Hirdetés

2019. június 25., kedd

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#11001) Poli_Dell


Poli_Dell
(újonc)

Sziasztok, Dell XPSem van és egy lemeztöredettségmentesítés után feketeség alul a tálca látszik! Nem tudom kikapcsolni! Egér alul látszik és mozog, de semmi másra nem reagál! Nem lehet valahogy Resetelni? Természetesen a Bekapcsoló gombot nyomtam folyamatosan, se SEMMI! Segítsetek, előre is köszönöm! Legrosszabb esetben megvárom míg lemerül! :O

(#11002) Poli_Dell


Poli_Dell
(újonc)

Sziasztok, Dell XPSem van és egy lemeztöredettségmentesítés után feketeség alul a tálca látszik! Nem tudom kikapcsolni! Egér alul látszik és mozog, de semmi másra nem reagál! Nem lehet valahogy Resetelni? Természetesen a Bekapcsoló gombot nyomtam folyamatosan, se SEMMI! Segítsetek, előre is köszönöm! Legrosszabb esetben megvárom míg lemerül! :O

(#11003) Poli_Dell


Poli_Dell
(újonc)

Sziasztok, Dell XPSem van és egy lemeztöredettségmentesítés után feketeség alul a tálca látszik! Nem tudom kikapcsolni! Egér alul látszik és mozog, de semmi másra nem reagál! Nem lehet valahogy Resetelni? Természetesen a Bekapcsoló gombot nyomtam folyamatosan, se SEMMI! Segítsetek, előre is köszönöm! Legrosszabb esetben megvárom míg lemerül! :O

(#11004) Jadro válasza Poli_Dell (#11003) üzenetére


Jadro
(PH! kedvence)

Vedd le az akkut...

Samsung Galaxy S10 black

(#11005) Sasfészek


Sasfészek
(tag)

Sziasztok!

Van egy Vostro 1500-asom. annak A és B DIMM foglalata. A B foglalat tökéletes de az A az valamiért nem működik. Ha csak az A-ba rakok ramot folyton kifagy instabil. A B-be akkor meg megy stabilan, miért van ez?
Több márkával is próbálgattam, de egy sem ment. Kingstonnal sem. Két ugyanolyan márka volt A és B-be ugyanaz minden akkor sem, de ha csak a B foglalatban volt akkor ment ha az A-ban akkor nem.

Ez miért van, rossz a foglalat? Volt erről valakinek tapasztalata?

Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm.

(#11006) Poli_Dell


Poli_Dell
(újonc)

Levettem, azóta jó! De szerintem az gáz, hogy a Dellnek nincs egy 24 órás ügyfélszolgálata!!! Egy pesti szervízzel beszéltem a zárásuk elött 10 percel, de ha ez este 9kor történik akkor nincs kihez fordulni!!! Én semmilyen lehetőséget nem láttam tanács vagy segítség kérésére a Dell oldalán, ezen változtathatnának! Már minden piti cégnek is van ügyfélszolgálata! Kösz, sziasztok :U

(#11007) Fr33zeye válasza Sasfészek (#11005) üzenetére


Fr33zeye
(kvázi-tag)

Meghasalt a foglalat, nézesd meg szagemberrel... Más baja nem nagyon lehet sztem.

(#11008) Daemon09


Daemon09
(őstag)

Van egy eladó Vostro 1500am, ha érdekel valakit, akkor privizzen.
Sry az OFF-ért.

(#11009) Jadro válasza Poli_Dell (#11006) üzenetére


Jadro
(PH! kedvence)

Legközelebb előbb gyere ide! Ingyen is megmondjuk hogy vedd le az akkumulátort. :)

Samsung Galaxy S10 black

(#11010) Incubus válasza Jadro (#11009) üzenetére


Incubus
(tag)

Vedd le vagy vedd ki az aksit?!
Most melyik?

RG

(#11011) Jadro válasza Incubus (#11010) üzenetére


Jadro
(PH! kedvence)

Technikailag amelyik tetszik. Most hogy így nyelvészkedünk és rákérdeztél, egy percig elgondolkodtam, de szerintem mindkettő helyes lehet. A burkolatot nem kell szétszedni így a levétel jól hangzik. Ugyanakkor az akku beleolvad a laptopba, nem lóg ki belőle. Egységet képez vele. Ebből a szempontból szemlélve a dolgot helyes lehet a kivétel is. Persze ha nagyon szigorúan nézzük a dolgot, akkor a kivétel talán csak akkor megfelelő kifejezés ha ahhoz a burkolatot is el kell távolítani. Ebben az esetben elnézést kérek a rossz fogalmazásért. :) Ha most írnám a hozzászólást akkor a "pattintsd le" kifejezést használnám.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S10 black

(#11012) mecsek20


mecsek20
(tag)

2 hónap után elolvasták a Dell-nél a tag transfer kérelmemet. már csak 2 hónap és el is bírálják :D

Your message

To: EDB Dell Tag Transfer
Subject: tag transfer request
Sent: Wed, 3 Sep 2008 06:42:45 -0000

was read on Tue, 11 Nov 2008 10:31:51 -0000

(#11013) #34784256 válasza Incubus (#11010) üzenetére


#34784256
(törölt tag)

Nem mindegy? Aki akarja az érti.

(#11014) Hydra SR válasza Poli_Dell (#11006) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Melyik cégnek van a Dell konkurenciái közül Magyarországon 24 órás ingyenes ügyfélszolgálata? :Y Ne keverjük az internet szolgáltatókkal meg a tűzoltósággal :U Ha mégis van valakinek, akkor én kérek elnézést.

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11015) Poli_Dell válasza Hydra SR (#11014) üzenetére


Poli_Dell
(újonc)

Ingyen mondta meg a szervíz is! :D Amúgy a Dell eléggé felhasználóbarát és számomra meglepő, hogy nincs ügyfélszolgálata! Ha nem is 0-24 óráig (ez valóban fullos lenne) legalább valamilyen, ahová odacsöröghetsz ha vmi próblémád! :D Ettől eltekintve a Dellt nem lehet egy lapon emlegetni a konkurenciával! :D :DD :D :DD És én ezt akkor is hiányosságnak érzem!

(#11016) Hydra SR válasza Poli_Dell (#11015) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Dell Community
Ez 24 órás, csak angolul kell tudni hozzá, valamint kell egy működő gép internet kapcsolattal, és ezt a fórumot elég sok Dell rendszermérnök látogatja és válaszolgatnak a kérdésekre, sőt, a gyakral felmerülő kérdéseknek már rég van saját topicja megoldási javaslatokkal. Keresni is lehet, van Dell diagnosztikai program a géphez kapott CD-n. Érdemes a support oldalt nézegetni, mindenkinek ajánlom figyelmébe aki tud angolul egy kicsit mert rendszerint mindenre ott a válasz, desktop gépeknél a diagnosztikai ledek jelentése, hangjelzések jelentése, ilyesmik is megtalálhatók, de még részletes szerelési útmutató is van ábrákkal, pl. az XPS M1330-é itt van, elég sok nyelven (magyar sajna nincs). És ez mind ingyenes. Ha ez nem support, akkor mi? :K Asszem még a Dell Diag. hibakódjaira is rá lehet keresni, bár maga a Dell diag is kiírja, hogy mit jelent. Ezen felül csak fizetős 24 órás szolgáltatás van, amihez helyszíni szerviz is tartozik 2, 4 vagy 8 órás megjelenéssel (Mo-n leginkább a 4 órás él), ebből adódóan nyilván nem kifizetődő egy magánszemélynek egy notebookkal, ezt szerverekhez szokták venni főleg, elsősorban cégek. Végeredményben van ilyen, csak fizetni kell érte, mint akárhol máshol. De a legtöbb hibára a Dell fórumon vagy a support oldalon is ott a válasz.
Kivéve mondjuk egy ilyesmire, amibe te futottál bele. Bocs, hogy csak így mondom de arra tényleg senki nem tud felkészülni, hogy nem jössz rá, hogy nem kell megvárni amíg lemerül az akksi, ki is lehet belőle szedni (vagy leszedni vagy kipattintani ;) ). Ehhez nem support kell, hanem józan ész: elveszem az áramforrást, kikapcsol az elektromos berendezés. Ha az áramforrás egy akksi, akkor azt kell kivenni (levenni, lepattintani... ;] ).
Mellesleg nem tudom, külföldön van-e 24 órás ügyfélszolgálatuk, de itthon már csak azért sincs, mert nincs itt direktben a Dell, csak disztribútorokon keresztül. Van valami képviseletük de az kb. 5 ember és nincs boltjuk vagy szervizük. Egy magyar magáncég meg nem fogja bevállalni, hogy egy 24 órás ügyfélszolgálatot fenntartson, amit a konkurenciától vásároló Dell tulajok is hívogathatnak, ezzel gyakorlatilag a konkurenciát is erősítené a saját költségén.

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11017) Hydra SR válasza Hydra SR (#11016) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Hopsz, miket találtam amíg a honlapot nézegettem:
24 órás ügyfélszolgálatok: [link]
Online chat a tech. supporttal: [link]
Persze angolul, és a telefonos változat nem olcsó itthonról (csak nem a Dellnek fizetsz, hanem a telefon szolgáltatónak), de VAN! A chat meg ingyenes.

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11018) Hydra SR válasza Hydra SR (#11017) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Még egy apróság, most vettem észre és kimondottan téged érint: az XPS-eknek KÜLÖN support vonala van, ahol kimondottan arra szakosodott szakember veszi fel a telefont:1-800-232-8544.
Egyébként van valami magyar nyelvű ügyfélszolgálat is Athénban, de szerintem ők nem 24 órásak, de utánanézek.

btw: nem tudja valaki, hogy az 1-800-... az mit takar? Az a külföldről is helyi tarifával hívható szám? Mert akkor nem is drága a tech supportot telefonon hívni.

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11019) #34784256 válasza Hydra SR (#11018) üzenetére


#34784256
(törölt tag)

Ford Fairline telefonszáma lesz az, 1-800-PERFECT :)

(#11020) BigBadPlaYeR


BigBadPlaYeR
(senior tag)

Üdv!

Windows nélkül vettem a Vostromat anno, így Media Direct sem volt rajta. Mit gondoltok, megéri szőrözni vele, hogy felrakjam, rejtett partíció, miegymás?

Sony Vegas FAQ és a videózás alapjai: http://bigbadplayerfaq.atw.hu/ ----------- "Furcsa, hogy az ember milyen keveset ér el, ha nem is próbálkozik."

(#11021) #34784256 válasza BigBadPlaYeR (#11020) üzenetére


#34784256
(törölt tag)

Nem nehéz telepíteni, a MD telepítője megcsinál mindent, viszont az oprendszer előtt kell feltenni - mert törli a partíciókat, gondolom. Szerintem felesleges egy dolog, de embere válogatja.

(#11022) Fejo


Fejo
(őstag)

Tudnátok segíteni, hogy hol találok friss drivert a GeForce 8600M GT kártyámhoz? Az Nvidia oldalán nem találtam semmit.

Előre is köszi.

www.facebook.com/JozsefFerenczPhotography

(#11023) Fejo válasza Fejo (#11022) üzenetére


Fejo
(őstag)

Tárgytalan, megtaláltam. :D

www.facebook.com/JozsefFerenczPhotography

(#11024) Jadro válasza Fejo (#11023) üzenetére


Jadro
(PH! kedvence)

10 Euro lesz... :DDD

Samsung Galaxy S10 black

(#11025) Incubus


Incubus
(tag)

Dell Studio-m van. Vettem egy Bluetooth Dell Travel egeret. Sajnos a noti nem érzékeli, nem világít a Bluetooth kijelzője. Fel szerettem volna telepíteni az egér driverét, de telepítésnél kiírta, h Touchpadot érzékelt, és hogy dugjam be az egeret usb-be. Ki érti ezt? Szedjem le a Studio bluetooth driverét a netről és azt telepítsem fel?

üdv RG

(#11026) Daemon09 válasza Incubus (#11025) üzenetére


Daemon09
(őstag)

Nem adtak az egérhez egy USB-s bluetooth modult?

(#11027) Jadro válasza Incubus (#11025) üzenetére


Jadro
(PH! kedvence)

Kellene lennie egy USB-s Bluetooth dongle-nek amit simán felismer pl az XP-is. Valami szíbványos USB-híd néven feltelepíti. Ez kommunikál majd az egérrel.

( Már a második egér szopat, ma viszem vissza. :) )

Samsung Galaxy S10 black

(#11028) Incubus válasza Daemon09 (#11026) üzenetére


Incubus
(tag)

Nem, állítólag benne van az egérben...vagyis a telepítési papíron sincs ilyen kütyü feltüntetve...pont azért vettem, h ne kelljen ilyeneket dugdosni bele.

Egér

üdv RG

(#11029) Hydra SR válasza Incubus (#11028) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Ha nem világít a bluetooth LED, akkor nagy valószínűséggel nincs engedélyezve a bluetooth kártya. BIOS-ban kell engedélyezni. Alapból azt hiszem direkt ki van kapcsolva, biztonsági- és energiatakarékossági okokból. Csak akkor érdemes bekapcsolni, amikor épp használod, különben csak egy fölösleges támadási felület és az akksit is eszi kicsit.

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11030) Incubus válasza Hydra SR (#11029) üzenetére


Incubus
(tag)

"csak egy fölösleges támadási felület és az akksit is eszi kicsit."

1) "támadási felület"?
2) Aksi kiszedve, hálózatról működtetem.

üdv RG

(#11031) Hydra SR válasza Incubus (#11030) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

1, Minden kommunikációs csatorna támadási felület lehet. Ami nincs feszültség alatt, ott nem jönnek be, ez biztos.
2, Úgy használod ahogy akarod, nem számon kértem, csak tippet adtam.

Működik már az egér? Próbáltad, amit írtam?

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11032) Incubus válasza Hydra SR (#11031) üzenetére


Incubus
(tag)

Még nem, mert nem otthon vagyok, de köszönöm a tippet!

üdv RG

(#11033) tomer74 válasza mecsek20 (#11012) üzenetére


tomer74
(újonc)

Szia.
Én még aug 26.-án küldtem tag transfer kérelmet (e-mail-t) a Dell-nek.
És csak most azaz tegnap nov. 11.-én kaptam választ e-mail-t. :Y
Majd 3 hónap!!!
Légyél türelmes, mert mindenki külföldön vesz notebook-t, főleg dell-t és biztos azért van ez. :))

Üdv.T.

(#11034) Hydra SR válasza tomer74 (#11033) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Sajna ez bizony így van, a tag transfer nem egy villámgyors művelet, viszont ha rossz a notebookod, lehetőség van bizonyos esetekben arra, hogy még a tag transfer lezárása előtt megjavítsák gariban itthon, szóval ha rossz a géped, nem kell feltétlenül kivárni az ügyintézést, az mehet vele párhuzamosan is (de mindenképp el kell indítani a folyamatot, teljesen kihagyni nem lehet). Már ha a szerviz is úgy gondolja. Nem tudom pontosan, hogyan tudják megkerülni, de néha meg tudják.

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11035) .bandi


.bandi
(újonc)

Felmerült még egy kérdésem.
Valaki rendelt már Angliából a dell.com-ról laptopot?
Tegyük fel hogy kinéztem egy laptopot ami 459 angol font, ami magyar forintban 150k (459 British pounds = 150 593 Hungarian forints).
Körülbelül mennyit és mire kellene még fizetnem, hogy az elérjen ide hozzám (gondolok itt a szállításra + egyéb..)? Tehát egy ilyen vásárlás mennyibe jönne ki nekem?
Ha jól tudom kapnék rá 1 év nemzetközi garanciát is. Itthon mennyibe kerül a garanciahosszabbítás, hogy legyen rajt 3 év gari (+2év)?

Köszönöm, Sziasztok!

(#11036) Poli_Dell válasza Hydra SR (#11016) üzenetére


Poli_Dell
(újonc)

Természetesen nekem is eszembe jutott, hogy kivegyem ill. lepattintsam az akksit a laptopról! De nem szívesen tettem meg, míg egy nálam jobban hozzáértő azt nem mondta, hogy nem lehet baja! Ugyanis nem szoktam 300 ezres laptopot szerelgetni, szétszedegetni! Józan ész ide vagy oda!

(#11037) Nordik


Nordik
(őstag)

Ha magam teszek ramot egy notebookba akkor elveszik a garancia? Illetve a Dell mennyiért tesz bele mondjuk plusz 512MB ramot és mennyit kérnek általába a szervizért? Egy Dell 500-as memória bővítéséről lenne szó.

[ Szerkesztve ]

(#11038) Jadro válasza Incubus (#11028) üzenetére


Jadro
(PH! kedvence)

A benne van az egérben nem azt jelenti hogy az aljába behelyezhető ha nem kell a BT dongle? Ezeknél általában úgy van, hogy szállításkor vagy ha nem használod, ne vesszen el a cucc. Ezért berakható az alján lévő kis tárolóba.

Samsung Galaxy S10 black

(#11039) truhali válasza .bandi (#11035) üzenetére


truhali
(lelkes újonc)

Ezt én is kinéztem, be is regisztráltam, htha kiderült, de UK-n kívül nem enged más országot kiválasztani (helyesebben nem ajánl fel lehetőségeekt) tehát tartok tőle, h nem szállítanak máshová. Ha valakinek más infója van én is szívesen venném...

(#11041) #34784256 válasza Poli_Dell (#11036) üzenetére


#34784256
(törölt tag)

Ha a gyártó azt akarná, hogy ne vedd le akkor csavarral rögzítik nem gyors-zárral. Ilyen erővel az is szerelés amikor fenyitod a kijelzőt.

Nordik: Magad is kicserélheted a RAM-ot, nem jár garivesztéssel, benne van a kézikönyvben.

.bandi: az írországi dell oldalról (dell.co.uk) rendelt laptopokat csak a szigeten belülre szállítják ki, szóval Magyarországra nem.

[ Szerkesztve ]

(#11042) Hydra SR válasza Poli_Dell (#11036) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Van egy szerviz manual hozzá, ahol le van írva, hogy mit szabad ill. mit nem. Nem felügyelheti minden lépésedet egy szakember napi 24 órában, mert ha ennyire nem értesz a számítógépekhez és megtanulni sem vagy hajlandó, akkor ne te kezeld, vegyél föl rá egy embert. Joggal elvárható egy termék forgalmazója részéről a felhasználótól, hogy ha annyira fontos neki az adott eszköz, hogy napi 24 órában a rendelkezésére kell állnia, akkor tanulja meg a legalapvetőbb dolgokat, legalább az általuk írt kézikönyvből amit adnak hozzá. Vagy találja meg a kézikönyvben is említett support oldalon az áhított 24 órás ügyfélszolgálatok telefonszámát. Vagy legyen olyan gazdag, hogy mindezek hiányát pénzzel pótolja és megfizeti a 24 órás Mission Critical csomagot, vagy személyi IT szakembert tart otthon. Ne haragudj de egyáltalán nem érzem jogosnak az elvárásaidat, a legkisebb mértékben sem. Ha ez mind ingyen járna a géphez, akkor nem 300 000 lenne az ára, márpedig ezt a többletet kevesen akarják megfizetni, ők rendeljék meg külön pénzért.

Nordik: a garancia csak arra az eszközre nem lesz érvényes, amit te raktál bele és máshol vetted, ill. ami bizonyíthatóan attól ment tönkre. Egyébként ugyanúgy érvényes a gari továbbra is a gép többi részére. Árajánlatot a boltok adnak, mindegyiknél más az összeg, ezt mi nem fogjuk tudni megmondani.

[ Szerkesztve ]

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11043) Hydra SR válasza #00784640 (#11040) üzenetére


Hydra SR
(PH! addikt)

Típusfüggő, hogy melyik bővíthető, de általánosan igaz, hogy nem éri meg. Nagyon drága.

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11044) Hydra SR


Hydra SR
(PH! addikt)

Battery program reloaded
A Sony kibővítette mintegy 15000 db-bal az esetlegesen érintett akksik listáját. Akinek nem volt cserélve az akksija, de ellenőrizte a sorozatszámát, annak is ajánlott újra ellenőriznie, mert lehet, hogy akkor még nem volt a listán de most már igen. Aki meg sosem ellenőrizte, de a géptípusa érintett, annak meg mindeképp ajánlott.

Emlékeztetőül: a Sonynak sikerült jópár (qva sok) hibás akksit gyártania több notebook brand számára is, ez a Dellt is érintette. Ez abban merül ki, hogy egy bizonyos szériához tartozó akksik állítólag hajlamosak a spontán kigyulladásra bizonyos körülmények között. Világszerte nagyjából 10 ilyen eset ismeretes, eddig mintegy 300 000 akksit hívtak vissza. (ha jól emlékszem a számokra)

A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

(#11045) .bandi válasza #34784256 (#11041) üzenetére


.bandi
(újonc)

Értem. Köszi a választ.
És van valami ajánlott külföldi cég, ahonnan lehet rendelni, és M.o-ra is szállítanak?

(#11046) #34784256 válasza .bandi (#11045) üzenetére


#34784256
(törölt tag)

ebay.co.uk

(#11047) catty21 válasza Poli_Dell (#11036) üzenetére


catty21
(kvázi-tag)

Az aksi levétele nem szerelgetés. És nem tudhatod, hogy nem-e éri akkor nagyobb kár, ha rajta marad az aksid...

(#11048) sphad


sphad
(lelkes újonc)

sziasztok

notebookok terén kezdő vagyok, szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy a két gép közti különbség megér-e 25ezer forintot? ismerőseim próbálnak lebeszélni a Mobil Celeronos gépről.

DELL 500 15.4 WXGA Core Duo T2330 (1.6GHz), RAM:2GB HDD:120GB. DVD-RW. Linux. 6cell fekete
129.900.- Ft

DELL 500 15.4 WXGA Mobil celeron M540 (1.86GHz) RAM:1,5GB HDD:120GB. DVD-RW. Linux. 6cell fekete
104.900.- Ft

(#11049) #34784256 válasza sphad (#11048) üzenetére


#34784256
(törölt tag)

Jó lenne tudni mire is akarod használni majd a gépet, de általánosságban én is csatlakozom az ismerőseidhez és megpróbállak lebeszélni a Celeronról :)

(#11050) sphad válasza #34784256 (#11049) üzenetére


sphad
(lelkes újonc)

leginkább internetezésre és filmnézésre használnám, ezért gondoltam hogy ilyesmire az olcsóbb gép is elegendő.

egy ismerősöm azt mondta a vga-ra, hogy ha "osztott memóriás" az gáz.nem tudom mit jelent ez, a kinézett gépekben Intel GMA X3100 128MB :U

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.