- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Milyen pendrive-ot vegyek?
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
őstag
válasz pècsimunkás #17001 üzenetére
LA chipet megvárom, mert közelebb lenne és hátha olcsóbbak.... legjobb lett volna az Autokorbel, nagyjából 5 km-re vannak
a 160e Ft kicsit húzós, olyan 120 körül lőttem be a határt."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Paxker315
addikt
merre laksz? HBM - SzSzB környékén én Dynotech-et is megkérdezném
szerk: látom, főváros. Végül is nem nagy távolság Debrecen, az új műhelyük meg pár kereszteződés a lehajtótól
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Drizzt
nagyúr
[link]
"Mit tud?
- 5 liter alatti fogyasztást teljesen hagyományos felhasználás mellett, sokkal csendesebb, mint korábban, erősebb és hatékonyabb is."
Engem még mindig nem hívtak tesztvezetésre, pedig több helyen is jeleztem, hogy szeretném.I am having fun staying poor.
-
Jumbozorz
senior tag
Sziasztok,
Két kérdésem lenne. Avensis 1.8 benzin 2012-es:
1. Kulccsal ablakfelhuzas beallithato?
2. Van értékelhető alap navigáció amit érdemes használni (pontossag, frissites)?vagy maradjak a telefonnal?
Köszönöm
-
Veron
őstag
válasz Drizzt #17006 üzenetére
Pedig a TS is elég hangos tud lenni. Sokan ragasztott üvegre cserélik a gyárit Comfort esetében és az ajtószigetelés sem ritka.
Üvegen én is gondolkodom, de az autouvegek.hu csak első oldalsót és szélvédőt tud beszerezni."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Drizzt
nagyúr
En egyebkent arra is gondoltam mar, hogy a TS-ben gyartasi evtol, szeriatol is fugg, hogy milyen a hangja.
En annyit tudok biztosan, hogy a munkatarsam altal nemreg kapott, de meg 122HP-es TS (comfort)sokkal csendesebb, mint az en SD-m(comfort tech). Nagyon markans a kulonbseg autopalyan.I am having fun staying poor.
-
dellfanboy
senior tag
van itt muveszlelek? [link] itt akad supra olcson
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Veron
őstag
válasz pècsimunkás #17001 üzenetére
Na, csak folytattam a diskurzust az Autokorbellel, azt mondták, hogy igazam van, mert mégis csak van esély tuningra, ha már az Aurisban tudtak húzni a motoron. 150k Ft + ÁFA az ára, de valamiért nagyon mondogatják a 98-as benzint.
Beszéltem Rigotechkel is újra, ők már csináltak 1.2T Corollát. Tapasztalat szerint "lassan tanul" az autó és 3-4 nap után érződik csak a hatás. Ami 10% többlet, nyilván nem tépi le az arcod a gyosulást. Ez 160-170k Ft lenne Szekszárdon vagy Szentendrén és szerintük mindegy milyen benzin megy bele.
Még az LA chipre kiváncsi lennék, de nem válaszolnak.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Paxker315
addikt
ezek jó drágák :\ Nekem tavaly 100k volt a DSG-s crtádé váltó&ecu remapja, és ismerősnek a csít is ennyibe vállalták dynotech-ék. Még oda-vissza ingázva is megéri. Tényleg kérnék ajánlatot tőlük. Én nagyon elégedett vagyok, néha már röhejes, milyen fogyasztást produkál a bódé, annak ellenére, hogy azért plusz 35 lóerőt meg 80 newtonmétert beleírtak a kiinduláshoz képest.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
pècsimunkás
addikt
-
Flashback
addikt
Hétfön megyek új autót átvenni.
Mit nézzek meg rajta? Van valami jó tippetek?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #17014 üzenetére
hát, lehet én vagyok unalmas kockázatkerülő idióta, de, a 2.0 crtdi-be kizárólag OMV maxx motiont töltök, és nem azon a feláron agyalok, olyan sokat úgy sem megyek
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
[Ilyet ] valaki tud itthon? Tehát aki már csinált Rav4-et és megcsinálna egy alap plusz hangszigetelést és hangszóró cserét. Kb ezt érzem még arányosnak (tehát nem akarok gyári fejegységet cserélni ami igazán profi cucchoz kellene, és hangszigetelésben se a Lexus RX a cél csak valamennyi javítás). Szép Brno meg minden, kirándulni is az, csak ilyen csináltatás közben pont autó nem lenne
-
Flashback
addikt
Olvastam pár sztoryt hogy szállítás közben sérült és javítva lett. Valakinek pl szélvédőcsere volt és úgy szúrta ki hogy fekete ragasztó volt összemaszatolva az üveg szélén, vagy a lökös karcos volt...
Nincs tapasztalatom ebben azért kérdeztem inkább. Valószínűleg patent lesz mert ezt a szállítási időt kommunikálják már 1.5 hónapja. De azért gyorsan körbe nézem.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nagyúr
válasz Flashback #17025 üzenetére
Nekünk a műszerfal plexijének közepén volt egy karc a Corolla HB hybriden. Csak egy héttel később vettük észre, lefotóztam, elküldtem a Mayernek, és nem sokkal később cserélték.
Ha látványos hibával adják át, észreveszed úgy is. Ha meg nem, akkor garanciális...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Senhi
aktív tag
válasz Tom1939 #17024 üzenetére
Bár sok személyes tapasztalatom nincs, de év elején én is rá voltam pörögve a témára és a rav4world-ön az összes létező topicot végig nyálaztam ezzel kapcsolatban. Konklúzióm, hogy ez egy feneketlen kút és sose leszel elégedett .
Teljes hangrendszert eleve csak dsp-vel, erősítővel és mélynyomóval együtt érdemes csinálni viszont az inkább ilyen árban lesz: [link] , aki csak a hangszórókat cserélte ott csalódás lett a vége, mert a mélyek teljesen eltűntek és a fejegység képtelen meghajtani a drágább hangszórókat. Ehelyett egyszerűbb csak az első 2 csipogót cserélni és hátra egy pótkerékbe illeszkedő mélynyomót (beépített erősítővel) rakni + minimál hangszigetelés. Kábelezni itt is kell valamennyit, de az eredmény meglepően jó (én itt félúton vagyok ugye, csipogók cserélve és brutál mennyit számít).
Hangszigeletés az ahol a nyomorúság kezdődik. Ajánlom ezt végig olvasni: [link] . Legtöbb zaj a csomagtartó felől jön (ezt könnyű hallani, mert ha a csomagtartó meg van pakolva, sokkal halkabb), ezt körbe szigeteled akkor az ajtók felől fog jönni a hang, ha azzal is megvagy akkor az ablakok. Ezt részben orvosolható a prime laminált üvegeivel elől, ami plug and play, de akkor már érdemes még egy réteg ajtótömítést is berakni körbe mindenhova. És akkor a futóművel, motorral még nem is foglalkoztál, de nem is nagyon tudsz... szóval érted hova akarok kijutni. Fent linkelt topikban van 1-2 jó tanulság, de röviden mindenki nagyobb elvárásokkal érkezik, mint ami a tényleges eredmény lesz végül. Legtöbbet a gumi cserén nyersz amúgy.Nagy a kísértés azért nekem is, hogy neki álljak, de ezek kicsit elvették a kedvem. Vicc, hogy aurishoz képest még mindig csendszoba, de nyilván mindenki a maga szintjén nyomorog, mi most pont itt . Viszont ha összeadom, hogy mindez mennyi pénz és idő akkor inkább cserélek highlanderre vagy irány más márka... de szerencsére annyira nem zavar (egyelőre).
-
Paxker315
addikt
válasz ncc1701 #17031 üzenetére
értelmes ember a sérüléseket dokumentálja javítás előtt. És csatolja a hirdetéshez, ha "applicable" Pl. sikerült a garázsbeállómon végigszántanom a hátsó sárvédőt-ajtót, egyrészt irgumburgum, másrészt: fotóztam - lementettem, ha eladáskor kifogásolja valaki a rétegvastagságot, meg tudom mutatni, hogy nem telibe kapták szerencsétlen bódét, csak simán alkati védjegyemről van szó : ) : ) Kizárt dolog, hogy ezt szalonautónál elkummantanák...
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
g0dl
addikt
A MyT tud valami olyat, mint amit T-Intouch -ról reklámoznak? Másik kérdésem, hogy a mobil kommunikációs antenna hol van a Corollában elhelyezve? Pontosabban egy szélvédő mögé rakott alufóliával borított tehát elektronikusan is árnyékoló akadályozza-e a kommunikációt?
-
vicces
addikt
Szerintem a szerver akadályozza s kommunikációt
Nálam igencsak foghíjas a hybrid-trainer.
1 hete foglaltam éves szerviz-időpontot az app-ben. A biztonság kedvéért bementem másnap a kereskedőhöz. Meglepetésemre már be voltam írva kézzel az időpont naplójában.
De még jó, hogy bementem, mert csK az app-al időpontom lenne. Igy viszont ingyen csereautó is lett a szerviz-időpontot idejére
A toyota szerverei igy vagy úgy de vagy működnek vagy nem. (Németország):)
-
Ck.
addikt
Hát nem tudom, nektek nincsenek álmatlan éjszakáitok, amikor a mostani új csodákat telibe veritek 95-ös benzinnel? Én már több, mint 15 éve csakis a "legjobb" elérhető prémium pisztolyt emelem le a kútnál. Pont emiatt ugyan nincs összehasonlítási alapom, simán lehet, h csak placebo vagy árverés, de ha mégsem, akkor megnyugvással tölt el, hogy "jobbat" már nem tudnék kúton beletankolni.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Mivel arra vannak tervezve, így nincsenek álmatlan éjszakáim... Igazából kell is a mostani motoroknak az E10-es benzin, ez teszi lehetővé a nagyobb kompressziót és a hidegebb égésteret (az ideális valahol E20 körül lenne), azaz a hatékonyabb működést (több ethanol = kevesebb kopogásos égés, nagy kompressziónál).
Kihegyezett motoroknál, ahol a gyártó kikötötte, hogy 98-as kell bele, ott természetesen csak és kizárólag az használható bennük.
A gyártók az alap adalékokra tervezik a motort, nem igénylik az extra adalékokat, amíg az olajcsere időben és megfelelően végre van hajtva.
Fogyasztásban, teljesítményben pedig semmilyen különbséget nem fogsz látni a Tesco-s benzin és a Shell Premium közt pl. mivel az ECU nem látja, milyen kútról tankolsz Az E5-E10 közt lehet különbség, de marginális.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
De minek kene jobb bele, mint ami hivatalosan elo van irva? Ha tamogatja az e10-et es az e5-t, akkor egy pillanatig nem lesz ketely bennem, ha ezek barmelyiket hasznalom. Neha tankolok e5-t, de ugy latom semmi ertelme. A jovoben valoszinuleg csak e10-et fogom preferalni. Benzinarstop idejen hasznaltam leginkabb e5-t, csendes tiltakozaskent a lepes ellen.
I am having fun staying poor.
-
őstag
Sziasztok!
Kicsit engem utolért a baj, de lehetett volna rosszabb időzítés is.
Kedden értünk haza az Aurissal egy 1400km-es olasz, Dolomitok útról. Pénteken munkába menet Check Hybrid System felirat, villogás, csipogás. EV hajtás volt, csak a benzin motor nem indult.
Harmadik újraindításra sikerült beröffentenie a benzinmotort, első kettőnél szörnyű hangok árán állt le pár másodperc múlva - muszáj volt indítanom hogy leparkoljak.
Gyors hibakód olvasás, P0121 - [link] Pillangó szelep jeladó hiba
Munkából hazafele beugrottam egy közeli Hybrid Toyota szervizbe, de ott gázpedál problémát mondtak… éreztem hogy annyira nem prios nekik a dolog.
Innen haza indulva, hogy beszélek a Toyotával hétfőn a Hybrid garancia miatti hibakód törlés lehetőségéről és a továbbiakról indultam is haza (3km), de sajnos nem értem az utam végére. Az népligeti felüljárón elment a Ready is - addig amúgy szépen ment, csak a check engine világított. Se kép, se hang.. Hívtam az Assistance-t, 50 perc után meg is jött, nagyon jó fej volt a srác, szakadó esőben vitte az autót a közeli Toyota M5-be.
Bízom benne hétfőn keresnek, és csak jó hírekkel, nagyon kiváncsi vagyok mi lesz a folytatás. -
eL Geri
őstag
válasz eL Geri #17045 üzenetére
Apropó, van valakinek saját tapasztalata gyáris gps map frissítéssel?
3 évesig ingyenes a szervizben, utána nekem most 100e Ft-ot mondtam a márka szervizben. Neten találtam Toyota oldalon valami kb. 150 euros liszensz vásárlást is, de azt nem tudom, hogy mekkora szívás lenne saját magamnak feltenni.2018-as hybrid Aurisról lenne szó. Asszem Toyota Touch 2 with Go a fejegység.
-
őstag
válasz eL Geri #17045 üzenetére
2014/12 Facelift előtti, 210e km-el.
Nem tudom mennyire gyakori hiba, de nem sokat olvasok ilyet csoportokban.Navi téma, nekem van ilyen 3 éves előfizetésem. Zipet letöltöd, kicsomagolod egy pendrive-ra, és mehet az USB portba. Kocsi felismeri, beírod a kapott kulcsot,
vagy előre módosítod az XML fájlt ami a telepítőben van, és a kijelzőn folytatódik a telepítés - ország kiválasztás stb. Nem nagy dolog -
_drk
őstag
válasz ddsteel #17049 üzenetére
Van értelme amúgy?
Vagyis mennyire jó a gyári GPS főleg ennyiért?
Elgondolkoztam rajta autó vételnél de egyelőre nem látom értelmét.
Elvileg Google és vazze is jobb.
Nekem is aurisban lent van ugye a kijelző közepén, a telót meg pont felé tudom fogatni, tehát jobban is látom.
Nyilván kényelmesebb, meg ha már ott a kijelző és csak a hely adatotat látod is jó. Nem kell mindig a telóval szórakozni.