- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Feltűnően sok az UE5-nél az ilyen probléma. Kétszer a DLSS3-mal, most az FSR3-mal. Ez valami motorpara.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
T.Peter
őstag
Akkor sem tesszuk szet a kezunket, hogy hat ez ilyen, nem a mi dolgunk, biztos szar a motor. A plugin-ek az amd/nvidia/intel harmastol jonnek, tudnanak rola ha biztosan hibas lenne es lenne ra fix, vagy legalabb kozolnek hogy mit javasolnak. Azzal semmi gond nincs hogy kiveszik a tamogast mert hibat talaltak release elott, en csak nem gondolom hogy az engine-re kene mutogatni, meg ha van is hozza koze, mert mi ugyanezeket implementaljuk, nalunk is vannak megoldando problemak, de nem ez a hozzaallas a fent leirt lehetosegek mellett (udn es a tobbi tamogatas).
-
Albus_D
aktív tag
" lásd az Immortals of Aveum és a DLSS 3 esete az instabilitással, ami miatt implementálniuk kellett a fejlesztőknek az FSR3-at."
Ez hazugság. Nem a DLSS 3 problémája miatt került bele az FSR3. És óriási a különbség, mert az Immortals esetében az volt a gond hogy szellemképes volt DLSS3-al, viszont ha kicsrélted az 1.0.7-es ddl file-ra, akkor ez eltűnt. Jelen esetben pedig kvázi nem működik FSR3-al a játék. Szó sincs olyan instabilitásról, mint az FSR3 esetében.
Az pedig, hogy az FSR3 később került bele az Immortals-ba csupán annyi az oka, hogy egy hónappal később adta ki az amd, az Immortals megjelenése után. Szó sincs arról hogy a DLSS3 "instabilitása" miatt tették bele.
Láthatóan az lenne a stratégia, hogy megpróbálod a motorra kenni az FSR3 problémáját, az mögé bújva hogy a DLSS3-al is volt ilyen gond. De ez nem így van.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Albus_D #63804 üzenetére
Sajnos ez bonyolultabb. Az Immortals of Aveum esetében sokáig keresték a megoldást a DLSS3 gondjaira, de nem találták. Aztán hirtelen implementálták az FSR3-at. De ezt nem tervezték, az AMD is azért nem jelentette be előre, mert nem volt sokáig tervben.
Az, hogy a háttérben mi volt nem tudni. De mivel az UE5-nél már nem az első eset, hogy köhög a frame-gen, így valszeg van valami háttérgond a motorban. És ezt azért írom, mert eddig kétszer a DLSS3-mal volt gond, és most az FSR3-mal, tehát nem specifikus jellegű.
Az 1.0.7-es dll azért nem volt megoldás, mert azzal romlott a stabilitás, ha csak ennyit lett volna a gond, akkor a fejlesztők is kicserélték volna egy másik verzióra a kódot, és akkor nem is kezdtek volna bele az FSR3 implementálásába.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Albus_D
aktív tag
Miért tetézed?
"Az egyik első probléma, amit az Immortals of Aveumnál észleltem a PC-s verzióval végzett teszteléseim során, hogy a DLSS 3 (Frame Generation) gyakorlatilag használhatatlan volt a hatalmas szellemkép miatt."
Működött, nem stabilitási gondok voltak, hanem szellemkép.
"Szerencsére a Steam közösségi felhasználó Racerli talált egy működő javítást, és megosztotta a játék Steam fórumán . A felhasználó kísérletezett a DLSS 3 .dll fájl lecserélésével egy régebbi verzióra, pontosabban az 1.0.7-es verzióra (letölthető a TechPowerUp nyilvános archívumából ), és észrevette, hogy a szellemkép lényegében eltűnt.
Megnéztem magam, és megerősíthetem, hogy ez valóban így van. Kísérleteztem az új DLSS 3.5 .dll-lel is, amelyet az NVIDIA éppen most adott ki , de ez semmit sem javít a szellemképeken, így a régebbi verziónál ragadsz, ha meg akarsz szabadulni a szellemképtől.""Aztán hirtelen implementálták az FSR3-at. De ezt nem tervezték, az AMD is azért nem jelentette be előre, mert nem volt sokáig tervben."
Már augusztus 25-én írtak róla: [link] [link]
"The first games expected to add support for AMD FSR 3 are Forspoken and Immortals of Aveum in early fall. We are also announcing an initial 10 further games that are expected to support FSR 3, with even more games expected to add FSR 3 in the future:"És szeptember 29-én meg is kapta.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Albus_D #63806 üzenetére
És a fejlesztők ezt azért nem csinálták meg, mert nem működik jól a régi kód. Instabilabb lesz. Nyilván tesznek rá, hogy ti kicserélitek a dll-t, de ők nem adhatnak ki instabil kódot, mert onnantól nem mondhatják a panaszokra, hogy user error.
Vagyis egy hónappal korábban írtak róla, ami nem túl nagy idő. A Forspokent jóval korábban reklámozta a cég, míg az Immortals of Aveumot nem igazán, mert hirtelen döntés volt a fejlesztők részéről, miután nem tudtak mit kezdeni a DLSS3-mal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Albus_D
aktív tag
Csakhogy nem instabil volt, hanem szellemképes. Hiába papagájkodsz. Persze értem, neked fent kell tartanod ennek a látszatát, hiszen az egész amd mosdatásod erre épül. Szabad alátámasztani forrással.
Nem stabilitási gondok voltak, így nem is vették ki a játékból, mint az FSR3-at a Nightingale-ból. A DLSS képminőségi problémákat már szeptember 9-re javították, jóval az FSR3 implementálása előtt. [link] Másról pedig sehol nincs szó.
- Kijavítottuk a DLSS-kompatibilitási problémát, amely elmosódottságot okozott egyes PC-felhasználók számára
- Kijavítottuk a DLSS szellemképet, amelyet a keretgenerálás bekapcsolásakor okozottEnnyi.
Hirtelen döntés, ezt megint csak te állítod. Az előbb még nem jelentették előre, aztán kiderült egy hónappal előtte már szó volt róla.
Az egész a te elméleted, mint mondtam láthatóan az lenne a stratégia, hogy megpróbálod a motorra kenni az FSR3 problémáját, az mögé bújva hogy a DLSS3-al is volt ilyen gond. De ez nem így van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Albus_D #63808 üzenetére
Ha megnézed, akkor az UE5-nél már ez a harmadik játék, ahol valami gond van a frame gennel. Két esetben a DLSS3-at érintette, míg most az FSR3-at. Itt valami a motornál nem stimmel, mert ha a DLSS3-mal vagy az FSR3-mal lenne gond, akkor ezek a problémák előjöttek volna más motornál is. Viszont kizárólag az UE5 címek küzdenek ilyenektől, sorrendben Immortals of Aveum, Lords of the Fallen és Nightingale. Ez már nem az első eset, hanem a harmadik, ugyanazzal a motorral. Ez már trend.
#63809 Albus_D : Az őket nem érdekli, hogy ezen nevetsz, amíg vissza tudják írni a supporton, hogy a dll cserére nincs garancia, így user error. Ezzel ők egy csomó pénzt spórolnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Albus_D #63811 üzenetére
A DLSS 3 konkrétan ki lett véve a Lords of the Fallenből, mert nem volt stabil a motor vele. Az Immortals of Aveum esetében hónapokig reszelték, mire belerakták az FSR3-at, és most kb. úgy hagyták, ahogy van, mert van alternatívája, ha valakinek nem jó a meglévő DLSS3 kód. És a tesztek alapján látványos is, hogy nem jó, mert az FSR3 implementáció minőségre jobb lett. Tehát nem a fejlesztőknél van a gond.
Szerk.: Közben szerkesztetted, így amire válaszoltam az már nincs benne a hsz-ben. Örülök, hogy magadtól is átgondoltad, és rájöttél, hogy mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Albus_D
aktív tag
A Lords of the Fallenből igen, és látod erre van is forrás. De te az Immortals-ról beszéltél, ahol semmilyen stabilitási gond nem volt a DLSS3-al, csak minőségi. Ugye ugye, csak kiderül.
"Az Immortals of Aveum esetében hónapokig reszelték"itt már megint miről beszélsz? Augusztus végi játék, szeptember 9-én rendbe rakták a DLSS3-at. Az előbb linkeltem.
És nem ráhagyták, hanem rendben van. Kicsit máshogy hangzik. Az FSR3 jobb lenne, az enyhe túlzás, mindkettőnek megvannak az előnyei. [link] -
S_x96x_S
őstag
válasz Busterftw #63816 üzenetére
egy szponzor hw támogatását általában nem illik kirakni..
Ráadásul a UserBenchmark -ot javasolják a fejlesztők ..
"The funniest thing about this game and its devs is that they tell people to use fucking UserBenchmark to compare their hardware to the minimum/recommended specs to play the game."
https://twitter.com/Sebasti66855537/status/1759244716334309400úgyhogy minden adott egy összeesküvés elmélethez :
https://twitter.com/Sebasti66855537/status/1759250926139760683
> Intel sponsored game
> Recommends UserBenchmark (anti-AMD) to check your hardware's perf
> Removes FSR 3 support days before launch
Hmm...--------------
Szerintem te a UserBenchmark pártiságoddal
a kisebbséghez tartozol ..2 days ago:
Controversial benchmarking website goes behind partial paywall — Userbenchmark now requires a $10 monthly subscription [Update]
https://www.tomshardware.com/software/controversial-benchmarking-website-goes-behind-paywall-userbenchmark-now-requires-a-pound10-monthly-subscription"Update, 2/18/24 8:40am PT: Userbenchmark’s testing software still has a free version but with a catch: According to user reports, only a limited unspecified number of users can test for free at any one time, and if no slots are open, then only subscribers to the $10-per-year Pro plan can test — users will get the notification that they will have to sign into a paid Pro account to use the app.
When there are free slots, users will have to complete a 3D captcha minigame where the goal is to shoot down 13 ships. The minigame isn’t particularly difficult on the surface, but it can get very tedious as there are very few opportunities for users to actually shoot down any ships. We attempted to complete the captcha ourselves but gave up after a few minutes."
....
"
Userbenchmark is notorious for denouncing AMD CPUs and GPUs and being the source of many leaks for upcoming chips. However, the website’s history of leaking seems to be over, thanks to Userbenchmark imposing a $10-per-year fee to use its benchmark (via @ghost_motley).
"Mottó: "A verseny jó!"
-
félisten
csak tudnám mért kevered bele mosod össze az összes válaszodba a DLSS3-at ezzel?a problémával? Persze tudom, de mindegy.
Hiba mindenhol előfordul, AMD nél is.
: [link]"Az Immortals of Aveum esetében azért van sok ghosting, mert egész új DLSS3-at használ. A fejlesztők szerint a régebbi verzió csökkenti a jelenséget. Igazából a hiba komplex, de ismeri az Epic és az NV is, tehát javítható. Az kérdés, hogy mikorra. Nyilván az UE5-ös játékok esetében vissza lehet nyúlni az 1.x-es frame-gen verziókhoz, az eléggé csökkenti a jelenséget. Az újabb frame-gen verzióknál ezzel nem lehet mit kezdeni, amíg az NV nem hozza rendbe.
most akkor ez hogy is van ?egyszer DLSS3 nál Nv a hibás, FSR3 nál UE5 motor hiba? majd jön Yutani aztán feldobja miért nem hiszünk neked soha...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
Semmi nem komplex, egyszeruen a preset D amit hasznalt azert volt ghosting. A preset C-re atkapcsolas megszuntette ahogy az is hogy a regi, preset C-nek megfelelo dll-re cserelted ahol meg nem voltak preset-ek hanem egy dll-ben egy fajta felskalazas volt. Ennyi.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
válasz Yutani #63820 üzenetére
Ne minket hibáztass az első mondatodért, hanem őt, ott az élő példa linkeltem.Sok munkát fektetett ebbe.
A "kedvenc" konkurenciájának állandó negatív színben való feltüntetése is sokat tesz ehhez hozzá.
Igen azt látom hogy nem akarod elhinni. van ez így, hogy az ember vak akar maradni.Amúgy visszatérve a fentire.
Az első esetben ez az Nvidia hibája az AMD nél az UE5 engine hibája.
Ez nem azt jelenti amúgy hogy nem lehetséges az utóbbi, sőt szerintem is igaza van, csak tudod ez gyártótól függetlenül így van...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
-
Busterftw
veterán
válasz Yutani #63820 üzenetére
Hát látod, pedig másoknak is megy itt, költik a meséket és terelik a problémát egy teljesen irreleváns témára (userbenchmark)
S_x96x_S
"Szerintem te a UserBenchmark pártiságoddal ;] a kisebbséghez tartozol .. "
Szerintem meg a kutya nem beszélt az userbenchmarkról, de idezheted tőlem ha már te így levetted valahonnan én őket "pártolom"
Azért egy wall of text marhaságot azért sikerült összehozni, ami már azért is vicces mert épp az AMD került tűz alá pont amiatt, hogy az AMD címekben nincs DLSS vs fordítva.
Ha az Intel fizetett volna, akkor inkább az Nvidiat golyózták volna ki, ha már az userek többsége Nvidiás. -
S_x96x_S
őstag
válasz Yutani #63823 üzenetére
> korrekt tájékoztatást ..
Abu még az nVidiás álhírt se hozta le ..
Annak ellenére se, hogy "b." terjesztette .. és azzal tényleg rossz színben lehetne feltüntetni az nVidiát."Update 15:48 UTC: Our friends at Hardware Busters have reliable sources in the power supply industry with equal access to the PCIe CEM specification as NVIDIA, and say that the story of NVIDIA adopting a new power connector with "Blackwell" is likely false. NVIDIA is expected to debut the new GPU series toward the end of 2024, and if a new power connector was in the offing, by now the power supply industry would have some clue. It doesn't. Read more about this in the Hardware Busters article in the source link below."
https://www.techpowerup.com/319242/nvidia-rtx-50-series-blackwell-to-debut-16-pin-pcie-gen-6-power-connector-standard#63822 b.
> A "kedvenc" konkurenciájának állandó negatív színben
> való feltüntetése is sokat tesz ehhez hozzá."b." tessék önkritikát gyakorolni ..
Nem ér alattomosan befeketiteni az nVidiát[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
őstag
válasz Busterftw #63824 üzenetére
> Szerintem meg a kutya nem beszélt az userbenchmarkról
te linkelted be a a Nightingale -os hírt.. #63816 Busterftw
"FSR3 Removal
After reviewing crash data from the Server Stress Test, a significant number of them seemed to point to FSR3 integrations, whether or not users had the setting turned on.
To ensure better stability, we temporarily have removed FSR3 from the launch build and are working with various external and internal teams to see if we can implement it, or an older FSR version, in future updates.
We’ve added an update to our Performance Expectation blog to reflect this change. For those who wish to use XeSS or DLSS, these will still be available at launch."És a linkelt https://playnightingale.com/news/performance-expectations ban szerepel is:
"Not sure how your build measures up? Try inputting your hardware into UserBenchmark and comparing it to a build above to see approximately how comparative it is."
> Szerintem meg a kutya nem beszélt az userbenchmarkról
szerintem egyértelmű,
hogy a Nightingale-es fejlesztők a "Userbenchmark"-ot használják,
te hívtad fel rá a figyelmet ... amiért jár a köszönet[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
válasz S_x96x_S #63826 üzenetére
"szerintem egyértelmű,
hogy a Nightingale-es fejlesztők a "Userbenchmark"-ot használják,"Egyáltalán nincs odaírva, hogy a fejlesztők használják Magyarra lefordítva az van odaírva, hogy ha a gépigényben szerepelt konfigurációktól eltérő géped van és nem tudsz a leírt adatokból következtetni, akkor próbáld (try) a UserBenchmark-ba beírni a konfigurációd és kapsz egy körülbelüli (approximately) eredményt.
Semmiféle olyat nem írnak, hogy ez bármiféle konkrét előrejelzést ad neked.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Yutani #63823 üzenetére
Én ebbe nem akartam belefolyni, végig olvastam azt a 20 kommentet , amiben minden kommentjében a DLSS3 van megemlítve egyéb játékok kapcsán emlékeztetőül magyarázatként, takaróként, mindegy, de fentiek kapcsán emlékeztem az általam linkelt kommentre és arra is hogy mire lett kihegyezve. lehet hogy ő korrekt akart lenni, akkor így gondolta, most meg amúgy ,de ez mellékes.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
S_x96x_S
őstag
> Egyáltalán nincs odaírva, hogy a fejlesztők használják
- akkor nem ajánlanák
- Lehetne még valami affiliate megállapodás, de annak kicsi a valószínűsége egy tisztességes cégnél - mert akkor feltüntetnék.> és kapsz egy körülbelüli (approximately) eredményt.
> Semmiféle olyat nem írnak, hogy
> ez bármiféle konkrét előrejelzést ad neked.Szerinted mi a különbség
- "a körülbelüli"
- és "a benchmark konkrét előrejelzése" között?mert szerintem ugyanaz a fogalom.
[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
Busterftw
veterán
válasz S_x96x_S #63826 üzenetére
A hivatalos fejlesztői kommunikációt linkeltem, miszerint a stress teszt alatt figyeltek fel a problémára.
Ezeket Redditen és Discordon is említették az userek."After reviewing crash data from the Server Stress Test, a significant number of them seemed to point to FSR3 integrations, whether or not users had the setting turned on."
Ennyi a lényeg, mert erről volt szó. Senki nem beszélt se a linkről se az userbenchmarkról.
Továbbra is elárulhatnád, honnan veszed én őket pártolom, a linket nem én tettem közzé a hivatalos kommunikacioban.
De az userbenchmarkot sem emiatt írták, az a bejegyzés az ajánlott PC confignál van, semmi köze a múltkori stress teszthez vagy az FSR problémához.Nem azt használják, hanem az usernek azt javasolják összehasonlítani a különböző configokat vs ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem minden gond függ a motortól, de az UE5 esetében ez már a harmadik játék, ahol gond van valamelyik felskálázóval. Két korábbinál a DLSS3-mal, míg most az FSR3-mal. Ez már trend. És fura, hogy más motornál nincs ilyen gond egyikkel sem.
#63815 Albus_D : Mert az Immortals of Aveum esetében annyi történt, hogy próbálták a javításokat sokáig, majd inkább implementálták az FSR3-at. De ettől még ez csak az egyik UE5 játék, ahol voltak gondok.
#63818 b. : Kétlem, hogy az eljárásokkal lenne probléma. Írtam, hogy már a harmadik UE5 játék jön, ahol valami gond van vagy a DLSS3-mal vagy az FSR3-mal. Ez trend. Itt valami a motornál nem stimmel. Más motorral nincsenek gondok.
#63822 b. : Ha az NVIDIA hibája lenne a DLSS3-mal kapcsolatos hiba, akkor ki tudták volna javítani, és nem kellett volna az FSR3-hoz hozzányúlni. Valószínűbb, hogy itt az UE5-tel van valami, amire még nem derült fény.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Albus_D
aktív tag
Már augusztus 25-én volt cikk, hogy implementálni fogják az FSR3-at, a játék augusztus 22-én jelent meg, vagyis amit mondasz, hogy: "hogy próbálták a javításokat sokáig, majd inkább implementálták az FSR3-at" hazugság.
Szeptember 9-én javítottak minden hibát a DLSS3-al kapcsoltban a 3. patch-al: [link]
- Kijavítottuk a DLSS-kompatibilitási problémát, amely elmosódottságot okozott egyes PC-felhasználók számára
- Kijavítottuk a DLSS szellemképet, amelyet a keretgenerálás bekapcsolásakor okozottVagyis azóta jó a DLSS3, ami csak ghostingot okozott, stabilitási problémái nem voltak.
Amiről ugye te is írtál augusztus 27-én, ghostingot emlegetve, ezt a hsz-t linkelte "b." - ebből lett tegnapra stabilitási gond - ergó megint hazudtál.Ameddig DLSS problémák voltak addig az NV hibája volt (lásd megint az aug 27-es hsz-ed), most már hogy az FSR3-at szedték ki belőle, a motor a szar - ebből pedig mindenki levonja a konklúziót.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DLSS-t nem tudod a motorhoz igazítani, mert nem nyílt forráskódú. De alapvetően maga az eljárás a jellege miatt csak ritkán okozhat gondot.
#63833 Albus_D : A DLSS-nek is lehetnek hibái, de ezeket az NV javítani szokta. Itt viszont nehezebb az ügy, mert az UE5-nél van egy olyan tényező, ami miatt gondokba futnak ezek az eljárások. Most ez már a harmadik játék, aminél előjön valami. Más motorral nem. Szóval itt van valami probléma a motornál is. Azt mondom, hogy egyszer jön valami baj, akkor oké, kétszer még lehet véletlen, de háromszor...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ribi
nagyúr
Ez azért elég kényelmes, hogy nv/amd ír valamit aztán mindenki csináljon amit akar.
Gondolnám, hogy Nv is sok játékkal tesztelt, aztán ha jó volt akkor kiadta kövi DLSS dll-t, vagy akármit. Nem csakúgy megírtak egy DLSSt a nagyvilágba. Vagy bárki ír egy új motort akkor azzal is kötelezően mennie kellene. Mert azt hinném itt is ez a gond. Új engine és hát nem 100%ban kompatibilis vele. De ez nem az engine, hanem a DLSS/FSR prolémája.
DLSS úgymond egy "3rd party alkalmazás". Nem támogatja a játékot? Hát szar nekik.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez mindig így volt. Nem fogják a specifikus gondjaidat egy csomó pénzből megoldani. Igazodj hozzájuk. Vagy ha nem, akkor használj nyílt forráskódú alternatívát, és azt igazíthatod, ahogy akarod. De mondjuk az efféle felskálázók és generálók nem annyira kényesek. Bár persze lehetnek olyan esetek, ahol valami nem stimmel velük egy adott motorban.
Az NV egyáltalán nem tesztel játékokat a dll-hez, nincs szükség erre.
Le van írva, hogy miképpen működik az eljárás, és arra kell szabni a motort. Az NV és az AMD sem fogja átszabni, ha az nem jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
T.Peter
őstag
Az fsr3 plugin mult ev vegen jott ki, lehetnek benne hibak mindket oldalrol, de az hogy mi tortent a tobbi plugin-nel nem hatarozza meg ennek a plugin-nek a helyzetet.
Szerintem ezt a mutogatast be kene fejezni mert ebbe max az Epic lat bele meg a studional dolgozo emberek egy resze, de egyik koze sem tartozik itt senki. -
S_x96x_S
őstag
(pletyka++)
AMD “Medusa” Zen6 client CPUs rumored to feature integrated RDNA5 graphics
https://videocardz.com/newz/amd-medusa-zen6-client-cpus-rumored-to-feature-integrated-rdna5-graphicsMottó: "A verseny jó!"
-
PuMbA
titán
AMD pauses Radeon RX 7600 XT launch in China, cracks down on RX 6750 GRE sales below MSRP
A helyzet egyre érdekesebb
[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz Albus_D #63846 üzenetére
Az Nvidia készletei - a 3060 kivételével - valószínűleg azóta is megvannak, bár azóta valószínűleg a Geforce Now szervereiben dolgoznak.
Az AMD oldaláról pedig a kifogyhatatlannak tűnő Navi 22-es kártyákat elnézve az sem elképzelhetetlen, hogy újabb megrendeléseket adtak a TSMC-nek Navi 22-es chip gyártására, hiszen az 500 dollár alatti piaci szegmensben egyedül fogyasztásban jelentenek jobb alternatívák a különböző RTX 4060 variánsok, viszont ár-teljesítmény tekintetében nincs érdemi konkurenciájuk az RX 6700 variánsoknak. -
félisten
válasz Alogonomus #63847 üzenetére
"Az Nvidia készletei - a 3060 kivételével - valószínűleg azóta is megvannak, bár azóta valószínűleg a Geforce Now szervereiben dolgoznak"
ezt komolyan gondolod?
Tudod milyen hardvereken futnak a GFnow szerverek?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Albus_D
aktív tag
válasz Alogonomus #63847 üzenetére
Az nvidia gaming bevételei nőnek, míg az amd-é csökken. Úgy gondolod, saját magának adja el az nv a vga-t, majd bekönyveli a bevételt?
Megpróbáltam komolyan válaszolni, mert látszik hogy komolyan gondolod azt az irdatlan baromságot, amit leírtál.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Skull & Bones: The Good, The Bad, The Ugly - And The Utterly Incomprehensible - DF Tech Review
Egy újabb ocsmányság FSR2 támogatásával Egy Playstation 2-nek szebb a képminősége. A játékstúdiók nagy része már feladta a harcot. Menjen ki valami értékelhetetlen, aztán jóvan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210