- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- Milyen videókártyát?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Még egy Meizu készülék várható
ma Amit eddig láttunk, nyilvánvalóan nem a Meizu 21 Note, de akkor micsoda?
-
Premier előzetesen a Fabledom teljes kiadása
gp A PC-s verzió a mai naptól lesz elérhető, konzolokra valamikor az év második felében érkezik a játék.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
válasz diablo1984 #2997 üzenetére
Megvettem, kicseréltem , működik.
A régit szétszedtem, hogy durván el volt füstölve benne minden. Érdekes, hogy a biztosítékot nem nyomta ki.
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Van egy 2002-2003-as yarisom, még a régi féle, azt kezdtem észrevenni, hogy nagyon gyenge az utastérben a fűtés. Megnézettem szerelővel, aztmondta hogy a bemenő és a kimenő csonk is forró, viszont a levegő épphogy meleg (minuszban ez kevés), hogy el lehet rakódva a termosztát és ennek a cseréjéhez le kell bontani a műszerfalat, ami nem kis idő, így horror a munkadíj, hiába olcsó a termosztát.
Nem lehet ezt valahogy úgy tisztítani, hogy ne kelljen lebontani és esetleg magam is megtudjam oldani?
Azt próbáltam hogy a csap tömlőjét rákötöttem a kimenőre a bemenőt meg elvezettem aztán meg fordítva, így nagyon picit jobb lett, de csak minimálisan.Miként lehet még tisztítani?
-
Safranek
aktív tag
Avensis , 1.8 , 2004-es.
Újabb hibakód jött elő , P0136. Autópályán jött elő. Illetve most először (lehet utoljára) molnál tankoltam.
Hátsó szondára panaszkodik a hibakód kiolvasás alapján. (korábban már kapott egy szondakiemelőt)Amit tapasztalok : nőt a fogyasztás , illetve a karosszéria hátsó részét finom korom borítja.
'Szerencsére' itt a karácsony , menni kellene hosszabb útra is. Bevállalhatom?Szerintem megérett a cserére ez az alkatrész.
Hogy ezt idén hol/ki fogja megcsinálni , gőzöm nincs.„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Ragadozó
Ármester
válasz PainKiller13 #3002 üzenetére
Inkább fűtőradiátort mondhatot. Termosztát a motornál van.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
PainKiller13
őstag
-
Ragadozó
Ármester
válasz PainKiller13 #3005 üzenetére
Több kárt csinálhat, mint hasznot.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz PainKiller13 #3007 üzenetére
Sajnos igen...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
sch_a
addikt
Hello!
Corolla e120/130-al kapcsolatban lennék kíváncsi tapasztalatokra. Ráncfelvarrott, 5 ajtós, 1.6-os benzinest szeretnék, de elég szűk a kínálat, vagy éppen túl drágák.
Mennyire igényli az erősebb motort az autó? Jól megy a kisebbik motorral is? Fejembe vettem az 1,6-ost, de tényleg sokkal többet találni az 1,4-esből.
A másik, hogy bár nekem külsőre jobban tetszik a ráncfelvarrot változat, de ezt is feladnám, mert azért drágábbak is. Kinézeten kívűl van esetleg még valami, amiért megérné az újabb verzió? Már azon kívűl, hogy nyilván azok a típusok fiatalabbak.
-
NSiS
csendes tag
Hali!
Az rémlett, hogy a facelift előtti E12 Corolláknál előfordult, hogy eléggé ették az olajat, úgyhogy rákerestem: [link]
Nekem egy 2005-ös faceliftes E12 van (1.6 benzin), dinamikus, nem eszi az olajat, az 1.4-es változattal nincs személyes tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
sch_a
addikt
Köszi a válaszokat!
70-80%-ban egyedül szoktam utazni, úgyhogy akkor nem zárom ki az 1.4-es motort sem.
Erről az olajevős problémáról még nem olvastam, de akkor ez is egy szempont lesz.
Írtátok, hogy az évnek ebben a szakaszában feljebb szoktak menni az árak. Én 1,2-1,3millióért nézegetem a Corollákat, nagy többségben 100-170ezret futottak (már ha lehet adni ezekre). Reális ár ez érte?
Na meg a rugózására lennék még kíváncsi. Sajnos elég szarok az utak errefelé és az előző autóm néha a vesémet kirázta belőlem. Valami kényelmesebb rugózásúnak jobban örülnék. Az egyik kiszemelt autót már elvittem egy körre kipróbálni, de városban azon a rövid próbán nem nagyon derült ki nekem, hogy ilyen szempontból milyen.
-
sch_a
addikt
Kompromisszum-kész vagyok... Nem ennyiből fogok tökéletes autót venni. Nekem most a megbízhatóság lenne a lényeg. Elhiszem, hogy kényelmesek a francia autók, de ismerőseimnél is látom, hogy többet vannak szervizben, mint az utakon. Persze most ezekről a 10-15 éves autókról beszélek, az újabbakról nem tudok nyilatkozni.
De ahogy mondod, mindenkinek más.
-
Méret ügyileg mindenképp Corolla kell, hogy legyen főleg, ha egyedül utazol? Vagy esetleg tervben van, hogy időszakosan cuccolni fogsz vele?
Ha a fenti 2 kérdésre nem a válasz, akkor a helyedben előbb vennék egy ilyet, mint egy 1.4-es Corollát. (Illetve én már egy éve megvettem a sajátomat )
[ Szerkesztve ]
-
sch_a
addikt
válasz Evil Snowman #3015 üzenetére
Amikor egyedül utazok, akkor is sok cuccal...
Ford Fiestam volt, mikor azt vettem, akkor nézegettem a Yarisokat is. De ez szerintem még a Fiestanal is kisebb. Megbántam akkor, hogy kis autót vettem, többször nem fogok. Kell a csomagoknak a hely, meg hát én sem vagyok túlságosan apró termetű.
-
-
sch_a
addikt
válasz Evil Snowman #3017 üzenetére
Biztos jól viszi azt a kasznit az a motor.
-
-
rob210
nagyúr
Az biztos, az 1.6 os clióval 107 ló is igen viccesen meg lehet indulni a könnyű kaszni miatt.A corolla csomagtartója sem olyan nagy egyébként, arra azért készülj.
Mi pl. ha hosszabb útra megyünk 4 személlyel, ( 2 felnőtt, 2 gyerek) akkor a megane-al megyünk, mert az alap csomagtartója nagyobb mint a versoé.A sima corolla még kisebb.
Tehát ha valóban sok csomaggal akarsz utazni a corolla is lehet kicsi illetve akkor a combit nézd belőle, az szerintem best of ha sokat cuccolsz.Renault power
-
sch_a
addikt
Azért a Fiesta meg egy kombi között van még pár árnyalat. Mondom, előbbiben is elfértem, de pl. két utazótáskánál már gondolkodni kellett, hogy helyezd el őket. Na meg őszintén szólva nekem a Wagon meg a Verso külsőre sem bejövős. Jó hát a hatchback sem a legszebb, de a faceliftes szerintem azért már pofás. Lehet az én ízlésem fura, de nekem mindig a hatchbackek tetszettek leginkább, más típusoknál is.
-
saiyajin
senior tag
2002-es Corollan mennyire maceras az elso izzok csereje? Kiegett a jobboldali es rendeltem ket ujat mindket oldalra.
"I don't even close my fuckin' eyes when I sneeze"
-
L4mie
veterán
Sziasztok Urak!
95ös 2.4-es (2TZ-FE) be milyen olajat ajánlatok, találtam egy oldalt, 10w-40 et ajánl, találtam videót ott meg 20w-40 et töltenek bele, de fórumon találtam 10w-30 at is...
jól látom, hogy 5.8 liter megy bele?Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz diablo1984 #3026 üzenetére
Köszi
és mi a különbség a 15w és a 10w között, itt az egyik kollegának az ugyanilyen kocsijába 15w-t adtak az autós boltban, hogy az jó lesz hozzá -.-'szóljak neki, hogy ne tegye bele a kocsiba?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
rob210
nagyúr
válasz Evil Snowman #3028 üzenetére
15W-t én még zsiguliba se tennék.
95 ben azért már nem gyártottak olyan rossz minőségben, oda minimum a 10 W-s kell, de motor kopottságtól függően akár az 5W is jó lehet bele.
Ha nem eszi én minél vékonyabb azaz 5W-s olajat tennék bele.Renault power
-
diablo1984
veterán
-
L4mie
veterán
Köszi a válaszokat a dolgot megfûszerezi, hogy 1: Új Zélandon vagyok, itt ritkábban van hideg, masik, hogy 408.000 fölött van a km, fene tudja mennyire kopott. Meg 8 hónap mulva eladom meet megyünk haza. De akkor a tuti a 10w.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
MiklosSaS
nagyúr
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom a tapasztalatomat, biztos másnak is hasznos lesz.
Lényeg: Nagyon gyenge volt a fűtés a kocsiban (Yaris), tudtam hogy a fűtőradiátor van vízkövesedve.
Megoldás:
1 rövid ~30cm-es cső a bemenő csonkra, és egy 2 méteres cső a kimenőre, a fűtőradiátorból kifolyattam a vizet, 20%-os ecet a bemenőbe, addig a kimenőt felfelé irányítottam hogy ne tudjon kifolyni, állt benne kb fél órát, vízzel kimostam belőle, kiengedtem és máris jó a fűtés (kb 75-80%-os, előtte olyan 30%-os lehetett).Mégegyszer megismétlem ha jobb idő lesz és tökéletes lesz.
Kérdés: sűrűn bevillan illetve sokszor világít a kézifék behúzva jel, ez kormány mozgatásra vagy fék megnyomásre előjön/megszűnik, itt mi orvosolhatná a hibát? Fék nincs beragadva az biztos.
-
BigBear
senior tag
válasz PainKiller13 #3039 üzenetére
Szia, bár Yarisnál nem vagyok biztos benne, de sok kocsiban a fékfolyadék szintjét (mármint, hogy kevés) is a kézifék lámpa jelzi.
-
lsc
nagyúr
válasz PainKiller13 #3039 üzenetére
Kevés a fékfolyadék, gondolom kopnak a fékbetétek.
Az élet kegyetlen .
-
HellGreg
őstag
Sziasztok, egy szerelő ismerősöm azt ajánlotta, hogy ha igazán megbízható autót akarok venni, akkor vegyek egy 2002 előtti toyotát, pl. Corollát, aminek az alvázszáma j-vel kezdődik. Valóban érdemes arrafelé keresgélni? Totalcar népitéletben alig láttam negativ értékelést. Mindenképpen benzinest szeretnék venni, hol érdemes keresgélni? A bazárok ezekből is visszatekert külföldieket árulnak?
-
válasz HellGreg #3042 üzenetére
Na mi történt. Le akarod cserélni az S-Max-ot?
Kérdésedre válaszolva, alapvetően valóban jobbak a JApán gyártású egyedek. Saját példa: édesanyám '99 év végén vett egy alap 1.0-ás Yaris-t (japán gyártás). 120 km/h-nál semmi szélzaj. Kolleganője pár évre rá szinten vett egy első generációs Yarist, amit már a britteknél raktak össze. Nos annál az autónál 90 km/h vagy a fölött süvölt a szél.
Innentől kezdve én személy szerint csak J-s alvázszámút vennék, hiába mondja azt az importőr, hogy ugyanazzal a minőségi követelményekkel készülének a Japánon kívüli autóik.
-
HellGreg
őstag
válasz Evil Snowman #3044 üzenetére
2 opció van, vagy veszek egy J-s Toyotát második autónak, vagy eladom az S-maxot és veszek 2 db J-s Toyotát, egyik kombi lenne. 2 autó mindenképp kell mert ha elromlik egy, elég szar az élet autó nélkül Harasztiban
-
tamas.nick
aktív tag
Sziasztok!
Yaris II-esembe keresek FM transzmittert, az előző kocsimba vett sajnos nem működik benne, mert csak félig tudom begudni, ezért nem kapcsol be.
Vagy érdemesebb a szivargyújtót kicseréltetni? -
r0by
addikt
válasz tamas.nick #3046 üzenetére
Nem tudom, hogy jó-e neked, de én Avensisbe ilyet használok.
-
rob210
nagyúr
válasz tamas.nick #3046 üzenetére
Nincs az elején kupak?
Van olyan ami direkt mind a két típusú szivargyújtóhoz jó.
Ha olyan akkor csak le kell csavarni.Renault power
-
válasz tamas.nick #3049 üzenetére
Nekem is régebbi szivargyújtóm van, egy vékony kis szilikongyűrűt húztam rá és így nem laza benne, tökéletes. Csak már azt nem tudom hol találtam azt a kis cuccot.
Egyébként az összes nevesebb transmitter a keskenyebb fajta szivargyújtóhoz van. 1.2mm az eltérés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Tőzsde és gazdaság
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Mobil flották
- Hálózati / IP kamera
- bitpork: Vasarnapi Iza csinazta ebed
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- LEGO klub
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen