- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Micro Four Thirds
- Mini-ITX
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
dabadab #20390 üzenetére
plusz jatekoknal jellemzoen OO helyett DOD megy utobbi evekben, ami a leirasoddal jobb lesz (meg kb azzal is mukodik jol).
cog777: igen, ezert irtam, hogy hex helyett kezdj negyzetekkel, mert sokkal egyszerubb. nincs plusz egy konverzios layer.
hexat mar nem biztos, hogy arrayben tarolnam pl.
egyebkent kezdj modellezessel: kene UML, kene par use-case (legalabb a jatekos -> interface (view) -> controller (logika) -> controller (data layer) szinten. mockupolni oke, igazabol azt gondold vegig, hogy milyen informacio kell, milyen manipulacio kell, hol tarolod, hogy mukodnek az interakciok.
ha csak egyszer akarod lekodolni (spoiler: tobbszor fogod), rendesen vegiggondolt desing modellszinten altalaban segit.
nem kell felfedezni a spanyolviaszt. a data layert amit leirtal kb eppen barokkosan tulbonyolitod eppen. maskepp: bugos lesz, es a hajad fogod tepni a harmadik strukturalis overhaul kozepen, foleg, ha a component interfaceidre is feluton jossz ra, hogy nem mukodnek.
-
cog777
őstag
válasz
dabadab #20390 üzenetére
Koszi a tanacsokat, szerencsere duck type-os nyelven csinalom, Godot, igy kicsit konnyebb lesz az implementalas.
En meg abban a korban nevelkedtem, amikor a UI-t szetvalasztottuk a business logic-tol
Hat jatekvilagban itt vannak a scene-k meg a node tree ami lehet visual is ... hat kicsit elbizonytalanodtam.
Jah, egy osztaly fogja reprezentalni a mezoket, az tarolja a mezo tipusat es listat az esetleges "akcios" objektumokbol. Inventory is OK volt nekem, de a "Recipe - craft" otlet nem jutott eszembe
pedig tok egyszeru ... ahogy elolvastam a javaslatod egybol kaptam inspiraciot.
A jatekallas azert nem egyszeru mert vannak scene-k azok mas node-okat tartalmazhatnak. Na most mi van ha ket node referenciaval mutat egymasra, de visszatoltes kozben meg nem krealodott meg az egyik node. Probalok valami automatizalt algoritmust talalni a node-ok lementesere, mert nem akarom manualisan vegigjarni az egesz tree-t ... pedig lehet nem lesz mas. Szerk: (marmint maualisan serializalni az adatokat minden objektumbol.)
Maradok a hex terkepnel, mert mar mukodott a dolog, nem volt tul bonyolult sem, de azert kellett dump-olni neha - ellenorizni, hogy az van-e a kepernyon mint a memoriaban
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Bestbuy játékok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- Gaming notebook topik
- Proxmox VE
- Házimozi haladó szinten
- PlayStation 1 / 2
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest