-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Én inkább ott látom a nagyobb gondot, hogy szinte egy áron van a Corolla Cross-szal… Abból is 14-15 millió egy normálisan felszerelt változat és ahogy nézem a linkelt árlistát, olyan húdenagy különbséget nem látok. És azért egy Lexus az Lexus… Csak kár, hogy ilyen ronda szegény…
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz xEon1337 #19449 üzenetére
Közben kicsit emészettem a dolgot. Bármennyire is tetszik és praktikus lenne ez a modell, a deréktámasz miatt csak a Prestige, F Sport vagy Luxury jöhet szóba és ez alsó hangon 18,4M forint metálfénnyel.. De az F Sport tetszik igazán, az meg 20,1M. Mindez persze kedvezménnyel! Ez már nagyon az NX terepe.
Van most egy 1 éves, bemutató F Sport 250h 14M forintért a Budánál, ültem már benne, egyre csábítóbb..Már nincs, a ma frissített lista alapján elvitték.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
OCTAMD
őstag
Auris Hybrid 2015. 09.
Van aki esetleg foglalkozott már zaj szempontból a hátsó fékbetétek cseréjével?Ugye ezeknél az autóknál ,de más újabb autóknál is reszel súrlódik a fék a megállás előtt 8kmh alatt elég durván hallani ,mint amikor egy fékbetét annyira elkopik ,hogy vas a vason megy ,olyan hang.C-HR Corolla is ilyen.Aurisnak a hátulja ad ilyen szörnyű reszelős hangot a gyári Garfel betétet esetleg valaki cserélte le halkabb másra?Tudom a zajszigetelés is elég gyenge ,de hátha valaki talált valami halkabb jó betétet
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
No.01
őstag
válasz OCTAMD #19456 üzenetére
Tuti, h a betet? Valoban van egy minimalsi hangja a csaladban levo osszes autonak, de azert tavolrol sem olyan durva, mintha kopott lenne es a fem a femen surlodna vagy esetleg a kopasjelzo jelezne.
Nalunk meg csak a P2-n volt fekcsere a tobbin meg gyari minden. Ott ATE lett es nincs vele gond. Annyi, h az elejen kicsit jobban odafigyeltunk amig osszekopott a betet es a tarcsa. Szerintem ujabb 180e km-ig jo lesz -
OCTAMD
őstag
A megállás pillanata előtt kb 8kmh sebességtől ,mi más csinálhatná mint a fékbetét???Sajna a mostani autók ilyenek ,de annyira rossz hallani ahogy reszel.A C-HR még rosszabb sajna
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
válasz polonic #19459 üzenetére
Beülök a 2010es Auris Hybrid után a C-HRbe vagy a 2015ös Aurisba iszonyat a kúlönbség.
A 2010es Akebono betétes az halk ,de lehet ott a szigetelés is jobb még.A 2015ös Garfel betét na az hangos reszel ,a C-HR talán TRW az is hangos.
Sajnos próbáltam a 2015öshöz szerezni Advics hátsó betéteket ,de kb beszerezhetetlen és jó lenne valami olyan ami halkYukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
polonic
félisten
válasz OCTAMD #19460 üzenetére
Toyota Mayer?
Ezek ugyanolyanok lennének, mint ami most benne van? -
-
nagyúr
válasz OCTAMD #19456 üzenetére
szerintem itt másról van szó.
Ha volt már más autótok, tárcsafékkel, akkor láthattátok, hogy ha nem mentetek vele, akkor a tárcsa felszíne akár pár nap alatt elkezd rozsdásodni.
Namost a hibrideknél ezek a fékek tényleg alig vannak használva, szerintem full rozsdás mind, és azért adják ezt a hangot. Próbáld "kivasalni", fékezz jó nagyokat, párszor, hogy bekopjon, és utána jobb lesz a hang....Nekem volt ilyen hangom esők után Kia Proceeden, Ford Mondeon is.
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
OCTAMD
őstag
válasz fokukac #19463 üzenetére
Ezeknek ilyen a hangjuk alapból mindennap mennek,már más is mondta hogy ilyen sajna , a régi Auris nem csinálja de azon japán fék van meg lehet az jobban le van szigetelve ,akartam venni Akebono vagy Advics betéteket próbára ,de hiánycikk
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
st6969
őstag
Múltkor sötétben mentem országúton, és nem kapcsolt fel automatikusan a távolsági fényszóró. Aztán másnap megtaláltam a gombot a bal oldalon, nem volt benyomva, így benyomtam. Azóta nem voltam országútom, ma viszont ahogy jövök haza munkából, éppen sötétedett, és észrevettem, hogy az utcánkban (alföldi kisváros majdnem városközpont) elkezdi fel-le kapcsolgatni a távolsági fényszórót (fel-fel villant a kék visszajelző lámpa is), úgy, hogy nem is nyúltam az indexkarhoz Mondom, megnézem, nem-e előretolva maradt, de nem.
A Megane-ban úgy működött, ha menüben be volt állítva az automata fényszóró, akkor is csak úgy kapcsolta fel, ha előretoltam az indexkart, és nem volt szembejövő jármű és városon kívül voltam (gondolom, GPS alapján figyelte, mert elég pontosan a város táblánál le ill. fel kapcsolta (attól függően, hogy kifelé vagy befelé haladtam).
Hogy kellene ennek működnie 2023-as Corollában? -
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #19467 üzenetére
Nálam a CCbe meglepően pontos.
Ma rájottem az Autohold nagy előnyére is
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19465 üzenetére
Szeritem meg nemigy kellene mukodni, bar nekem meg automatan van mar joideje... viszont ugy remlik, h a kar nekem mindig eore van tolva (en/mi sokat jarunk videken ahol nagyon jol jon, h magatol kapcsolgat es kitakarja a szembejovot. Az egyetlen kritika ami reszunkrol van, h ha jol tudom akkor 60 alatt(?) nem kapcsol fol. Neha van ugy, h mar jol jonne a refi kicsit hamarabb mert az allatok nem viccelnek.
Ranezek este -
Szibilla
aktív tag
Én a Yarison nagyon szeretem az automata fényszórót, szerintem kevesebbet hibázik, mintha én kapcsolgatnám. Nem szoktak szembevillogni, szóval szerintem jól dolgozik. Simán kapcsolja városi tempónál is a gyérebb közvilágítású helyeken, ez mondjuk tényleg felesleges, de nem láttam rá beállítást a menüben, hogy sebességhez köthető lenne...csak valamilyen érzékenységet lehet állítani valamelyest, de az sem egyértelmű, hogy van-e hatása.
-
st6969
őstag
Bocs, de amikor azt írjátok, hogy "így kell működnie", akkor az mire értendő? Amit a Megane működéséről írtam, vagy amit tapasztaltam (tehát alaphelyzetben álló indexkarral is felkapcsolhat és városon belül is)?
Bocs az értetlenkedésért, de nekem nem egyértelmű -
honeker
őstag
Átlag fogyasztás 1000 km után nulázodik ? Azt vetem észre hogy a 7,4 l átlag fogyasztás egyszer csak 99 l és utána fojamatos csöken
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
polonic
félisten
Ha felcserélném az első és hátsó tengelyek kerekeit, akkor én a tpms szenzort hogy tudom beállítani, hogy jól jelezze majd a megfelelő kerekeket?
-
eastsider
nagyúr
válasz pècsimunkás #19478 üzenetére
annyi, h az újabb UI-on már felrajzolja a tpms szenzorok értékeit az autóra a megfelelő helyre
-
honeker
őstag
Üdv hátso spiralrugoba szeretnék légrugot rakni nehuzza a segét 2020 rav4…. Ötlet ?
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
ncc1701
veterán
válasz Tom1939 #19482 üzenetére
Sok ehhez hasonló autóra azt hiszik, h mivel magas, és terepjáró szerű, ezért szükségszerűen bírja a pakolást. Hát nem. Sokat cuccolós haver egy zafírával játszogatta ezt, a harmadik rugó csere után aztán elgurult a bogyesz, és vett egy landcruisert. Az meg olyan, h simán bírja. Ja, büfés a srác, van 3-4 sulis büféje, simán 100-200 kilókról beszélünk. Azt ezek nem bírják nagyon hosszabb távon.
-
őstag
válasz honeker #19484 üzenetére
Ok, köszi értem. Nálam csak két makita van a csomagtérben (kompresszor + lámpa) az csak 3 kiló
Ncc1701: Land Cruisert elfogadnám az újat. 2 érv van csak ellene, nem a dízel kellene hanem a power hybrid illetve tegnap nem vigyáztam és kiesett a mellényzsebből a szükséges 34,68 milla
[ Szerkesztve ]
-
-
se4ever2
aktív tag
Mennyire kell félni egy 310.000-et futott CT-től? Akkupakk csere volt 180.000-nél, vízpumpa kb egy éve, EGR tisztítva, hengerfejezve még nem volt. Mit gondoltok?
-
polonic
félisten
A felől érdeklődnék, hogy egy hibridben, ha jól megmelegszik a benzinmotor és üvölt a ventilátor a hűtése miatt, akkor amikor már nincs szükség a benzinmotorra, akkor is egyből leállítja vagy van annyira intelligens a rendszer, hogy hüljön vissza és csak utána áll le?
Azért kérdezem, mert pl alpesi utakon járva azért volt olyan, hogy a korábbi autó dízelmotorjánál is bekapcsolt a hűtőventilátor és kb állandóan ment. Pedig aztán annak előtte még soha nem kapcsolt be a melegedés miatt... -
Senhi
aktív tag
válasz polonic #19492 üzenetére
Leállítja minden további nélkül. A motor hűtése ettől még megoldott, mert a vízpumpa elektromos és a ventillátor meg külön is kellhet a hibrid rendszer egyéb komponenseinek hűtésére.
Tapasztaltam, mert nekem pár éve az Auris egy hosszabb alpesi kaptató után kiírta, hogy a hibrid rendszer túlmelegedett. Akkor ready módban, de álló motor mellett várta mindenki az erdő közepén, hogy visszahűljön
-
dj79
senior tag
válasz se4ever2 #19491 üzenetére
Nézegettem a ct-ket anno, de annyi pénzért jóval fiatalabb auris2 is kijött.
Annál legalább könnyen takarítható az akku szűrője, ráadásul kevésbé hajlamos a hengerfejesedésre, ahogy az fl p3 is. Pont ma láttam egy bejegyzést a prius fb csoportban, hogy 650 volt bélánál egy 3 éves akkupakk úgy, hogy a régiből be is számolt 7 modult …. Ma most innentől azért a plug-in p3 nem is annyival drágább, hogy ezzel nem jellemző a rumli.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest