- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Bekerült hozzánk egy 2010-es diesel Forester. Tudom szar híre van és ahogy kell, meg is állt benne a motor. A tulaj motort cseréltetett benne, forgalmiba 2017.05-hóban vezették be a motorcserét. Pár kérdésem lenne hozzátok. Forgalmi szerint a környezetvédelmi besorolás V10, tehát euro4-es. Ezt most szerintetek csak simán átvezették az eredeti forgalmiból, vagy elképzelhető hogy 2017-ben még volt raktáron euro4-es motor? Amúgy az ilyen motorcsere dologról van itt a fórumon tapasztalat, mennyire megbízhatóak a már cserélt motorok?
És mi a francot jelent az a bejegyzés a forgalmiban, hogy "Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított"?[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Mondjuk ingyenbe van az autó, ha egyszer megállna a motor, megy amennyiért viszik De miért olyan biztos az, hogy 2017-ben is a régi, elvileg szar euro4-es motor került bele? Van valami ami alapján azért ki lehetne deríteni hogy mit raktak bele? Mert elvileg az egész motort cserélték, nemcsak a hibás alkatrészt. De majd megérdeklődöm az előző tulajtól, elvileg a család egy régi barátjáról van szó.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Petester #3475 üzenetére
Mivel az előző tulaj a családunk barátja, nem hinném hogy engedte volna megvenni, ha tudta volna hogy tákoltat ad. De a cserélt blokknak/motornak nincs azonosítója, nem lehet valahogy beazonosítani, hogy mit raktak bele? Mert furcsaságra lettem figyelmes. Saját tudásom szerint az euro4-es motorok a régebbiek és az erősebbek picit az euro5-tel szemben. A mi forgalminkba 108KW a teljesítmény, ami ugye az újabb, az euro5-ös motorra enged következtetni, viszont a környezetvédelmi besorolás 10, ami az euro4-re utal. Picit olyan mintha a motorcsere alkalmával az egyik adatot frissítették volna, a másikat meg átvezették az előző forgalmiból.
A subaru kézikönyve külön kiemeli, hogy soha semmilyen adalékot nem szabad használni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Mi az a vezérképviselet? Most csütörtökön fogjuk átíratni, utána már nem lesz kedvem újra 6000-et kifizetni új forgalmi miatt.
2010-es az autó, és ebben az évben még elvileg mindkét motorral gyártották. Meg lehet tudni, hogy mi van nekünk? Mit gondoltok, az ebben a linkben szereplő típusleírások mennyire pontosak? Ezek alapján lehet biztosra menni, vagy hiányos még így is?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Írtam nekik a weboldalon egy levelet, remélem a megadott email címemre reagálnak majd. Kaptunk az autóhoz nagy adag könyveket is, és benne a vásárláskori bejegyzés: forester active man. Gondolom a man. az a manuális váltóra utal, az active meg a fapadra Egy dolgot még nem sikerült kiderítenem, xenon a tompított, vagy sem? A fényszórómosó működik, de ebből feltétlen következik hogy xenon van benne?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Valószínű megmondanám ha éjjel látnám, de nem én hajtom az autót, aki pedig vezeti, eddig csak nappal közlekedett. Mit gondolsz, a korábban gyártott euro4-es motorú active-nál jobban felszerelt lehet az euro5-ös motorral szerelt? Előbbit ha jól láttam 2008-2010 között gyártották, utóbbit pedig 2010-2013 között. Amilyen kis ravaszak ezek a ferdeszemüek, biztos tettek pár plusz extrát is az új motor mellé
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Hahu-n betöltöttem 2008-as és 2012-es forestereket, de én nem látok külsőre semmi változást, se hűtőrács, se semmi
Ám valami fejegységet tudnátok javasolni? 2 Din-es, androidos, navigációs, és tolatókamerát szeretnénk még hozzá. És nem egy banánköztársaság 1 évi jövedelme lenne a keret
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hát vesszek meg, de én csak annyi különbséget látok hogy az egyiknek van nyílás a motor fölött, a másiknak nincs, hűtőrács nekem tökegyforma. A hátulja dettó, nem tudok különbséget tenni. Na jó, könnyítsünk
Még fent van a hirdetés, ami a kereskedő hibájából, vagy megtévesztő szándékából kifolyólag, tartalmaz némi elírást. De ez akkor most ráncfelvarrás előtti, vagy utáni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #3501 üzenetére
Köszi, de nem az én érdemem. Bnőm kapta a faterjától Csipet biztos nem kap, az a kutyáknak való És így is csak reménykedem, hogy a benne lévő motor nem költözik a csillagok közé, amíg nálunk van. Megvigyázzuk, nem bántjuk, talán meghálálja. Így negyven fölött az ember jobban értékeli a zene nyújtotta szórakozást, mint az ültetett padlólemez szikráit a visszapillantóban
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #3505 üzenetére
Köszi a tippet, minden ilyen ötletet szívesen fogadok. Villanyász ismerős van, szerencsére nincs olyan árammal kapcsolatos dolog, gép, bármi, amit ne tudna megtervezni, legyártani, programozni. Ő az én mindenesem
(#3506) Qru Hát nem kevéssel drágább a prémium nafta sajnos. Tudom hogy jóval olcsóbb így is mint egy motor, de talán néha majd kaphat egy kis figyelmességet ez ügyben. Az hogy cserélve vannak azok a befecskendező szelepek, az jelent bármi jóságot nekünk?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem reagál a belső levelemre az Emil Frey Valami más módon kellene elérnem őket, tényleg kíváncsi volnék ők végezték-e a javítást. Úgy emlékszem valami olyat mondott a bnőm faterja, hogy Pesten volt az autó javításon. Jó lenne megtudni mik kerültek bele.
(#3511) balage. Vajon a hirdetésben miért nevezik az outback-et városi terepjárónak? Bármelyik szögből nézem, ez egy normál kombi, köze sincs a SUV-hoz.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Én ezt értem Viszont a képen szereplő autónak a nyakam tenném rá hogy tizenpár centinél nincs magasabban az alja. Ezen a képen látszik hogy magasabb egy átlagos autónál, de a hirdetett autó szerintem fele lehet. Nézd meg a kerék fölött szinte alig van pár centi.
Az összkerékhajtás meg nem feltétel ebben a kategóriában. Legyen magas, legyen benne bőven anyag és már kész is. Az hogy melyik tengely hajt, már nem is fontos.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Elképzelhető hogy a gáztartály helye a fontos. Ha a csomagtartóban van egy batár nagy hordó, az sok helyet foglal. Ha meg az autó alatt, akkor egy normális pótkerék elfér a helyén esetleg. Egy ismerősnek volt egy régi 280S mercije, ami gázos volt, de kidobta belőle, mert a motortérben nem fért el tőle az utólagos klíma és ő azt fontosabbnak tartotta, mint a 20 literes benzinfogyasztást
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Turbós autót tényleg érdemes alapjáraton ketyegtetni leállítás előtt?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Köszönöm, akkor ezentúl erre is figyelve lesz.
Nem tudom mennyire vagytok lusták fényszórót sikálni, egy kis motivációA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hello!
Korábban beszéltük ezt a forester euro4 és euro5 diesel dolgot. Akkor mondtad hogy mivel 2010-ben volt a váltás, elképzelhetetlen hogy a 2010-es forgalomba helyezés már az új motort jelentené. De most itt van 2009-es 2db, amire euro5-öt írnak. Elírás, motorcsere, vagy mi a szösz?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Igen, ismerem a totalkar cikket. Mienk 2010-es, azt hiszem tavaly volt kicserélve a motor. Remélhetőleg nem maradt a régi szarokból ilyen sokáig raktáron és valami tényleg normálisat raktak bele.
Ma beszéltünk picit az előző tulajjal, mondta hogy a motort a seibikonál cserélték. Szerintetek ha felhívnám őket meg tudnák mondani hogy mi került bele? Egyáltalán adhatnak ki ilyen infót telefonba?
Most februárban volt az autó műszakin, egy valag pénzt költött az előző tulaj a szerelőre hogy minden kis apró biszbaszt cseréljen ki benne. Hamarosan felhívja és akkor pontosan meg tudja majd mondani hogy mik azok, amikre egy ideig ne legyen gondunk.
Az autó fogyasztásmérője mennyire pontos ha átlagfogyasztásról van szó? Meg lehet benne bízni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Holnap teszek egy telefonos próbát. Amúgy teljesen járatlan vagyok ebben a témában, mit érdemes kérdezni hogy ne tűnjek nagyon madárnak? Hogy zajlik subaruéknál a motorcsere? Kiemelik az egész hóbelevancot az orrából és beraknak egy komplett új motort, vagy csak valami részegységeket cserélnek?
Full országút kb 350Km fedélzeti szerint 5,8 literes átlag.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Fűzött blokk, az pontosan mit jelent? Akkor a hibás főtengelyt, hajtókarok, dugattyúk, hengerek csere, minden más ami nem károsodott a blokkban marad a régi?
Ja, nem olcsó ez a jószág.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nekünk a Foresteren ilyen van fent, és jó
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Egész ideáig én is utáltam az olajos kocsikat. De amióta megvan a Forester is a régi benyás Rönóm mellett, kezdek szorítani azért, hogy kiderüljön, kik, milyen indokkal keltik a büdízel pánikot.
linkA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Beszélsz hülyeséget Én se voltam túl jó véleménnyel a dízelekről, de ez főleg az elhanyagolt 20+ éves széthajtott, padlógázzal kínzott átlagos 1,6 szívók miatt volt. Nem értik a nyomorultak akik vezetik azokat a tragacsokat, hogy egy olyan dízel sebességére nem sokat tud hatni a gázpedál taposásával.
Viszont ez a boxer dízel nagyon kulturáltan jár, nem zakatol, nem füstöl semmivel jobban mint a hasonló korú benzinesek. Vannak autók, amikbe a benzines motor való, és vannak, amiknek a dízel áll jól. Tényleg van olyan aki szerint egy másfél tonnás autót benzines motorral kell hajtani? Mi a jó abban? A 2 literes motor kevés hozzá, a 2,5-ös meg kétszer annyit eszik mint a dízel és a biztosítása is sokkal több. Ezekhez a nagy bódékhoz szerintem pont a legjobb választás a 2 liter körüli TD ha mozgatni is kell, klíma működése se okozzon zavart az erőben emelkedőn és a fogyasztást is emberi értéken lehessen tartani. Benzin maradjon a városban karistolós autókbanA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #4016 üzenetére
Most ne csak a subarura gondolj. Más márkák tudnak/tudtak megbízható, nem konstrukcióhibás dízel motort gyártani. Nehezebb melegedés tud előny is lenni. Munkatársam egy öreg vectrát hajt. Nem sok ideje van foglalkozni vele, aztán egyszer mondta hogy pár hétig szinte víz nélkül járt vele, mert eldurrant egy cső, de mivel nem nagyon nyomja 2000 fölé a főtengelyt, gond nélkül eljárt vele Azért én ha keveset akarnék alkatrészre költeni, modern benzineset se vennék semmiből.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Az én 96-os évjáratú R19-em motorja, váltója, kuplungja még nem látott szerelőt. Pár villany baja volt már, ahogy egy jó franciához illik De olyan remekül mentem vele 2 döglött gyertyával is, 90-ig el lehetett tolni másodikban úgy is Én is kimegyek vele a világból, hengerfejes nem lesz. Kicsit kopott, kicsit koszlott, de ha megmossa az eső, még mindig bele tudok szeretni az örök sedan formájába.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
Az automata klímás autó az mi mivel fűt télen? Mert nem hiszem hogy a meleg hűtővízzel, mert az öreg Rönómból kiindulva ilyenkor lennie kéne egy tekerős bizbasznak, amit vagy a kék, vagy a pirosra tekerek. Ebben meg semmi ilyen. Vagy a 17, vagy a 27 fok irányába lehet eltekerni az ilyet. Nem lehetséges hogy a hűtővíz hőfok nem játszik és a klímával fűt?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Petester #4190 üzenetére
Pár napja olvastam valahol egy cikket, miszerint annyira drága a japán emberi munkaerő, hogy a karambolos autókat nem is javítják, mert nem éri meg, pár évesnél öregebb autókat nem találni a japán utakon, olyan meg hogy veterán autó, szinte ismeretlen arra felé. Fogyasztói társadalom csókolom, vedd meg, használd, dobd el! Miért ne lenne ez igaz az autógyártásra is? Drágán dolgozza magát halálra a Soto san, nem ér rá hogy a minőséggel foglalkozzon
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Petester #4424 üzenetére
Seibiko nekem is furcsa. Ott csinálták az autó motorcseréjét, felhívtam őket megérdeklődni hogy mikor volt, milyen munkákat csináltak stb. Akivel beszéltem mondta írjak az email címükre egy levelet és akkor arra megírják a kérdéseimre a választ, sőt, talán a munkalapot is elküldik. Hát 2 hétig nem sikerült, majd amikor felhívtam újra és bemondtam miről van szó, fejből nyomta a rendszámot hogy erről van-e szó. Tehát emlékezett, de magától cseszett válaszolni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Érdekes ez az alváz alapján ellenőrző. Azt írja a vin nem érvényes, vagy nem található a subaru rendszerben. De mindegy is, mert ma már a levél hozzánk is megérkezett, ebben is cserélni kell.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem kell qrva drága autót venni. Pár kilóért egy korosabb tucatautót, amihez az alkatrész is filléres tétel, másrészt ha durván sok dolog száll el benne, eldobni és venni másikat. Egy 2-3 millás 6 év körüli autó árán lehet venni 500K-ért 5 évente egyet. Vagyis 20-30 évre megvan oldva a közlekedés. Hol lesz és mennyibe lesz egy most 6 éves autó 20-30 év múlva?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nekem van egy 22 éves R19-es, ami még soha nem hagyott cserben, 10 éve van nálam. Nem mondom hogy soha nem kell költeni rá, de nincs olyan hogy fosnom kéne a hengerfej, kettőstömegű, vagy bármi más félmillás tétel miatt. Se szervó, se központizár, van elől két villanyablak oszt csókolom. Kopott, nem is megy úgy mint a meszes, de melóba, boltba járni jó. Bármikor, bárhová el mertem vele indulni, volt amikor nem volt időm foglalkozni vele és egy darabig nagyjából másfél hengerrel ment, de ment. Eddig mindenhová ezzel mentünk, most a hosszabb utakra majd jön a Forester, ami remélem meghálálja a bizalmat.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Lehet tudni a Foresterbe mennyi fékolaj kell? Minden másból megvannak a feltöltési mennyiségek a könyvben, de erről egy szó sincs.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Szóval tudná valaki hogy Foresterbe mennyi fékolajat érdemes venni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz outsiders #4662 üzenetére
Hamár V8 szóba került. Volt szerencsém utasként ülni a bnőm unokotesójának 5,5 literes AMG kompresszos merdzsójában. Na basszus, az odaver
Ja, és kombi jószág, családi autóként használja. Azt hiszem 2db van ilyen az országban.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Jelentem a kijelentés téves, van dízel autó, egész pontosan olyan talicska, mint a fórumtársnak, 2010-es Forester. De javaslattal nem tudnék előállni, mindössze alig 3 hónapja van nálunk.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem forgattam ki, csak utaltam az autós társadalomban divatos pálfordulásokra. Pár éve még hülyének volt mondva az, aki nem fogadta el hogy a rohamosan terjedő és fejlesztett dízel technológia kevésbé káros mint a benzines. Most valami lobbicsoport gazdasági érdekének és hatásos marketingjének köszönhetően azok a szelek fújnak, miszerint a büdösebb üzemanyag öli meg a hajnali harmatban fürdőző szivárványos békák petéit.
Addig, amíg világszerte megszámlálhatatlanul sok kimustrál, tervezett élettartamát többszörösen leszolgált, ezerszer szennyezőbb teherautók, mozdonyok, hajók, mindenféle mezőgazdasági vontatók és gépek, bányász gépek működnek gázolajjal, ne magyarázza meg nekem a jól fésült Hansi, hogy az utakról ha eltakarítjuk a dízel személyautókat, máris kevesebb rákbeteg gyerek fog a pécsi Dóri házban haldokolni. Van bőséggel még hol seperni ennek a világnak, gondolom Te is tudnál mondani legalább 10 olyan ismerőst, akik 2 ütemű autóval járnak, vagy két ütemű motorral pöfögnek, és/vagy ilyen elven működő fűrészt, fűkaszát használnak nap mint nap.
A példáddal élve, mivel jobb az az autó amiben van katalizátor, de nem megfelelően működik, annál, mint amiből kiszedték?
De ha mindenki ilyen nagy környezetbarát lenne (és nem csak itt a topikban), akkor miért nem 4 liter benzint fogyasztó priussal járnak, pl Te is? Miért okoz örömet a topiklakóknak, amikor beszámolnak egymásnak az autójuk fogyasztásáról, és örömmel konstatálják, hogy városban 10, országúton meg 8 liter? Hát nem jobb lenne arról beszélni hogy 1600Ft-ból autózik az ember 100Km-t, és nem ereget kétszer annyi károsanyagot a levegőbe? Nem, mert aki úgy használja az autót, úgy tekint reá, mint Ti (mint mi), akkor az leszarja a nagyobb üzemanyag fogyasztással járó többlettköltséget , ezzel együtt a több károsanyag kibocsátást, tehát az ilyen ember inkább ne akarja megmondani a másiknak hogy milyen üzemanyagtípust használó autóval járjon a másik ember!Bocs, a mondandóm második része nem kifejezetten Neked szólt, csak úgy általánosságban kijött belőlem, mert nem bírom a világ képmutatását.
Én azt az elvet vallom, hogy ha valami eltávolítása, kiiktatása jobb működést, kisebb működési költséget eredményez, én azt igenis meglépném. De ez én vagyok, senkit nem bíztatok a kresz és a jogszabályok áthágásra
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Tévedsz, nincs dízeles autóm, az a bnőmé. Nekem egy jó öreg benzines van, 1,4-es motor, van működő katalizátora és átlagban 6,5 litert fogyaszt Nem vagyok egyik üzemanyagot égető motortípus híve, sem ellenzője. Véleményem szerint mindkettőnek megvan a helye és létjogosultsága.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Azért szar és szar között is van különbség. Szerintem annak érdemes dízelt venni, akinek nem számít a sebesség, a kinézet. Értsd, a lépcsőházban él egy 60 fölötti faszi, van egy lassan 30 éves Daihatsu Charade talicskája. 1000-es TD, azt mondja ahhoz képes hogy mennyire le van rongyolódva, szedi a lábát a 3 hengeres japán veszedelem. Eszik városban 5 litert, rohad, mindene oda van már, pár napja éppen rugót cserélt a futómű alá, megvolt vele fél délután. Működik, olcsó a fenntartás, más neki nem is számít. Szóval az ilyen régi vackok esetében nem igaz az, hogy nem is fogyaszt kevesebbet mint a benzines és egy vagyon a fenntartása ha javítani kell.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nem, ez amit említettem turbó dízel. Sőt, mint mondta fedélzeti számítógép is van benne, ami meg is szívatta nemsokkal azután hogy megvette. Kevés volt benne a fékfolyadék, és lejtőn lefelé szintjelző alá ment, és az elektronika letiltotta a gyújtást. Olyan szinten, hogy csak márkaszervíz tudta volna újra gyújtás alá tenni. Keresett egy ezermester szakit, akivel kiiktatták a nemes szervet az autóból, nincs neki szüksége autó számítógépre, megy az anélkül is
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!