- Új 2 és 4 nm-es node-ot fejleszt a Samsung
- A GravaStar analóg klaviatúráira nem mondható, hogy konformisták volnának
- GeForce RTX 5050 kártyák az MSI portfóliójából
- Megérkezett a Phanteks új mikrotornya, akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- Jövőre veti be az FSR 4-et a Sony a PlayStation 5 Pro konzolon
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- A GravaStar analóg klaviatúráira nem mondható, hogy konformisták volnának
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
#36031232
törölt tag
2018-ban változik a tanrend, C-vel fognak kezdeni. Facebookon, ahol kicsit jobban belementek, azt olvastam, hogy a tematikát is átírták a mostanihoz képest, szóval nem biztos, hogy uptodate lenne tanulni régebbi anyagokból. Persze a linalg attól még linalg marad. Amúgy meg : [link]
-
#36031232
törölt tag
Szerintem a legnagyobb probléma az, hogy ma a magyar diákoknak fogalma sincs, hogy mire számíthatnak az egyetemen, főleg ha természettudományos pályát választanak.
A mai magyar felsőoktatásban nincs olyan, mint nyugaton, hogy specifikus területi képzés, hanem globálisan, gyakorlatilag mindenre fel akar készíteni. A legtöbben maximum közepesen nehéz programozási feladatokkal fognak szembesülni az életük során egy kényelmes, szolgáltatási piacon szereplő cégnél. Viszont lesznek olyanok (~1%) akik a szinkronizáció vagy az ütemezési problémák, netán a pipeline utasításfeldolgozás vagy a kriptográfiai problémák elméleti hátterének akarják szentelni az életüket és hát nekik is kell valamit mutatni.
Ezzel nem azt mondom, hogy teljesen felesleges a matek, mert igen is szükség van rá, ugyanúgy mint az algoritmuselméletre meg a kódoláselméletre, hiszen előfordulhat, hogy a cég okosai által készített rendszerről kapsz egy műszaki specifikációt és szoftvert kell rá írni és ahhoz, értened kell, mi, mit csinál és miért. Csak ésszerű keretek között kell tartani, nem arra, hogy a kerettanterv 40%-át elvigye. Főleg olyan oktatásra, ami a kevesebb néha több elvét követi és teljes mértékben a megértésre koncentrál.
Több, kisebb létszámú (10-12 fős) gyakorlat, jobb oktatási anyagok. Jó gyakorlatvezetők, előadók.Talán b.kov írtam nekem privátba és egyet is értek vele, hogy legtöbben, amikor informatikus szakmára gondolnak, akkor valami olyasmit képzelnek el, mint a most induló üzemmérnök informatikus (tanterv:[link]) képzés. Kevesebb matek,sok programozás, sok gyakorlatias tantárgy..
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen GPS-t vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Linux kezdőknek
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OpenRock S2 - a második évad jobb
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Gurulunk, WAZE?!
- EA SPORTS FC™ Mobile Football
- További aktív témák...
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- AKCÓÓÓ!!! Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest