Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz szilchi #189344 üzenetére
[link] Itt nézz szét, én innen rendeltem a kocsimba eredeti beszállítótól (Hella). Olcsóbban adták, mint maga Hella (kértem tőlük árajánlatot, 210k+3k posta+2 hét múlva mert nincs raktáron)... Másik oldalon 320k-t akartak elkérni ugyan ezért a lámpáért...
Túl sok bontós ismerősöm van, nem vennék bontottat, mert tudom, hogy néha mit csinálnak egyes alkatrészekkel... Párásodó lámpát gyorsan kifújják levegővel, és eladják, hogy hibátlan... Aztán első eső után meg pislogsz , hogy beázik/párásodik, de hát nincs rá garancia mert bontott...Kocsid adatait lehet rosszul adtam meg, pontosítsd és úgy keress rá.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Mauzes
őstag
Árazásukat ismerem, elég "vicces". Hátulról belejöttek a B8 Passatomba, lökhárítócsere kapcsolódó dolgokkal 600 ezer volt. Ködlámpát lelopták, csere 270 ezer. Olajcsere + összes szűrő + szélvédő gumilapátcsere 206 ezer.
Többet nem is lesz VW-m, bár nem pont a szerviz miatt. Max ha majd a 2,5 misis családi támogatással VW jön ki a legjobban.
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #189353 üzenetére
Ha csak a szerviz lenne, nem feltétlen váltanék (bár iszonyat lehúzósak a márkaszervíz díjak), de sajnos az autóval sem vagyok 100% elégedett. Aztán ez lehet, hogy tök egyedi és csak szerencsétlenül kaptam példányt, ki tudja. Meg hát előre azt sem tudja az ember, hogy más márkánál mibe nyúl bele milyenek.
De a következő inkább japán lesz (Mazda) vagy koreai.
-
-
-
Lacc
aktív tag
Sziasztok!
Tapasztalati véleményt szeretnék kérni Golf V-sel kapcsolatban (1.9 PD-TDI lesz szerintem).
Elég sokat olvastam róla, tesztek, értékelés, de egy dologra sosem találtam igazán választ.A Golf V-ös mennyire kényelmes nagyobb távú, autópályázos utazásokra?
[Távolság: 140 km (aztán 1-2 óra múlva vissza) vagy 500 km (egyhúzamban - havi szinten)]
Elsősorban, hogy az ülés mennyire kényelmes, illetve a menetzaj mennyire zavaró, ezek amik érdekelnek (110-130 km/h sebességnél). Ülés esetében persze nem egy Audi A5-ös limuzin kényelmére áhítozom, vagy Skoda Superb. -
Anaren91
senior tag
válasz bitpork #189360 üzenetére
Lehet túlreagáltam kicsi, nem túl fényes mostanában a helyzet körülöttem. 3 családtagom van az intenzíven korona miatt, köztük édesanyám. Próbálom elterelni a figyelmem, és amikor próbálok itt segíteni, és jön valaki és beleköt egy elgépelésbe akkor felcseszem az agyam, főleg így, hogy jó pár napja nem sokat aludtam.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Lacc
aktív tag
válasz MunezXBK #189363 üzenetére
Elsősorban Comfortline széria (Trendline még a másik ami érdekelhet, néha a Goal is szembe jön, a többi nem érdekel). Ülésnél lehet tényleg van különbség. Zajszigetelés gondolom ugyanaz a szigetelő anyag van. Könyöktámaszos lesz az biztos.
macilaci78: Főleg egyedül, vagy Két fő néha napján.
-
válasz Anaren91 #189365 üzenetére
Semmi baj - nekem ma szólt nővérem h várja a tesztelőkocsit. Tényleg nem akart senki rosszat se neked se másnak.
A családtagjaidnak mielőbbi és maradéktalan gyógyulást (remélem a teljes vag topik nevében írhatom) kívánunk! Próbálj meg lazítani kicsi, mert ha olyan dologra megy rá az egészséged amire nincs befolyásod akkor az nagyon nagy baj
Különben meg Munez a házi nyelvtan nácink - de ezért is szeretjükhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MM
őstag
Golf VII Sportsvan Comfortline-ról tudok mesélni. Megane IV Intens-ből ültem át, most olyan, mintha egy sörpadon ülnék, pedig van benne elektromos masszírozós deréktámasz is...
Van olyan kollégám, aki Clio-ról váltott, ugyanez a véleménye.Mikor először beleültem, majd hazafelé menet a szokásos autópálya lehajtón a szokásos tempóval lekanyarodtam, azt hittem, felborul a kocsi. Meg is lepődtem (ebben hátul multilink a futómű), de aztán rájöttem, hogy csak az ülésnek nincs oldaltartása.
A gond ott van, hogy az oldalsó támasz olyan széles hátra van méretezve, amivel csak az NDK női súlyemelő válogatott tagjai élnek. Meg úgy egyébként is kemény az ülés egy Renault után. (Szándékosan nem "franciát" írtam, mert mostanában a Peugeot alap ülései is kezdenek hitványodni... hiába na, egy szintre kellett hozni a PSA-n belül a belépő szintű üléseket... )
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz szilchi #189359 üzenetére
Ez sima halogén, ha előtte 200k körül néztél lámpát, akkor az valszeg xenon volt. Nézd meg 2x, nehogy rosszat rendelj.
#189367
Köszi, próbálok, de így, hogy se bemenni nem lehet hozzájuk, meg telefonon is alig lehet (2 naponta) tájékozódni az állapotukról elég nehéz...[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
-
enddav
aktív tag
válasz daniel2121 #189375 üzenetére
Nekem off autónál (i30 2020) nem márkaszervízben volt a szélvédőcsere fél éve és működik a kamera hibátlanul.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
-
Lacess
tag
válasz daniel2121 #189375 üzenetére
Ha van kamera sávtartóhoz/presense-hez/táblafelismerőhöz akkor azt kalibrálni kell szélvédőcsere után. VAS 6430 kell hozzá + pár "apróság" VW esetén.
Amennyiben kételkedsz, nyugodtan kérdezz meg egy márkaszervizt. Nem tartom kizártnak, hogy működik minden kalibrálás nélkül is, de hogy nem pontosan, az biztos.szerk.:
bitpork: Radarnál sokszor csak egy negyed fordulat kell az egyik csavaron és helyre áll a rend. De a folyamatot végig kell vinni mindenképp.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Kifutottam a szerkesztési időből, bocs!
Itt egy kis olvasnivaló a témában.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacc
aktív tag
válasz focvis #189374 üzenetére
Ez érdekel, a Golf 6-on is gondolkodok, jobban nézz ki belülről (jobb szigetelés) bár ahogy olvastam, inkább egy Golf 5.5.
De a dízel 5 fokozatú váltó nem a legjobb. A benzines TSI-re meg, hogy problémás ami 2012 előtt készült, lánccal van a probléma (1.4-es TSI-n gondolkodok, de az hogy milyen gyakran kellene cserélni a vezérművet, az engem jobban fogalkoztat - mennyire költséges), . Neked melyik volt és milyen tapasztalatod volt vele?[ Szerkesztve ]
-
Pacy
aktív tag
Sziasztok! Szeretném tanácsotokat kérni egy Octavia 2012evj 1.8Tsi 160Le kapcsolatban. Az autó 30E km-el került hozzám. Azóta igyekeztem minden 10E km után olajat cseréltetni. Most van az autóban 150E km. Napi 30km-t megyek város és autópályán vegyesen. Az utóbbi időben úgy veszem észre erős olajfogyasztas kezdődött. 1000km/6-7dl. (Castroll 5w30) Igyekeztem vissza olvasni a témában, de sajnos nagyon bele keveredtem. Ez normális ezzel a motorral vagy már készülhetek valami nagyobb javításra? Pénz és olajtemetőt nem szeretnék a családnak, kiadás így is van elég. Válaszokat előre is köszönöm! Szép napot!
-
Anaren91
senior tag
Asszem 500ml/1000km a még "normális" olajfogyasztás ezeknél a motoroknál. Ha ennél többet eszik, ott már valami gond kezd kialakulni. Segíthet a vastagabb olaj, de ideig-meddig. Egy külföldi fórumon írta egy srác, hogy ugyan ilyen Skodája 1,1l/1000km olajat fogyasztott, amit a márkaszervízben méretett ki, mert nem akarták elhinni neki. Dugattyú csere lett a vége... [link] Itt a link, elég sok hozzászólás van benne, nem olvastam teljesen végig, hátha találsz még benne valamit.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
macilaci78
nagyúr
Sokallom, egyezer km-re bő fél liter, a számaiddal egy 10k km-es csereperióduson 6-7 liter. Ez több, mint egy teljes töltet.
Nálam (1.9 PD TDI AJM, 370k km) az 1l/10k km a lélektani határ. Most vagyok a periódus közepén és csak olyan 4 mm fogyott a nívópálcán, még másfélszer ennyi hátra van a minimum jelzésig.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Pacy
aktív tag
válasz focvis #189387 üzenetére
Ez még a kettes széria. 2012.12 hó gyártással.
@Anaren91: Köszönöm szépen! Átnézem mindenképpen!Javasolt ilyen esetben egyébként gyűrűzni és hasonló? Vagy inkább már egy másik autóban kellene gondolni? Ha a motor felújítása után nem kellene attól félnem hogy a hiba újra jelentkezik akkor még talán el is gondolkodnék rajta mert az autót mi nagyon szeretjük. Milyen összeg egy ilyen kb? Nem a legolcsóbb verzió érdekelne hanem inkább egy olyan összeg ami mindenképpen fedné a javítást. Így meglepetés sem érhetne "nagyon".
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Hát gyorsan rápillantva csak az alkatrészekre, ha tényleg ez a baja: Dugattyúk 30-45k/darab, gyűrű 6-7k / darab, + hajtókar csapágy + hatókarok+olaj+szerelés (motor kivétel+szétborítás+összeszerelés+motor vissza), szal nem olcsó mulatság. De el kell vinni egy szervízbe, ahol bele tudnak nézni a motorba kamerával. Ott kiderül minden.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
molnarpeter
nagyúr
Hf és olajteknő le, dugók ki, aztán elvileg a gen 3 gyűrűivel kéne összerakni, de azt nem tudom, hogy dugattyú csere kell-e, viszont akkor reálisan nem lesz több ilyen bajod (sokkal tartósabbak). 2. generációban volt ilyen extra alacsony súrlódású gyűrű, ami hamar feladja a küzdelmet. Viszont a blokk többi jellemző nyűgjének nézz picit utána, aztán számold át, hogyan éri meg neked jobban
[ Szerkesztve ]
-
Pacy
aktív tag
Szóval ha jól értelek titeket akkor a motor elkezdte a haláltusáját? Hiába írja a Vw hogy normális ennyi olajfogyasztas ha szépen lassan megöli vele magát a motor. Sajnálattal veszem tudomásul. Ilyen olajfogyasztas mellett egyébként még csak nem is tudom az autót eladni tiszta lelkiismerettel. Vagy csak én vagyok túl jóindulatú
-
enddav
aktív tag
válasz macilaci78 #189382 üzenetére
Nekem megmaradt (i30).
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Chereiose
addikt
Polo 9N-hez (1.4 16V benzin, BKY motorkód 2004-es) szerintetek honnan tudnék jó állapotú bontott klímacsövet szerezni? Új ára horribilis, muszáj bontottat szereznem
Van tippje valakinek, melyik bontót érdemes megnézni?[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #189399 üzenetére
Valahol egy derékszögűbb részének ahol hajlik gondolom, ott nagy repedés van és nagy mértékű szivárgás, nem látom értelmét foltozgatni szerintem, mert ki tudja meddig tart. Bár a javítás árától függ, amit írtál kft t akkor megkérdezem. Viszont talán ha lenne jó állapotú bontott, akkor szvsz egyszerűbb lenne azt beszereltetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen