Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz hcl #134 üzenetére

    Na most szólj hozzá, anyám T61-e ezen tünetek közül szinte mindet produkálja. Arról nem is beszélve, hogy fél év alatt két akku ment tönkre benne. Harmadikat már nem vettem, mert semmi érterlmét nem láttam. Így kényszerűségből folyamatosan hálózatról van használva. Ennyit a roppant magas minőségről és megbízhatóságról.

  • #65675776

    törölt tag

    A '90-es évek elején/közepén 50-100k közötti áron lehetett venni kiselejtezett, de tökéletesen működő T-55A-kat. Nem is értem miért vett akkor bárki mondjuk Ford Escort-ot vagy Opel Astra-t. A T-55A sokkal masszívabb konstrukció, nem horpad be mindenféle ütközésektől. 580 lovas 38,8 l-es (érted, 38,8 l !!4!4!) V-12 dízel van benne, nem holmi max 110-140 lovas 2 l-es sornégyes fing (ami még indítómotornak is vicc). 900 l gázolajat lehet beletölteni, nem szerencsétlen 45 l-t. És olyan a nyomatéka, hogy beszarsz, az egész Escort-ot, Astrát megpörgetné még alajáraton is. 500 km-re is simán elment egy tankkal. Ráadásul a hülye bömösösök sem villognak le, még ha 10-zel is mész. És milyen zsír hagja van, uramisten!

    Szóval max a tudatlan, műveletlen csórók vettek akkor Astra-t vagy Escort-ot. Aki érdemben használni is akarta valamire a járművet, az használt T-55A-t vett.

Új hozzászólás Aktív témák