- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
Új hozzászólás Aktív témák
-
smkb
őstag
válasz Malibutomi #10848 üzenetére
Csak mert a ph hír, kifelejtett két mondatot a hír forrásából.... bár nem kizárólagosságról van szó, hanem :
"The first wave of Oculus-ready PCs will all be based on Intel CPUs and Nvidia graphics cards, and Oculus says it's targeting an under-$1000 price point for those systems. Those hardware choices are what they are because they're "actively supported by IHVs," which will allow Oculus and its partners to quickly roll out updates as the Rift grows. Other partners (including AMD) are set to join the initiative later."
Azért ez megint gigantikus epic fail... a Fury X tesztek óta a VR a következő megváltás...
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Psszt..titok, de nem nagyon olvasok ph hireket, csak a forumot.
Mas oldalakat viszont igen, es ilyen mondat csak a techreporton jelent meg, mashol mindenutt a szokasos 970/290-et emlegetik. En legalabbis mashol nem talaltam ezt igy leirva.
Masreszt ha igaz is szo szerint, ezek csak 2016 elejen jonnek, ami fel ev, abba boven belefer a "join later".[ Szerkesztve ]
-
sayinpety
tag
válasz daveoff #10850 üzenetére
Draw-level preemption alkalmatlan virtualis valosagra. David Kanter megallapitasa jogos.
Async timewarp queue overloadhoz vezethet. Geforce driver nagyon rosszul reagal ra. A driver tolt fel egy queuet, am ugyelni a parancsok sorrendjere. Sajnos a software sokszor hibazik. A timewarp beszorul egy batch moge es sokat varhat. A driver nem rendelkezik eleg informacioval hogy meghatarozza meddig fog futni egy batch. Sajnos nemreg derult ki hogy a grid management hardware nem valtoztathat a parancsok sorrendjen.
Ket tenyezot vettem eszre Geforceon. Kiszamithatatlan a viselkedes. Barmikor beragadhat a timewarp egy draga batch moge. A timewarp futtatasa alacsony hatekonysagu. 45bol csupan 10-15 timewarp erkezik idore, tobbi lekesi a frissitest.
AMD implementacio sokkal elonyosebb. FuryXen sosem kesik a timewarp. Valamiert a Radeonon a DXKG alig hasznal processoridot. Geforceon elvisz egy Haswell magot, nem ertem miert. Talan sok szimulaciot futtat a runtime a helyes sorrendert? Radeonon talan ez azert nem kell, mert az ACE/HWS out of order hardware.
Nagyon furcsa, hogy Oculus miert egyetemesen hatarozza meg CPUt. Core i5 valoban kell Geforce 970hez, am Radeonhoz eleg Core i3, vagy kevesebb. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sayinpety #10857 üzenetére
Az parancslista túlterhelése vezethet olyan problémához, amiről az Oxide beszélt a Nitrous és az async compute NV-s problémáival kapcsolatban? Szimplán annyira megnövelte a processzorterhelést a driver munkája a hardver hiányosságainak kezelésére, hogy az egész eredménye lassulás lett úgy is, hogy elméletben gyorsulnia kellett volna?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sayinpety
tag
Csak tulterheles talan nem, am sync igen. Az NV grid management hardware nem kezel sync pontokat, am az AMD ACE/HWS hardware igen. NV emulalja implicit synchronizationt. Fuggosegelemzes rengeteg processoridobe kerul, ezert valoszinu lassulas. AMD hardwarenek nincs szuksege elemzesre, a ACE/HWS hardwareben kezeli implicit synchronizationt, nem igenyel processoridot.
-
wjbhbdux
veterán
válasz Malibutomi #10856 üzenetére
Az lehet a hattérben, hogy Észak-Amerikában az AMD mar annyira 'noname' szintre süllyedt márkanév, hogy olcsósítaná a Facebook termékének értékét, ha velük partnerkednének az elismert gyártók helyett.
/s
-
Valdez
őstag
Mondjuk az elég gáz, hogy eddig az volt a szöveg, hogy a dx12-vel átkerül a felelősség a játékfejlesztőkhöz, de ezekszerint ismét ott tartunk, hogy driverre kell várni megint.
A másik topikban kiderült, hogy a radeon csak 2 magig skálázódik, most megint ugyanaz lesz mint dx11-nél? Várni kell a drivert? -
#85552128
törölt tag
Ez mekkora már: [link] "Intel and AMD GPUs are not supported"
Ennyire használhatatlan a két cég linuxos drivere ? Intel még hagyján, de ha egy AMD-s játékot sem tudnak megoldani, hogy jól fusson AMD-n...
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
válasz #85552128 #10869 üzenetére
Amikor először kezdtek kiadni Valve játékokat linuxra, annak idején hd5770-el megnéztem és kicsit jobban futott a TF2 mint Windowson. A pár másik elérhető fiókomon lévő játék viszont botrányos volt, már a menükben akadni tudtak pl a Killing floor 1. Szóval sok múlik a fejlesztőn.
[ Szerkesztve ]
/s
-
imi123
őstag
Na az Nv is nyitott egy kicsit.
Kíváncsi vagyok mennyi újdonság van benne a fejlesztőknek.Hát ez inkább tippek ,trükkök kezdőknek.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Yllgrim
őstag
válasz letepem #10874 üzenetére
Azt nem azzal erdemelte ki az NV hogy szar drivert irt volna, hanem azzal hogy meg mindig zartak a programjai, nem ad ki egy betu forraskodot sem, a dokumentacioja a 0 fele konvergal. Intel es AMD ad ki, amik be is kerulnek a kernelbe.
Erdekes modon minden jateknal a kiado oldalarol vannak gondok drivert illetoen, NV valahogy mindig meg tudja gyozni oket hogy az o driveruk tamogatott legyen
Szoval ja, "NVidia, F@ck you"
Nv mentalitasa ilyen, ami teljesen ellenkezik egy olyan rendszerrel, ahol a forraskodot megosztjuk, kozosen javitjuk es integraljuk a nagy egeszbe. Hiaba jo a hardver meg a driverjuk is, ezzel nem fogjak azzal a reteggel megszerettetni magukat amig nem valtoztatnak ezen.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #10876 üzenetére
Mindig is jobb volt a Linuxos driverük, a zártság miatt meg nem éppen érdemelték ezt meg mert még magasan az ő támogatásuk a legjobb, ilyen alapon az AMD/Intel is megérdemelné mert attól, hogy adnak ki forrást még a driverük nem jobb...
A Sega meg pont az AMD-vel van leszerződve ezzel a játékkal ezért is elég fail ha nem sikerült úgy kiadni 1 évvel később a Linuxos portot, hogy támogatva legyenek az AMD kártyák (bármit is jelentsen ez).[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz tibcsi0407 #10873 üzenetére
dos and don'ts Az "s" többesszám, nem pedig létige.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Yllgrim
őstag
válasz #85552128 #10877 üzenetére
Persze, a vega meg egyen marha steaket mert az meg finomabb? Nyilt rendszereken zart kodu programmal nyomulni nem fog nepszeruve tenni.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
#85552128
törölt tag
válasz Yllgrim #10879 üzenetére
Akkor a játékokat is el lehet felejteni...
Csak azért pedig nem lesz jobb valami mert nyílt ha pedig valaki komoly pénzeket fektetett a drivereibe/más programba nem fogja csak úgy megnyitni, pl. a Mantle sem nyílt forrású...
Ha kell Linux support ott van (méghozzá elég jó) és a usert csak ez érdekli, márpedig ha a user csak szív vele (akár zárt akár nyílt) akkor nem fog terjedni...
Ahányszor szóba kerül a linux gaming mindig 2 fő probléma merül fel: OpenGL és a driverek.[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
válasz schawo #10878 üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy többes szám.
Alternatív formaként is el van fogadva úgy, ahogy ők írták, így helyes az is.
WiktionaryAz elterjedtségéről egy grafikon:
Na de nem offolok tovább, mehet tovább a fight a témában
[ Szerkesztve ]
utdetailing.hu
-
letepem
aktív tag
válasz schawo #10878 üzenetére
A do's és don'ts:
alapvetően azokat az metódusokat gyűjti össze, amiket szabad, illetve nem szabad alkalmazni! Amolyan proverb/expression!
Magyarul: mit illik és mit nem!
Vannak olyan angol (értsd UK) mondások, amikben nem kell keresni nyelvtani helyességet.
Lásd angol himnusz:
God save the queen! , ahol a may hiányzik írott formában, de mégis a mondat jelentésében megjelenik (Isten óvja a királynőt)! Alternatív should hiánya!látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz letepem #10874 üzenetére
Linus azért mutatott be az NV-nek, mert leálltak az open source projektek támogatásával és nem dokumentálják a hardvereiket. Ez jelentősen megnehezíti a Linux fejlesztését az NVIDIA hardvereken. Illetve nehezebb lesz olyan cégekre Linuxot tukmálni, akik NVIDIA-t használnak. A játékokat Linus le se szarja, aki használ Linuxot az elsődlegesen nem játékra használja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #10880 üzenetére
Az OpenGL és a driverek állapota csak tünet. A probléma az, hogy egy rakás kompozitor és ablakkezelő létezik, és ezek fejlesztésében a gyártók nem vesznek részt. Plusz a zárt driverek ezekbe nagyon beletúrnak, tehát gyakorlatilag minden céghez külön implementáció kell. A Valve nem véletlen választotta azt, hogy áttérnek a Waylandre, de az erre való váltás sem problémamentes, mert a Wayland nem támogatja natívan az OpenGL-t. A SteamOS azért jön, mert a Valve rájött arra a problémára, hogy a sok alternatíva egy problémára nem nyerő, így csinálnak egy olyan disztribúciót, amelyben kiválasztanak egy alternatívát minden területre, és azt optimalizálják majd halálra, illetve a fejlesztőknek is aszerint kell dolgozniuk. Nem véletlen, hogy ők már átrakták a Source 2-t Vulkan API-ra, mert amikor bevezetik a Waylandet, akkor jó eséllyel sok probléma lesz az OpenGL-ben írt játékokkal, hiszen a legtöbb OpenGL implementáció telepít GLX-et, ami összeakad a Waylanddel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sir Ny
senior tag
"Az OpenGL és a driverek állapota csak tünet. A probléma az, hogy egy rakás kompozitor és ablakkezelő létezik, és ezek fejlesztésében a gyártók nem vesznek részt."
Percek óta járkálok fel-alá, kiakadt a tyű-o-méterem miattad (megint).
Az ablakkezelő semmilyen módon nem befolyásol semmit, és, tkp a kompozitor sem. (de, felteszem, még a grafikus toolkit (gtk-qt-fltk) is szintekkel magasabban van, mint hogy bármi kapcsolatba kerüljön a driverrel).
Nem, az openGL vagy az AMD driverének állapota semmilyen összefüggésben nem áll ezzel: https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_X_window_managers
[ Szerkesztve ]
-
-
Petykemano
veterán
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Yllgrim
őstag
Nincs semmi gond a Linuxal, masra hasznaljak az emberek. Aki linuxoskent jatszani akar dual bootol, vagy VM-en tolja, nativ Linux jatekkal jatszik, WINE-val emulal... vagy vesz egy konzolt.
(#10887) Petykemano: azert ez eleg messze all egy dokumentaciotol Igy nez ki az Intel oldala, es itt a dokumentacio is, na meg a kod.... Ezzel lehet dolgozni. AMD reszerol ketfele kod van/lesz, van egy nyilt altalanos ami bekerul a kernelbe is, es lesz egy zart is amolyan driver a jatekokhoz... Az sem tokeletes de meg ez is jobb mint NV ami ad neked egy zart drivert azt csoki.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Petykemano
veterán
válasz Yllgrim #10888 üzenetére
Szerintem elég szépen összeszedték. De ez nem is dokumentáció, hanem inkább használati útmutató. Ez tekinthető az Nvidia válaszaként arra a kérdésre, hogy most akkor a Maxwell tud-e asyncet vagy sem.
Nálamnál hozzáértőbbek pedzegetik, hogy az a rész, hogy a context switch (amivel a Maxwell kártyák esetében az async jár) költséges, implicit beismerése, hogy a kártya lényegében csak papíron tud aszinkron módban működni - ám mennyivel jobban hangzik, ha beismerés helyett megpróbálják ezt minden hardverrel kapcsolatban elhinteni így azt az iránymutatást adni, hogy vendorId alapján történő elágaztatás helyett inkább ne vesződjenek ilyesmivel a fejlesztők.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
Mindenki ugy torzitja a valoságot ahogy tudja sajnos a pénz az isten
Egyik mindent 4Kban ad meg még a Full HDt is
És a Nano nagyszeru gép 240 ezerért 980 teljesitmánnyel
A másik szerint meg a 970 VR gép és tudja a Direct X 12-t
sot szerintuk jobban mert 12 pont 1
tierrel meg párhuzamos végrehajtással meg ne foglalkozz[ Szerkesztve ]
-
misztik
csendes tag
sziasztok, csak egy segitséget kérnék..
45-50 ezerért milyen videókártyát érdemes venni? én egy HD7970 et néztem 3GB ba (egy FX6300 mellé) -
#45185024
törölt tag
Ugye nemsokára jön a Fury VR kétmagos megoldása.
Hallotátok mit dobnak ki ellene Nvidia oldalon ?
Titán Z 2 GPUval és 24 Gigával jön !!!
és a listaára 2990 Dollár ) Jeee
-Mit vegyünk drágám, kocsit vagy videókártyát ?
-Á vegyünk inkább videókártyát mert a kocsi fedélzeti számítógépén szaggat a Minecraft[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #45185024 #10895 üzenetére
a titan z már létező kártya, duplázott kepleres titanra (gk110) épül. amit állítólag most jelentenek majd be, az a dupla gm200 lesz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
TTomax
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sorozatok
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest