Hirdetés
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
válasz dragon1993 #18900 üzenetére
Ez is 2023-as corolla. Nekem azóta nem jó vmi. Az alkalmazás is meghülyült.
-
őstag
Az új toyota infotainment-ről sajna még jön a panasz hogy nem teljesen stabil. Lexus tesztelőket is láttam már panaszkodni. Remélhetőleg pár frissítés és rendbe rakják.
[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
válasz polonic #18894 üzenetére
Olyan nekem fél év alatt kb. kétszer volt 2023-as corolla-n, hogy újra kérte, hogy jelentkezzek be ( ami nem könnyű,mert hosszabb jelszavakat használok) megint.
Okát nem tudom, azt nem kötötte az orromra. Frissítésről nem tudok, de ettől történhetett, valahol azt olvastam, hogy ősszel, meg tavasszal van egy-egy frissítés. -
polonic
félisten
Magához tért a rendszer. Be tudtam jelentkezni, autóval is szinkronizál. De mondjuk a tableten kérte a kódomat. Hogy egy kicsit azért rohadjon meg.
------------
Más. Nektek hibrideseknek hogy alakul így télen az olajszint? Elkezdett felhígulni és jó benzinszaga van, a szint is majdnem 1 centivel magasabb a max szintnél. Pedig azért nem rövid távokra van használva a gép. Másfél hónap alatt 2200 km meg lett.
-
-
nagyúr
hi!
Ha már így beszéltek róla.
Szerdán lesz 3 hete, hogy átvettem az új corolla kombit. 3 hét alatt háromszor felejtette el a beállításaimat, és jelentkeztetett ki teljesen, nagyjából minden vasárnap. Ezt betudom annak, hogy frissült a rendszer, és ez a MyToyota app is új még.
(Ezek között volt olyan, hogy le kellett mennem, és beindítani, és azt csinálni, amit mondanak, hogy igazoljam, hogy az autó birtokában vagyok, tehát eleve mintha telejsen elfelejtette volna, hogy még a szalonban hozzá adtak - és volt olyan, hogy elsőre nem is sikerült, azt hittem, most már oké, majd 200 km múlva derült ki, hogy még mindig nem kötötte össze, és az nem is maradt a logolt útjaim között)Korábban, májustól novemberig egy szintén újonnan átvett Corolla hatchback-em volt, az kb. 3 havonta csinálta ezt. Az még a MyT appal volt. (Viszont az volt, hogy naponta is kért jelszót, ami azért, lássuk be, nem túl jó. Pláne, hogy menet közben feljön egy ablak, hogy üssél be jelszót... (A hatchback-kel olyan 9 ezer km-t mentem, és ebből csak úgy 6000-et logolt az ilyenek miatt) )
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
ncc1701
veterán
Yaris gen 2 világító abs hiba kb mi szokott lenni tipikusan?
-
Márk
senior tag
válasz ncc1701 #18911 üzenetére
ABS jeladó.
Kerekenként van egy, elöl cserélhető csak maga a jeladó, hátul bele van integrálva a kerékagyba.
Ha a hátsó szart be, kerékagyat kell cserélni csapágyastul.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
vicces
addikt
válasz fokukac #18910 üzenetére
Nálam van hogy naponta kell bejelentkeznem. De van hogy hónapokig oké. Meg volt olyan is hogy hetekig nem voltam bejelentkezve de nem is kérte a jelszót csak vendég profillal ment minden. Egyébként a telefont is lehet hasznalni bejelentkezéshez, csak még arra nem jöttem rá hogy bluetoothal vagy android autóval csinalja ezt. De már nem is érdekel. Van jobb dolgom is mint ezzel piszkalkodni napi szinten.
:)
-
Flashback
addikt
Téli gumi.
Felkerült az új autóra az új felni/téligumi kombó. A hibajelenség az hogy enyhén ráz 60-70km/h között.
A Premioban szerelték fel, szóval ha csak nem sunnyogták el a központosítást, akkor valszeg gumi/felni hiba lesz.
Honnan lehet kideríteni mi a ludas? Centírozásnál kellene kijönnie a hibás guminak? Lehet olyan hogy a Fulda gumi ilyen és kész fogadjam el?[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Amsm
friss újonc
válasz Silentfrog #3626 üzenetére
Szia.
És este nem kellene, hogy háttérvilágítása legyen- sötétben nem látom hány óra van és hány fok. Toyota Yaris 2000-esem van. -
Flashback
addikt
válasz vicces #18921 üzenetére
Hät bosszantó.
Azt mondtäk megnézték, 10g-ot kért az egyik felni. Indoklás szerint a mintázat miatt ráz, és hogy késöbb jobb lehet ahogy kopik (kösz).
Tény hogy nem rázza ki a kezedböl a kormányt, de akkor is észrevehetö, bosszantó.
Eddigi téli gumijaim sosem ráztak, bár Fulda se volt még autóimon, eddig...
Ebben a szezonban mär hagyom. Jövöre meg úgyis felcserélödik az elsö hätsó, hätha javul.
Az eset tanulsága csak annyi amit mär eddig is tudtunk. Csak a nagy märkäk, jó értékelésü gumijaiból érdemes venni. Túl kényelmes voltam mikor rámondtam az okét még nyäron erre az ajänlatra...Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
g0dl
addikt
válasz Flashback #18922 üzenetére
Nekem is a toyota féle Fulda van. Most direkt figyeltem ( bár budapesti utakon nem könnyű elkülöníteni a rázás okát), és nekem semmi ilyen nincs, tehát biztos nem a mintázat.
"Fulda
A vállalatot a németországi Fulda városában alapították és 1906 óta foglalkoznak kiváló minőségű abroncsok gyártásával. Ma a Fulda, a Goodyear csoport büszke tagja és a német járművezetők körében az egyik legnépszerűbb gumiabroncsmárkaként szolgál.
" -
Flashback
addikt
Elég fura, néha csak nagyon lightosan érezhetö, éppencsak. Néha meg erös. Gondolom hogy-hogy állnak a kerekekek egymäshoz képest.
Itt viszonylag jó minöségüek az utak, rögtön feltünt a nyäri felni/gumi kombó után.
Ma itt amúgy 6 fok van. Lehet ez az utolsó téli gumim. Ha lekopik jön a négy évszak.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
polonic
félisten
Most azért szidtam a járgány rendszerét.
5 percenként dobálta a beállítások frissítése üzenetet.
Adtam neki egy full resetet. Utána nem tudtam bejelentkezni. Aztán appból töröltem az autót. Hozzáadtam újból, mindent be kellett állítani újból. Utána következő indulásnál ismét elfelejtett mindent. Végül negyedjére sikerült mindent visszaállítani. Bár nem tudom, holnapi indulásnál mi vár.
Miért ilyen szar ez?Egyébként volt már, hogy valaki kapott frissítést? Nagyon mondják, hogy lesz. Sőt még a safety sense 3 rendszerhez is. De ki tudja.
Volt szó a beépített naviról. Megnéztem jobban. Here alapú. Azért volt eddigi tapasztalatok alapján egész korrekt.
-
pècsimunkás
addikt
válasz galervin93 #18928 üzenetére
Egyre többen csinálják ezt.
Ès igazából jó ötlet.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
ncc1701
veterán
válasz pècsimunkás #18930 üzenetére
Nem egyszerűbb rajta hagyni a 4 évszakost? Arra van kitalálva.
-
pècsimunkás
addikt
-
galervin93
őstag
válasz pècsimunkás #18930 üzenetére
De ha van csere akkor már nem jobb a téli?
Szerk.: ja közben látom hogy az enyhe telet írod. (Bocs, sokáig volt megnyitva az ablak, nem láttam hogy már írtál.)
Azt hittem van valami barbatrükk amúgy, de akkor az enyhe időjárás az oka.
Én maradok a têlinél, felénk akad hideg is, hó is, meg járok túrázni, felugrok a Mátrába vagy ilyesmi, biztosabbnak érzem a dolgot.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #18930 üzenetére
bizony. És nem kell a csucsidoben kapkodni meg éjszakai gumicserere járni. Plusz speciel a crossclimate kapcsán olyan benyomás lett, hogy lényegében téli gumi, amit fent lehet hagyni nyáron, de kompromisszum. Én most októberben vettem másik felniszettet, nyarinak. Jövőre teszt, apu szintén atter az ősztől tavaszig negyevszakos, nyáron dedikált nyárira (1.5 tsi dsg VW troc). Nagyon racionális döntésnek tartom
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
g0dl
addikt
válasz ncc1701 #18931 üzenetére
A négy évszakos gyenge pontja az általam látott tesztek szerint a kánikula, ami azért itthon rendesen elő szokott fordulni. Viszont nagy hideg, és nagy hó elvétve fordul elő, viszont gyakran előfordul a "téli" időszakban a 10C feletti hőmérséklet. Persze ha valaki jár rendszeresen síelni az más kérdés.
-
Paxker315
addikt
-
Flashback
addikt
válasz galervin93 #18928 üzenetére
Az hogy pl hét végén is 9 fok lesz. Ilyenkor nagyon rossz a téli. A négy évszakos jobb lenne. Viszont az meg 25C felett kifejezetten rosszul működik....
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
-
galervin93
őstag
válasz Flashback #18937 üzenetére
Nagyon rossz? Az mit jelent? Mármint egy 9 fokos hétvégétől gondolom nem hal meg a gumi, de kettőtől sem. Ellenben ősztől-tavaszig bármikor fagyhat, egy kis reggeli jég, pára lefagyás, de önmagában a 0 fok körüli-alatti hőmérséklet okozta ridegedés stb.
Persze ahol nem olyan jellemzőek ezek ott érthető a dolog.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Flashback
addikt
válasz galervin93 #18939 üzenetére
Jellemző hogy most nem találom azt a tesztet ahol 25C-on is megcsinálták,
de ebből már látható:
Pontos számra nem emlékszem de 25C felett már nagyon sok méter volt a két gumi típus között.
[link][ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
No.01
őstag
válasz KTTech #18938 üzenetére
Az en tapasztalatom ennek nayon ellent mond. 2 eve nyomom a nyari + 4evszakos kombot (telre) de elotte elfogyasztottam 3 szett CrossClimet-et.
Meg a premium kategorias 4evszakos is nagyon-nagyon max 4 evet bir (a realitas sokkal inkabb 3) es a kanukula sokkal nagyobb ellensege, mint bari mas.
Nemcsak nagyobb fekezesnel kenodik, de kanyarban is sokkal inkabb kijonnek a hatarai.En tovabbra sem bantam meg, h nem direkt telit vettem.
Ha nem kellene neha ezer km-eket palyaznom akkor nem lenne 2 szett sem.[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
válasz Flashback #18942 üzenetére
Ebből az jön le, hogy a nyári és nordic kerülendő, nincs mellette érv.
Én is négy évszakosat hordok, semmi hátrányt nem tapasztaltam, se télen se nyáron. Persze aki megy mint az állat és határon autózik annak indokolt a 2 szett (nem neked szól általánosságban írom!)
Tavasszal vissza fogom tetetni a nyárit, kopjon az is, meg tpms csere lesz esedékes. Érdekes a tpms most 8 éves, 2 hetig naponta jelzett, nem folyamatosan égett, nem azonnal indulás után, csak kicsit később majd villogott a visszajelző. Aztán egy ideje semmi, nem ég."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
ncc1701
veterán
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #18946 üzenetére
Szerintem ehhez nem kell "reszelni"
Nagy/nehez autonal vagy allandoan csaldostul utazva esetleg sokat palyazva ezek sokkal hamarabb kijonnek. Van ilyen a csaladban, de szerintem meg mindig jobban jart, mint a cserelgetessel.Azt mondjuk adom, h atlag embernek atlag autoval aki nem is palyazik sokat annak kevesbbe van jobb valasztas, mint a 4evszakos. (viszont a helyes valasztason eleg sok mulik elettartam es kezelhetoseg teren is)
-
KTTech
veterán
A 4 évszakosak hamarabb kopnak, de ez érthető. Emiatt a nagy, nehéz autók eleve hátrányból indulnak (mondjuk ez ifaz a dedikált téli/nyári szettre is), errejön még rá a pályázás nagy sebessége, ami szintén nem előnyös. Mondjuk én simán megjártam 4 évszakossal télen-nyáron az UK-Mo távot, és sehol nem volt gondom vele. Igaz Yarison volt, határterhelésig pakolva de 130 fölé nem mentem, inkább 100 volt a jellemző.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
dragon1993
őstag
Ma nekem is megjött a beállítások frissíte, nem használtam android autot, alaphelyzetbe állt minden.
Egy km múlva az autó telefonnal való párosítása is bejött kiégetve a szemem...[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Az elmult par napos irasaitok a fedelzetirol alaposan meggyoztek, hogy ne csereljem meg a 2019-es Corollat.
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen