CUBE trekking volt 1.35 -ös terep gumikkal. Így hát nekem ésszel kellett lefelé csapatnom, mert 45-50 környékén a murván igen csak kenődött az egész gép. Míg a haver az össztelós 2.1-es gumijú 29.-es CUBE mountival 60-65 -el tolta lefelé a gépet ugyanott.
Szegény a múlt héten egy jól sikerült esés következtében el is szakított a vállában valami izom köteget vagy izom tartó int vagy mittudomén
Ahogy írtad Te is a táj szépsége lenyűgöző és a másik meg hogy 15-20 km -en keresztül lehet felfelé küzdeni. Az alatt az ember a szó szoros értelembe szét üti magát és hát az a látvány ami fent fogad, olyat itthon nem igazán lehet kapni. Utána meg ami a csövön kifér lefelé.
Szóval ha egyszer belekóstol az ember akkor utána már visszavágyik oda.[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
A mai napba ennyit sikerült belepréselni.
-
Toomy
senior tag
válasz Sirandrish #5051 üzenetére
Köszi srácok! Edzenem kell az aug. 24-25 -ös 24órabringa -ra, ha meg akarom dönteni a tavalyi 648 km -met. Orvosnak tényleg meg kellene már mutatni magam, hogy egyáltalán szabad e ilyeneket művelnem. Bár ha valami gond lenne a ketyegőmmel akkor már tavaly ott maradtam volna valahol az útszélén.
-
Toomy
senior tag
válasz Sirandrish #5057 üzenetére
40 km-es kör volt. első 4 kör megállás nélkül 31-es átlaggal. Majd utána 2 körönként volt már kiállás. 10-15 perces pihenők voltak. Nap közben voltunk 15-20 -an, estére 5-6 -an maradtunk. És ez csak edzés volt. Egy ilyen egyedüli 300 -as táv jobban kikészít, mint a 2x akkora távok, amire többen vagyunk. Tegnap csak vízvételre és EÜ megállásra adtam magamnak időt. Amúgy a TDF-re tehetség és magas szintű tudatosság is kell. Bennem inkább csak kitartás van.
-
Toomy
senior tag
válasz fi:zi'k #5061 üzenetére
Lényeg a kitartás és a fokozatosság. A lengyeleknél pl. van 1000km-es verseny is. Az milyen már
(#5066) ludsimon - Egy rendőr kisbusz volt ami Révfülöpnél mögém kanyarodott és rám szirénázott, de nagy ívben letojtam, persze mikor előzött akkor figyeltem, hogy meg akar e állítani de nem tette meg.
A kisbusz hátulján volt két SPECIALIZED-es rendőr bringa is. Keszthelyig még 3x vagy 4x előztek meg, mert egy csomó helyen lefordulhattak.
Ha autóúton megy az ember tiltott helyen ott egy két köcsög autós dudál, pedig bőven van helye hogy fékezés nélkül kikerüljön biztonságosan. A gonoszabbak még rád is húzzák a kormányt ami azért vérlázító! Ha felmész a bringaútra az után meg tuti centírozás a vége mert olyan jó minőségű az út. A másik meg hogy vannak ügyes okos bringások akik csapatostul egymás mellett jönnek szembe veled és ha nem ordítasz rá már 100 m -el előtte akkor csatt a vége.Csak a tag-eket javítottam
[ Módosította: Cathfaern ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS