Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Abu85 #57503 üzenetére

    Ahogy gondoltam, nem tudsz adni forrást, ennyit erről.

    Érdekes a régi D3D játékoknál nálam mindig az eredeti D3D verziót írja (amelyik natívan fut) és egyiknél se ír DX11, érdekes is lenne, ha a MS csak úgy az összes több ezer régi játékot átírna DX11-re. :)
    Nyilván sok régi D3D verzióhoz ma már wrapper kell, de nem is azokról van szó, hanem azon állításodról, hogy a natív OGL programok nem fognak elindulni. Erről kértem hivatalos forrást, nem adtál. Amint a MS doksi is írja, natív OGL támogatást nem fogják tiltani, továbbá a Collabora féle cucc nem is a játékokról szól, ezt is leírták.
    Az OGL supportot a D3D-vel ellentétben a driver adja, tehát az MS nem is tudná blokkolni a natív futtatást, de miért is akarná. Szólnak az AMD, Intel, NVIDIA triónak, hogy "figyu má, ne rakjatok a driver package-be OGL modult, köszi!", vagy hogy?

    Szóval hol írja a MS azt, hogy el akarják lehetetleníteni az OGL programok natív futtatását Windows-on? Miért tenné és hogyan?

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák