Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • So5ika

    csendes tag

    Sziasztok!

    Ahogy ígértem, itt vagyok az újabb fejleményekkel. Visszamentem az Eurinicsba, felvettük a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvet, amelyből kaptam egy példányt. Ők továbbították azt központ felé. Pár nappal később felhívott a központ, hogy kaptam-e már választ a Samsung szerviztől vagy ügyfélszolgálattól? Mondom nem. Erre ők, akarom-e hogy személyes adataimat továbbítva jelen minőségi kifogással rákérdezzenek-e Samsungéknál, hogy mi helyzet? Mondom igen.
    Aztán jött a válasz Euronicstól, hogy a kérése el lett utasítva GDPR miatt.

    "2021. július 23-án felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy szíves hozzájárulását kérjük személyes adatainak harmadik fél részére való továbbításához, az eset kivizsgálása érdekében. Visszajelzései alapján hozzájárult az adatszolgáltatáshoz.
    Ügyfélszolgálatunk felvette a kapcsolatot a Samsung magyarországi képviseletével, panaszának teljeskörű kivizsgálásának érdekében. Ügyfélszolgálatunk szeretett volna a segítségére lenni a hiba bejelentésében, valamint az Ön igénye teljesítésében, viszont a jelenlegi adatvédelmi szabályozásokra hivatkozva a gyártó ügyfélszolgálata cégünknek, mint harmadik félnek nem ad semmilyen tájékoztatást."

    Felhívtam Samsungot, hogy kérésemre Euronics megkereste őket, megkapták-e a minőségi kifogásról szóló jkv-t? Válasz, nem.

    Itt tartunk jelenleg. Újra visszamegyek az Euronicsba, kikérem a véleményüket és írok egy összefoglaló e-mailt a Samsungnak, becsatolok minden ügyiratszámot, jegyzőkönyvet, képeket, dátumokat és felveszem a kapcsolatot a járási hivatallal, illetve békéltető testülettel..

Új hozzászólás Aktív témák