Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Riccsiz_h

    aktív tag

    válasz Riccsiz_h #82230 üzenetére

    sziasztok !

    Az lenne a kérdésem melyik hatóságnál lehet feljelentést/bejelentést tenni a Telekommal szemben ?

    Továbbra sem oldódott meg a problémám amit az előző hozzászólásomban leírtam, 1 hét múlva lesz 2 hónapja hogy nincs telefonszolgáltatás (de a számlák jönnek), mindennap megkapom az SMS-t hogy a "hibát találtak és megoldották" de vonal továbbra sincs.
    Minden alkalommal megígéri az ügyintéző hogy egy szakértő szerelő felhív, mert ő nem tud kapcsolni szerelőt + én nem hívhatok fel egyet sem. Eddig 7-10x ígérték meg hogy fel fog hívni olyan kolléga akit érdemben tud segíteni, és elvileg minden alkalommal külön jelezték az újranyitott hibajegynél várjuk a szerelő telefonját, de senki nem hívott és továbbra sincs vonal. Sőt többször mondtam hogy a lakásban is várjuk a szerelőt sok szerettel ha van rá kapacitás.

    Sajnálatos módon ezen a ponton úgy érzem muszáj valami hatóség felé fordulni mert tojik a fejemre a Telekom, hiába a sok hibajegy (azok közül az utolsó 2-3 hete nyitva) és a mindennapos betelefonálás. Ha nem lenne ősidők ez a telefonszámunk már rég felmontam volna a szerződést.

    Előre is köszönöm a segítséget :R

    [ Szerkesztve ]

    Üdv. Riccsiz

Új hozzászólás Aktív témák