Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #57502 üzenetére

    Elárulom, hogy a Microsoft mindig ezt csinálja. Amint vége egy API támogatásának, hoznak rá egy layert. Ezért fut minden DirectX 5-6-7-8-9 játék a DirectX 9.L-en. Ezért fut minden DirectX 10 játék DirectX 11-en. Egyszerűen a legacy API-kat hasznosabb kiszedni a rendszerből, mert arra nem lenne direkt támogatás, és így lesz ez az OpenGL esetében is, csak az a DirectX 12-re lesz implementálva, mert az az optimális választás hozzá.

    A natív támogatást így a gyártók ki tudják vezetni, mert költséges az egészet karbantartani egy maréknyi programért.

    Az OpenGL problémája egyébként nem a driver, hanem a program. A gyártók másképp értelmezik a specifikációt, ami addig jó, amíg a Khronos támogatja az API-t, és korrigálják az értelmezési problémákat, de mivel az OpenGL mögül kivették a supportot, így már senki sem egyértelműsíti a vitás kérdéseket. És ilyenkor mi van? Az AMD implementált egy funkciót x módon, az NVIDIA y módon, az Intel pedig z módon. Ki mondja meg, hogy melyik implementáció a szabványos? Senki. Végeredményben a fejlesztőnek mindhármat támogatnia kell, kivéve, ha maga az OpenGL API le lesz implementálva DirectX 12 API-ra, és akkor az AMD, NVIDIA és Intel hardverek is ugyanazt a kódot képesek futtatni, vagyis nem kell háromszor megírni ugyanazt, mert a Khronos már nem foglalkozik a kérdéssel. Na pontosan ezért csinálja ezt a Microsoft.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák