- Házi hangfal építés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
Hirdetés
-
Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
ma Galaxy készülékekkel járjuk körbe, miért pont most került az AI fókuszba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Monster Hunter Wilds
gp A szörnyvadászat hamarosan folytatódik, február végén érkezik az új rész.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #57502 üzenetére
Elárulom, hogy a Microsoft mindig ezt csinálja. Amint vége egy API támogatásának, hoznak rá egy layert. Ezért fut minden DirectX 5-6-7-8-9 játék a DirectX 9.L-en. Ezért fut minden DirectX 10 játék DirectX 11-en. Egyszerűen a legacy API-kat hasznosabb kiszedni a rendszerből, mert arra nem lenne direkt támogatás, és így lesz ez az OpenGL esetében is, csak az a DirectX 12-re lesz implementálva, mert az az optimális választás hozzá.
A natív támogatást így a gyártók ki tudják vezetni, mert költséges az egészet karbantartani egy maréknyi programért.
Az OpenGL problémája egyébként nem a driver, hanem a program. A gyártók másképp értelmezik a specifikációt, ami addig jó, amíg a Khronos támogatja az API-t, és korrigálják az értelmezési problémákat, de mivel az OpenGL mögül kivették a supportot, így már senki sem egyértelműsíti a vitás kérdéseket. És ilyenkor mi van? Az AMD implementált egy funkciót x módon, az NVIDIA y módon, az Intel pedig z módon. Ki mondja meg, hogy melyik implementáció a szabványos? Senki. Végeredményben a fejlesztőnek mindhármat támogatnia kell, kivéve, ha maga az OpenGL API le lesz implementálva DirectX 12 API-ra, és akkor az AMD, NVIDIA és Intel hardverek is ugyanazt a kódot képesek futtatni, vagyis nem kell háromszor megírni ugyanazt, mert a Khronos már nem foglalkozik a kérdéssel. Na pontosan ezért csinálja ezt a Microsoft.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Eladó NVIDIA GEFORCE GTX 650Ti 1GB DDR5 128BIT Videókártya
- Elkelt, értékelésre vár! ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen