Hirdetés
- CES 2026: valóságos képkockagenerálók lesznek a modernebb GeForce-ok tavasszal
- CES 2026: Visszatér a legjobb Expertbook
- CES 2026: A legjobb volt, az is marad? Itt a Zenbook A14 második generációja
- CES 2026: akár játszhatunk is az Acer RGB lézerprojektorával
- Iterálunk, iterálunk? DeepCool AK700 Digital processzorhűtő
- RTX 4070 SUPER / micro lagg / nincs kihasználva 55-60% futás
- A legrosszabb CPU-k – az ExtremeTech szerint
- Mini-ITX
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- CES 2026: Teljesen szürreális lett az ASUS asztali gamer PC-je
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- CES 2026: valóságos képkockagenerálók lesznek a modernebb GeForce-ok tavasszal
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Jones
tag
Hello,még kezdő vagyok a témában,van 1 form amibe kérdések vannak meg a kitöltőről adatok,ebből illesztenék be 1-1et,amit szeretnék:
1: $nev=$_POST["nev"];
echo "Név: " . $nev . "<br>";//ezt a mezőt hogy lehet kötelezően kitöltendővé tenni?
2:foreach ($_POST['elso'] as $valasztva) {
echo "<font color='#0000ff'><strong>1.Kérdés</strong></font><br>" . $valasztva
. "<br>";
}//ezt pedig hogy kell úgy issettel,hogy kiirja a kérdést és a választ ha megjelölték(több checkbox),ha meg nem jelölte csak a kérdést és egy "-" -t mondjuk,előre is köszönöm a választ. -
T.Jones
tag
-
T.Jones
tag
hi!egyik pillanatról a másikra elromlott valami,xamppot használnék,csak az a próbléma,hogy pl van 1 form névvel és kiakarom iratni a változót printtel nem müködik,ha szöveget irok megy,kód tuti jó ,mert régebben ment,valamint adatbázisba való adat elhelyezésénél akárhogy
próbáltam változókkal '-vel vagy anélkül,sehogy se müködött,max 1 új üres sort tett be az adatbázisba,ha szöveget irok hogy mit rakjon be azt beteszi,de változókkal sehogyse megy,kód itt is tuti jó,mert már ment!valakinek van ötlete mi "romlott" el?már 5x újra raktam xampp,megnéztem vistán xp-n,de semmi!előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák