Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #62537 üzenetére

    Nem értem a kérdést. A Ray Reconstruction egy marketingkifejezés, nem pedig egy technika. A technika mögötte az, hogy a DLSS 3.5 is képes lett arra, hogy opcionálisan elfogadjon extra adatokat mozgásvektoron és a képkockapufferen kívül. Csak a marketing szerint ezt sokan nem értenék meg. Elkezdhet az NV is beszélni technikai értelemben maszkokról, csak ők tudják, hogy a userek hót hülyék ehhez, így marketingkifejezéseket használnak, amelyek abszolút nem írják le azt, ami történik, de legalább a hót hülye is megérti.

    Jelenleg egyik játék sem használ extra adatokat az FSR-hez. Benne van a lehetőség, de nem használják ki.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák