Hirdetés

  • Elvörösödik az Xperia 1 VI

    ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.

  • TopSpin 2K25 teszt

    gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Kolondrum #64041 üzenetére

    Nem lehet hogy hűtőfolyadékot kellene cserélnie? (csupán megfigyelés hogy az öregedő folyadék nem tudja ellátni már teljeskörűen a hűtést)

    Amúgy attól függ, ha 4000 rpm-en engedte lefelé 55-60 km/h-val gázadás nélkül, akkor nem biztos. Olyankor is dolgozik a motor, "akkor körbe-körbe forog, csak szív meg sürít meg gyújt meg kipufog..." :B . Bocsánat a csapongásért, szóval olyankor is dolgozik, melegszik, a megtermelt hőt el kell vezetnie, a motorfék hatást a dugattyúgyűrűk hengerfalhoz történő súrlódása adja (meg még pár dolog) és mint ahogyan megtanultuk fizikából, a súrlódás hőt termel. Hogy a termosztát nyit e, vagy mindig nyitva van azt igen gyorsan ki lehet deríteni, ha álló helyzetben üzemmelegen kikapcsolt ventilátorral is elindul a venti a hűtőn, akkor a termosztát valószínűleg jó. Addig kell pörögnie amíg a hűtőközeg vissza nem hül, ezt egy OBDII olvasóval meg egy ingyenes android appal frankón lehet nézni. ;)
    Ha reggel jéghidegen nem megy egyik venti sem, akkor a termosztát zárva van. Némi időt igényel, de könnyű tesztelni ezt az elméletet.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák