• IT Computer és wsparts értékelése egymásról

    Hirdetés: Dell T7810 dupla processzoros alaplap, s2011 v3/v4 proci, 32-256 Gb ddr4

    IT Computer negatív értékelést adott wsparts számára:

    A reklamáció ez volt:
    "megjött a gép, viszont hiányzik belőle a felső RAM hűtő palást,
    illetve a tápról amihez rögzíteni kell az hálózati csatlakozót"

    Válasz a reklamációval kapcsolatban:
    A hiányzónak beállított alkatrész (memória légterelő) nem gyári tartozék. Az csak a dupla procis gépek tartozéka. A gép oldallapjának belső oldalán van egy ábra, mely ezt elmagyarázza: egy proci esetén "fehér", azaz nem kell memória légterelő, két proci esetén "fekete", azaz kell légterelő. Ez a reklamáció nem jogos. Ettől függetlenül felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
    Ez a kép szerepel az ő értékelésében is, csak itt ki van nagyítva az oldallap


    Törés vagy hiány a tápegységnél:

    Nem a tápegység a törött, hanem egy fogantyú tört le róla, amivel ki lehet húzni zárt oldallap esetén is a gépből. Szerintem szállítás közben tört le (a dpd szerint egy csomagnak ki kell bírnia 80 cm-ről való leesést - magasabbról mint egy asztal és betonra/kőre, nem puhára), de a kis jelentősége és értéke miatt a gyakorlatban lényegtelen, hogy mikor és hol törött le a kérdéses fogantyú. . Hányszor kell kivenni egy tápegységet egy gépből 10-15 év alatt? Csak ha elromlik, egyébként egyszer sem. Na ezért. Kinyitott oldallap mellett belülről lehet rajta segíteni. És esztétikailag sem lett csúnyább a gép, mert hiányzik róla az a fogantyú. Az alkatrésszel kapcsolatban a kezdeti "a tápról hiányzik egy valami, amihez rögzíteni kell a tápkábelt" megjegyzés átalakult törött tápegységgé, a "csúsztatás" nagyon erős. Ettől függetlenül ennél is felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..



    A wsparts mint "ember" (mert nem vevő volt) értékelése:

    A gépet szervizbe hozni nem volt hajlandó, csak követeléseket támasztott.
    "Szóval 3 opciót tudok felajánlani:
    - visszaküldöm a tápot és küldesz egy olyat ami nincs széttörve, illetve egy ramhűtőpalástot -> mindenki tévedhet hiba kijavítva mindenki boldog
    - visszaküldöm a gépet, te pedig lesztornózod a számlát és visszautalod a pénzt -> nem történt adásvétel
    - minden marad úgy ahogy kaptam azaz egy hiányos grade B konfiguráció aminek megfelelően fogom értékelni a vásárlást"

    A kért és megírt számla alapján a vevő .. éva áfakörös egyéni vállalkozó, és nem istván aki a leveleket írta. A vevővel egyszer sem tudtam kommunikálni, se levélben, se telefonon.
    István azt se tudta, hogy fiú-e vagy lány, vállalkozó vagy magánember, mindent kevert, mindent félremagyarázott.
    Ami pedig különösen visszataszító, hogy kezdetektől csak az eladó rossz színben való feltüntetése volt a célja. Nem a vásárlást, nem a terméket akarta értékelni, hanem az eladót rossz színben feltüntetni és akadályozni a működését.
    Vagyis ő megunta hogy kereken 1hete levelezünk és így megy a negatív értékelése a nap végén amennyiben nem kap egy hibátlan tápegységet és egy légterelőt, ezzel szerinte véget is ér a HA-s pályafutásom ezzel az accounttal, mert ezek után a vásárlói bizalom olyan szintre fog csökkenni hogy egy csavart sem fogok tudni eladni, nem hogy munkaállomásokat...
    Ez nem értékelés, hanem borzasztóan gonosz ember megnyilvánulása.
    István legalább 3 fiókot üzemeltet (wsparts, servershop, horvee, a negyedik, a cpudealer már megszűnt,esetleg több is, ...) ugyanazzal a tel számmal, biztosan jól esik számára az, hogy kevesebb a fizetős és több az ingyenes hirdetése, még a PH-t is átverheti ezzel a magatartásával... A termékek árai vegyesen számla nélküli és áfás, de nem hajlandó elárulni az érintett vállalkozás nevét. Ennél a wsparts fióknál minden terméke magánemberként hirdetett áfamentes termék, nagyon sok értékelését is megnéztem, de nem találtam vállalkozáshoz köthetőt, ezáltal marad a be nem jelentett kereskedelmi tevékenységet folytató magánember. A .. éva vállalkozót (aki 2024 április óta végez bejelentett tevékenységet, azaz fél éve és nem nem 18 éve mint istván áfafizetés nélkül a hardveraprón ) egyszer sem tudtam elérni, pedig ugye ő volt a vevő. Kettejük között fennálló viszonyt sem részletezte (munkavállaló, megbízási szerződés, vagy más), Ezáltal azt sem tudta igazolni, hogy milyen alapon beszél a vevő nevében. Ez méginkább azt erősíti, hogy a .. éva vállalkozó gyakorlatilag stróman kategória/jelenség. Valamint az horvee és servershop mögött álló(k) kiléte is zavaros, nem ismertette a mögöttük álló vállalkozást (ha van...). Véleményem szerint ő az, aki ilyen magatartással nem való ide a hardverapróra.
    Még a futár rendelésénél is hibázott figyelmetlensége és önző magatartása miatt, a DPD Express szolgáltatás (reggel megírt 1 órás idő intervallum a felvételnél) helyett DPD collection szolgáltatást rendelt, ahol egész nap várhattam a csomagfelvételt, szerencsére csak 5 órát kellett várnom. Nekem nagyon nem volt ez így jó, mert más munkát kellett volna csinálnom. Átvert istván, mert megígérte az 1 órás intervallumot. Persze neki nem fáj, mert nem ő várt a futárra sok órát. Arra viszont telik, hogy mindent elferdítsen, gonosz módon viselkedjen.
    Véleményem szerint ő az, aki ilyen visszataszító gonosz magatartással nem való ide a hardverapróra.

    wsparts negatív értékelést adott IT Computer számára:

    Az elején simán ment minden, relatíve gyors kommunikáció, megkaptam a számlát is, a leírásnak megfelelően én rendeltem a futárt (DPD)

    Viszont kicsomagolás után jött a feketeleves:
    - hiányzott a gyári légterelő a RAM-okról
    - le volt törve a táp kihúzója/tápkábel rögzítője

    Még akkor rögtön meg is írtam az eladónak, mik a problémáim.

    Erre az a válasz érkezett tőle, hogy a ramhűtő légterelő nem gyári tartozék, a táp kihúzó/rögzítőt pedig a futár törte le, mert én a DPDt választottam az MPL helyett (amennyire "jól" be volt csomagolva úgy ez még reális is lett volna, csak éppen nem volt már a dobozban sem)

    Erre elküldtem neki az alábbi képeket direkt 1CPUSat keresve hogy megnézhesse ez bizony CPU független gyári tartozék:
    Dell Precision T7810 poleasingowe komputery do grafiki - sklep, cena  promocja
    Dell Precision Tower 7810 Intel Xeon E5-2603 v4 Six-Core 1.7GHz 2x4gb no  hdd | eBay

    Erre azt válaszolta hogy nézzem meg a gép oldallapját majd bemásolta az alábbi képet, amivel szintén engem igazolt: :)

    Mikor megírtam neki :"köszönöm szépen hogy igazoltál :) " onnantól az eddig sem túl barátságos ámbár lekezelő hangnem átváltott fenyegetőzésbe: megjelenik az általa cégjegyzékben megkeresett székhelyen és az összes mozaik szavas hatósággal fenyegetőzött.

    Ekkor megírtam neki hogy 3 lehetőséget tudok felajánlani:
    - vissza veszi a gépet, bukok egy oda vissza postaköltséget
    - küld egy légterelőt és egy nem széttört tápegységet, természetesen visszaküldöm előtte a széttörtet (mindenki tévedhet de megoldottuk a helyzetet)
    - minden marad úgy ahogy van azaz kaptam egy grade B hiányos és sérült gépet és ennek megfelelően fogom értékelni a vásárlást is

    Ezek után taglalta a mentális képességeimet :)

    Válaszként elküldtem neki ezt a Dell szétszerelési videót, illetve a gyári kézikönyv leírását oldalszámmal hivatkozva (8-9 oldal)
    https://dl.dell.com/topicspdf/precision-t7810-workstation_owners-manual_hu-hu.pdf

    https://youtu.be/6Dg5wAdBdRo?si=BadF2VbHilcxcnNU

    Mivel ekkor már közel 1 hete húzódott a dolog, akkor megírtam neki hogy elállnék a vásárlástól hibás teljesítésre hivatkozva.

    Azt válaszolta hogy ezt nem tehetem meg és nem fogja visszavenni a gépet, erre azt válaszoltam hogy akkor ma este a deadline ha nem kapok ígéretet hogy küld légterelőt és egy ép tápot akkor negatívan fogom értékelni a vásárlást (az hozzá tartozik a dologhoz hogy eleve nem is engedte értékelni a vásárlást, hanem az adminok segítségét kellett kérnem)

    Ekkor felajánlotta hogy majd ő bevizsgáltatja DELL márkaszervizben (a haverjainál ahonnan vásárol), de a táp sérülést ő úgy ítéli meg hogy az 254HUF lesz a kártérítés amit fel tud most ő is ajánlani a légterelőről a szakvélemény pedig fizetős lesz, mert az bevizsgálási díjjal fog járni,

    illetve a válasza végére odaszúrta hogy fizessek neki holnapig 28.000,- forintot mert várnia kellett a DPD-re (aki nem tud várni a futárra az ne írja le a hirdetésében hogy a vevő rendelheti a futárt, pláne ne űzzön csomagküldő kiskereskedelmet :) )

    Ekkor beláttam, hogy a dolognak nem lesz megoldása és értékeltem a vásárlást.

    Ami kifejezetten ironikus hogy a levelezésünk során elszólta magát, hogy ő szokta kivenni a légterelőt amikor 1 CPUsitja a gépet, (nyilván azért mert a Dell mérnököknél okosabb és szerinte az nem kell oda)

    Sajnos a Prohardveres házirend tiltja a privátok megosztását, mindent lementettem igen tanulságos volt számomra.

    Ezek után mindenki döntse el, hogy mi történne ha egy drágább géppel lenne problémája vagy hiányosan kapná meg, amikor egy nettó 60k-s gépnél képtelen volt a kompromisszumra...

Aktív témák

  • IT Computer

    újonc

    A reklamáció ez volt:
    "megjött a gép, viszont hiányzik belőle a felső RAM hűtő palást,
    illetve a tápról amihez rögzíteni kell az hálózati csatlakozót"

    Válasz a reklamációval kapcsolatban:
    A hiányzónak beállított alkatrész (memória légterelő) nem gyári tartozék. Az csak a dupla procis gépek tartozéka. A gép oldallapjának belső oldalán van egy ábra, mely ezt elmagyarázza: egy proci esetén "fehér", azaz nem kell memória légterelő, két proci esetén "fekete", azaz kell légterelő. Ez a reklamáció nem jogos. Ettől függetlenül felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..
    Ez a kép szerepel az ő értékelésében is, csak itt ki van nagyítva az oldallap



    Törés vagy hiány a tápegységnél:

    Nem a tápegység a törött, hanem egy fogantyú tört le róla, amivel ki lehet húzni zárt oldallap esetén is a gépből. Szerintem szállítás közben tört le (a dpd szerint egy csomagnak ki kell bírnia 80 cm-ről való leesést - magasabbról mint egy asztal és betonra/kőre, nem puhára), de a kis jelentősége és értéke miatt a gyakorlatban lényegtelen, hogy mikor és hol törött le a kérdéses fogantyú. . Hányszor kell kivenni egy tápegységet egy gépből 10-15 év alatt? Csak ha elromlik, egyébként egyszer sem. Na ezért. Kinyitott oldallap mellett belülről lehet rajta segíteni. És esztétikailag sem lett csúnyább a gép, mert hiányzik róla az a fogantyú. Az alkatrésszel kapcsolatban a kezdeti "a tápról hiányzik egy valami, amihez rögzíteni kell a tápkábelt" megjegyzés átalakult törött tápegységgé, a "csúsztatás" nagyon erős. Ettől függetlenül ennél is felajánlottam neki, hogy a még több mint másfél évig garis gépet beviszem a nagyker (igen, nagyker, mert évi 2 milliárd Ft a forgalmuk használt számítógépekből) szervizébe és a reklamáció alapján intézkednek. Ezzel a lehetőséggel nem kívánt élni..





    A wsparts mint "ember" (mert nem vevő volt) értékelése:
    A gépet szervizbe hozni nem volt hajlandó, csak követeléseket támasztott.
    "Szóval 3 opciót tudok felajánlani:
    - visszaküldöm a tápot és küldesz egy olyat ami nincs széttörve, illetve egy ramhűtőpalástot -> mindenki tévedhet hiba kijavítva mindenki boldog
    - visszaküldöm a gépet, te pedig lesztornózod a számlát és visszautalod a pénzt -> nem történt adásvétel
    - minden marad úgy ahogy kaptam azaz egy hiányos grade B konfiguráció aminek megfelelően fogom értékelni a vásárlást"

    A kért és megírt számla alapján a vevő .. éva áfakörös egyéni vállalkozó, és nem istván aki a leveleket írta. A vevővel egyszer sem tudtam kommunikálni, se levélben, se telefonon.
    István azt se tudta, hogy fiú-e vagy lány, vállalkozó vagy magánember, mindent kevert, mindent félremagyarázott.
    Ami pedig különösen visszataszító, hogy kezdetektől csak az eladó rossz színben való feltüntetése volt a célja. Nem a vásárlást, nem a terméket akarta értékelni, hanem az eladót rossz színben feltüntetni és akadályozni a működését.
    Vagyis ő megunta hogy kereken 1hete levelezünk és így megy a negatív értékelése a nap végén amennyiben nem kap egy hibátlan tápegységet és egy légterelőt, ezzel szerinte véget is ér a HA-s pályafutásom ezzel az accounttal, mert ezek után a vásárlói bizalom olyan szintre fog csökkenni hogy egy csavart sem fogok tudni eladni, nem hogy munkaállomásokat...
    Ez nem értékelés, hanem borzasztóan gonosz ember megnyilvánulása.
    István legalább 3 fiókot üzemeltet (wsparts, servershop, horvee, a negyedik, a cpudealer már megszűnt,esetleg több is, ...) ugyanazzal a tel számmal, biztosan jól esik számára az, hogy kevesebb a fizetős és több az ingyenes hirdetése, még a PH-t is átverheti ezzel a magatartásával... A termékek árai vegyesen számla nélküli és áfás, de nem hajlandó elárulni az érintett vállalkozás nevét. Ennél a wsparts fióknál minden terméke magánemberként hirdetett áfamentes termék, nagyon sok értékelését is megnéztem, de nem találtam vállalkozáshoz köthetőt, ezáltal marad a be nem jelentett kereskedelmi tevékenységet folytató magánember. A .. éva vállalkozót (aki 2024 április óta végez bejelentett tevékenységet, azaz fél éve és nem nem 18 éve mint istván áfafizetés nélkül a hardveraprón ) egyszer sem tudtam elérni, pedig ugye ő volt a vevő. Kettejük között fennálló viszonyt sem részletezte (munkavállaló, megbízási szerződés, vagy más), Ezáltal azt sem tudta igazolni, hogy milyen alapon beszél a vevő nevében. Ez méginkább azt erősíti, hogy a .. éva vállalkozó gyakorlatilag stróman kategória/jelenség. Valamint az horvee és servershop mögött álló(k) kiléte is zavaros, nem ismertette a mögöttük álló vállalkozást (ha van...). Véleményem szerint ő az, aki ilyen magatartással nem való ide a hardverapróra.
    Még a futár rendelésénél is hibázott figyelmetlensége és önző magatartása miatt, a DPD Express szolgáltatás (reggel megírt 1 órás idő intervallum a felvételnél) helyett DPD collection szolgáltatást rendelt, ahol egész nap várhattam a csomagfelvételt, szerencsére csak 5 órát kellett várnom. Nekem nagyon nem volt ez így jó, mert más munkát kellett volna csinálnom. Átvert istván, mert megígérte az 1 órás intervallumot. Persze neki nem fáj, mert nem ő várt a futárra sok órát. Arra viszont telik, hogy mindent elferdítsen, gonosz módon viselkedjen.
    Véleményem szerint ő az, aki ilyen visszataszító gonosz magatartással nem való ide a hardverapróra.

Aktív témák