- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebook hibák
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
nesa
veterán
Sziasztok nem tudja valaki hogy a B5, B5.5 varinat passatnak mennyi a két hátsó kerékdob közti hasznos távolság, és a kerékdob után ahol szélesebb, ill létezett ezekből olyan modell aminek hátul középen is 3 pontos öv van?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #189704 üzenetére
Két kerékdob között valahogy szabványos ez a 100 centi hely, szinte mindenbe be szokott férni a két gyümölcsös láda összeforgatva(egyik hosszában, másik keresztben, összesen épp 99 cm )
-
nesa
veterán
válasz macilaci78 #189704 üzenetére
-
parijani
tag
Sziasztok!
B8 2.0 TDI passathoz kellene nekem valami olyan eszköz, amellyel láthatom, hogy mikor regenerál a kocsi, esetleg tudjak vele tervezni is. Elég gáz, hogy megyek több száz km-t, persze nem regenerál, majd amikor csak pár km-t kell mennem nekiáll és csak az alapjárati fordulatszámból veszem észre mert nincs semmi visszajelzés. Mivel csak megálláskor van alapjárati fordulat, így hazaérek és hopp regenerál, pedig ha tudom, hogy elkezdte, akkor lehet nem egyből hazamegyek, hanem beütemezek egy bevásárlást, vagy egyéb kitérőt és már több ideje marad regenerálni.
Egyelőre nem akarok semmit sem állítgatni rajta, mivel garanciális, de később ha van rá lehetőség az sem lenne baj.
Az OBD eleven-t néztem, ha az javasolt erre a feladatra, akkor honnan érdemes beszerezni és melyik verziót?Köszi!
-
Gabesz87
veterán
Passat GTE kombiban (bár az, hogy GTE, talán ebben az esetben nem lényeg) a csomagtartó rolónak van helye valahol? Használatit még nem nyálaztam át végig, és tegnap eléggé megpakoltuk a puttonyt, de mivel nem nagyon tudtam hová tenni a rolót, otthon hagytam.
Másik kérdés: az automata DLA-s LED lámpa: tegnap volt alkalmam először élesben kipróbálni, de egyelőre még nem tiszta, hogy is működik, mármint hogy kell ki-be kapcsolni. RÁngattam előre-hátra a kart, aztán láttam a fényszóró ikont benne 'A' betűvel, és ilyenkor tette is a dolgát. Főúton egy szembe jövő villantott rám, ekkor estem kétségbe, hogy akkor hogy is kell kikapcsolni Autópályán mindenesetre szembe jövő kamionok nem villogtak.
-
válasz parijani #189709 üzenetére
Szia!
Soha nem fogod tudni mikor akar belekezdeni. Ennek több összetevője van, csak azt fogja a bármi is mutatni hogy elkezdte a regenerációt. Olyanról meg még nem hallottam - bár ez legyen az én hiányosságom elsősorban - ami automatikusan szól amikor elindul.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #189692 üzenetére
Kromofág vagy vmi hasonló maró anyag került rá. Nem csak minket tisztelek meg vele hanem más parkoló autókat is.
#nincsbennetarcsi
-
Gabesz87
veterán
Csak az zavart meg, hogy (ha jól éreztem este) a kar nem marad az eltolt poziban. A Megane-omban ha előre toltam a kart (bekapcsoltam a fényszórót), akkor az ott maradt, de itt meg úgy vettem észre, hogy eltolom, bekapcsolt az automata vezérlés, de a kar visszaállt utána alaphelyzetbe.
-
pompom89
csendes tag
Sziasztok!
Egy gyors kérdéssel fordulnék hozzátok:
Adott egy 2004-es VW Passat (b5.5), 1.9pdtdi, avf motorkóddalOlaj-üzemanyag-levegő-pollenszűrő (mann filter) mennyibe kerülne az unixnál? (Kedvezmény lenne)
Előre is köszönöm.
Xiaomi Redmi Note 8T // PS4 Slim
-
senior tag
válasz 1stVikman #189718 üzenetére
Nálam is így működik.
Kar előre - automata refi bekapcsol, helyzettől függően refi világít.
Kar mégegyszer előre - automata kikapcsol, refi fixen világít.
De ha automata módban van a refi és nem világít akkor én csak úgy tudom kikapcsolni az automata módot, hogy előtte fel kell kapcsolni a refit.
Huhh, remélem érthető amit írtam -
Gabesz87
veterán
válasz Big_Boss #189720 üzenetére
Igen, így leírva elég bonyolult a rendszernek a működése, de érthető, amit írtál. Én még azon dilemmázom, hogy ha automatán van, és világít a refi, és le akarom kapcsolni (pl. mert rámvillantanak, ami tegnap meg is történt), akkor hogy tudom kikapcsolni? Csak meg kell húznom magam felé, vagy előbb előre tolom, hogy kikapcsolja az automatát, és után magam felé, hogy lekapcsoljam a refit!?
-
-
-
Gabesz87
veterán
Na még valami eszembe jutott, ACC. Tök szuper dolog, de egy valamit furcsállok: a reakcióideje. Arra gondolok, hogy amikor belső sávban az előttem lévő behúzódik, a rendszer megvárja, míg totál átmegy a sávjába, és csak aztán kezd el szép lassan gyorsítani. Gondolom, hogy ennek így kell működnie, csak hát ilyenkor a mögöttem lévő kap agyvérzést, hogy minek nem megyek már, amikor elkezdett visszasorolni az előttem lévő.
-
veterán
válasz Gabesz87 #189726 üzenetére
Nem agyvérzést kap hanem a, levillog b, megelőz jobbról. Mondjuk már megszoktam mert minden esetben több autónyi helyet hagyok magam előtt.
Két dolgot tehetsz, csökkented az ACC követési távolságát és sportosra állítod hogy gyorsabban gyorsítson, sajnos ilyenkor sok a számomra már kellemetlen erősségű és túl kései fékezés is. A másik jogy miklr elhúztak előled nyomod a gézt, az ACC hagyja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
-
nimmrody
tag
Sziasztok!
Uj az auto a haznal egy 2008-as Octavia PD TDI kombi. (1U5, 74KW)
AXR a motor kodja.
Az erdekelne rakhatok e bele 5/40-es olajat?
Jelenleg 5/30 Aral Super Tronic LongLife van benne de tobb autoszerelo is mondta nekem ez mar lehet vekony ebbe az autoba..
Melyik ar ertek aranyu 5/40-es olajat ajanlanatok ami biztosan jo ebbe az autoba?
Koszi szepen.
-
gyvince
senior tag
Üdv csak egy szakmai kérdés van egy Audi A6 C5 avantom lengő kar szett csere volt most terhelt vagy terheletlen állapotban kell meghúzni szerelő terheletlen állapotban húzta meg lazítsan fel és meghúzzam terhelt állapotba ??
Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nimmrody #189733 üzenetére
AXR gondolom DPF nélküli motor még - ez esetben VW505.01 előírást teljesítő olaj kell bele, ami főleg 5W40-et jelent - de semmiképp ne alapozza a viszkozitási osztályra, mindenképp nézd az 505.01 minősítést!
Ha szabad még 1-2 tippet: első sárvédők alatt a műanyag dobbetétet érdemes évente 1-2x kiszedni, és az összegyűlt komposztot kimosni alóla, illetve ha a sárvédő tetején belül van szivacs, akkor azt ajánlott kiszedni (szintén rozsdát okoz). Ha valami üregvédő olajjal kezeled ott belül, még jobb. Alulról is érdemes átnézni, mert a gumi dugók ki szoktak potyogni, utána meg csúnyán elkezdődik a korrózió, akár szettben is lehet cserélni mindet. Csomagtérajtón gyakori még a probléma, esetleg ott is meg lehet próbálni az üregvédőt, plusz a réseket kimosni az üveg körül, stb. Nagyon tartós a karosszéria, ha pár dologra oda van figyelve
-
Qru
MODERÁTOR
Na most átülve a Superb mk2-ből az mk3-ba ugyananzon az úton mentem, mind a kettőn nyári gumi van. Az eredmény ugynaz mint eddig, ha tempósan mész bele egy kanyarba az mk3-al akkor enyhén túlkományozott lesz, míg az mk2 marad alaulkormányozott végig.
Szóval ez lehet nem bug hanem feature. Minden esetre 20 éve a 120L-es Skodám vt ami így viselkedett utoljára.#nincsbennetarcsi
-
-
bul07
nagyúr
válasz pompom89 #189717 üzenetére
Unix oldala míg mindíg nem megy a zsarolóvírus óta, azt nem tudom hogy a kiadott programjuk(amit telepíteni kell) az már működik e
Így vagy telefonálsz nekik, vagy ha működik a programjuk akkor keresel olyat akinek megvan
De amúgy simmán lehet hogy a kedvezményeddel eggyüt is jóval többe kerülne nálluk mint mondjuk rendelve a nettről(pl, kauffer.hu)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gabesz87
veterán
Fejegységgel kapcsolatban segítsetek még kérlek, mert pár dolog nem tiszta nekem. Ha minden igaz, Discover Pro, gen1 van nekem (ez =MIB1?). A térkép ezen milyen alapú? Google, vagy valamelyik más térkép gyártó? Csak mert ha jól tudom, fizetős szolgáltatások keretében (Car-Net) van ilyen Google keresés. Ennek a frissítése hogy működik, online lehet térképet frissíteni, vagy külső adathordozóról? Ill. nincs valami összefoglaló oldal errőll? Renault-hoz pl. van egy tök jó oldal, ami nyomon követi az update-ket. Ilyesmire gondolok.
Ill. az online rész pontosan hogy működik? Nekem van SIM foglalat a kesztyűtartóban. Egy sima akármilyen SIM kártyával is működik, amin van adatforgalom? Egyelőre a teló hotspotját használtam, ezzel regeltem a Car-Net-re, ill. megcsináltam a főfelhasználóváltást. Bár valószínűleg ez az előfizetés rész nem igen éri meg, az e-Remote + Guide and Travel csomag együtt olyan 50.000 kb, ha jól láttam. Nekem pusztán az volna előny, ha a navi online Google térkép lenne, bár nem annyira szeretem, Android Auto-n keresztül Waze-t használom mindig. Épp ezért nem ragaszkodom ezekhez az online gyári dolgokhoz. Letöltöttem a Carnet app-ot, de előfizetés nélkül lóf...t sem érek vele, semmi nem lehet csinálni, semmi info nem látszik.
Szóval csak próbálom átlátni, megérteni az infotainment online részének működését.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest