A pedál
A pedálos rész legalább annyira érdekes és újszerű, mint a volán. A szokásos gáz és fék mellé tengelykapcsolót is telepítettek. A taposófelületek és a pedál mechanikai része is fémből van, ez a kinézetnek és a tartósságnak is jót tesz.
Módosították a szerkezetet működtető rugót is. Korábban a fordulás tengelyére feszült egy rugó, most kis teleszkópszerűségeket alakítottak ki. Piros színük tovább fokozza a látványt.
A valamivel karcsúbb, de magasabb gázpedál kicsit különáll a tömzsibb fék és kuplung párostól.
A pedálnak van még két fontos tulajdonsága: emberes méretű és embertelen súlyú. Azért fontos a két jellemző, mert ezeknek köszönhetően nagyon stabil a szerkezet. Hogy szőnyegen se csússzon meg, elejére egy tüskés kapaszkodót raktak, amely persze behúzható. Ilyet a korábbi Logitech pedáloknál is alkalmaztak már. Nemcsak a pedál, hanem a kormány (és a váltó) alján is csavarmeneteket látni. Ezekkel egyedileg kialakított pilótafülkékbe rögzíthető a G25.
Egy 44-es méretű cipőt ráhelyezve látszik, milyen hatalmas a taposó.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!