- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen házat vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Házimozi haladó szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- 3D nyomtatás
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
Tankolással kapcsolatos kérdésem lenne
Van ugye nekem egy Touran 1.9 PDTDI, eddig MOL gázolajjal használtam okos áron kapva, na ez most megszűnik
Én normál esetben nem megyek sokat, így havi 25l elég nekem(4-500Km)
Tudom hogy a PDTDI érzékeny az üzemanyagra több szempontból isTehát a választás
Maradjon a MOL
Vagy van itt egy helyi kis kút ahol még lehet okosba tankolni, olyan 340Ft/l környéki áron, na de a minőség az kérdésesMelyik legyen? Mi a véleményetek?
Én hajlok a MOL-ra mert kis mennyiség, ha havi 200l elmenne akkor talán
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
BigBlackDog
veterán
-
Vegha
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #189803 üzenetére
Olyan mint a Start-stop, hogy minden újraindításnál bekapcsolja? Az de idegesítő... Skodában ha kikapcsolom a menüben akkor ki van kapcsolva addig amíg menüben vissza nem kapcsolom.
Viszont, most elkezdtem használni a start-stopot kíváncsiságból. Csak a vízhőfokot nézi, mert 50 fokos olajnál is már simán leállítja a motort.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #189807 üzenetére
Nem sokat használtam, mert városban nem sok értelmét látom a lekopott festések miatt amúgy sem működik. Autópályán viszont jó, és eddig még nem is vezetett korlátba mint a BMW-knél szokás.
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz yodamester10 #189805 üzenetére
Kb 70Km egy OMV kút
Marad a MOL kút, ez is felüdülés lesz nem tankoltam kúton még soha pedig majd 3éve megvan a kocsi
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
kisfurko
senior tag
válasz BigBlackDog #189803 üzenetére
Ja, csak ne kelljen hirtelen kikerülni valamit/valakit, mert akkor olyan, mint a szervó nélküli autó (a 4-es Octaviában). Félre is álltam, hogy kikapcsoljam, de megjegyezni nem tudta (kölcsönautó volt, lehet, hogy ha van felhasználód, akkor megjegyzi).
-
dssport
tag
Sziasztok!
2007 1.4 PD TDI + DPF 80 lovas BMS motoros polo, elkezdett olyat csinálni, hogy intenzív gyorsításkor, amikor a turbó jól megfújná 1--2 másodpercre rövid sípoló hangot ad.
Magasabb fokozatokban, fordulaton és álló helyzetben pörgetve nem tudtam reprodukálni, inkább csak 2. és 3. fokozatban, amikor eltaposom neki, még nincs igazán lendület és meg kell indulnia az autónak. Valahol a turbólyuk végén, 1800-2000 fordulat környékén mikor húzni kezdene, hallani a sípolást.
Felső turbócsöveket néztem, nem találtam szakadást, alsókra nem látok rá a haspáncél miatt. Hibakód nincs, az autó megy ahogy kell, szépen húz, kormot nem veri (vagy a DPF megfogja, bár... ez arról nem mindig híres... ) Ha nincs elrúgva a gáz, csak normális gyorsítással követem a forgalmat, akkor nincs a hang sem.
Geometriára gondoltam még... Azzal voltak bizonytalan helyzetek korábban is...
Van esetleg távgyógyászatban más ötlete valakinek? Sajnos vagy nem de az autót használnom kellene, kb. 1 hétig, mert a szerelőm el van havazva... Mondjuk így, hogy megy szépen, húz ahogy kell, gondolom itt helyben nem nagy kockázat vele röpködni...
[ Szerkesztve ]
-
dssport
tag
Turbó amúgy eddigi életében mindig néma volt. Esetleg téli hidegindítás után emelkedőn felfelé hallottam kicsit szólni, de amúgy soha nem fütyül. Hidegen (első 20-30km) soha nem nyomtam neki, 10k olajcsere (motul), mann filterek stb... Ki van nyalva a feneke. Turbóban kb. 110.000 km van, szóval komolyabb tengely lógást kizárnám. Biztos, hogy nem esztergálja a házat. Geometria viszont necces az autónál, az szokott szórakozni a koromtól. Megnyomom, neki aztán el kell vennem a gázt mert mégis lelassul a forgalom és amikor finomabban visszalépnék rá akkor tud rántani... néha... havonta 2-3 alkalommal... ha viszont újra rátaposok, nagyobbat kell mozdulnia akkor nem bizonytalankodik.
-
-
c00per
tag
Udv!
Segitseget szeretnek kerni. Adott egy 2007 Passat 2.0 BMR. Turbo csere volt mert fosta az olajat illetve geometria is szorult. Jelenleg azt produkalja, hogy a turbo nyomas vcds szerint lassan all be az elvartra, ugyanugy mint a regi turboval. N75 mukodik, vakumcsovek rendben, map szenzor ideiglenes berakva egy jo, legtomeg szinten. Letezhet, hogy a cooler tele lett olajsarral es nem enged at eleg levegot? ha igen mivel lehetne atmosni?
Koszonom a valaszokat.
-
-
c00per
tag
válasz bitpork #189829 üzenetére
vadonat uj turbo, van jegyzokonyv. azt elfelejtettem irni,hogy harmadik fokozatban nyomok egy padlot elkezd hezitalni, majd 2-3 masodperc mulva kezd huzni es kormol. regi turboval is ez volt es most az ujjal is. nincs chip tuning, minden alap. ha lehuzom a map sensor csatijat, akkor nincs kormolas, de eleve gyengebben megy. ha lesz idom osszes gumicsovet leszedem es atnezem, nincs e repedes.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
A leírásra hagynék időt mindenkinek... hahu link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
NoLF
veterán
Sziasztok,
van nekem egy 2000-es évjáratú AFN 1,9TDI golf cabriom, van benne egy kis okosítás, már így vettem.
kb egy éve van az a baja, hogy kb 120-130 km/h környékén eldobja a turbót, és csak gyújtás levétel és vissza után jön meg az ereje ismét, de ilyen sebességnél megint eldobja. rá lett téve gépre, az alapján MAP szenzor hibát olvastunk ki, hát ki is cseréltük de láss csodát, a hiba nem szűnt meg sajnos.
van rá ötlete valakinek, mi lehet? egy messziről jött, sosem látott, online kézrátétellel gyógyító ember vákuumtömb hibára gyanakszik...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
dssport
tag
válasz bitpork #189827 üzenetére
Igen, jól látod, sok a korom. 300-350km alatt televeri a DPF-et is és regenerál! Évek óta így megy ez. Egyszer már volt mosva is. (lehet, hogy ki is bökték, bár erről hivatalosan nem tudok, és utasítást sem adtam rá, csak azért gyanús, mert tud kormolni.... Városi szüttyögés után, ha elverem neki akkor nem végig, de amikor megfújja a turbó, jön egy masszív pamacs.
Ez még pd... piszkos motor... kár is volt rá a DPF. Nyilván nem lehet egy euro 5-6 CR fémtiszta kipufogójához hasonlítani, de az biztos, hogy az enyém inkább a rosszabb tartományban van a PD+DPF tisztasági skálán. Chip nincs.Győrben vagy környékén kellene nekem erre egy szaki aki tud logolni vagy rendelkezik referencia értékekkel, mert lehet, hogy légtömeg vagy töltőlevegő szenzor szarakodik... És ezt az említett Turbó/turbócső/geometria sípolástól függetlenül mondom, mert a jelen helyzet tuti, hogy valami más hibának a végkifejlete.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Magus
Alvázszam alapján ha nem nagy kérés, meg tudod nekem mondani, hogy mi a kormánymű cikkszáma ami a szekérben van? Etka rengeteget hoz.. nem megyek el rajta. Sajnos jobbra kanyarodáskor ha gödröt fogok, bekoppan. Egyenes állásnál nem. Álló helyzetben pedig ha megrángatom jobbra-balra a kormányt, akkor kopog. Gondolom kikopott a fogasléc.Ha tudsz segíteni, elküldöm privátban a VINt. Köszi!
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #189836 üzenetére
Mijazalvázszámod?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
-
Zizmand
aktív tag
válasz atos19881101 #189836 üzenetére
Az nem lehet, hogy a belső kormányösszekötő kopog?
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #189836 üzenetére
Magus
pork ezt mondja: 3B1 422 052 RX
Jól téved?Zizmand
Nem gondolom. Akkor az nem csak jobbra kanyarodáskor koppanna, hanem mindig.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
momo2828
tag
válasz macilaci78 #189846 üzenetére
Mint amikor olyat olvasni, hogy x ezer gyári km-t futott
-
Lacess
tag
válasz macilaci78 #189846 üzenetére
Már ennél a résznél kezdett zavarossá válni a pocsolya. De az Airbag ülés az mindent visz.
Bár nem tűnik új fejlesztésnek, mivel az enyémben is olyan van, csak az nem alcantarabézssport.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #189845 üzenetére
Ehhez be kellene kapcsolnom a gépem, meg kellene a vin... majd holnap. X végű eleve felújítottat jelent, tehát elvilwg más betű is jó lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs