Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz g0dl #19322 üzenetére

    a sűrű csipogás arra figyelmeztet, hogy ütközni fogsz :D ha úgy érzi, hogy akadály van előtted, akkor csinálja. érdemes az érzékenységét levenni a minimumra. De még úgy is csinálja, hogy állnak balra kanyarodók, én tudom, hogy simán elmegyek mellettük, hiszen van egy csomó hely, nem fogok ezért megállni, de ő úgy érzi, hogy akadály van a sávban, ezért riaszt. DE amúgy hozzátenném, hogy sokkal jobb a Toyota ezen rendszere (és a sávelhagyás-gátló is) mint ami a Kia Proceed-emben vagy a Ford Mondeómban volt.

    A kijelentkezést tegnap nekem is újra csinálta, de most amúgy másfél hónapig jó volt. Lehet, frissítés volt megint.

    A kattanás az a kézifék / váltó, főként, ha lejtőn állunk. Tizenéve autós guruk azt mondták erre, hogy célszerű úgy megállni, hogy először N-be rakod, ott behúzod a kéziféket, majd utána rakod P-be, és akkor nem a váltó tartja az autót. Persze az újaknál automata amúgy a kézifék is, nem tudom, itt mi lenne a helyes megoldás.

    -----

    "visszafelé 130-cal, itt is óvatosan, nem pörgettem"

    ezt már többször írtad, de nem egészen értem. Ez egy CVT-s autó. Itt nem Te döntöd el, hogy mikor pörgeted. Ha hegynek felfele mész, akkor pörög magától is. Ha gyorsan mész felfele, pl. autópályán, domboldalon, felüljáróra, vagy bármi ilyen helyre, akkor is felpörög...
    Szóval az egy dolog, hogy nem padlózod le, de szerintem túl van ez itt ragazova. :)
    Nyugodtan adjál gázt, azért van. :)

    [ Szerkesztve ]

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák