Új hozzászólás Aktív témák
-
.OM.
aktív tag
Az EPIC kiadásában most a hétvégén futott le az elfa tesztelése a játéknak, ahol a játék mechanikát ki lehetett próbálni.
A bolygó nyersanyagait kiaknázni érkezünk a felszínre. Szerencsére a korai gyűjtögető szakaszt gyorsan felváltja az automatizált gyártás. Először önálló bányarobotokat tudunk lepakolni, amikből még kézzel kell hordani az olvasztóba az ércet, de hamar felépülhet az első bányagép-futószalag-kohó-futószalag-hengerelőgép kombó, ami már automatikusan dolgozik, amíg elő tudjuk teremteni a szükséges elektromos áramot.
A fejlesztésekkel valóban egyre szofisztikáltabb iparunk lehet.
Később elkészülhetünk az első traktorunkkal, amivel nem csak nagy mennyiségű nyersanyagot szállíthatunk akár automatizálva is, de öröm kivasalni az addig néha fejtörést okozó állatvilágot.
Az alfa tartalom végével felépíthetünk egy űrliftet, ami nem csak hatalmas és látványos, de segíthet a további fejlesztésekkel. Sajnos ezek feltárására már nem volt lehetőség az alfa alatt.ex .Oldman.
-
Cray Tyler
senior tag
Az mondjuk meglepő, hogy ennyire senkit nem mozgat meg. Vagy csak nem írnak ide
-
DiamondBack
senior tag
Sziasztok,.
Az idősebb (35-40-es) korosztályból keresnék vállalkozó szellemű játékost gyárépítésre.
Jelenleg éppen valorant hype öntötte el a baráti körömet amiből én szeretnék kimaradni. helyette kipróbálnám ezt. Saját bérelt teamspeak szerver adott, lehetünk többen is. -
Nunder
őstag
válasz Cray Tyler #4 üzenetére
Én 10 éve nem voltam így ráfüggve egy játékra mint most erre. Kicsivel több mint egy hete van meg, már 25 óránál is több van benne. Kattog az agyam, szállítószalaggal álmodok.
Amúgy tényleg nem lenne rossz egy aktív PH közösség, volna pár dolog amit inkább itt beszélnék ki, sem mint Reddit-en.
Az hogy miért nem írnak ide szerintem az lehet az oka, hogy ez a topik sem egy hírből/tesztből származik, így aki nem kimondottan erre keres rá - ahogy tettem most én is - az nem talál ide.
[ Szerkesztve ]
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
bmxbandita
tag
Én szilveszterkor vettem meg még leárazáskor, akkor volt ~20EUR, és játék rég nem kötött le ennyire. Azóta kb. 25 órám lehet benne, lehet nem tűnik soknak, de ezt nézzétek úgy, hogy a legtöbb amit egy Steames játékba tettem nincs 200 óra, és ezt több év alatt, tehát nem vagyok nagy gémer, de ahogy Nunder mondja én is ráfüggtem erősen erre
Most jutottam el viszont odáig, hogy a kezdeti össze vissza pakolok ahogy esik úgy puffan taktika kezd elég erősen hátba verni. Nagy nehezen még feloldottam a Tier 5-6ot, de már látom hogy a következőhöz nagy átszervezések és tervezés kell, mert anélkül nehezen fog menni. Plusz a konstans energiahiánnyal küzdök, pedig már vagy 6 szénerőművem megy.[ Szerkesztve ]
-
DiamondBack
senior tag
válasz bmxbandita #7 üzenetére
Most a szén kevés, utána a benzin lesz kevés Az atom majd elég lesz mindere de akkorra meg már nem kell annyi plusz energia
Ha nem használod javaslom a 100+ milestones [link] addont sokat tesz a játékhoz már tier 1-től is:Totals in this version:
+301 Milestones
+223 Automated Recipes
+180 Parts
+103 Prizes (28 of them WIP)
+8 Landmarks
+104 Usable Rewards
+91 Nodes (5 New Minable Node Type - 2 Fluids / 3 Solids)
+5 Engineer Logs (Storyline written by M.Frost)Steamesek és Epicesek tudnak már együtt játszani?
[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
válasz bmxbandita #7 üzenetére
Én is vagy háromszor futottam neki az építkezésnek. Az elejéből indultam ki, amikor még biomasszából állítottam elő energiát, hogy nem kell ezt túlzásba vinni. Később már a tucatnyi szénerőmű is kevés volt. Energiahiány nincs már (14 atomerőmű), de pár anyag gyártását alulbecsültem.
Nagy gáz, kis szerencse!
-
bmxbandita
tag
Köszi az addont, később lehet kipróbálom, de egyelőre maradok teljesen Vanillánál, így is bonyolult átlátni még.
Egyébként nem tudom tudtátok-e, egy nagy térkép van csak, és a 3 biome amiből választhatsz az elején, hogy hol kezdesz, csak annyit jelent, hogy hova rak le a térképen
Most akarok olajkutat fúrni, legközelebbi olajmező 2,5 km-re van
Gondolom ilyen távra már sokkal jobb a traktor/teherautó, mintsem tonnányi nyersiből kihúzni egy vezetékrendszert ugye? Vagyis, jobban belegondolva a traki/teherautó tud egyáltalán folyadékot szállítani?[ Szerkesztve ]
-
DiamondBack
senior tag
válasz bmxbandita #10 üzenetére
Bekannázva igen, de az alternatív folyadékszállítás a következő tierben jön.
Amikor a sivatagban kezdtem én is kilóméteres csöveken hoztam át az olajat. Esetleg megcsinálhatod ott is a feldolgozót, conveyoron olcsóbb elhozni onnan a dolgokat, az olaj is maradhat még tárolóban ott. Aztán ha megvan az üzemanyag alalpú erőmű azt is oda tenném le és csak az áramot kötném be a hálózatba. -
Amantius
senior tag
válasz bmxbandita #10 üzenetére
Eleinte én is szállíttattam a műanyagot, gumit, buxitot, szenet, de ahogy fejlődik az ember, úgy "megy össze" a térkép. Később, már annyi nyersanyag lett, hogy leállítottam a gépeket és megépítettem a csöveket, szállítószalagokat.
[ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
MacFly
csendes tag
Én még csak a Tier 5 környékén vagyok, de nem jötterm rá még:
- hogyan lehet a végtelen mélységgel elválasztott "szigetekre" átjutni, ott a szén a közelemben, de nem tudok vele mit kezdeni. Hidat kell építeni?
- némely power csiga olyan sziklán ücsörög, amire fel sem lehet ugrani. Lesz valami jetpack vagy nagyobb ugrás?
- néhol mérgező gázfelhő zár el utakat, ott később át lehet majd jutni? Védőfelszerelés vagy extra képességű fegyverekkel? -
Nunder
őstag
Röviden:
- Igen, platformokból építs "hidat" hogy elérj olyan nyersanyagokat/tárgyakat amiket amúgy nem érnél el.
- Lesz jetpack, de itt is az érvényes, hogy platfomot kell építeni fel/le ahol éppen szükséges. Van már létra is az új update-ben az néha megkönnyíti a dolgokat.
- Gázmaszk és filter is lesz a későbbi tier-ben, úgyhogy csak fejlessz.“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
bmxbandita
tag
Nunder válaszát kiegészítve, a "híd"-ra mégegyszerűbb megoldás, ha csak egy szalagot húzol át. Az a legegyszerűbb, csak nyilván ennek van távolsági korlátja. Hosszabbakra marad a platform.
-
MacFly
csendes tag
Kösz a tippeket!
Szalag áthúzás: na de valahogy át is kell jutni, az nem megy. A platform híd jó lehet, (a no man's sky-nál is bevált) de pl. egy alacsonyabb szigetre úgy jutok át, hogy felette leszek. Egy szintben levőknél oké.
Van ez a kilövő katapult, meg landoló "zselé". Ez nem lenne alternatíva? Bár első kilövéskor még nem volna ott a fékezőzselé...Pár dolog még, ha már benne vagytok:
- valami bordó szinű "ásvány" (valamilyen WIP?), amire mondja is, hogy gyűjtsem be, de látszólag nem lehet vele mit kezdeni
- bár legyártottam a xeno basher-t, de szembe is jött egy nagyobb verziójú orrszarvú szerűség, ami ellen nem tudok elég gyorsan gyógyulni. Valami pisztoly készítés már karnyújtásnyira van, remélem az megoldás lesz rá
- még szoknom kell, hogy eddig kb. minden ott volt a közelben, de már kellene egy két olyan ásvány is, ami a "világ végén" van vagy akár még a scanner sem találja.
- energiaéhség: igen munkás dolog állandóan fát/virágot, levelet hordani az égetőkbe, remélem a szénerőmű felüdülés lesz. Bár látom, hogy az meg macerás, mert vízpart és vízhűtő rendszer is kell hozzá.
- mire is jó az űrlift? brutál munkaigényes nyersanyagokat vár, hogy küldjem fel -
DiamondBack
senior tag
- a bordó asvány az "coming soon" ha jól tudom. Már évek óta
- járj járművel abban nem bántanak, ezekívűl elég fun ahogy a kerekek közé keverednek
- kezdj a sivatagos részen, minden van a közelben, kivéva az olaj de addira bőven lesz csőre való.
- szintén jó a sivatagos rész, mindig a vizesés alá építkezek, szén párszáz méterre a sziklák tövében
- az újabb tiereket csak úgy tudod majd feloldani ha megpakolod és felküldöd a liftet- apró segítség: satisfactroy-map
[ Szerkesztve ]
-
Nunder
őstag
Igen, a platform építés kissé macerás, de megéri mert úgy tudod a fő gyárhoz/bázishoz kapcsolni normálisan a lelőhelyeidet. Ha nincsenek egy szinten akkor lépcsővel, és railing-gel tudod áthidalni a szintkülönbségeket, majd pedig conveyor lift/pipe és pump.
Kezdésnek és főbázisnak sok helyen ezt ajánlják: [link] - A kis homokos terület a nagy kanyon mellett. Minden nyersanyag a kezed alatt, kivéve urán. Baromi messze van fenn északon de megéri hidd el.
Hasznos cucc ez az interaktív térkép, nagyon tudom ajánlani.
Energia: szénerőművet minél hamarabb ki kell fejleszteni, mert a Biomass burner nem valami hatékony. Megvan a szénerőmű optimális "etetési" képlete, keress rá. De a linkelt térképes oldalon van production planner is, ott is lehet kalkulálni.
Űrlift: mindenképp kell, ahogy DiamondBlack kolléga is írja. Jelenleg semmi másra nem használhatóak azok az elkészített elemek, amikkel a liftet kell etetni, de ez egy szükséges rossz minden szinten.
[ Szerkesztve ]
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
MacFly
csendes tag
Tegnap már nagyüzemben gyártottam a hidakat, először egy caterium patch felé, ott kiderült, hogy van rajta valami szikla (obelisk?), azt vettem ki, hogy azt biztos le kell robbantani, amihez kell majd sok sulfur, oda is vezettem egy kilométeres hidat, meg futószalagot.
Igen, jó a térkép, sokkal jobb, mint az elnagyolt, wikis változat. Itt is időbe tellett, míg beazonosítottam, hol is vagyok.
Kezdési pont: valószínűleg újrakezdem majd az eddig (még gyűjtés alatt álló) tapasztalatokkalMár közel a szénerőőmű, csak sokféle járulékos berendezést kell meg gyártani hozzá, meg vízközelség kell, úgy emlékszem.
Addig is, úgy láttam, hogya biofuel sokkal tovább kitart, de nem vagyok benne biztos, hogy a nyersanyag szükséglet (hány fa fű stb. kell neki) nem ugyanaz-e valójában. Mindenesetre talán stabilabb lenne mindenből biofuelt gyártani és azzal etetni. -
bmxbandita
tag
U ez a térkép nagyon jó, köszi! Rájöttem hogy nagyon sz@r helyen kezdtem, bal alsó zöld terület közepén kezdtem építeni a bázist, de ezt éreztem is, hogy messze van vason-mészkőn-rezen kívül szinte minden.
Közben lett egy jó technikám legyakni a legnagyobb állatokat is. Melléállsz valamilyen járművel úgy hogy a bal oldaladon legyen az állat, kiszállsz, csapkodsz bele párat, mire feleszmél már ugrasz is vissza a kocsiba. És ezt mindaddig amíg meg nem murdel Ez amúgy elég bugyuta, hogy a kocsit nem támadják, így semmi kihívás nincs benne. Bár ha jól láttam egyszer átrobogtam egy barlangon, ott a pókszerű fekete izék szaladtak nagyon a verda után. -
bmxbandita
tag
* Hupsz, az előző hozzászólásomban JOBB oldalon legyen az állat
Az épület visszabontásokkal meg jó vigyázni mert elég nagy a hatótávja. Építgettem alapokat úgy, hogy a háttérben kicsit arrébb volt pár szénerőmű meg vízszivattyú. Valószínűleg elbambultam amikor vissza akartam bontani valamelyik alapot, és a háttérben az egyik vízszivattyúhoz menő vezetéket bontottam vissza helyette utána 10-15-20 perccel meg csak azt láttam hogy elment az áram. Indult a nagy debugolás, hogy mi a tököm történt, mert eddig kb. 70% volt a max terhelés. És mint kiderült szép lasssan elfogyott a víz az erőművekben[ Szerkesztve ]
-
MacFly
csendes tag
Jármű: látatlanban szkeptikus vagyok, hogy terepen mennyire válik be, lassan kell.e menni, hogy ne boruljion fel stb., de ahogy írtok róla, mintha nem lenne gond.
-
bmxbandita
tag
Nekem az az álláspontom, hogy ahhoz, hogy te járkálj vele tök okés. Nekem eddig kb. 2-3szor történt olyan dolog amikor kénytelen voltam szétszedni, és újra összerakni, mert elakadtam/beszorultam valahova.
Viszont, hogy kiválts vele egy futószalagot és automatán menjen két állomás közt nekem annyira nem szimpi. Nem próbáltam még hosszabb úton, de nekem nem tűnik megbízhatónak. Pl. nem tudom olyankor mi történik, ha az útvonalára hullik egy ajándékdoboz[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
válasz bmxbandita #23 üzenetére
A dobozon átmegy, meg annak már vége a következő karácsonyig.
Nekem 4 kicsi és 1 nagy teherautó hordta a cuccot, elég megbízhatóak voltak, de volt, hogy egyik másik elakadt, sőt, felborult. Rájuk kell pillantani néha.
Az vitathatatlan, hogy a szalag és a cső a tuti.Nagy gáz, kis szerencse!
-
Cray Tyler
senior tag
Javaslom kezdésre a golden coast nevű területet. Ott tényleg minden van, és a legtöbb node jó minőségű. Érdemes továbbá nézni egy jó kalkulátort, ami segít a gyárakat megtervezni. Így is újra szokás építeni a fő gyártó részleget pár alkalommal (meg ha jön patch...).
Elsőként akkor építesz mindent újra, amikor átállsz szénre. Csak hogy aztán megint átépítsd mindent, amikor bejön az olaj. Én itt javaslok egy olyat, hogy sokkal érdemesebb elindulni hard drive-okért a dzsungelbe, és az alternatív receptek közül kikukázni a turbo fuel-t. Ennek sokkal jobb a hatásfoka, mint az atomnak, és nem kell bénázni a keletkező radiaktív hulladékkal sem.
Egy jó taktika a mapon 2-3 nagy nyersanyag gyűjtő gócpontot kialakítani, és egy jó magasan (NAGYON magasan) vezetett hosszújáratú vonat-rendszerrel visszajuttatni a bázisra a mindent. Pl a golden coast-tól eléggé messze van csak jó sulfur, satöbbi, ezeket a fentebb linkelt map alapján meg lehet szépen tervezni, egyik példa, másik példa. Én speciel egy M0-ás szerű körpályát csináltam vonatsínből az egész map köré, amin körbe-körbe megy a vonat, és erre csatlakoznak fel a begyűjtő szárnyvonalak. Átrakó állomásokon adják át a fő vonalnak a cuccost, ami a kör végén a gyárba viszi az összegyűjtött anyagokat. És ez így megy körbe-körbe, szépen magától összegyűjti nekem a mapról a mindent.
A truckok a vonatok megjelenése óta eléggé másodhegedűsök, a vonat megbízhatóbb és nagyságrendekkel többet is szállít. Cserébe kell neki a hely, ezért szokás jó magasra szerelni.A legfontosabb, hogy egy jó nyersanyag szállító/gyűjtő rendszer legyen. Ha már áramlik a gyár (helye) felé a soksok minden, akkor a meló 70%-ával készen vagy. Egy jól összerakott modulárisan bővíthető gyár megépítése innentől már színtiszta élmény (ezeket mega factory-nak hívjak, valóságos műalkotásokat lehet redditen találni).
Azért érdemes bővíthetőre tervezni a gyárat, vagy legalább a helyét, mert a készítők előszeretettel babrálnak bele a gyártási folyamatba a patchekkel. Régen pl bauxitból elég volt a smelterrel ingotot csinálni. Aztán bejöttek a pipe-ok, amire legfőképp az aluminium ipart húzták rá: egyetlen smelter helyett egy soklépcsős és viszonylag nehezen optimalizálható folyamattal kell ma már bauxitból aluminíumot gyártani.
De ha úgy építed meg a mapot, hogy a nyersanyag áramlás stabil és jó, azzal nem lesz babrálva vélhetően (báááár sokáig pl a max vihető tyutymák pipeon 300/min volt, és egy maxra csigázott pumpa ugye 600-at tud, és csak nemrég jött be a 600-as pipe, ami miatt megint cserélnem kellett a komplett csőhálózatot, plusz újra optimalizálni a pumpákat is).
Én pl. S.A.M. ore-t is hozatok bőséggel, igaz még nem kell semmire. De ha majd egyszer kell, akkor itt figyel a conveyor vége, csak be kell kötni és ömlik befele onnan is a cucc. -
elmebeteg
újonc
Üdv Mindenkinek!
A kérdésem az lenne, hogy a frissítéseket hogyan kezeli a játék? Nem látom, hogy bármit is változna, pedig most is kijött egy update. A belépéskor is még a januári számokat (ekkor töltöttem le) mutatja: V0.3.5.6, build 140083. A legutolsó pedig már a V0.3.8.11, B145009. A steamen az automata frissítés van beállítva, tehát alapból működnie kéne.
A válaszokat előre is köszönöm! -
Tacsika
aktív tag
Március 16.
-
Amantius
senior tag
Próbáltátok az újdonságokat?
Rendesen megkavarták a gyártást. Van jópár változás, így alaposan át kell rendezni a gyártósort.Nagy gáz, kis szerencse!
-
Amantius
senior tag
válasz elmebeteg #31 üzenetére
Átváltasz Experiencre a bétáknál. Én már vissza is váltottam az alapra, mert sok meló lesz áttérni az új cuccokra. Kicsit előre dolgozok.
Szerintem pár hét és benne lesz a normálban is.
Szerintem kicsit szebb is lett, szinte a végtelenségig ellátni, meg talán jobban is fut.Nagy gáz, kis szerencse!
-
elmebeteg
újonc
-
elmebeteg
újonc
Köszi, de nekem sehogy sem sikerült megfordítani a szállítás irányát. Akárhogy rakom, mindig a bemenet marad alul, elforgatni meg nem tudom. Még akkor is, ha közvetlenül a szalaghoz szeretném kötni. Ilyenkor egyszerűen nem engedi. Mindegy, így is megoldom, csak idegesítő.
Etetésnél ezek szerint a teljes adagot eldobja? -
elmebeteg
újonc
Nagyon köszönöm a segítséget, sikerült megoldani. Nem is értem miért nem jöttem rá, pedig baromi egyszerű. Most új játékot kezdtem, mert az előzőben már nem volt mit csinálni. A tapasztalatok alapján egyszerűbb egy másikba belevágni, mint a régit átfaragni. Ráadásul máshová landoltam, így még érdekesebb.
Több gyík kutyát is lehet üzemeltetni egyszerre? -
Kinblee
csendes tag
igen, mondjuk azt nem tudom mire jok azon kivul hogy tudják hozni a radiokatit uránt
experimentál van most nálam mert simába még nincs benne az update 4 de ebbe egy csomo minden bugos, pl nincs merevlemez a tároloba így nem tudok alternativ receptet kutatni. meg vannak ki nem vágható fák is meg a futoszalag is bugos mert simába nem tudsz két ellenkező irányu futoszalagot egymásba kötni -
Nunder
őstag
A megszelídített Doggo-k random növényi és állati nyersanyagokat, emellett érceket és radioaktív hulladékot hozhatnak. Ezek ugye nagyrészt haszontalanok, és csak a nyűg van velük.
Ugyanakkor hozhatnak Power Slug-ot is, ami az egyetlen módja, hogy úgymond a semmiből állítsunk elő Power Shardokat, mert a játékban alapból csak véges számú csiga érhető el. Így viszont elméletben a Doggo-k végtelen mennyiségű csigát hozhatnak, ami nyilván elősegíti a termelést megafactory-k esetében.
Kötve hiszem, hogy sokan vannak azok akiknek nem elég a meglévő csigák száma, de hát mindig lesznek fanatikusok akik kihasználnak minden lehetőséget. Meg akkor is ha szvsz irdatlan szívás felkutatni, szelídíteni, haza szállítani és "karban tartani" őket. Nem beszélve a hulladékról amit generálnak.
Mondjuk a 4es update hoz erre is megoldást a Plutonium alapú üzemanyag kazetta formájában, de az nagyon endgame tech.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Amantius
senior tag
Én sajnos "feléltem" a csigákat, akkor döbbentem rá, hogy inkább több gépet kellett volna gyártani egy-egy folyamathoz (azóta persze úgy csinálom), de jó volt, hogy "kis" helyen is elfértem. Az updateben viszont növelték pár gépben (vagy sokban, nem tudom) a termelt eszközök mennyiségét, így sok Power Shard-ot visszakapunk.
#34Kinblee:
Jogos felvetés a plusz energiaigény, de 14 atomreaktorral már nem nézem.Nagy gáz, kis szerencse!
-
elmebeteg
újonc
Ja, közben rájöttem a kutya dologra, inkább nem foglalkozom velük.
Csiga annyira nem mozgat, az előző játékban sem használtam csak kb 20-at. Atomreaktorral semmilyen szinten nem foglalkoztam, már az elején láttam, hogy több vele a macera, mint a haszon. Eljutottam úgy a nyolcadik szintig (ami ugye még zárt az alapban), hogy az össz teljesítmény 3000MW volt, de csúcsban sem használtam többet 1800MW-nál. Főleg üzemanyag generátorokat építettem, a felesleges pakura miatt. Három gejzírt is üzemeltettem.
Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem lehet még mindig használni a FIF ércet, a bordó köveket, és zöld gömböket? Kénből csak a robbantó egységeket készítettem, egy bányát telepítettem, de le is állítottam, mert nem kellett.
Azt nem néztem, hogy a durván túltermelődő alumínium oxid és pakura kérdésen változtattak e? A merevlemezeknél is rengeteg a felesleges és használhatatlan alternatíva. Én kábé tizet találtam jónak, a többi kuka. Inkább valami rejtett feladatos, információ gyűjtögetős, titkos hely keresgélős adatvadászatra cserélném a kilencven százalékát. Ráadásul vannak roncsok, amiket nem lehet kinyitni, ha jól néztem még bétában sem, és sokban egyforma alternatívák vannak. Látszik, hogy sok helyen inkább a gyógyszer gurult el, mint a fantázia működött volna. Ettől függetlenül nagyon jó és kreatív játék, várom a folytatást.[ Szerkesztve ]
-
Nunder
őstag
válasz elmebeteg #43 üzenetére
Ne felejtsük, hogy ez még egy erősen fejlesztés alatt álló játék, sok minden fog változni, főleg ugye a story és a végkifejlett az, amit majd csak a végén fognak lelőni. Receptek között tényleg nem minden tűnik hasznosnak, de ha nézed esetleg azokat a YT-os emberkéket, akik konkrétan laggolásig építik a térképet, azok kivétel nélkül az alternatív receptekkel "spórolnak" gyártósorokat.
Atomenergia viszont nem macerás annyira, főleg most hogy elvitték a 8-as Tier-be. Ha megoldod a hulladék elszállítást/feldolgozást, fajlagosan sokkal kevesebb odafigyeléssel lesz stabil energiatermelésed. A Refinery/Fuel Plant kombóval az a baj, hogy baromira nehéz kiszámolni, hogy mi legyen a melléktermékkel, és ugye azt is vissza kell forgatni. A folyadék nehezen kezelhető és épp ezért az áramszolgáltatás is ingadozik ha nem figyelsz. Isten tudja hányszor döglött meg a grid mert éppen alul/túltermeltem az üzemanyagot mert épp egy hangyányit változtattam valamin.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
elmebeteg
újonc
Persze, igazad van, még nincs kész, és én is remélem, hogy sokat fog változni sztori szinten. A gyártás és fejlődés oldalával nincs gondom, jó szabadjára engedni a képzeletet. Azért jó mert nincsenek kötelező sablonok, mindenki úgy oldja meg a problémákat ahogy akarja, és ahogy szerinte működnek a dolgok.
Nekem az üzemanyag generátorokat sikerült egyensúlyba hozni, igaz nem volt egyszerű, de a végére tökéletesen összeált, teljesen önfenntartó lett, semmilyen törődést nem igényelt.
Nálam nem volt cél a térkép beépítése, igyekeztem minél kevesebb "kárt" okozni a bolygónak. Először a lenti leszállópontra landoltam, szvsz a legxarabb hely. A legnagyobb egységem is ott volt, , plusz két kisebb egység távolabb, de a térkép 10%-át sem foglaltam el.
Ezért jó a játék, ki így, ki úgy gondolkodik, és munkálkodik a cél eléréséért. Főleg ha még a sztoriban is lesz előre lépés, maga lesz a kánaán . -
Cray Tyler
senior tag
Amint megvan a turbofuel és a compacted coal recept (ez a két leghasznosabb hard drive drop), onnan az atom tök felesleges macera. 600 crude oil/min-ből kényelmesen etethető turbofuellel 75 generator. Polymer resin-t le kell darálni. Folyadék ingadozásra (ha mondjuk vonattal hozod az olajat) puffer szekciót kell betenni a refinery-k elé. Ha pro vagy, akkor a generátorok elé is teszel jó nagy puffert.
[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
Nekem az üzemanyaggenerátorral az volt a bajom, hogy csak a dupláját tudta a szén generátor után, így ki is hagytam. Amikor megcsináltam az első két reaktort, tök jó volt, hogy megoldódtak az energia gondjaim. Jó, a 73 GW bőven sok, max 26-27 giga felhasználás szokott lenne, de akkor már sokminden megindul. 14-16 giga között megelékszik a "gyár" általában.
Nagy gáz, kis szerencse!
-
Cray Tyler
senior tag
Sima fuellel etetve nem is túl jó, ebben egyetértek. A turbofuel egész más világ. Nekem csúcsban 160 GW körüli teljesítményem volt velük (ehhez kellett a mapon lévő összes sulfur node ha jól emlékszem). Ennek kb a fele elég volt mindenre. 400 órás gigafactory sem evett többet soha 70 GW-nál. Ott már kezdett nagyon esni az FPS, de ez még így is jó eredmény. Ha vertikálisan tervezel (emeletek egymás fölé, jó magasra), akkor hamar elkezd laggolni, mert az egymás alatt-felett lévő elemeket valahogy azonos memóriaterületen tárolja (vagy valami ilyesmi, rég olvastam). Ezért jobbak a horizontálisan kiépített (széles-lapos) gyárak, mert kevésbé eszik meg a gépet. Még jobb, ha nem gigafactory-zol, hanem szétszórod a termelést. Helyben a node-ok mellett vagy azokhoz közel csinálod meg a feldolgozott anyagokat, és csak azok mennek tovább a factory-kba. Ennek eredménye viszont nem annyira "szép", mert szanaszét lesz a mapon mindenfelé mindenféle üzem, így kell egy jó közlekedési rendszer (hypertube vagy U4-től villanydrót).
Az én tippem az, hogy ha már gigafactoryzol, akkor széleslapos gyárhoz a legjobb hely a spire coast és a rocky desert felett lévő összefüggő vízfelület. Itt elég messze van a parttól az 5HP/sec-es damage border, így jó nagy területen be lehet betonozni a tenger fölé, oszt mehet a nagy munka. -
Nunder
őstag
válasz Cray Tyler #47 üzenetére
Jogos, én sima fuel setuppal mentem, nem bajlódtam vele sokat. Mentem nuclear-ra amint tudtam. Volt ott puffer meg minden, de egyrészt nem akartam mindent bedarálni, másrészt meg nem volt optimális a setup gondolom.
[ Szerkesztve ]
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Mikrotik routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Bluetooth hangszórók
- Eredeti játékok OFF topik
- Gumi és felni topik
- MSI alaplapok kisebb csordája gyűlt össze az Intel Z890 platform égisze alatt
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen