Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • redbiro

    őstag

    sziasztok!

    februárban átestem egy költözésen, az új helyen a t-home technológia problémák (nincs kábel, csak adsl) miatt nem tudta szolgáltatni se a tv, se a net csomagot, ezért az üfsz tanácsára le kellett mondanom és új szerződés kellett kötni, jóval kisebb csomagokra.

    ugye kisebb dolgom is nagyobb volt annál, hogy a szerződést figyelgessem, abban a hiszemben voltam, hogy novemberben lejár végre és mehetek más szolgáltatóhoz, ehhez képest most látom, hogy februártól megtolták +2 évvel a hűséget, amit teljesen inkorrekt dolognak tartok, hiszen csak azért nyúltam az előfizetéshez, mert ők nem tudtak azonos technológián szolgáltatni.

    egy hete írtam az üfsz-nek jelezvén, hogy ez nem korrekt, persze azóta is basztak válaszolni.
    mielőtt felhívom őket, érdeklődnék, hogy volt-e már másnak hasonló esete, és van-e valamilyen jó megoldás az ügyre.

    előre is köszi,
    red

    it never gets easier, you just go faster

Új hozzászólás Aktív témák