- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Egérpad topik
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz csuvicsuva #110071 üzenetére
Ritkán értek veled egyet, sőt talán még nem is volt ilyen :D, de ezt most elkaptad.
Ez a folyamatos vekenges es projektmanagerkedes mar rohadt faraszto.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
ρσгτσ
őstag
válasz Neurotoxin #110094 üzenetére
Ez ismert, random előforduló hiba már évek óta. Nekem is volt már ilyen kétszer, de abból mindegyik az elmúlt pár hónapban. Van akinél meg egyáltalán nem jön elő. Megjelenítőtől független.
Szerintem lövésük sincs róla, hogy mi okozza.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Nagyon szurkolok nekik, hogy megvehessék az Activision-Blizzard-ot. Hátha a CoD-ot is kivéreztetik, és eltűnik a süllyesztőbe a kezük munkája által. De ha az Acti-t nem tudják megvenni, szerintem az Ubisoft-ot kellene helyette.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Wesder #110042 üzenetére
Mitől lenne jó az a Starfield?
Sokan elbagatellizáljak az első trailerek fontosságát. Pedig nem kellene. A Starfield első bemutatott videója, finoman fogalmazva is tartalmazott gázos jeleneteket, elemeket. A saját véleményem meg még lesújtóbb arról a bemutatóról.
És azért az az évek alatt megfigyelhető, hogy óriási átalakulások, meglepetések nem szoktak lenni a végtermék esetében. Csiszolgatnak rajta persze. De a Starfield nem egy lehengerlő produktum első látásra sem. Ambiciózus, persze. A Halo Infinite is annak tűnt.
Ha egy játék tényleg nagy durranás, az már az első bemutatótól kezdve érezhető, látható. A Starfield az? (Nem.)„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
persil
nagyúr
válasz csuvicsuva #110071 üzenetére
Engem ez a szar a box/ps/switch/minden ceg egy buzi/halott a konzol es tarsai veszkarogasok triggerelnek.
Lehet menni paradicsomot ultetni, a kutya nem kotelez senkit a jatekra. Nekem az nem kerul penzembe, hogy egy jatek szarul sikerul, gyakorlatilag nulla hatranyom szarmazik belole, amit meg megveszek, azt tudatosan veszem meg, mert erdekel es 99%-ban igy csalodas sincs.
Az meg, hogy n+1 review lehuzza az adott jatekot, meg egy csiribiri magyar forumon ekeznek valamit, semennyire nem gatol meg abban, hogy jokat jatszak. 🤷
Szar lett a redfall...? Szomoru. Kihagyom. That's all folks. Varom a starfield-et, mi lesz, ha szar lesz? Semmi, kihagyom azt is. Badumtsss.
De kurva nagy piaci elemzokke valunk, ha naponta szazszor leirjuk, hogy mit ront el egy megaceg, teljesen nyilvanvalo, hogy ha random jozsi lenne a ceo, akkor viragozna a jatekipar.
Oke.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Döglött Róka #110101 üzenetére
Szo szerint ezt akartam leirni, csak a koztunk levo dinamikaval kapcsolatban. Teljesen igaza(tok) van. Faraszto mar nagyon.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
válasz hadam98 #110108 üzenetére
Nekem most nincs lelki erőm belemenni ebbe. Érvelnék, te is érvelnél, futnánk a köröket. Egy még meg sem jelent játékról.
Inkább legyen az, hogy ha majd már megjelent a Starfield, akkor válaszolok erre a kommentedre (ha eszembe jut), hogy "na ezért".„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
NoOne1976
őstag
Egyébként ti emlékeztek olyanra, hogy egy játék trailere kb. "mehh" kategória volt, mikor meg megjelent, kerestük az állunk? Mert én csak a fordítottjára. Hogy amit mutattak, nagyon látványos volt, high end grafikával, amikor meg megjelent, jött a csalódás.
-
i@lex
őstag
Eladóvá vált Series X konzolom. Csalódtam Phil Spencerben. Azt olvasni minden social felület kommentszekciójában, hogy egy döglött lovon ülök, és soha többet nem fogok jó játékokkal játszani zöld oldalon. Hiszek nektek-nekik.
-
-
veterán
válasz persil #110105 üzenetére
Tegnap én folytattam a redfallt. Annyira nem rossz amúgy. Szerintem inkább nagy volt a hype és az elváras körülötte. Ahhoz képest pedig tenyleg nem jó. Game passban vannak sokkal rosszabb játékok. Ne menjek messzire pl egy masik coop game a generation zero. Annak is pocsék a grafikája, üres a jatéktér, egy darab npc sincsen benne csak a robotok, nincs rendes története es befejezése se, írd es mond minden épület és ház pöcre ugyan úgy van berendezve belül mert a minimalis változtatasra se vették a fáradtságot és még sorolhatnám. Annál fele ilyen rossz kritikakat se lehetett látni, olvasni, hallani pedig rosszabb mint a redfall. Ha nem lett volna semmilyen elvárás a redfallal szemben akkor most egy gyenge grafikával megaldott közepszerű játékként szerepelne a game passban. A bugokat meg úgyis javítják folyamatosan. Szerintem egy próbát megérne a részedről is.
-
hadam98
senior tag
válasz beyruth82 #110114 üzenetére
Megnéztem tegnap a DF videót. Egyébként a grafikai stílus és pálya dizájn szerintem egyáltalán nem rossz. A fő probléma a játékkal, hogy annyi és olyan hibák vannak benne amit leírni is nehéz. A grafika azért annyira csúnya mert nem töltenek be rendesen a textúrák. Komolyan… Series S konzolon fut talán a legjobban. Ez is nevetséges. Ezt a játékot nem fogják tudni hamar játszhatóvá tenni. Jelenleg ez akkora pofára esés nekik, hogy megértem sok ember át térne másik oldalra. Nincs mesterséges intelligencia a játékban. Én nem játszottam vele de nem férne ki amennyi hiba van a játékban. Az, hogy valamit kiadnak úgy, hogy nincs jól optimalizálva és van egy-két hiba a játékban oké, mert azt még viszonylag rövid időn belül lehet javítani. Ott az új Star Wars. A játék jó és működik. Ez a játék nem működik, ráadásul ha mindent is ki javítanának nem lenne jobb egy közepes játéknál. Ezt senki nem engedheti meg magának főleg egy olyan nagy cég akik milliárdokat költenek stúdiókra amiből egy Indie címnél is sokkal rosszabb játékot kapunk. Ez egy vicc. Főleg úgy, hogy olyan játékok vannak és nagyon rövid időn belül megjelennek konkurens konzolra ami az egész Xbox eddigi megjelent játékait elkeni. Ettől függetlenül senkinek ne forduljon meg a fejében az, hogy most ezért el adom, mert itt a Showcase a nyakunkon és a Starfield is. Egyébként az a legjobb, hogy mindhárom konzol van. Amúgy ez a Game Pass szerintem teljesen jelentéktelen, még van a másik oldalon is már…. Erre már nem tudnak adni.
-
persil
nagyúr
válasz beyruth82 #110114 üzenetére
Nekem kifejezetten bejott a generation zero, mert HANGULATA van, amit egyebkent mikroszkoppal kell mostanaban keresni.
Jocskan van benne npc, kuldeteseket is adnak, mert sztori is van, nem is rossz. Csak mindent ki kell bogaraszni, nem pedig a hulyegyerekeknek megirt "erre menj" tipusu hatalmas kivilagitott tablak terelgetnek. A grafika egyaltalan nem pocsek, inkabb csak "nem jo", de helyenkent kifejezetten pofas. A berendezesek tenyleg surun ismetlodnek, de a "mind ugyanolyan"-tol azert pokoli messze van. Tartalom is van rendesen, a terkep meg oriasi. Maga a gameplay/gunplay, a felfedezes, a maganyos/remenytelen hangulat pedig kifejezetten ude szinfolt volt nekem az n+1 ugyanolyan gyartosori szarsag kozott. Inkabb csak keves idot adtal neki, ebbol mas nem jon le. Teny, hogy nagyon lassan indul, ez vitathatatlan.
A redfall meg hiaba erdekelt, ha az eddigi anyagok alapjan nem tobb egy rosszul sikerult atskinezesnel es bar igazad van abban, hogy a bugok nagy resze javitva lesz, de kozel nem a bugok jelentik a legnagyobb problemat azzal a jatekkal, hanem azok a dolgok, amik sanszosan nem javithatoak nehany patch-csel.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Neurotoxin
őstag
-
aktív tag
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #110119 üzenetére
Szerintem meg nem mindenki masnak kellene a szar kommenteket skipelni, hanem az onmagat piaci elemzonek meg projektmanagernek kepzelo tagoknak kellene kevesebbet okoskodni olyan dolgokrol, amirol amugy nyilvanvaloan halovany fogalmuk sincs.
Ertem, hogy nalunk el a legtobb szakerto, de ez akkor is ciki.
Az a hozzaallas meg, hogy nem irhatja le valaki, hogy jatekokrol szeretne olvasni, nem pedig a microsoft/sony felsovezeteset megkerdojelezo atomfizikusok brainstormingjat, hogy mit rontottak el... Khm, finoman szolva is velemenyes.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Tényleg nem esik le senkinek, hogy i@lex trollkodik/ironizál?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Frod
addikt
Mondjuk aki a mostani Redfall blama után még őszintén várja a Starfield-et, és bízik benne, hogy jó lesz az nem tudom mikor kezdte ezt a hobbit. (De lehet Todd úr szösszeneteit nem ismeri)
#110114 beyruth82
"Szerintem inkább nagy volt a hype és az elváras körülötte"Ha csak ezt a fórumot vesszük mintának, akkor egyáltalán nem volt hype, nagyon sokan előre leírták, hogy teljesen nem a zsánerük az Arkane világa, stb. Aztán jött a 30fps-s hír, amire mégtöbben lemondtak róla. Ennél kevésbé nem lehet játékot várni, mint amennyire ezt elintézték, hogy várják a népek.
Do you see the white shadow?
-
válasz consono #110111 üzenetére
Még annyi jutott eszembe, hogy egyébként szerintem a Redfall nem nézett ki annyira rossznak, mint amilyen lett. Na ha ezen a vonalon indulunk el, akkor a Starfield milyen lesz? Persze nem törvényszerű a párhuzam, csak eszembe jutott.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
How AGE OF EMPIRES Conquered the World...Again
Noclip doksi, harmada kb. az Xbox verzióról szól.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Dinomano
senior tag
aranyosak tudnak lenni és szórakoztatóak a remek indie címek, de ugye az a baj, hogyha egy új konzolt megveszek, akkor azért veszem, mert esetleg szeretnék technikailag olyan dolgot látni, ami igazolja a vas meglétét... Szóval a Series S-en vagy PS5-ön játszak egy olyan játékkal, ami akár PS3-on is elmenne? (Jó, ezzel sincs semmi baj, csak akkor legyen mellette olyan cím, ami AAA és hűha...)
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
válasz persil #110105 üzenetére
Egyetértek. Amúgy meg, régen is voltak xar játékok, és kontár fejlesztők... Sőt, néha a nagy szakmai sajtó és cseszte megemlíteni, ha egy játék f0stalicska. Ott a PS3-as/X360-as Fracture... Ahhoz képest közepes értékelést kapott, hogy 2 pontot érdemelt volna... Vagy a nagy elánnal beharangozott, ótvarúl behype-olt PS3-as launch-cím Haze (Ha valaki emléxik rá).
Annyiban felesleges a szócséplés ezekről, hogy 10-20-30 éve meglévő és cirkuláló dolgokat beszélünk újra. :-)
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
válasz Neurotoxin #110098 üzenetére
Nem vagyok Kojima fan, de (még nem játszottam vele, csak tippelek) lehet, hogy Quantum Break esetében lehet hogy forgatókönyvet kellett volna rövidebbre vágni, vagy izgalmasabban rendezni. MGS-ekben is szoktak hosszadalmas átvezetők lenni, de azokra X év távlatából is emlékszem, mert úgy meg volt csinálva. Oké, hogy van csili-vili graf., mocap és szinészi játék, de ne legyen öncélú az átvezető.
(Régi gamerek még emlékeznek, hogy a ritkásan game-ekben előforduló átvezetők, animációk jutalmak voltak. Most meg néha nyűg, hogy nem hagynak játszani. :-) )
/(^_^)____7=--- - - >|
-
válasz Scholes9 #110128 üzenetére
Én biztos nem venném meg, pláne nem ennyiért.
Még az sem látszik a képen, hogy egyáltalán, hogy lehet tölteni. Leírásban nem szerepel, ami viszont igen, hogy Elite kontrollerhez is jó. Ami minimum kérdőjeles.Inkább dokkolós venom, vagy IKEA Ladda aksi. Drágább, de minőségibb sokkal.
Ár/érték arányban meg talán a Lidl Tronic aksi is jó. Legalábbis nekem még azzal sem volt bajom. Ceruza aksikhoz mondjuk nem árt egy jobb töltő sem.Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Dinomano #110134 üzenetére
Mondjuk pont a Bramble esetében ezzel vitatkoznék. Értem, mire gondoltál és ez a játék nem is egy Atomic Heart vagy Hogwarts Legacy eye candy, közvetlen közelről elég ergyén néz ki a textúrák jó része, de remekül kihasználja a kurrens konzolok képességeit, mivel fix kamerákat használ és rengetegszer vált szűk látószögekből szélesbe röccenés, texture pop in, bármilyen egyéb probléma nélkül úgy, hogy minden képernyőre kerülő dolog real-time van renderelve és emellé fantasztikusak a fények és árnyékok bel- és kültéren is (horrorjátékhoz ez alapvető kellék).
Nekem egyetlen helyen van VRR mellett érezhető frame drop pár másodpercre, mikor egy réten kinyílik a játék nagytotálba és ott aztán minden van az előtérben, háttérben. 4K, HDR legyen a TV-nél és ez a játék megmutatja, miért volt fontos a generációváltás még az indie fejlesztők számára is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Steve1207
veterán
Szerintem nem ilyen vészes a helyzet, az Arkane Austin kb egy mod csapat, ahol a legtöbb dolgot kézhez kapják és csak ráterveznek valamit. Amikor az alapoktól kellett fejleszteni az csak a Lyon keze alatt működött viszonylag jól. Amúgy kb a kis fejlesztők tettek ki magukért eddig, mindenhol máshol folytatás volt vagy egy korábbi bevált alap minimális átalakítása, ahol egy nagyon korrekt rendszert már összedobtak és csak tartalomra volt szükség. És erre ugyanúgy elmentek az évek a nagy csapatoknál is a vírushelyzet meg átlakulások alatt.
Redfail-MS: szerintem amúgy az lenne a legjobb, ha nem egy játékot erőltetnék a csapatok se. Két legjobb ötlet az asztalra, amelyikben több potenciált lát az MS arra nagyobb hangsúlyt fektetnek marketing és fejlesztési szinten is, a másikban meg kiélhetik párhuzamosan a kreativitásukat, hogy ne égjenek ki. Ez csak egy minimális kontroll és az MS-nek is jobb lenne, nem feltétlen hosszabb annyival a fejlesztési idő, mert tanulnak, fejlődnek, távesznek stb. Ha élvezik, amit csinálnak és nem egy szr, nemtetsző dologgal foglalkoznak huzamosan sokkal gördülékenyebbek a folyamatok és simán váltogathatják havonta, fixek körrel foglalkozik mindenki.
.
-
persil
nagyúr
válasz Dinomano #110136 üzenetére
"(Régi gamerek még emlékeznek, hogy a ritkásan game-ekben előforduló átvezetők, animációk jutalmak voltak. Most meg néha nyűg, hogy nem hagynak játszani. :-) )"
Nekem az a halalom, ami "ujabban" bejott - gondolom reszben a hatterben toltogetes elrejtesere - amikor a karakter CSAK setalva kozlekedhet, CSAK a megadott utvonalon/iranyba es KOTELES vagy vegighallgatni azokat a rendkivul fontos informaciokat, aminek min. a fele viccesnek/menonek gondolt, valojaban meg remesen kinos b kategorias toltelek-szoveg.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Farkassacred #110138 üzenetére
Azert azt is erzed, hogy mekkora ferdites, amit leirtal.
Szerintem vagyunk par millioan, akik nem csak a dashboard-ot nezzuk csalodottan, hanem jatszunk is.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
-
AMD Power
titán
Kövezzetek meg, kb 3 órám van a Redfall, de nekem tetszik. A grafika az finoman szólva nem a legjobb. Bug-al eddig csak egyel találkoztam. De eddig összeségében rossznak nem mondanám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110079 üzenetére
Éppen ez az: a legtöbb példád nem éppen az AAA kategóriába tartoznak, az Obsidian most elvileg azzal próbálkoznak, és telnek az évek a projektről hírek nélkül.
A piaci rés létezik, bár manapság lassan minden FPS is RPG. Gyakorlatilag a Horizonok és az új Assassin's Creedek is RPG-lightok, melyeknél jobb lenne combosabb, a Pathfinder vagy a KIngdom Come ígéretesebb irány, mint az akció-kalandokba olvadás. (Hozzáteszem, az RPG-sítés sem tesz mindennek jót.
A Mass Effect és a Dragon Age persze már inkább AAA, de ezeknek kellett is előkészítési idő, illetve minden megbecsültségük ellenére vegyesek. Ezt alább kifejtem, mert szerintem jól illusztrálja a műfaj modern nagy költségvetésű címmé válásának keserveit. (Nem mintha más stílusoknál ez evidens és problémamentes lenne.)
Ez alatt azt értem, hogy a ME1 küzdött egy gyengécske TPS-jellegű harccal, melyet a képességek mentettek meg, a liftes töltési időkkel pop-uppal, performanszproblémákkal stb. (Nyilván más volt a korabeli mérce, de ebben nem volt igazán jó, PS3-ra meg még azért sem jött a 2 portjával egy időben sem, mert annyira küzdöttek vele. Ha hozzáveszem, hogy a főszál csak 10-15 óra, és azon kívül a legtöbb mellékküldetés mennyivel gyengébb (+makózás az nem túl tartalmas bolygókon), akkor azért jól látszik, hogy a szép grafika és a nagy költségvetésű ambícióknak ára volt. Na meg RPG-nek nem is a legszofisztikáltabb, de cserébe az inventorykezelés annyira borzalmas volt, hogy a 2-re kivágták az egészet. Nyilvánvaló, hogy egy remek sci-fi kaland volt, nagyot szólt, de annak idején is ez volt a véleményem róla, amikor előrendeltem a 2-t Azért ma egy hasonló megjelenés kapna itt savat, hiszen régen minden is jobb volt. (Annak idején pedig az Alpha Protocol kapott, pedig szerintem az jobb RPG lett, ha a Segától megvennék a jogokat, és az Obsidianban lenne képesség egy méltó folytatásra, vagy akár egy Perfect Dark RPG-re, attól lázba jönnék.) A ME2-vel kezdődő túláramvonalasítás és az Andromeda pedig szintén érdekes.
A DA is érdekes. Az Origins alapvetően még PC-re készült, ez látszott is. PC-n volt kvázi "izometrikus" volt az ajánlott nézet, ez konzolon hiányzott, pedig már a látvány is arra volt belőve, nézdahátam nem volt túl szép. És ez a kevésbé lényeges része, de emiatt a konzolos verziókból puzzle-t is vágtak ki, sőt az AI-t is lebutították, mert úgy túl nehéz lenne. Ezután jött a 2, melyből kivették a taktikai nézetet PC-n is, telerakták ismétlődő dungeonökkel, a semmiből bespawnoló encounterekkel stb. Őszintén szólva még rondának is láttam. Szóval az Origins előrendelőjeként és kedvelőjeként ott nagyon gyorsan elveszítettek. Az Inquisitiont már nem is próbáltam, noha ott megígérték a régi nézet visszatérését, és sok helyen GotY is lett, a 2 nélkül nem akartam belevágni. Ráadásul a nyíltabb világ miatt sokan lepattantak róla, és az számomra is riasztó volt. A BioWare meg azóta leépítette saját magát.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #110092 üzenetére
Amit Sony csinál, az valóban működőképes, ehhez nyilván kell megfelelő közönség is konkurencia is. Számomra viszont a játékaik homogenizálódása miatt egyre kevésbé vonzóbbak. A PS3 itt a tévé alatt, de azóta nem volt kedvem konzolt venni tőlük. Helyettem megteszik mások, nem is kevesen.
[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Minden Dragon Age és Mass Effect nagyköltségvetésű játék volt, a DoS2-re is rálocsolt a Larian egy csomó pénzt és végül emiatt landolt náluk a Baldur's Gate IP, ami meg már AAA. Obsidiannak is voltak már nagyköltségvetésű játékai (KotOR 2, New Vegas, Outer Worlds), most két FPS RPG-t fejlesztenek, az InXIle meg nem tudni mit csinált, szóval ennyit a CRPG sztoriról.
Az offra, nem válaszolnék, sok mindenben igazad van, de nem véletlen megkerülhetetlen mindkét játék a maga zsánerében a mai napig.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110149 üzenetére
Azért a csúcs elég nagy költségvetéssel megy, ahhoz képest nemcsak a (korábbi) Larian, de még az Obsidian is határeset. Mindenesetre nem olcsó játékok ezek, az igaz, és ha te ezekre gondoltál, akkor rendben is van a gondolatmeneted (én sem várok el AAAAA+ költségvetést). Viszont a gyakorlatban az Obsidian továbbra is el van tűnve a NAGY RPG-jével, ez alapján én látom veszélyét, hogy túl magasra lőnek, és talán túl kényelmesen is tehetik Philék félrenézése mellett.
De én nemcsak nagy költségvetésű RPG-ket kértem, hanem amelyek ezek mellett bele is trafáltak. A ma keresztre feszítését érő technikai gondok vagy a grafikai másodvonal, illetve főleg az RPG-s szemmel számon kérhető butítások jellemzően nagyon plasztikusan kijöttek a maroknyi sikerültebben is. És a jelenlegi játékipart is elég képességhiányosnak érzem ebben. (Persze kérdés az is, hogy hova tesszük a Fromot, visszatér-e a CD Projekt RED a Cybepunk után stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingatlanos topic!
- BestBuy topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Milyen processzort vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dragon Age: Origins
- Programozás topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest