- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz inifini #32043 üzenetére
Városban nem igazán használnám. Meg aztán már több éve nagy vágyam egy outi. De ha minden igaz egy fórumtárssal összefutok jövő héten és megnézem az ő gépét közelről meg talán ki is tudom próbálni. Próba nélkül persze nem vennék. Csak nekem a foci miatt kell egy kiegészítő erőnléti edzés és erre a kerékpározás ideálisnak tűnik.
Ha már itt vagyok, outisoktól kérnék pár tippet pedál-stopli-cipő háromságra.
Elég lenne valami belépő kategóriás egyelőre.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
rétisün
veterán
-
Daniel Alves
őstag
válasz inifini #32084 üzenetére
Egyedül voltam.
Reggel müzli, víz, víz, víz... útközben 2 powerade, 2 banán
Keszthely: kacsasült cukros tejszínes málna leves , 2 banán
Siófok: csirkemell tészta(#32085) Crytec210: Azért még van dolgom most jutott eszembe az ázott ruháim a folyosón
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Zola007
veterán
válasz inifini #33407 üzenetére
+ még valami, amit sokan elfelejtenek:
Ha hátulra van szerelve tartó és beléd jönnek hátulról vagy megtolnak egy parkolóban, akkor a biztosító nem fizeti csak az autóban keletkezett kárt!
Pedig egy ráfutásos balesetnél a hátul szállított 2-3 bringa tuti tropára megyMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
nagyúr
-
nagyúr
-
anorche1
őstag
válasz inifini #37137 üzenetére
Ti hogyan állítjátok be a kormányt, hogy tökéletesen merőleges legyen az elsőkerékre? Tehát hogy ne így nézzen ki pl.:
(itt egy picit jobbra kellene)Bárhogy, bármilyen nézetből, bármelyik szememmel állítom mindig egy picit ferde lesz, ami most szabad görgőn nagyon zavar. Kint a szabadban is, de itt főleg. Vagy szervizben van nekik erre valami spéci cuccuk?
Görgőzni egyébként én olyan 30-45 percet szoktam, mindig valami ilyesmit nézve: [link]
Utána meg egy belsőből kivágott gumicsíkot ellenállásként használva gyakrolom a taekwondo rúgásokat, majd egy kis nyújtás.
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
viko81
csendes tag
válasz inifini #39557 üzenetére
Nyerget neked kell kitapasztalni, hogy melyik válik be. Rá kell szánni az időt, hidd el megéri.
Nagyobb boltokban mindig van lehetőség nyereg tesztelésre.
- személyi, lakcímkártya
- nyereg árának letétbe helyezése
- 1-7 napra elviszed, ha nem jön be, választasz másikat.wtb, Selle, Fi'zi:k, Smp ezekből mindig szoktak lenni tesztpéldányok.
-
Because
őstag
válasz inifini #39569 üzenetére
kötelességük visszatéríteni az árát ha nem lesz semmi baj, így bármelyik webshop megfelel. rengeteg van belőlük, érdemes akár felhívni őket, hogy mi van készleten
hány órát tekersz? hogyan, merre, mivel? akár egy zselés/szivacsos nadrág vagy nyeregre tehető kiegészítő is tudja növelni a komfortot
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz inifini #42972 üzenetére
5 év 1 hónap pár nap....
(#42971) Napfénysüti: nem tudom mi lesz, lesz-e egyáltalán van egy merida cyclo-cross vázas dolgozóbajárós bicajom, az is megteszi arra az évi 5-6-8 ezer km-re, bár ezért komfortban sehol sincs ezeken a príma utakon
viszont kényelemesebb volt már az utóbbi időben, mint a kellys, igaz (főleg télen) többet is ültem rajta.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz inifini #44103 üzenetére
Igen az a másik jelölt, van is ismerős aki már kb egy hónapja használja.
Nem egyszerű döntés bakker pedig fene gonbdolná hogy mit lehet ezen agyalni. Mondjuk a Garmin névre azért komolyabbnak számít szerintem. Itt már szerintem nüanszok döntenek.
A Garmin 500 csomag lenne 235 euro. Szerintetek megéri a felárat a Sigmához képest?Més que un club!
-
nagyúr
válasz inifini #44915 üzenetére
Polar hol akciós? Csak maga a készülék vagy a kiegészítőivel együtt ennyi?
Pont jövő héten terveznék rendelni Garming Edge 510-es bundle csomagot (nekem kellenek a kiegészítő érzékelők). Nézegettem korábban a V650-et is de azt mire megveszek hozzá mindent ami kell már bőven 300 euro felett lenne árban és ez is már a lélektani határ nálam.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz inifini #44917 üzenetére
Pont tőlük akarom rendelni a Garmint.
Megbízhatóságra szerintem nincs eltérés azért a polar se épp egy névtelen kis kezdő márka. Egyébként jó cucc az a V650 csak nekem kellene pedálfordulat mérő is. Meg ez bluetoothos nem ANT+-os amihez a legtöbb szenzor van.
Garmin csomag ami pluszt ad még 70 euróért: pedálfordulat mérő (egyben a sebességgel), 2 féle tartó (1 stucnis meg 1 aero előrenyúlós), csuklópánt (futáshoz is tudod használni).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
veterán
válasz inifini #45200 üzenetére
beizzítottál ezzel az útvonallal, gondoltam fasza gyerek leszek én is: [link], de a végére meggondoltam magam és eljötte budaörs fele. a biatorbágyi emelkedők a végén nagyon sokat kivettek belőlem, de második menetnek a bringával jó volt.
már nem éreztem annyira kényelmetlennek az ülést sem, mint első alkalommal. persze így sem egy leányálom, de egy fokkal tűrhetőbb volt a dolog. megvolt az első esésem is, bár szerencsére csak inkább eldőlésről beszélhetünk, remélem több nem lesz majd
egy kérdés merült fel bennem, az első váltó működésének az a természetes módja, hogy a nagyobb lánctányérra való váltásnál kicsit hosszabban nyomva kell tartani a váltókart, a kisebbre váltásnál pedig meglehetősen nagy erőkifejtés szükséges és viszonylag nagy zaj kíséretében történik meg a váltás? nem tudom, hogy mi a helyes és nem vagyok biztos a dologban, hogy jól van beállítva a váltóm.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz inifini #45290 üzenetére
hát a tárnok és biatorbágy közötti rész az gyönyörű és tényleg nagyon kellemes forgalom szempontjából. érd után pedig a 7-es út sem vészes. az egésznek a legkellemetlenebb része az a hetes út érdig és az egér út. legközelebb ha több erőm lesz, akkor bevállalom budakeszit is az erzsébet kilátóval
ilyen verdám van [link] (a fekete), és a maival együtt pedig már több, mint 100 km van benne"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
rétisün
veterán
válasz inifini #45857 üzenetére
7-et sikerült.....ez már egy balaton-környi táv, úgyhogy elég is volt ennyi. a maradék 3 már szten nem nagyon ment volna, vagy csak nagyon nyugisan, és még egy csomó autókázás is várt ránk (miattam ) fél 8-kor kezdünk tekerni, az első két körben nem fogyott el 1 kulacs víz, aztán 4-7 között meg körönként egyet megittam.
ehhez képest egyszer kellett megállnom 'egészségügyileg' és nem is nagyon izzadtam. hogy hova lett ennyi víz?war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
addikt
válasz inifini #45857 üzenetére
Azért én tisztességesnek tartom azt a teljesítményt is.
Lehet nekem egyszer elég lett volna megkerülni és aztán már csak másnap hazamenni (a visszaút már túl kifárasztó lenne lehet).
Mondjuk én nagyon hobbi bicajosnak számíthatok, mert azért ezelőtt 7 évig dohányoztam rendszeresen és igazából csak februárban határoztam el magam, hogy én már nem akarok többet cigit venni és áprilisben az új cross trekking-emnek ezt ténylegesen meg is ígértem. Korábban is bicajoztam, de az a bicaj vicc kategória volt, vele együtt persze a teljesítményem is.Eddig a legnagyobb távom, amit egyszerre egy nap megtettem az új bicajjal, az össz 58 km volt (tudom, hogy ez itt legtöbbeknek vicc távolság ).
Az viszont olyan volt, hogy letekertem a Tiszához, amit korábban úgy tudtam, hogy kocsival is tisztes táv, aztán egyszer csak a Google térképpel néztem, hogy "hej, ez nincs is messze".Aznap meg délután mentem még mentem éjszakázni 12 órát. Jobban bírtam az éjszakázást viszont, mint amire számítottam, azt gondoltam jobban lefáraszt majd a bicajozás.
Más: Vajon beleszámíthat a haladási sebességbe, hogy nekem az a gomba-fej féle Crivit sisakom van?
Arra gondolok itt ugye, hogy mivel nagyobb darab, jobban foghatja a szelet.
Bár persze cross trekkingre lehet jólvan az, országúti bicajjal nevetségesebb lenne.
Általában átlagsebességem km/h, abba lehet sokat nem ront bele (ha bele tud rontani bármennyit is).---------------------------------------------------
@raczger: Tényleg jó kép!
Ez meg az én drágám: KÉP (5mb-os kép)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz inifini #45902 üzenetére
Igazad van teljesen! Neked is parkr!
Eddig is csak halvány szándékom volt, hogy esetleg meghirdetem a Crivit sisakom, de végleg meggyőződtem, hogy elég az nekem. Kinézete meg olyan az ember fejének tőle amilyen.Nagyon jó sisak amúgy, olvastam itt korábbi hsz-ban, hogy a 3500 Ft-os árához képest kifejezetten jó darab.
Pl még a drágábbakban sem nagyon jellemző rovarháló, ami ebben viszont van (plusz hátsó villogó is hasznos tud lenni, ha épp beszarik a bicajon a hátsólámpa és nincs nálunk pót valami. -
Normi™
őstag
válasz inifini #45950 üzenetére
Én utaltam mondjuk devizában,igaz most pénteken délután ötkor,nyilván van egy átfutási ideje,csak nem csináltam még ilyet és picit izgulok,hogy nem csesztem-e el valamit.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
nagyúr
válasz inifini #46009 üzenetére
Köszi!
Sajnálom hogy csak D.Orionnal tudtam összefutni a reggeli rajtnál de mi egyből indultunk amit lehetett. Peti, neked köszi a matricákat!
Többiek akik voltak nem lőttek egy képet? Most már kíváncsi lennék azokra akik köröztek.Na szóval étel és folyadék: inni végig izotóniás italt ittam. Minden körben Velencén megálltunk egy kútnál enni, inni és frissíteni. Direkt csak a szombati nap miatt vettem Biotech Isotonic portból 10db-ot azt minden körben a kútvízzel keverve fogyasztottam. Körönként nagyjából fél litert ittam, sajna ebben a melegben már a kör felénél langyos volt és ugye az északi part volt a húzósabb.
Enni 3db szendvicset ettem, 4 banánt, pár műzliszeletet meg 3 energiazselét nyomtam le a vége felé.Ennyivel kibírtam úgy hogy nem lettem rosszul. Viszont én minden körben a pihenőnél könnyítettem magamon, úgy néz ki nem izzadtam eleget.
Az utolsó 3 körben már Pákozdon is megálltunk a csapnál egy gyors frissítésre. A tempó az tényleg durva volt, olyan bringák mellett mentünk el hogy csak lestem.Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inifini #46098 üzenetére
Ja,kábé mint mikor felettesem "javasolja" ne késsek többet reggelente. Ha eltérnek a "javasolt" ártól,kizárják őket a forgalmazásból.
(#46099) TaaT...pont ami látszik a képen.Télen a hóba tekerni. (én is nemrég hallottam valakitől )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Normi™
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz inifini #46579 üzenetére
Már elnézést a közbevágásért, de alapvetően számomra furcsa ez a kerékpárutas dolog. Nyilván biztonságosabb, mint kint menni 1 illetve 2 számjegyű főutakon, de amilyen átlagsebességgel mi országútisok haladunk, hát nem tudom annak hány kerékpárút felelne meg illetve ha meg is felel és azon a max 1 méter széles úton nem néz az ember folyton az orra elé abból komoly perecelés lehet.. Persze nem azt mondom, hogy nem lehet lassabb sebességgel közlekedni, de mikor 30km/h vagy e feletti átlaggal tekerjük a gépet (sőt néhányan közelebb járnak átlagban a 40-hez mint a 30-hoz) akkor elgondolkodtató főleg balesetvédelmi szempontból, lehet hogy veszélyesebb a többi kerékpárosra nézve ilyen sebességgel a kerékpárúton haladni. Persze magyaráztam már rendőrnek, hogy az átlagom nagyobb annál mint amennyivel szabad kerékpárúton közlekedni, nagy nehezen átért hozzá a szituáció. Nem tudom ki miként gondolja, de személy szerint kifejezetten ritkán használom a kerékpárutat pont a nagy sebesség és az előre nem látható veszély miatt.
-
imyourfriend
őstag
válasz inifini #46601 üzenetére
Felénk jellemzően kint van az egy számjegyűn a tábla, mellette pedig a kerékpárút mely igaz hogy aszfaltozott, viszont lassan jobban hasonlít egy futball pályára mint egy kerékpárútra kb.. ott megy a főút mellett vagy 3km-t, ha ráhajtanék a kerékpár egyből ledobna úgy érzem.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...