Hirdetés

2018. augusztus 15., szerda

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#31001) soldi3r válasza subidu (#30998) üzenetére


soldi3r
(PH! kedvence)

nbd? annal a markanal az egy jo nagy @tb@sz@s

(oo=[][]=oo)

(#31002) subidu válasza soldi3r (#31001) üzenetére


subidu
(fanatikus tag)

Jövő héten fel fogom hívni őket. Kötve hinném, hogy egy 400 ezer forint fölötti gépre rendelt garikiterjesztés, olyan nagy átb. lenne. Ha jól láttam a garinál, akkor on-site-ra változott a garanciám. Ha lesz időm, akkor felhívom őket és megkérdezem, hogyan működik ez náluk. :)

ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR

(#31003) SzaboZE válasza subidu (#31002) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

Az nem mindegy, hogy az Onsite azt jelenti-e, hogy másnap elviszik a géped a lakásodból vagy megjavítják helyszínen! Ugyanis mindkettő onsite...

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31004) Chaser válasza subidu (#31002) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Volt TP topikban akinek azt mondták az NBD-s gépére lesz szíves bevinni a gépet a szervizbe...mivel a dell NBD-nek nincs itthon párja, új drága gép esetén csak ezért vennék dellt. Bár a TP színvonala se közel olyan jó már mint régen, szerintem. Lassan konzumerekből jobb gépeket csinál a lenovo.

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#31005) soldi3r válasza Chaser (#31004) üzenetére


soldi3r
(PH! kedvence)

Volt TP topikban akinek azt mondták az NBD-s gépére lesz szíves bevinni a gépet a szervizbe...

ez peldaul en is lehettem :) x200, on-site

[ Szerkesztve ]

(oo=[][]=oo)

(#31006) -=Libria=-


-=Libria=-
(PH! kedvence)

sziasztok

dell L502X notimon az akksi kis ikonja folyamatosan 3x sárgán, majd 1x fehéren villan fel, az akksi 99%on, azt íjra nem töltődik.

Ez mit jelenthet, csepptöltést, vagy mit ?

(#31007) Daneeka


Daneeka
(senior tag)

Na uj SDD-vel mar mukodik a gep de csak angol billentyuzetet birtam venni. ;]

Csatlakozokhoz leszorito darabka meg mindig nincs, igy se eger, se bekapcsolo gomb nem mukodik csak ha odanyomom a kabelt bekapcsolas kozbe.

Viszont most hogy, ujratelepitettem eszrevettem, hogy a Dell oldalan ilyen 2011-es driverek vannak fent, erdemes ujabbat feltenni, fel megy-e egyaltalan az ujabb? (mar ha nem dell oldalarol toltom hanem inteltol pl. grafikus driver, chipset driver stb.)

Intel driver update keresoje szerint majdnem minden driverem ilyen dell custom driver, semmit se hajlando updatelni.

(#31008) SzaboZE válasza Daneeka (#31007) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

? Milyen gépről van szó ?

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31009) Chaser


Chaser
(Jómunkásember)

A warranty infonál az első két szám nap/hónap, vagy hónap/nap? Ezt mindig elfelejtem :B

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#31010) runner 125 válasza Chaser (#31009) üzenetére


runner 125
(PH! nagyúr)

Hónap, nap, év a Dell-nél.
De Google fordító elég intelligens. Ha, lefordíttatod az oldalt, azt is magyar dátumozás szerinti sorrendbe rakja.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#31011) premete válasza Chaser (#31009) üzenetére


premete
(PH! nagyúr)

US formátum, MMDDYYYY pl. 04/28/2013

Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

(#31012) albi31 válasza stickermajom (#30975) üzenetére


albi31
(senior tag)

ezt nekem mondod,hogy a CPU meg a GPU nem ugyan az?.csak annyi hogy elnéztem a postodban szereplő GPU-t,ennyi,másrészről,ha látod hogy gap-pad van alatta,akkor egyértelmű,hogy azt pasztával nem tudod helyettesíteni,hisz légrést hagy,ha olyan az illesztése,ha meg nincs gap-pad,akkor lehet csak pasztázni...ha meg nincs más megoldás,mert annyira kiszáradt a gap-pad,akkor leírták már a teendőket,de a réz lemezzel is óvatosan kell bánni,mert nagyon profi géppel lehet csak úgy vágni,hogy a rézlemez egyenes felülete megmaradjon,vagyis,ne deformálódjon.

(#31013) Chaser


Chaser
(Jómunkásember)

Köszönet, most már megjegyzem :R

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#31014) szoke12


szoke12
(őstag)

mitől lehet, hogy a gép nem tölti az akksit?

"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!" || Köszönöm, hogy válaszolsz a privát üzenetekre. :R

(#31015) (Bundás) válasza szoke12 (#31014) üzenetére


(Bundás)
(PH! kedvence)

Hibás akku, hibás töltő (pl. Dell, HP esetén), hibás töltőkör

(#31016) szoke12 válasza (Bundás) (#31015) üzenetére


szoke12
(őstag)

köszi, kipróbálom ezeket, hogy melyik lehet.

"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!" || Köszönöm, hogy válaszolsz a privát üzenetekre. :R

(#31017) Daneeka válasza SzaboZE (#31008) üzenetére


Daneeka
(senior tag)

Dell N5040 (i3 proci)

(#31018) stickermajom válasza albi31 (#31012) üzenetére


stickermajom
(őstag)

Igen, neked. Mert mint te is leírtad: elnézted. És, ha elolvastad újra a postom láthatod, hogy pont az volt a kérdés, hogy mi a fene az ott..

(#31019) subidu válasza Chaser (#31004) üzenetére


subidu
(fanatikus tag)

Na, felhívtam a Humansoftot az x230-as ThinkPlus, onsite garanciájával kapcsolatban. Azt a választ kaptam, hogy ha meghibásodik a gép, akkor kijönnek megjavítani, nem kell bevinnem a gépet a szervizbe. Tehát elméletileg működik a ThinkPadoknál is a a dell féle NBD garancia. Nekem 18000 ft-ot mindenképpen megért :)

ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR

(#31020) soldi3r válasza subidu (#31019) üzenetére


soldi3r
(PH! kedvence)

reszemrol azt kivanom, hogy ne legyen ra szukseged, de szerintem te leszel az elso, akinel igy fognak eljarni

(oo=[][]=oo)

(#31021) subidu válasza soldi3r (#31020) üzenetére


subidu
(fanatikus tag)

Remélem nekem sem lesz :)

ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR

(#31022) kiskaktusz válasza subidu (#31019) üzenetére


kiskaktusz
(PH! addikt)

Ne csodálkozz, hogy a humansoftosok dolgoznak is. :) Kíváncsi lettem volna arra, ha más céget keresel fel... :P

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#31023) subidu válasza kiskaktusz (#31022) üzenetére


subidu
(fanatikus tag)

Őket ismertem. Lehet, hogy később megpróbálok egy másikat is, csak próba képpen. Érdekes, hogy a smartservice nincsen rajta a lenovo honlapján, mint hivatalos szervízpartner.

ThinkPad X230, Dell XPS M1530, NIKON D90, Nikon D750, Nikon 18-105/F3.5-5.6 AF-S DX ED VR, Nikon 35mm/1.8G AF-S DX, Nikon 50mm/1.4G AF-S, Nikon 24-70mm f/2.8E ED VR, Nikon 70-200mm f/4G ED VR

(#31024) albi31 válasza stickermajom (#31018) üzenetére


albi31
(senior tag)

de akkor most már tudsz mindent!(de ha elolvasod az aláírásom,akkor nem mondod azt amit mondottál!)

(#31025) grigo


grigo
(őstag)

Sziasztok!
Roppant egyszerű kérdésben kérném a vélmeényeteket.
A 7520 típusú laptopomon elkezdett nyikorogni a space billentyű.
Mit lehet vele csinálni? Erre vonatkozik valami garancia?
Nyilván ezt nem tudom itthon megkenni zsírral.

Ti találkoztatok már ilyen jelenséggel?

https://www.flickr.com/photos/120343053@N04/

(#31026) kiskaktusz


kiskaktusz
(PH! addikt)

Akksiról 30-35 perc után megfagy a gépem. Ez mitől lehet? Érik egy új alaplap talán?

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#31027) SzaboZE válasza kiskaktusz (#31026) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

Tápról nem? Ha így van, akkor valami energagazdálkodással kapcsolatos dolog lesz.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31028) kiskaktusz válasza SzaboZE (#31027) üzenetére


kiskaktusz
(PH! addikt)

Tápról nem. Egyébként kiegyensúlyozotton van, de eddig nem volt ilyen gondom sem winnel, sem linux-szal. Dobok egy w7 reinstallt akkor, mert az energiatakarékossági beállításaimban nincs olyan, hogy fél óra használat után fagyjon. :DDD

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#31029) (Bundás) válasza kiskaktusz (#31028) üzenetére


(Bundás)
(PH! kedvence)

Vagy próbálj fél óra memtest-et bootCD-ről... akkor kizárod az OS-t.

(#31030) kiskaktusz válasza (Bundás) (#31029) üzenetére


kiskaktusz
(PH! addikt)

Futtatok tesztet persze, de azért kösz :)

"Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

(#31031) vwpolopg


vwpolopg
(őstag)

Sziasztok!
2 kérdésem lenne:
Külföldről (UK) behozott NBD garis gépet kell ,,magyarítani" az ügyflszolgálaton? Illetve a töltőre meddig vonatkozik a gari, csak egy évig vagy arra is vonatkozik 3 év? Csere ok az ha baromi hangosan cicereg, zúg? Leghangosabb bekapcsolt gépnél/lecsukott fedéllel. Hangosabb mint a leghangosabb winyókerregés amit eddig hallottam...

Köszi :)

[ Szerkesztve ]

(#31032) dellforeva


dellforeva
(újonc)

hi!

Dell Latitude E5530 boldog tulajdonosa lettem. Az lenne a kérdésem, h az ujjlenyomat-olvasót hogy kéne beüzemelni? sem a win7-ben, sem a dell drivereknél nem találtam semmit hozzá. Esetleg tapasztalatok, hogy mennyire megbízható a használata?

(#31033) gazpityu válasza SzaboZE (#30999) üzenetére


gazpityu
(újonc)

"Első körben tisztázni kell, hogy egyáltalán magyarországi-e akkor a gép... "

Shipping Date 2/28/2012
Country Europe, Middle East, & Africa
...
44 FREIGHT - (HUNGARY) LATITUDE NB PER UNIT

__________

De ez mennyiben számít?
Az ügyfélszolgálatos hölgy még mindig azt mondja, hogy legnagyobb valószínűséggel készpénz-visszafizetést adnak, de még néhány dolgot a szervizfolyamatban ki akarnak szűrni a touchpad hibájának okairól.

(#31034) gazpityu válasza Chaser (#31000) üzenetére


gazpityu
(újonc)

"Az eredeti ára biztos több volt mint amennyiért apróról megvetted.

szerk: Egyébként kaphatnál vissza teljes vételárat, csak ahhoz kéne egy kisker."

Mire kell a kisker?

Számlával vettem, kiskerből (illetve cégként hirdetnek, de a számlán magánszemély neve van) - de nem a gyári kiépítésben.

Milyen vételárat fizetnek ilyenkor? Amit én fizettem érte? De akkor nyilván a mostani konfigot kérik, nem?
Ha viszont az eredeti konfig-ot kérik vissza, és vissza kell építenem, akkor az eredeti árat is fizetik? De hiszen nem is látni, pontosan hol és kinek, mennyiért adták el...
__________

Egyébként az egész Dell garanciát nem értem...

Én a Support oldalon csak azt látom, hogy milyen volt az "original configuration".
De még abban sem látni, hogy milyen gyártmányú és típusú alkatrészek (RAM, SSD, stb) voltak benne, egyedi azonosítók meg végképp nincsenek (sorozatszám, stb).

Annak sincs nyoma, hogy ha átépítették / bővítették, akkor a Dell hivatalos eladóitól és szervizében kerültek-e bele a dolgok, vagy sufni-tuning történt...

Magyarul se egy vevő, se a Dell nem tudja, hogy egy Dell-nek vett gépben igazából az alaplapon és a házon kívül mi eredeti???

Mondjuk eddig úgy néz ki, mintha a szerviz nem nagyon foglalkozna ezzel. Ez most az én (customer) szempontomból nagyon kényelmes, legalábbis eddig. De szerintem borzasztóan kijátszható, nem?

Pl. a visszaépítéskor, ha ez lesz a döntés, belerakok akármilyen 3 Gb RAM-ot, a legolcsóbb használtan beszerezhető 128 GB-os SSD-t és azt visszaveszik, mint eredeti konfigot? Ez nekem nagyon fura lenne...

(#31035) gazpityu válasza subidu (#30998) üzenetére


gazpityu
(újonc)

"Nem vállalt rá az eladó fél év garanciát? Mert akkor hozzá kellene vissza vinned, az NBD gar. ellenére."

Elég fura a helyzet. A gép a megérkezése pillanatától problémás volt. A kamera nem működött (az eszközkezelő sem látta). A touchpad pedig az elejétől fogva olyan volt, mint a mesében: hol volt, hol nem volt.

De mivel az én kérésemre a HDD-t, amivel árulták (mint utólag kiderült, az már eleve a gyári SSD helyett volt benne), az eladó cég cserélte SSD-re, arra gondoltam, hogy driver-hiba. És mivel a szeviz előtt minden nap elmegyek, az eladó meg 250 km-re van tőlem, inkább a Dell szervizbe vittem.

Ott elsőre palmrestet és kamera-kábelt cseréltek, majd mivel ez nem segített, alaplapcserét is végeztek.

Ekkor jeleztem az eladó cégnek mail-ben, hogy azért átnézhették volna, mielőtt eladják.

A válasz érdekes volt (idézem): "egy olyan gépről van szó, amire a Dellnél van gyári garancia. Ilyen esetekben nem nyúlunk bele a gépbe, hiszen garanciás, a garancia elvesztését semmi esetben sem kockáztatjuk meg, vitázni sem fogunk ezen".

Tehát az eszközkezelő megnyitása (a kamera onnan is kiderült volna) és öt perc touchpad-használat nagyobb kockázat a garanciavesztés szempontjából, mint a HDD kicserélése SSD-re, és aztán a driverek és szoftverek feltelepítése??? Ezeket ugyanis simán megtette az eladó cég... Azt értem, hogy egy origi dobozolt gépbe nem nyúlnak a garanciavesztés elkerülésére - de egy olyan gépet sem néznek át, amibe ők maguk SSD-t és drivereket, szoftvereket telepítenek? :F

Mivel a Dell szerviz szó nélkül cserélgette sorban a gépem fő darabjait, egészen mostanáig a megjavításban láttam a megoldást. Végül a palmrest, a kamera-kábel, majd ezután kamera és alaplap, majd teljes újraformázás és driver-újratelepítés, majd újabb alaplapcsere után kezdtem türelmemet veszteni - hiszen lassan két hónapja csak napokra van gépem, és akkor sem problémamentes. :(((

Ekkor merült fel a gépcsere vagy készpénzvisszafizetés - a szerviz javaslatára.

Ekkor szereztem egyáltalán tudomást arról, hogy a gép eredeti konfigurációja teljesen más volt...

És ekkor kezdtem elveszteni a fonalat a garancia és a gép alkatrészeinek eredete kérdésében.

(#31036) SzaboZE válasza gazpityu (#31033) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

Még egyszer elmondom, de utoljára, mert úgy látszik süket fülekre talál amit mondtam. Az eredeti árát nem fogja a dell kifizetni, hiszen nem tőle vetted, hanem a kereskedőtől. Ha használtan vetted, akkor meg méginkább érdekes, hogy ezen neked nyereséged legyen. A fogyasztóvédelmi törvény szerint a szerződés előtti állapotot kell visszaállítani, magyarul az eladó visszakapja a gépet, Te pedig a vételárat. Majd az az eladó visszamegy vele szintén oda, ahol vette, ha akar. Mivel másodkezes vásárlásról van szó, ezért a fogyasztóvédelmi törvényeket mindig csak az eladóval szemben tudod érvényesíteni. Namost pontosan ezen probléma kiküszöbölése végett szokás a gépet kicserélni és nem pénzezni... Nem tudom kivel beszéltél, de én még olyanról nem hallottam, hogy a dell utalt volna Gipsz Jakabnak 282000 ft-ot. Olyanról már hallottam, hogy kapott új gépet az illető... És ehhez neked viszont kötelességed visszaállítani a gyári állapotot... Ne várd, hogy majd tesznek az új gépbe hsdpa-t meg SSD-t, csak azért mert azt már valaki beletette a gépbe. Jobb ha nem is hangoztatod, hogy szét lett szedve a gép ilyen célból. A dell elég rugalmasan kezeli a házilagos bővítéseket, de ebben az esetben konkrétan konfigurációs változás miatt nem fogja elfogadni a jelenlegi állapotot.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31037) SzaboZE válasza gazpityu (#31035) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

Ha leírod, hogy most konkrétan mi a problémád a géppel, akkor talán egy szervizeléssel tudunk rajta segíteni, ugyanis nincs konkrét szériahibája a gépnek, amit nem lehet javítani... Olyan hülyeségeket nem említve, mint pl felpörög a ventilátor, melegszik a gép, 70 fokos a processzor, ha otthagyom lemegy suspendbe stb.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31038) _adaml21_ válasza vwpolopg (#31031) üzenetére


_adaml21_
(őstag)

Szia!

Elvileg az NBD garit nem kell "magyarítani", mert érvényes itthon is, bár egy netes felületen ezt könnyedén megteheted azt viszont meg nem mondom most neked, hogy pontosan hol.

Én úgy tudom, hogy csak az akksira van 1 év gari, minden másra a szokásos 3 (vagy 4 vagy 5) év vonatkozik, így a töltőre is. Ha hangosan cicereg, az szerintem bőven kimeríti a garanciális hiba fogalmát, főleg, ha olyan hangos.

Bővebben SzaboZE fórumtárs tud szerintem tájékoztatást adni :)

(#31039) premete válasza SzaboZE (#31037) üzenetére


premete
(PH! nagyúr)

Szerintem hagyd, itt csak arról van szó, hogy vett valamit 160 ezerért, és szeretne most 400 ezret kapni a delltől kp-ben. :)

Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

(#31040) panpeter92


panpeter92
(tag)

Sziasztok,
Dell 5521-esemben szeretném majd cseréltetni a kijelzőt Full-HD-ra. Gondolom nincs akadálya, mert amúgy is elérhető Full-HD modell ebből a gépből. Gondolom, ha szervizzel csináltatom az egészet, az csillagászati összeg lehet? Járható út, hogy beszerzem én a kijelzőt és őket csak megkérem a cserére? Garanciával mi lesz? Illetve milyen kijelzőt érdemes nézni hozzá?

(#31041) gazpityu válasza premete (#31039) üzenetére


gazpityu
(újonc)

"itt csak arról van szó, hogy vett valamit 160 ezerért, és szeretne most 400 ezret kapni a delltől kp-ben. :)"

Ezt most komolyan gondolod? Nyilván mindenki magából indul ki...

2 hónapig folyamatosan szervizelték a gépet - szerinted a szerviz a szimpatikus képem miatt cserélt benne palmrestet, kamerakábelt, kamerát, alaplapot, drivert frissített, aztán megint cserélt alaplapot? Olyan szintig láma voltam, hogy eszembe sem jutott a gépcsere vagy a pénz, amíg a szerviz nem mondta, hogy már nem tudnak mit kitalálni, és ilyenkor ez a két lehetőség marad...
Ja, és hogy is csináltam, hogy majdnem mindig még a szervizben produkálta újra a hibát, az alkatrészcsere után, de még mielőtt érte mehettem volna?

2 hónapja csak azokra a napokra van gépem, amíg a következő alkatrészre várva inkább mégis elhoztam, mert muszály volt vinnem valahova. És ott is mindig vinni kell a külső egeret...

Ja, hogy 170 nettóért vettem? Ezért a gépért, jól működő 1 éves állapotában tényleg jó ár. De 2 hónap alatt 4-5 nap, külső egérrel való működésért szerintem buzi drága. Főleg, hogy közben szaladgáltam és fórumokat bújtam vagy 10 munkanapnyi szabadidőmben, és a driverfrissítés után (illetve majd a gép cseréje miatt) elbuktam egy Norton 360 licenszet.

Ha ezeket számszerűsíted, neked mennyiben is lenne ez a gép?

Ja, hogy felelőtlen lettem volna? Az eladó a Hardverapró egyik legnagyobb hirdetője, a honlapja szerint boltja is van, és büszkén hirdeti, hogy "475 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon".

SEMENNYIT sem szeretnék kapni érte. Azt szeretném, ha a munkám szezonjának a sűrűjében nem ezzel kéne szarakodnom, hanem normálisan tudnék dolgozni. Ennyi.

(#31042) gazpityu válasza premete (#31039) üzenetére


gazpityu
(újonc)

Csak mellesleg jegyzem meg, hogy azóta láttam, hogy éppen te is figyelmeztetted egy-két alkalommal az eladót a Hardveraprón, hogy némelyik hirdetése kicsit vevő-megtévesztő...

(#31043) SzaboZE válasza gazpityu (#31041) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

OK. És mi a panaszod a gépre? Mit nem lehetett 2 hónapig megcsinálni? Már elmondtad, hogy a kamera nem működött. Gondolom kicserélték és jó lett. Még mi baja van? Rossz a touchpad? Azt is ki lehet cserélni, nem tudom elképzelni, hogy annak cseréje után hogy nem működik, pláne hogy az alaplap is új. Csak mellékesen megjegyezném, hogy volt 2 hete egy Vostro 3550, amihez 3x mentünk ki, mert az egere önálló életet élt. Cseréltük a touchpadot, az alaplapot, majd harmadszorra mikor kimentem, akkor kiderült, hogy a gépre dugott ethernet kábeltől bolondul meg! Digi kábel, gondolom valami zavarjel van a földelésén és ettől bolondul meg az egere. Végig semmi baja nem volt az egérnek...

[ Szerkesztve ]

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31044) SzaboZE válasza panpeter92 (#31040) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

Elképzelhető, hogy a displaykábelt is kell cserélni, mivel a fullhd-hez több eres kábel kell.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31045) SzaboZE válasza vwpolopg (#31031) üzenetére


SzaboZE
(PH! addikt)

A táp cserélhető a gariban, a gép garanciája vonatkozik rá (nem 1 év) működik itthon is az NBD-d.

[ Szerkesztve ]

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#31046) panpeter92 válasza SzaboZE (#31044) üzenetére


panpeter92
(tag)

Értem, és megcsinálják nekem akkor is, ha én szerzem be a kijelzőt? Amúgy milyen kijelzőt lehet bele venni? Illetve mennyibe kerül kb, ha én szerzem be a kijelzőt és csak a cserét fizetem? És kb mennyibe úgy, ha a szerviztől kérem a cserét és a kijelzőt is?

[ Szerkesztve ]

(#31047) Chaser válasza panpeter92 (#31040) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Hát ha már cseréled, akkor IPS-t vegyél persze:) De sztem is gebaszos lesz a kábel. Úgy meg már nem feltétlen egyszerű a csre. Akkor meg pláne, ha magán az alaplapon nincs is rajta a FHD-hoz szükséges többi kivezetés. Nekem nemrég ilyen eshetőséget is vázoltak itt. Tehát első körben szét kéne szedni és belenézni...

szerk: Ha szervizben csináltatnád a mókát sztem gép felét rá is költhetnéd:D Ebayről kell venni a kijelzőt és magadnak beépíteni ha viszonylag olcsón akarod megúszni. De először kukkants bele sztem.

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#31048) panpeter92 válasza Chaser (#31047) üzenetére


panpeter92
(tag)

Szerintem rajta van a Full-HD-hoz szükséges kivezetés, mert kapható belőle FHD modell, így ez lenne a logikus, vagy tévedek? Gondolom, ha ez a kivezetés nincs meg, akkor garanciavesztés nélkül nem oldható meg a dolog? Tudnál linkelni jó minőségű IPS kijelzőt, ami megfelelő lehetne?

[ Szerkesztve ]

(#31049) Chaser válasza panpeter92 (#31048) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Így lenne logikus, persze. De nem logikára dolgoznak a gyártók, hanem haszonra:) Sok kicsi sokra megy..ez pont olyan, hiába van webcam egy adott modellben, másikból lazán kispórolják a szükséges kábeleket, vagy mondhatom a 3G modemet is. Meg kell nézni. Ha az alaplapról is hiányoznak a csatik akkor sehogy nem tudod cserélni.

szerk: Én is ilyenben gondolkodtam, de inkább alapból FHD paneles gépet veszek ha veszek. Ez egy jó panel. Ha minden igaz ez csilli, matt kb +10k. Ha megfogják vámon számolj rá még 27% tréfát.

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#31050) panpeter92 válasza Chaser (#31049) üzenetére


panpeter92
(tag)

Értem. Ha lehetne cserélni a kijelzőt és sikerülne is, akkor gondolom szervizelés esetén nem szabadna az új kijelzővel beadnom, hanem vissza kéne rakni a régit?

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Dell notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.