- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
Hirdetés
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz Yllgrim #10550 üzenetére
Meg tart Q3, ezek raadasul abbol kovetkeztettek ki, hogy nem csokkentet arat az AMD
JPR jelentese a DVGA piacrol oktober/november kornyeken varhato, az lesz mervado Q3-rol.
4 negyedev alatt bukott el az AMD 20% piaci reszesedest, azt kellene visszaszerezniuk."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #10537 üzenetére
Igen oda lehet tolni extra számításokat, de maga a multi-engine nem arra készült, hogy alapvetően rosszul megírt motorok működésén javítson. Persze segít, de a megoldás inkább a PC-khez való optimalizálás. A legnagyobb probléma az utóbbi hónapokban kijött játékokkal az adatfeltöltés. Annyira logikátlanul vezérelt az adatfeltöltés, hogy túl sokszor kell leállítani a GPU-t. Konzolon ez nem baj, mert ott van aszinkron mód, de DX11-ben erre nincs lehetőség, DX12-ben és Vulkánban lesz. Viszont rövidtávon ez nem jó így sem. Segít ugyan az összes GCN-en és a Maxwell2-n, de a többi hardveren továbbra is gatya lesz. Inkább jó adatfeltöltési stratégia kellene, mintsem tüneti kezelés a gondokra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #10542 üzenetére
GPUPerfStudio.
A GPU-Z csak azt ellenőrzi, hogy egy másodperces időkeretben a GPU hányszor fogadott parancsot a CPU-tól, és arra ad egy százalékos értéket. Azt nem fogja megmondani neked, hogy ezek a parancsok hogyan és mikor futnak le a GPU-n belül.(#10546) imi123: Az AMD pont a gyors hardverfejlesztésekben hisz, mert jellemző, hogy két-három évvel hamarabb vetik be az újításokat, mint a konkurensek. Lásd.: SVM, FP16, ordered atomics, LDS virtualizáció, OOO parancsprocesszor, mid-wave preempció, SRIOV, gyors kontextusváltás, stb. Gyakorlatilag kimondták a Mantle-lel, hogy ha jöttök, ha nem, mi megyünk előre. Ennek az lesz a vége, hogy mindenkinek lesz egy saját API-ja, mert az nem járja, hogy az AMD-nek nem kell megvárnia az adott problémák megoldására szánt szabványt. Lásd most a VR.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
Ha most azt vesszük alapnak hogy a konzolok határozzák meg a játék fejlesztési irányt akkor az AMD nincs kényszer helyzetben.Bőven elvannak a Fury vonallal.Mire azokat kihasználják addig eltelik 1-2 év.Elég egy kicsit módosítani és kiadni újként.Most ha a DX12 nyomást komolyan vesszük akkor az NV van lépés kényszerben..
Viszont ha a fejlesztők azt modják hogy köszi a modern hardvert ha a konkurencia kártyája nem tudja akkor hanyagoljuk(Lásd True audió) akkor megint marad a nyers teljesítmény.Ott szerintem jelenleg a Maxwell verhetetlen.Készítsük elő a popcorn és élvezzük a csatát.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Televan74
nagyúr
válasz imi123 #10558 üzenetére
A fejlesztők az új API -kal most már tojni fognak hogy kinek mi a jó.Kiadják a PC portot,aztán vagy jó a kártyád hozzá,vagy nem.
Az Oxide Games: Ashes of the Singularity nem igazán mérföldkő ebben a dologban,mert azt PC -re fejlesztik. Meg kell felelni az NVidia -s felhasználóknak is.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
oliba
őstag
Ugyanez volt a Mantle esetében is és jelenleg a legterhelősebb Mantle játékban (Thief) az a tuning, ami stabil volt több órára, azt a DX9-es Bureau eldobta fél perc alatt. Sokat nem adok erre.... Sőőőt....SC2 is Furmark terhelést adott már és le is égett miatta pár kártya
-
HSM
félisten
Párszor már hülyének voltam nézve azon nézetem miatt, hogy nekem csak akkor volt egy kártya vagy tuningja stabil, ha legalább félóra Furmark elment rajta megsülés nélkül.
Tudok én is ilyen esetet amúgy, nálam az Alan Wake nevű játék melegítette az 5850-es Radeonom furmark szinten.
Mondjuk az SC2 nálam szinte mindig procilimites volt, és meg sem érezték a VGA-im. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #10558 üzenetére
Az az AMD-nek sem jó, hogy a konzolokra fejlesztenek. Most az egy rövid ideig, de később ez limitáló lesz nekik is, ahogy mindenki másnak. A GCN3 már okosabb annál, amit a konzolok kaptak, és akkor jön még GCN4 és GCN5.
A TrueAudiót a konzolon sem használják még, de egyre többen fogják, és onnan a kód átmenthető. De a PC-n a TrueAudio egy fontos VR komponens. Nélküle nem lehet kis teljesítményigény mellett térhangzást kínálni a VR-hez. Ez az egyik dolog, amit vizsgál például a Realtek is az ALC5677-es DSP-vel. Ez ugyan harmadannyira olyan erős, mint a TrueAudio, de a VR miatt érdemes rárakni bizonyos alaplapokra (VR-re tervezettekre), mert szükség lesz rá, és még portolhatók lesznek a konzolos hangrendszerek hozzá.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yllgrim
őstag
válasz Ren Hoek #10563 üzenetére
Elvileg mar a jovore megjeleno Greenland tartalmazni fogja a kov generacios GCN-t, itt van par specifikacio, de majd Abu hozza a megerositett valtozatot (ha van es publikus is)
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#45185024
törölt tag
Te Abu erről a GCN ről jutott eszembe, nagyon tolják most ezt a PS4 Vr témát Morfeusz ide vagy oda, hogy az hogy lehet hogy PS4 en se a 1.2 GCN se a sebesség se finomszemcsés prempció nincs meg és mégis alkalmas VR re akkor elvileg annyi erővel Nvidia is jó rá.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #10563 üzenetére
Fogalmam sincs igazából, hogy mi fog változni. Volt az AMD-nek egy régi OEM útiterve, amiben le volt írva, hogy a GCN1 verzióhoz képest miket terveznek még:
fast context switch (GCN2)
unaligned memory access (GCN2)
memory address watch (GCN2)
system & device unified addressing (GCN2)
multiply compute queue (GCN2)
mid-wave preemption (GCN3)
scan & cross-lane ops (GCN3)
mixed precision (GCN3)
quadruple precision (???)
octa precision (???)
system & device transactional memory (???)
quad-fragment merging (???)Bejelöltem zárójelben, hogy mi valósult meg és mi nem. Azt nem tudom, hogy megvalósulnak-e. Annyit tudok, hogy a GCN4 és a GCN5 kódolási sémája más, mert a GCN disassemblerben már lehet kérni ennek megfelelő kódot. Gondolom van GCN4 és GCN5 szimulátoruk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #10565 üzenetére
Mert a GCN2-nek sem kell a timewarphoz kontextust váltania, és a preempciós képességei így is nagyon jók, csupán nem tud éppen futó wavefrontot leváltani, ami pár száz nanoszekundumos késést jelenthet. De a PS4 alapvető előnye, hogy a teljes szoftvercsomagot egy fix hardverre optimalizálták igen alacsony szinten.
Az NV problémája onnan ered, hogy nekik a timewarp nem garantált funkció. A kért kontextusváltás akár 7 ms-mal is késhet, ha előtte beragad egy hosszú rajzolás. Ilyen körülmények között gyakorlatilag biztosan nem lesz timewarp szinkronablakon belül. Ezt valószínűleg úgy fogják kezelni az NV-nél, hogy a látótér szélein keveset számolnak. Kvázi ezért került be a multi-res shading a GameWorks VR-be. Ez sokat ront a minőségen, de drasztikusan növeli a sebességet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
ez a 7ms egy worst case érték, ha jól gondolom. voltak arra vonatkozó tesztek, hogy milyen helyzetekben mennyi az emiatti tipikus érték, és ez hányszor eredményez elcsúszást?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-Solt-
veterán
válasz Yllgrim #10571 üzenetére
Tehát, ha jól értelmezem (mert az angol nem az erősségem) akkor az Oculus SDK tartalmazza, vagy támogatja a LiquidVR-t automatikusan, ha megfelelő Radeonod van?
Arra akarok kilyukadni, hogy ezekre vajon mennyi befolyása lesz a fejlesztőknek. Nehogy az legyen, hogy hiába a LiquidVR, ha szarni fog rá a többség.
www.smart-bus.hu
-
Televan74
nagyúr
válasz daveoff #10569 üzenetére
Mekkora duma.
Amúgy ép tegnap néztem egy MSI R9 390X vs Sapphire Fury tesztet és alkalmazástól függően volt 6-11% különbség köztük.
FullHD -ra de még 1440p is elég lehet a 390X is,és abban még van oc lehetőség is.Fury rejtély egyenlőre számomra.(#10575) Szaby59 Persze időt állóbb, de mire eljönne az ideje addigra itt a Greenland és a Pascal. Mondjuk én vásárlási szempontból ignoráltam már a Fury -t,számomra drága és fullhd alatt nem nyújt annyi pluszt.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
#85552128
törölt tag
válasz Televan74 #10574 üzenetére
A Fury még driveresen gyorsulhat valamennyit, a 390X már nem nagyon én is emiatt gondolkodom, hogy kettő közül a Fury időtállóbbnak tűnik...
Mondjuk mostani a készlet 4-5 napos szállítást garantál úgyhogy nem lehet sok már ebből sem, lehet megrendelem a 390X-et, csak a Sapphire arra pont nem rakott hátlapot[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz -Solt- #10573 üzenetére
Egeszen pontosan azt mondjak, hogy bekerult az SDK-ba a direct driver mode, ami hasznalja az NV es az AMD VR megoldasait, de kell hozza a driver, ha picit lejjeb olvasol, ott irjak mely driverek kellenek minimum amik tartalmazzak a szukseges gyartoi porgramokat.
The runtime now supports Direct Driver Mode. Direct Driver Mode requires the latest GPU drivers:
NVIDIA Driver Version 355.83 or later
AMD Catalyst Display Driver Version 15.200.1062.1005 or laterSzoval az SDK tamogatja a DDM-et, ami mukodni fog ha fent a megfelelo driver is.
Itt le is irjak. Szivesen megneznem most ugyanazt az alkalmazast a ket gyarto megoldasaival, egy FX es egy Ti kartyan.
(#10574) Televan: Nekem a 390X most egy kicsit a fekete barany, ha mar FHD akkor sima 390, ha afellett akkor 2x 390.
(#10575) Szaby59: nekem gyanus ez a sok nano meg Fury, X-bol meg alig lehet talalni, Sima Fury-bol van egy valaggal, FX-bol meg 0. Meg nem latjuk tisztan hol van a zavar az eroben, de hamarosan kiderul, FX januarban remelem esik valamit, tudnam ertekelni
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Televan74
nagyúr
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Televan74 #10577 üzenetére
Én is így döntöttem!
Ti, ha csúcs, ha nem, drága és bizonytalan a jövőt állósága, illetve úgy is váltani kellene mert jön az újdonság. Fury X-et cseréltem 390-re rendelésnél,mert hiába bújtam a netet, ref 980-nál nem sokkal volt jobb jobb...Fury meg pláne kaka.
X és a Ti egy árban volt, bármelyik jöhetett volna, a kompakt miatt tetszett az X, de a teljesítménye
(FHD-ról beszélek, de WQHD-ra is az. Amúgy meg alap esetben 4k-ra fogok váltani, mert még mindig nem tudják bepozicionálni a WQHD-s monitorokat értelmes árra)390X meg nem éri meg a 20-30k felárat, mert kis OC-val ott vagyok, így lett 390. Ez árban is és teljesítményben is jó. 970-en agyaltam picit, de volt is, meg gyengébb jóval.
© asszongya'hogy
-
#85552128
törölt tag
válasz #Morcosmedve #10580 üzenetére
"390X meg nem éri meg a 20-30k felárat, mert kis OC-val ott vagyok, így lett 390."
Hát de a 390X-et is lehet OC-zni Úgy már azért nem éppen lehet behozni a 390-nel.
(Ez hasonlóan egyébként a 970 - 980 esete, ott is elég nagy a felár a teljesítményhez képest.)[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz #85552128 #10581 üzenetére
Lehet de annyit nem er meg arban az a kis plussz A 390 egy tokeletesen eltalalt kartya, kollegamat sikerult megfertozni, epit kis gepet, eloszor 970-et akart beletenni, mert azt mondtak neki a forumon az okosok hogy az a tuti. Mikor nezegettuk a listat akkor vettem eszre es kerdeztem hogy nem nezte-e meg a 390-et veletlenul. A boci szemeibol megertettem a valaszt, kuldtem neki par linket, mondtam hogy olvasgass, vagy nezd meg az osszehasonlito videokat. Elegge sok melonk volt, uh eltelt eltelt egy ora, amikor annyit mondott: Leadtam a rendelest, 390.
Uh nemsokara o is epiti a kis vizes gepet Szemelyes sikernek elem meg Feher/fekete/kek masina lesz
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz #85552128 #10581 üzenetére
Igen, csak nem fogod lehűteni léggel 980-nál meg kell fizetni a 4GB-ot,meg azt a pár %-os +FPS-t.
Minimumban ez nagyon kevés. OC-nál is 50MHz+ ad talán 1-2 min FPS-t 970/980-on, azaz jobb VGA-kon 5-6-ot tudsz hozni.Volt mindegyik, szóval... abszolút csak a 3,5GB-os mókolás miatt érdemes 980-at venni, mert elvérzik, bár jobb ez oké, de nem annyival, ahogyan te is irod. Plusz nV-nél 45-50k a felár.
(#10583) Yllgrim: abszolút nem éri meg a 970, ha van 390 raktáron, nem kamu áras. Mint már párszor említettem, sehol nincs a 970. Mindjárt linkelem.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
#Morcosmedve
veterán
válasz #Morcosmedve #10584 üzenetére
Tehát:
970 G1
980 G1
MSI 390
Ez alapján úgy gondolom jó választás volt a 390. Mind a 3 VGA-ról azt a benchet linkeltem, amely OC beállítások játékok alatt is stabilan mentek.
P score nem mérvadó G score-t nézzétek.Egy előnye van a Maxwellnek, hogy nem olyan meleg. Szobahővel korrigálva 5 fok körüli a különbség, hangban, pedig 1-2 dBa. Két G1 hűtése ugyan olyan hangú.
Szerk.: Majdnem elfelejtettem, hogy az a 970 a fórumon a TOP 2 VGA-ban benne volt, 81 ASIC Q-val és alapfeszen tudta a fenti eredményt...
Ez azért nem általános, a 980 az egy átlag darab volt és a 390 is, mind a két VGA 72% ASIC Q.[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
daveoff
veterán
válasz #Morcosmedve #10585 üzenetére
Ennek így nem sok értelme van, különböző procival/konfiggal, főleg 3dmark estében, de azért köszi az összehasonlítást!
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Petykemano
veterán
AMD stratégia:
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#85552128
törölt tag
válasz #Morcosmedve #10585 üzenetére
Nem sok értelme van a 3DMarknak, főleg, hogy közben egy platform és OS váltásod is volt (Win10 alatt mindkét gyártó kártyái gyorsultak valamennyit)...
Játékokban nézd meg, tesztek alapján a custom PCS 390 kb. egy szinten volt a ref 970-nel 1080p-n.[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz Petykemano #10587 üzenetére
Mi ez? Valami gyerekrajz?
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
#Morcosmedve
veterán
válasz #Morcosmedve #10585 üzenetére
Rosszat raktam be, mert 80%-on volt egyszer a venti, hogy meghallgassam milyen is az MSI, mert állítólag hasonló a hangja magasabb fordulaton is...hááát azért azt nem mondanám, hogy hasonló, de nincs akkora ütés a fülemben, mint a giga hűtésén.
daveoff és Szabi: Nem véletlenül írtam G score-t, ott nem nagyon számít, az i5 amúgy is 4,6-on ment, ez meg 4,4-en, de 3,8-on is ennyit hoz. De elfogadom a kritikát. Egyébként lehet gyorsult, de driver-ek miatt 100% hogy kisebb OC-t mennek a határos tuning VGA-k.
Futtasson le valaki 970-el egy 3DMark11-et, 1490/7800-on. Win10-en és linkelje be, GPU-Z ablakkal
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Yllgrim
őstag
válasz #85552128 #10588 üzenetére
980Ti topikban eleg alaposan ki lett targyalva hogy a proci nem ad hozza/vesz el a G eredmenyhez hanem hiteles a 3Dmark graphics-score-ja, eleg hosszu bizonyitasos eljarasokkal altamasztva. Most akkor ki a "hulye"?
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
daveoff
veterán
válasz #Morcosmedve #10590 üzenetére
Dehogynem számít, a Graphics Score-ban is számít a proci, főleg egy i5 vs 6 magos. 5820K+az 1500+ MHz-es 970-eddel kb a 390-es eredményednél lennél, vagy felette....
(#10591) Yllgrim: Belinkelnéd....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #10591 üzenetére
Viszont az, hogy a 970/980 W8-on, a 390 meg W10-en volt tesztelve igen...
Egyébként senki nem volt hülyézve, de ezek azért elég lényeges különbségek és feltételezem nem 3DMarkkal "játszunk" a legtöbbet, nem véletlen, hogy rengeteg tesztben ignorálják mert lényegtelen a felhasználói szempontból.[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
Nem akarom se Yllgrim-et, se a VGA-t védeni, teszteljen le valaki.
De egyelőre én is úgy emléxem, hogy 4-4,2GHz-es i5k haswell nagyobb órajelen már nem adott hozzá a P score on kívül, viszont én ki nem keresem, hogy melyik topicban lett letesztelve.
Szerk.:
(#10593) Szaby59: úgy látom neked van 970-ed, az említett órajelen teszteld már le kérlek 3DMark11-ben (nem, nem ezzel játszunk, én sem, de máshogy nem tudod összehasonlítani, mert egy játék pl. eléggé driver/OS függő is lehet, míg ez a program nem).GTA V-ben le tudom a beépített bench-el tesztelni neked, ha megmondod milyen beállításon legyen.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Yllgrim
őstag
válasz daveoff #10592 üzenetére
Ne idegesits, miota legutobb arra jartam 3k hozzaszolas volt
(#10593) Szaby59: nyugi, en sem hulyeztem le senkit Volt ott egy eszmecsere mennyire hiteles a 3D mark, ennyi ragadt meg, a tobbi a mult kodebe veszett nalam, kozben megtalaltam a kis Palit-om eredmenyeit is, ocsem hogy hulyezett akkor amikor visszakuldtem bezzeg most ejszakankent belopakodik Batman-ezni ha mar jol megy vegre hala a patcheknek...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
válasz #Morcosmedve #10596 üzenetére
Megmérhetjük, de két külön konfignál azért az elég csalóka.
3D Markban milyen tesztet indítottál ?
Az enyém ahogy néztem Ashesben 1426-ig bírta úgyhogy csak addig tudom húzni most, memória ugyanúgy 1950/7800.GTA fenn van, meg ezek még (mást is feltudok rakni ha megvan): Batman: AK, W3, DA:I,
Ja várj! Ez 3DM11, nekem meg csak Firestrike van most fenn
[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
válasz #85552128 #10597 üzenetére
xD az nem sok freki, de lesz egy up to date
3Dm11 nel nem kell semmit megvenni, csak letoltod, frissiti magat, aztan benchmark only (HD felbontason)
aztan ha kesz dobja a valid linket, amire rarakod a teszt alatt futo gpu-z-t, printscreen es upload ph!GTA V van meg csak nekem a felsoroltak kozul...
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
titán
válasz #Morcosmedve #10585 üzenetére
Komolyan 3DMark lett bedobva az AMD vs NV topikba. Itt a vég.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Xbox Series X|S
- Objektívek topikja
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 APEX. ! Leírás !
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen