- Videós, mozgóképes topik
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- E-book olvasók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
OCTAMD
őstag
válasz st6969 #19134 üzenetére
Nem fog elgurulni ha nincs kézifék ,hiszen a váltó lereteszel,de ha meredek helyen állsz meg ,azért jobb ha van kézifék.N autómosóban és néha érdemes menet közben is N-be tenni így a fékeket meg tudod kicsit mozgatni
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19134 üzenetére
Szia,
Grat.
Én egy 3-as Grand Scénic-ből ültem át. Azután nem éreztem egyáltalán gagyinak a belteret. Puha anyagok a műszerfalon, ajtón is. Persze a megane 4 az már újabb a GS3-tól, azután ezek szerint lehet visszalépésnek érezni.
Azt mondják, hogy nincsen bejáratás. A könyv mondjuk említi, hogy óvatosan menjél az elején. Temopomatot ne használj, ne nagy gázzal indulj. Én 2500 km-ig vártam az első padlógázra. Aztán az olajcserére is azt mondják nem kell. De én inkább megcsináltattam 3000 km-nél. Videót linkeltem amúgy erről a témáról nem rég. Nézd meg, aztán majd eldöntöd.
A P megtartja az autót. Elvileg nem jó, hogy a kézifék be van húzva ilyen hidegben.. De igazából az sem jó, hogy ha csak a váltó szerkezet tartja meg az autót. Szóval nem tudom mi az igazság. Nekem még nem fagyott be kézifék. De pl cimborámnak már igen korábban. Azaz nem is befagyás volt, mert az nyáron történt, éjszaka fűre állt, jó párás volt az idő és utána nem engedett ki.
Az N mondjuk akkor jöhet jól, ha meg akarod tolni az autót. De egyébként nem kell használni.
Egyébként az automata kéziféket ki lehet kapcsolni, hogy nyomva tartod sokáig a gombot, amíg ki nem jelzi, hogy kikapcsolta. Visszakapcsolni meg húzva kell sokáig, amíg nem jelzi.
Nem érzed gyengének az 1.8-ast? Milyen felszereltségű?[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19143 üzenetére
Igen. Távolról tudod nyitni, zárni. Fűtést és hűtést is tudsz indítani. Fűtésnél viszont a benzinmotor be fog indulni.
Aztán az útvonalakat és látod, merre jártál.
És talán az app kell valami navis funkció aktiválásához is.
Kereksedő nem csinálta meg az appos dolgot ezek szerint neked, de nem is mondta? -
polonic
félisten
válasz st6969 #19148 üzenetére
Igen. 3 vagy 4 évig használható ingyenesen, utána lesz fizetős. Szóval aktiváld be. Az appban kell ezt megtenni. Garázs, szolgáltatási központ alatt. Vagy a toyota.hu-n belépve.
DCM van az autóban, data communication modul. SIM kártya, mobilnet az alapja.
Akár 200 km-ről is tudod nyitni vagy zárni.[ Szerkesztve ]
-
-
ddsteel
aktív tag
válasz st6969 #19159 üzenetére
Toyonál az egyetlen béna probléma, hogy a belső világítások úgy tudnak maradni, ami csutkára tudja szívni a kis akksit, lévén az kis kapacitású. Ezt azért meg kellett vona tudniuk oldani (nyilván van oka, hogy miért nem oldották meg). Legalábbis a 2015-ös Aurisban így van és a Prius fórumon is sok akksinak ez tesz be. Az újabb autóknál nem tudom, hogy van, vélhetően ez ott is ilyen. Ha jól tudom, egy idő után az ülésfűtés is kikapcsol menet közben is, gondolom, a túlhevülés miatt (a hátsó ablak fűtése például tuti kikapcsol egy idő után).
[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
válasz st6969 #19171 üzenetére
Ha az autóink közelébe megyek felkapcsolódik a belső világítás ,sőt a C-HR nél még a tükrökbe épített projektorok a földre is kivílágítják a C-HR feliratot mindkét oldalon
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
g0dl
addikt
válasz st6969 #19186 üzenetére
IdősebbekTapasztaltabbak még emlékezhetnek a híres dvd játékos leírásra. Hát ez a nyelvezet csak kicsit jobb.Az ajtózáras rész szerintem arról szól, ha nyitod a zárat, de nem nyitod az ajtót, akkor egy idő után visszazárja magát. Én ezt tapasztaltam, mikor távirányítóval nyitottam ( okos kulcs ki van kapcsolva nálam) és mire a kocsihoz értem a kertbe felmálházva, már visszazárta magát.
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19189 üzenetére
Nekem is van a funkcio, de 2x probaltam osszesen. Nem rossz, de gyorsnak sem neveznem.
A lezaras enegem is erdeklne, de ha jarnal kulfoldon akkor tudnad, h az ajtonyitassal sajnos mar nemigen bajlodnak. Ha olyan van siman beverik az ablakot mire 2-t pislogsz varva a zold jelzesre.
[ Szerkesztve ]
-
-
polonic
félisten
válasz st6969 #19217 üzenetére
Igen, jó dolog a kamera. Csak az a furcsa, hogy a kormány tekerésével itt a vonalak nem mozognak. Mert akkor azt is mutatná, hogy hova érkezik a járgány. De egyébként a 360-as kamera lenne a legjobb dolog. A padkát is látná vele az ember. Na nem mintha nem érezném az autó, csak a 18-as felnivel azért extra óvatosnak kell lenni
A könyv említette ezt, csak azt írtam le. A miértet nem tudom.
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19217 üzenetére
Konstans tempot kell(ene) mellozni, tovabba meg normal modban is tud agressziv lenne adott tempora valo visszagyorsitaskor.
A 360-as kamera jol jonne valoban vagy legalabb a VW fele tukor buktatas, h kevesebb esellyel padkazd le a felnit.
Egyebkent egy jofajta peremvedos gumi tud segiteni a dolgokon. (na nem a gyari mert ha jol tudom az meg mindig a hulye Falken...)[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
válasz st6969 #19235 üzenetére
Én sokat próbáltam, a rádiónál a csatorna váltás nem minden csatornánál sikerül, nem biztos, hogy megérti. pl inforádió megy neki.
Nekem a tárcsázás nem jön össze ( mondjuk dupla betűs sz,zs,cs és ékezetes nevek vannak)
A navigációs rendszer doksijában van pár parancs, de töübbet tud (pl. klímát lehe vezérelni). pl.
Hangerő beállítása „Volume up” „Volume down” (Hangerő fel/Hangerő le)
Hangerő elnémítása „Mute audio” (Audio elnémítása)
Következő/előző dal lejátszása „Next song” „Previous song” (Következő dal/Előző dal)
Lejátszandó dal meghatározása*3 „Play ”„Play ”„Play ” (Lejátszás -
polonic
félisten
válasz st6969 #19244 üzenetére
Szerintem nincs 5ghz-és wifi chip az autóban. Ezzel spóroltak pár dollárt autónként.
A megosztott 5 ghz-es wifit sem látja az autó.
Carplay meg a 2ghz-es wifin megy.A wireless mód tényleg nagyon hiányzik. Van egy iphone is nekem. Ki is próbáltam a carplayt. Kényelmes nagyon.
De azok a nagy ikonok förtelmesek. Meg nem igazán akarnám fő telefonnak az almásat használni. -
g0dl
addikt
válasz st6969 #19244 üzenetére
"Szerintem nincs 5ghz-és wifi chip az autóban. Ezzel spóroltak pár dollárt autónként.
A megosztott 5 ghz-es wifit sem látja az autó."Én is ezt szűrtem le. Szerintem gyalázatos ez a hozzáállás. Ostobaságokat beraknak*, de aminek értelme lenne az kimarad, és nem is pótolható. Ha azt mondják nekem, hogy +10.000Ft az 5GHz és ezzel vezeték nélküli android, akkor gondolkodás nélkül beikszelem. És szerintem ez az ár a sokszorosa a chipek közti árkülönbségnek.
* ilyen pl. az elektromos ülésmagasság állítás amit jó fél év alatt kétszer használtam, egyszer kipróbáltam, hogy működik-e, egyszer pedig beállítottam a nekem megfelelő magasságra. Hát ezt egy kurblival is meg tudtam volna tenni.
-
nagyúr
válasz st6969 #19267 üzenetére
-hatótáv: kicsit hektikus a kijelzés, nekem az előző hatchback-en egy idő után egész jól jelezte, de most az új kombin totál káosz volt az elején. (amúgy 43 literes a tank, tehát ha csak 31 ment bele, és 5-öt fogyasztott, akkor abban volt még több mint 200 km, ez a japán túlbiztosítás)
-nincs napi km-számláló, trip A / trip B van, meg a mobilapp rajzol grafikont naponta, ha szeretnéd. (én amúgy legjobban az előző tankolás óta számolt átlagfogyasztást hiányolom)
-nem csak a mobilodat tudod hozzárendelni a profilodhoz, hanem a kulcsot is (a menüben keresd) így akkor is fel fog ismerni, ha otthon hagyod a mobilt.
-volt december elején (közepén?) egy frissítés az autón, (mert állítólag kihagyott néha a DCM modul), ez valószínűleg segített, mert azóta engem egyszer sem dobott ki.
- a sípoló hang az elektromos motor és a visszatöltés sajátja, én is hallom. amúgy szinte mindig hibrid mód van, amikor megy a benzinmotor, az elektromos akkor is rádolgozik, azért is hallhatod akkor is...
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz st6969 #19274 üzenetére
olyankor tölt (az inverter akkor is dolgozik )
lehet nullázni.
a kormánytól balra lent (a térded felett) van egy trip gomb, azzal tudsz váltani a teljes táv, a trip a / trip B és a szervízig hátralévő táv között.
Ha trip a-n állsz, és nyomva tartod, akkor nullázza. de amúgy fönt is lehet a menüben,
ha jobbra kirakod azt az állást, ami a trip A-t mutatja...
de van olyan is, ami az adott utat mutatja.
rendkívül sokfélén be lehet állítani a műszerfalat, hogy mit mutasson, nem tudom, arra rájöttél-e már?[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
st6969
őstag
válasz st6969 #19286 üzenetére
Nos, hát nyomoztam egy kicsit és egyáltalán nem fényes a helyzet
Erről a hibaüzenetről van szó: A hibaüzenet ellenére egyébként a profil szinkronizálásával nincs gond: ott a nevem, kedvenc rádiócsatornák, meg nem tudom, mi van még, de látszólag semmi gond ezzel. Mégis itt ez a hibaüzenet. Először azt hittem, hogy azért van, mert nem vittem magammal a telefonom egy útra, de nem. Kulcs is hozzá van társítva.
Ha megjelenik, 3 dolgot lehet tenni:
1. mégse gombra nyomni: semmi sem történik, 2mp-re eltűnik az ablak, majd visszajön.
2. tovább gombra nyomni: ekkor felugrik az email cím + jelszó ablak. Ha beírom a jelszavam, akkor eltűnik az ablak. Ha csak ennyi lenne, akkor jó lenne, de a következő indításnál újra előjön és újra be kellene írni, és így tovább...nagyon idegesítő (ráadásul, ha ülnek mellettem, látják a jelszavam, mondjuk ez a legkisebb baj).
3. mellényomni az ablaknak, ilyenkor lehet mozogni a menüben (rádió, navi, beállítások...bármi), viszont 1-5perc elteltével újra megjelenik (természetesen menet közben is).
Jó pár Reddit fórumot találtam, sok érintett Toyota felhasználóval a világ minden tájáról (nem csak Corolla, van CH-R is és talán Yaris is). A facelift óta van ez. Állítólag a Toyota nem foglalkozik vele (látszólag legalábbis). UK-ben vettek fel hibajegyet, ott azt a "megoldást" javasolták, hogy az appból az autót el kell távolítani, a fejegységről a BT-t és a profilt eltávolítani, és mindent újra hozzáadni (gondolom, ilyenkor minden eddigi megtett út statisztika törlődik...aminek nem örülnék, de még mindig jobb, mint ezt a hibaüzenetet bámulni és bejelentkezni naponta ).
Ez a "megoldás" volt akinek bejött, volt, akinek nem. Akinek "bejött", annak is a napi bejelentkezés helyett havi lett, de arra azt mondom, vállalható, legalábbis sokkal jobb, mint most.
Kafa...[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
válasz st6969 #19320 üzenetére
Feldobja navi közben is.
Szerintem nagyon figyelem elterelő. Ahogy az is mikor valami, máig nem tudom pontosan mi miatt a műszerfal kijelzőn sűrű csipogással kísérve feldob egy piros ablakot szöveggel max 2 másodpercre , amit képtelenség elolvasni különösen, ha vezetés közben az utat nézem.
És utólag sem lehet kideríteni mi a fene volt, a motor robbanni készült,vagy a vezetés segítő nem tudta a sávokat érzékelni. Kicsit gyanakszom az utóbbira, mert ugyanott többször csinálta, és ott nem túl egyértelmű a felfestés.
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19323 üzenetére
Igen letezo jelenseg. Szerintem attol fugg, h mikent allitotad le mert nekem is van heti 1 vagy max 2 alkalommal. En leginkabb akkro veszem eszre amikor nem teljesen vizszintesen parkolok. Olyan, mint amikro a valtoban a reteszeles old es en valoban P-bol kiveve erzem tehat P es R kozott.
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19327 üzenetére
A leallitaskor levo szerintem mas. En amikro begurulok a melygarazsba akkro sokszor automatikusan elektromoson teszem. Ha elotte csak cammogtam az utcaban akkro ott is eletromosan mentem es mire beerek a parkolohelyre mar lemerult az akksi es ilyenkor ujra beindul a motor. Ha ilyenkor ranyomsz a leallitasra akkor lesz az az erdekes "rugas"
Ezert en megvarom mig magatol leall (1 percnel szerintem nem tobb) es csak utanna allitom le. Azota nincs ez nalunk leallitasnal (kiveve ha az asszony hasznalja ) -
polonic
félisten
válasz st6969 #19364 üzenetére
Köszi. Nem vetted észre, hogy a sűrű városi használatnál felhígul benzinnel az olaj?
Okés, akkor az nem hiba. Na mindegy.
Igen, a hangja az tényleg borzalmas. Viszont az osztrák utcaneveket kitűnő német kiejtéssel mondta be. Ezen kívül nekem is ki van kapcsolva.
Igen, az tényleg jó funkció. Meg az tetszik még, hogy a HUD-ra is kirakja a gyári navi infokat. Míg az AA-s navi infokat nem. -
st6969
őstag
válasz st6969 #19405 üzenetére
Szerintem ez az applikáció kissé bugos . Már máskor is észrevettem, hogy pl. ha belépek, mutatnia kellene a főoldalon a távvezérlés menüpontot, alatta a klíma, és az ajtó zárás gombokat. Van, hogy ezek egyáltalán nem látszanak ott. Ilyenkor lefelé csúsztatva az ujjam frissítek, és általában megjelenik, de pl. az időpontot nem frissíti. Az autó állapota részre, ha rányomok, ott is egy korábbi állapotot mutat, frissíteni kell, és van, hogy még akkor se az aktuális állapot jön.
Belépéskor random kéri vagy nem az ujjlenyomatot...
Most ugye az "utasoldali ablak nyitva" miatt kezdtem vizsgálódni. Többször frissítettem lefelé csúsztatással (addig, amíg kiírta valóban a mostani időpontot) és még mindig nyitva mutatta az ablakot. Hát csak odamentem az autóhoz (kerítésen belülről ráláttam, kb. 8-10m lehetett), és az ablak zárva volt. Mindenesetre azért nyomtam egy kinyit, majd bezár gombot a kulcson, le is reagálta az autó (villant az index és kinyílt-visszazárt a visszapillantó). Utána még azt is megcsináltam, hogy nyomva tartottam a záró gombot, hátha csak rosszul látom az ablakot (de nem, tényleg fel volt húzva). Na, erre elkezdett pittyegni egy kicsit. Ez vajon mi lehetett?
Visszaérve az irodába, az applikáció már zárt ablakot mutatott. Fura.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Dragon Age: Origins
- Vallás
- Mobil flották
- Videós, mozgóképes topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- E-book olvasók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen