- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Videós, mozgóképes topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz BoneDragon #19301 üzenetére
Van casco?...
-
No.01
őstag
A csaladban meg mindig van egy regi Prius ami addig volt karcmentes amig a mienk volt.
Lehet a kaparo, de en is inkabb arra gondolok, h a szelvedon levo por esetleg ami rafagy az ami valoban karcol semmint a muanyag vagy esetleg fem kaparo.En inkabb teljesen melloztem ezek hasznalatat.
Az olcsobb jegoldo sparay-ktol viszont mindenkit ovva intenek. Jobb esetben csak az ablaktorlot nyirja ki... rosszabb esetben megkezni a szelvedon levo tomitest es a muanyagokat is. Nyilvan csak a felszinet, de nappal tud nagyon csunyan kinezni. -
No.01
őstag
válasz koxkids #19304 üzenetére
Sajna nemtudom mi volt mar a marka, de gyanusan olcso volt. En kulfoldon a Sonaxot kaptam az bevallt nagyon, Anno 1190-et fizettem flakonjaert mig a masik ennel kicsit tobb, mint a felebe kerult. Manapsag mar gondolom masok az arak...
Az Aldi ilyen szempontbol szerintem jobb, mint tobb "pancsolt" kis benzinkuton kaphato flakonos sz*r.
Szerintem. -
nagyúr
az új corollákban nem környezetbarát, de ablakbarát megoldás a fűtés távírányítással való bekapcsolása (az appból), és mire leérsz a kocsihoz, ha nem is leolvad a jég, de legalább az alja megolvad, és úgy könnyebb leszedni...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
st6969
őstag
-
KTTech
veterán
Ha már jégoldás.. ugyan a Cross le tudja magát olvasztani, de hajnal 4:30 körül nem szomszéd/rendőrbarát megoldás, így én a kb. 20 fokos tiszta vizet használom erre a célra. Alig langyos, így nem okoz hősokkot, nem karcol (de vissza tud fagyni, ha nincs gyorsan letörölve 😃) persze csak akkor, ha elfelejtem rátenni a jégvédő huzatot - ha nem nézem az időjárást este/esik, akkor reggel a 3-4 fokban már le van fagyva, 5-nél már nincs gond.
Induláskor elindítom az ablakfűtést/páramentesítést, lelocsolom az üveget, törlök egyet és indulhatok, még párás sem lesz.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz polonic #19312 üzenetére
Nem kotekedni akartam. Az atbrandingeles az azert mas, ezert mondtam, h a gyari az itt kicsit mast jelent.
Van amibol a gyari szo garancia bizonyos minosegi standardekre, de en tapasztalatbol tudok olyat amikor a gyarinal egy "utangyartott" tud sokkal jobb minoseget es performanct hozni. Lasd fekbetetek, de nyugodtan mondhatom az olajat is mert szerintem az is ilyen. -
st6969
őstag
válasz st6969 #19286 üzenetére
Nos, hát nyomoztam egy kicsit és egyáltalán nem fényes a helyzet
Erről a hibaüzenetről van szó: A hibaüzenet ellenére egyébként a profil szinkronizálásával nincs gond: ott a nevem, kedvenc rádiócsatornák, meg nem tudom, mi van még, de látszólag semmi gond ezzel. Mégis itt ez a hibaüzenet. Először azt hittem, hogy azért van, mert nem vittem magammal a telefonom egy útra, de nem. Kulcs is hozzá van társítva.
Ha megjelenik, 3 dolgot lehet tenni:
1. mégse gombra nyomni: semmi sem történik, 2mp-re eltűnik az ablak, majd visszajön.
2. tovább gombra nyomni: ekkor felugrik az email cím + jelszó ablak. Ha beírom a jelszavam, akkor eltűnik az ablak. Ha csak ennyi lenne, akkor jó lenne, de a következő indításnál újra előjön és újra be kellene írni, és így tovább...nagyon idegesítő (ráadásul, ha ülnek mellettem, látják a jelszavam, mondjuk ez a legkisebb baj).
3. mellényomni az ablaknak, ilyenkor lehet mozogni a menüben (rádió, navi, beállítások...bármi), viszont 1-5perc elteltével újra megjelenik (természetesen menet közben is).
Jó pár Reddit fórumot találtam, sok érintett Toyota felhasználóval a világ minden tájáról (nem csak Corolla, van CH-R is és talán Yaris is). A facelift óta van ez. Állítólag a Toyota nem foglalkozik vele (látszólag legalábbis). UK-ben vettek fel hibajegyet, ott azt a "megoldást" javasolták, hogy az appból az autót el kell távolítani, a fejegységről a BT-t és a profilt eltávolítani, és mindent újra hozzáadni (gondolom, ilyenkor minden eddigi megtett út statisztika törlődik...aminek nem örülnék, de még mindig jobb, mint ezt a hibaüzenetet bámulni és bejelentkezni naponta ).
Ez a "megoldás" volt akinek bejött, volt, akinek nem. Akinek "bejött", annak is a napi bejelentkezés helyett havi lett, de arra azt mondom, vállalható, legalábbis sokkal jobb, mint most.
Kafa...[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz dragon1993 #19317 üzenetére
Nekem minden egyes indításnál feldobja. Kivéve, ha beírom a kódot, akkor legközelebb csak másnap. A leghosszabb idő, amit hibaüzenet nélkül kibírt, az talán 4 nap volt. 3 hete van meg az autó...
-
st6969
őstag
Igen, reddit fórumon is erre panaszkodnak, hogy ez már safety probléma. Engem személy szerint vezetés közben nem zavar, illetve zavarni zavar, de a figyelmemet nem vonja el, szimplán bosszant. Bár működő navigációnál kérdés, hogy kidobná-e a hibaüzenetet... egyszer mentem eddig navival, de előtte beírtam a jelszót, szóval aznapra békén hagyott. Ha akkor is kidobja, akkor az tényleg gáz, zavaró és veszélyes is lehet.
Megcsinálom majd a teljes resetet, de nem várok tőle csodát.
Érdekes ez az egész. Biztos, hogy csak nagyon kis %-át érinti a tulajoknak, mert sokkal nagyobb "hangja" lenne, ha mindenkinél ez lenne. Van, aki azóta "Guest" módban használja, de az sem 100%-os (nem merültem bele nagyon, nem volt még időm). -
eastsider
nagyúr
NX 2023 is neha feldobja. eleg idegesito
-
g0dl
addikt
válasz st6969 #19320 üzenetére
Feldobja navi közben is.
Szerintem nagyon figyelem elterelő. Ahogy az is mikor valami, máig nem tudom pontosan mi miatt a műszerfal kijelzőn sűrű csipogással kísérve feldob egy piros ablakot szöveggel max 2 másodpercre , amit képtelenség elolvasni különösen, ha vezetés közben az utat nézem.
És utólag sem lehet kideríteni mi a fene volt, a motor robbanni készült,vagy a vezetés segítő nem tudta a sávokat érzékelni. Kicsit gyanakszom az utóbbira, mert ugyanott többször csinálta, és ott nem túl egyértelmű a felfestés.
-
st6969
őstag
Egyszer volt ilyen piros ablakos, gyorsan eltűnő szöveg nekem is, nem tudtam elolvasni.
Illetve többször volt olyan, hogy induláskor P-ben, nyomva a féket, indítok a gombbal. Bekapcsol, de amint váltok D-be, kiírja, hogy hibrid rendszer leállt. Olyankor vissza P-be, kikapcs, bekapcs, és jó. Átlag heti 1x csinál ilyet.Na meg ami fura még, és nem tudom hová tenni: indítás P-ben, közben állok a féken, és miközben áthúzom a váltókart D-be, "rúg" egyet a motor (? vagy valami) talán az R vagy az N állás környékén, nem figyeltem pontosan (nem a benzinmotor beindítására gondolok, az van, hogy már P-ben elindul). Kb. heti 2x csinálja. Egy ismerősömet kérdeztem, (facelift előtti Corolla, az enyém fl utáni), neki is csinálja. Találkozott már más is ilyennel?!
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19323 üzenetére
Igen letezo jelenseg. Szerintem attol fugg, h mikent allitotad le mert nekem is van heti 1 vagy max 2 alkalommal. En leginkabb akkro veszem eszre amikor nem teljesen vizszintesen parkolok. Olyan, mint amikro a valtoban a reteszeles old es en valoban P-bol kiveve erzem tehat P es R kozott.
-
st6969
őstag
válasz polonic #19324 üzenetére
Persze, csak el ne felejtsem...
Most hétvégén amúgy raktam bele 5-600-at. Autópálya odafelé 120-szal, tojással a lábam alatt ~5,7l átlagfogyasztással, visszafelé 130-cal, itt is óvatosan, nem pörgettem, még csak tatásan, szintén 5,7l átlaggal. Ez ennél csak magasabb lesz, mert szeretem azért, ha lép, végsebességre a 140 nemigen lesz átlépve, de a kigyorsításoknál viszont amit bír...Erre leszek nagyon kíváncsi, hogy milyen egy 1.5dci Renault Megane után. Katalógus adat szerint 2,3s-al jobb a Toyota, úgyhogy azért szerintem érződnie kellene. A Renault nem volt egy vadállat, de igazán kevésnek sem mondanám, élhető volt. Egyedül az országúti előzéseknél kellett "tervezni". Valahogy az a 80-90 körüli tempó volt olyan, hogy 6-ban még nem volt ereje, 5-ikben sem túlzottan, 4-ikben ugyan meglódult, de hamar el is fogyott az ereje. De ezzel a gyorsulási próbával várok még 2000km-ig (most 1200 körül vagyok). A dízelben az volt a jó, hogy alacsony fordulattól már húzott elég jól, lehetett vele dinamikusan haladni, meglátjuk, ez milyen lesz... -
st6969
őstag
Én is a leállítás körülményeinél keresem a hibát De szerintem nem a terep lesz, mert az udvar térkövezve van, szinte teljesen vízszintes (csak a vízelvezetés miatt lejt oldalra minimálisat).
Én inkább azt próbálom tesztelni, hogy leállításkor a P-be tolás, fékpedál felengedés és a leállító gomb megnyomása (főleg ez utóbbi kettő) hogyan kell, hogy kövesse egymást. Mert hogy leállításkor is néha rúg egy kicsit, néha meg nem -
KTTech
veterán
-
g0dl
addikt
válasz KTTech #19329 üzenetére
Mint mondtam nem tudom mi van oda írva, de legalább 3-4 sornyi szövegről van szó., biztos nem csak annyi, hogy fék, vagy fékezz
A fék amúgy mókás, van egy viszonylag keskenyebb út ahol rendszeresen járok, abban van kb. 90 fokos kanyar, és mivel az út mindkét oldalán parkolnak, így rendszeresen pánikol mikor a kanyarhoz érek. Pedig ott nem is megyek gyorsan (max 30), mert még ráadásul kétirányú is az út, de egy autó fér csak el.
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19327 üzenetére
A leallitaskor levo szerintem mas. En amikro begurulok a melygarazsba akkro sokszor automatikusan elektromoson teszem. Ha elotte csak cammogtam az utcaban akkro ott is eletromosan mentem es mire beerek a parkolohelyre mar lemerult az akksi es ilyenkor ujra beindul a motor. Ha ilyenkor ranyomsz a leallitasra akkor lesz az az erdekes "rugas"
Ezert en megvarom mig magatol leall (1 percnel szerintem nem tobb) es csak utanna allitom le. Azota nincs ez nalunk leallitasnal (kiveve ha az asszony hasznalja ) -
nagyúr
a sűrű csipogás arra figyelmeztet, hogy ütközni fogsz ha úgy érzi, hogy akadály van előtted, akkor csinálja. érdemes az érzékenységét levenni a minimumra. De még úgy is csinálja, hogy állnak balra kanyarodók, én tudom, hogy simán elmegyek mellettük, hiszen van egy csomó hely, nem fogok ezért megállni, de ő úgy érzi, hogy akadály van a sávban, ezért riaszt. DE amúgy hozzátenném, hogy sokkal jobb a Toyota ezen rendszere (és a sávelhagyás-gátló is) mint ami a Kia Proceed-emben vagy a Ford Mondeómban volt.
A kijelentkezést tegnap nekem is újra csinálta, de most amúgy másfél hónapig jó volt. Lehet, frissítés volt megint.
A kattanás az a kézifék / váltó, főként, ha lejtőn állunk. Tizenéve autós guruk azt mondták erre, hogy célszerű úgy megállni, hogy először N-be rakod, ott behúzod a kéziféket, majd utána rakod P-be, és akkor nem a váltó tartja az autót. Persze az újaknál automata amúgy a kézifék is, nem tudom, itt mi lenne a helyes megoldás.
-----
"visszafelé 130-cal, itt is óvatosan, nem pörgettem"
ezt már többször írtad, de nem egészen értem. Ez egy CVT-s autó. Itt nem Te döntöd el, hogy mikor pörgeted. Ha hegynek felfele mész, akkor pörög magától is. Ha gyorsan mész felfele, pl. autópályán, domboldalon, felüljáróra, vagy bármi ilyen helyre, akkor is felpörög...
Szóval az egy dolog, hogy nem padlózod le, de szerintem túl van ez itt ragazova.
Nyugodtan adjál gázt, azért van.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
Dooonfrigo
tag
Sziasztok!
XI. kerület illetve környékén tudtok ajánlani megbízható szerelőt? Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
honeker
őstag
Mára volt idő ponton a toyotánál radio frissitésre….telefonáltak ne menyek le állt a toyota szerver
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
sequator
senior tag
-
honeker
őstag
[link] sok info
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
pècsimunkás
addikt
-
honeker
őstag
válasz pècsimunkás #19343 üzenetére
Holnap ki derül……alap verziohoz 2. Frissités arany mikrafont kapok a csere 60 rugo kb
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
polonic
félisten
Be van állítva a műszerfal kijelző, hogy a guminyomást mutassa az egyik oldalon. De új utazásnál, mikor újra el van indítva az autó, nem marad azon, hanem egy másik lehetőséget mutat, aztán mindig kézzel kell visszaállítani a nyomás kijelzőre.
Ez nektek is ilyen? -
g0dl
addikt
Egy hasonló esetben Tesla visszahívás
"Az autógyártó visszahív 2,2 millió autót, szinte az összes elektromos autóját, amit az Egyesült Államokban értékesített.
A visszahívás oka az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal (NHTSA) közlése szerint a visszahívás oka a figyelmeztető jelzések rossz betűmérete, ami növeli a balesetveszélyt és az ütközés kockázatát azáltal, hogy nehezebb a kritikus biztonsági információk leolvasása."
Nekem mondjuk jobb lenne, hogy csipogás helyett annyit mondana, (amennyiben tényleg erről van szó) "ütközés veszély ütközés veszély"
Ez nem valami giga fejlesztés. -
honeker
őstag
válasz pècsimunkás #19343 üzenetére
Ki cserélték a mikrafont frissiteték a radiot lett carplay vezetéken engedéjezték a ablak le/fel távvezérlön… összesen egy kézfogásba került garanciában meg csinálták
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok, segítség kéne.
2020-as Toyota Rav 4.
Ha android autóval csatlakozom, a kijelzőn az egyik ikon a Google podcast ikonja, kivakarhatatlanul.
A telefonról már letöröltem az írmagját is, de az android autón minden alkalommal megjelenik, és elkezdene lejátszani valamit amit egyszer több éve meghallgattam a telefonon.
Hogyan tudom ezt levakarni a kocsi kijelzőjéről?
Nagyon idegesít.
Ezt szeretném eltüntetni.
A segítséget előre is köszönöm szépen -
g0dl
addikt
válasz balazs1956 #19348 üzenetére
A mobilon az android autóban nekem van egy olyan, hogy "Egyéni alkalmazásindító". Ha arra bökök, akkor ott állítani lehet, hogy mi látszódjon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest