- OLED TV topic
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Haladó fotósok digitális fényképei
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Jones
tag
Hello,még kezdő vagyok a témában,van 1 form amibe kérdések vannak meg a kitöltőről adatok,ebből illesztenék be 1-1et,amit szeretnék:
1: $nev=$_POST["nev"];
echo "Név: " . $nev . "<br>";//ezt a mezőt hogy lehet kötelezően kitöltendővé tenni?
2:foreach ($_POST['elso'] as $valasztva) {
echo "<font color='#0000ff'><strong>1.Kérdés</strong></font><br>" . $valasztva
. "<br>";
}//ezt pedig hogy kell úgy issettel,hogy kiirja a kérdést és a választ ha megjelölték(több checkbox),ha meg nem jelölte csak a kérdést és egy "-" -t mondjuk,előre is köszönöm a választ. -
T.Jones
tag
-
T.Jones
tag
hi!egyik pillanatról a másikra elromlott valami,xamppot használnék,csak az a próbléma,hogy pl van 1 form névvel és kiakarom iratni a változót printtel nem müködik,ha szöveget irok megy,kód tuti jó ,mert régebben ment,valamint adatbázisba való adat elhelyezésénél akárhogy
próbáltam változókkal '-vel vagy anélkül,sehogy se müködött,max 1 új üres sort tett be az adatbázisba,ha szöveget irok hogy mit rakjon be azt beteszi,de változókkal sehogyse megy,kód itt is tuti jó,mert már ment!valakinek van ötlete mi "romlott" el?már 5x újra raktam xampp,megnéztem vistán xp-n,de semmi!előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Acer Nitro V ANV15-51-554Z SZÁMLA , GARANCIA
- RÉSZLETRE . OPCIONÁLIS. HP EliteBook 840 G11 üzleti prémium laptop számlával és garanciával
- RÉSZLETRE . OPCIONÁLIS. ThinkPad L16 Gen 1 16" WUXGA, Ultra 5, 16GB RAM, 512GB SSD SZÁMLA GARANCIA
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 Ultra 5 135U , 16GB , 512GB , Win11 SZÁMLA GARANCIA