- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Első rugócsere után kell/érdemes futóművet is állítani? Skoda O2 1.6 MPI (BSE).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Sziasztok!
Van itt valakinek tapasztalata 2016/17-es Skoda Octavia VRS-el?
Ki néztem egyet DSG váltóval 4x4-es változatban aztán szeretném tudni, hogy mennyire megbízható hosszú távon az autó és mire kell figyelni nála?
Most van benne 200e km ami nem kevés, de nagyrészt pályán használt így elvileg sok baja nem lehet.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
98bja
senior tag
Zajszigetelés illetve menetkomfort szempontjából sok különbség van egy 4-es és 5-ös Golf között? Illetve ugyan ilyen évjáratú Polohoz képest?
-
őstag
válasz macilaci78 #190701 üzenetére
szerintem a szerelő, aki százszor akkora forgalmat bonyolít az alkatrész kereskedőnél, mint a magánember, az amellett, hogy keres az alkatrészen még mindig olcsóbban juttat téged hozzá
illetve több autószerelő (sőt, más iparágban is) a hozott alkatrésszel drágábban dolgozik, mert ugye arra számított, hogy az alkatrészen is fog keresni egy adott munka esetében, és azt bizony be kell hozni
így a jómagyar okoskodás általában nettó bukásban végződik, főleg, ha fórumon kell kérdezgetni, hogy melyik légszűrőt vegyem az XBZGT motorkódú autómba.... miközben a szerelő jó eséllyel ezt csuklóból tudja (tehát időt is spórolhatok)nem kell elhinni, meg mindig vannak ellenpéldák, de biztos lehetsz benne, hogy a kerékpártól a klímáson át az autóig minden iparágban, ahol megveheted az alkatrészt és külön fizethetsz a szervízért (mert nem tudod, vagy nem is engedi az állam pl, hogy magadnak megcsináld) ott sokkal nagyobb eséllyel jársz szarabbul, mintha eleve egy szakemberhez mennél.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #190707 üzenetére
Ennyi + a szakember mint kifejezés... jónevű, komoly szervízbe ötödjére viszem vissza a céges autót mert nem tudják megcsinálni a fűtéskapcsolóját (csak a két végállásban működik). Saját autómat VW márkaszervízből hibakóddal adták ki, másodjára pedig úgy hogy 2 km után lekapcsolt a turbó (nulladik alkalomra pedig 2 órás várakozást követően kiderült hogy rossz alkatrészt rendeltek). Bárhova mész, kurva nagy az arc, nulla a kompetencia és mocskos lehúzás ami vár.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz f4lcon #190706 üzenetére
Abszolut minimum szerviz a ahova hordom:
Csak olaj-olajszűrő csere 4000 ha ők adják 5000 ha én viszem.
Ha én viszem nem csak egy ezressel olcsóbb, hanem legalább 4-5000-rel.
A pollenszűrőt meg a légszűrőt pár perc alatt kicserélem magam is, azért még kb 3000-ret kiszámláznának.
Most nem azt mondom, hogy egetverő összegek, a Priuson pl megcsináltattam kompletten mindent, ők adtak mindent, de így már csak 2-3 ezerrel volt a Toyota igen kedvező áránál olcsóbb, de már nem mondtam lehttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Tegnap egy Audi mellet parkoltam, nem nagyon néztem meg, talán A6 lehetett de lehet A4, és volt rajta konnektor az első sárvédőn.
Ez is ugyan az lenne mint a Passat 1.4 TSI-s GTE változata vagy ebbe már nagyobb motort tettek?
Létezik vag hibrid 2.0 TSI-vel?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Új taggal bővült a családi flotta, egy 2.0 CRTDI Audi A4 B8 személyében. Öcsémnek volt a nagy állma egy ilyen Audi, a héten sikerült is vennie egyet. Van egy idgesítő hibája ami pár nap után előjött: Néha nem nyitja ki a központizárat, így csak úgy tud beülni öcsém, ha nyomva tartja a nyitó gombot, és elegánsaj a lehúzott ablakon keresztül belülről nyitja ki az ajtót... Tegnap kicseréltem az elemet a kulcsban, hátha megoldja, ma kiderül, de esetleg valakinek ötlet, hogy mi lehet a baja?
Egy két gondolat a kocsiról külső szemlélőként: Drága ahoz képest, hogy kb fapad, anyaghasználat nem kelti bennem azt a must have prémium érzetet... Kb mint fater Passatja, csak szebb a kasztni. Motorja csendes, jól is húz, de nincs belőle DSG (legalább is ebből a szériából), csak Multitronic, amit inkább kihagytunk, így 6-os kézi van benne. Öcsém vette, neki jó ez azt mondja, de ahoz képest, hogy 200-al volt csak olcsóbb az én E60 35d-mnél, amibe kb az összes kérhető extra benne van, nekem ez elég szar vételnek tűnik, de ő tudja...Annyi pozitívumot látok ebben a választásban, hogy az alkatrész viszonylag olcsó hozzá. Összes szűrő+ olaj kijött kb annyiból, mint amennyibe nekem csak az olaj került. Vezérlés is 53k, szal egész olcsón fenntarthatónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
6030D
Ármester
válasz Anaren91 #190716 üzenetére
Egyrészt gondolom te nem most vetted +200-ért a kocsit, most feljebb van mindennek az ára. Másrészt azért az egy kicsit bonyolultabb technika, drágább szervizzel (lásd kiegészítésed), nem mindenkinek jön be. Főnököm fia F10 550d-t vett pár éve 530d árban, az is jó vételnek tűnt, aztán kiderült, hogy a 3 túrónak van hátránya is, és jelentős bukóval lehet eladni. (Aztán vett egy új Ranger Raptort, majd egy G30 30d-t)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Anaren91
senior tag
válasz 6030D #190717 üzenetére
Kereken 1 éve vettem 2.8-ért, öcsém meg most Kedden 2.6-ért az Audit. Sokkal jobban felszerelt autókat találtam ennyiért más márkában, de neki Audi kell, mert abba nagy a puncimágnes azt mondja😃 Én biztos nem vettem volna meg magamnak ennyiért, de ez az ő dolga. Boldog vele, tetszik neki, az 1.4 golf után meg rakéta.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gabesz87
addikt
-
6030D
Ármester
Nagy cerkával gazdag csajt sokkal kifizetődőbb. 20 éve az volt a szöveg, hogy az ideális csaj apjának benzinkútja vagy kocsmája van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kickass
őstag
válasz Kickass #190641 üzenetére
Helyzetjelentés:
Letörölgettem az olajat, a munkahenger van egy gumi tömités ami szabadon csúszkált, azt visszacuppantottam a helyére, nem tudom egyébként mi célt szolgál.
Mindenesetre megszűnt a jelenség, igy a CarNext-re se volt szükség.Megfigyelés alatt tartom, de remélhetőleg ez ennyi volt.
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. Amikor néztük a hirdetést, öcsém Audijához, akkor fszmódon volt felrakva hahura a kocsi, mert a fenti részen 143 lovasnak volt írva, de a leírásban 88kw-osnak írta az eladó. Gondoltuk, hogy azt írta el, de most nézzük, hogy tényleg a 120 lovas CAGC kódú motor van benne, nem a 143-as CAGA. Lóerőn kívül mi a különbség a két motor között?
Jah és még egy... a forgalmiba nincs beleírva végig, hogy most CAGA vagy CAGC, csak annyi, hogy CAGxxxxx így a két vezérlésszett közül azt rendeltem meg ami a CAGA,CAGB,CMEA motorokhoz jó. Ebbe 30mm széles a szíj. A másik, ami volt Contiba az meg CJCA,CJCB,CMFA motorokhoz jó elvileg, ez 25mm-es. Jó lesz a vezérléskészlet amit rendeltem, vagy küldhetem vissza?[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz 6030D #190730 üzenetére
Meg kisebb a puncimágnes benne az oké, de ez most csak szoftveresen van visszafojtva, vagy valami korábbi szériás motor, vagy mi a tökömért van ezerféle paraméterrel ez a motor (120-190 lóig)? Teljes katyvasz ami ezen a vonalon folyik.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaren91 #190729 üzenetére
Szervizkönyv, pótkerék üreg, vagy utóbbi helyett hátsó ülések tájékán kéne megkeresni a PR kódos matricát, azon rajta van minden is. Illetve gyárilag vezérlés burkolat is kap egy matricát motorszámmal, de ha ott jársz, megmérheted a szíjat is
7zap katalógusban körül lehet nézni, mik a különbségek, gondolom érik a Lay's/Chio kezelés. Olajpumpa tengelyt óvatosságból lehet cserélném azért futás függvényében, tartósnak tartós ezekben már, de nem örök.
Lóerőbe nem mennék bele, adótól plakát árig millió oka van, de ezt igényli az újautó piac, bár végülis még MTZ blokk is tucat verzióban létezik[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz molnarpeter #190732 üzenetére
Végignéztem az összes kódot ami a pótkeréknél lévő matricán volt, onnan láttuk meg, hogy 88kw os és nem 105 Annyi, hogy ezzel a motorszámmal nincs autodocon conti vezérlés. 2 fajtát hoz autó típus kiválasztása alapján, mind a kettő különböző, és elvileg mind a kettő "kompabilitis autók" listájában benne van ez a motor. Na mind 1 vagy jó lesz vagy nem, max visszaküldöm, vagy eladjuk . Jövőhéten megy a szerelőnkhöz összes szűrő, olaj, vezérlés cserére, + a hatszögtengelyt megnézni (Haver a B6 os passatba inbuszkulcsból csinált magának tengelyt XD. Örök mint a nyomor.)
Na meg ha megjön a bal első ajtózár akkor az is csere, mert hol nyitja a központi zár, hol nem, és elég csövesen néz ki amikor öcsém az ablakon keresztül belülről nyitja ki az ajtót XD
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
dangerzone
addikt
Sziasztok!
Mik a vélemények / tapasztalatok a 1.2 TSI 110 LE motorokról (CJZD / CYVB (EA211)) ? Egy 1.4 TSI motorhoz képest milyen a megbízhatósága?
Konkrétan 2017/18-es évjáratú németországi faceliftes, már nem alapfelszereltségű VW Golf 7, Seat Leon 3-akat nézegetek 60.000 km alatt. Az 1.2-es motorral felszereltek még pont beleesnek a 13.000 eurós keretbe, az 1.4-esek viszont átlagosan 2000 euróval drágábbak, amin inkább spórolnék, ha megbízhatóságban a 2 motortípus között nincsen nagy különbség. (Évi kb 10.000 km, 50% autópálya, 40% közút, 10% város célra lenne használva)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dangerzone #190737 üzenetére
Egyszerűbb konstrukció (nincs vezérlésben okoskerék) tudtommal, viszont talán picit hajlamosabbak az olajfogyasztásra - kevesebb ló, jobban tapossák ugyanolyan menéshez. Szerintem korrekt helyről nyugodtan meg lehet venni
-
berbatov2
senior tag
Sziasztok!
Golf VI-ba szeretnék fejegységet cserélni. Tudtok-e ajánlani valami megbízható típust. Amit igazából szeretnék és nagyon hiányzik az a BT kihangosítás, illetve AA.
Köszönöm szépen előre is. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #190712 üzenetére
2.0tsi enni fogja az olajat meg a benzint, 2.0tdi meg a vizet fogja enni és a gázolajat... Majd kiderül, mennyire igaz ez a 21-es autókra.
Mi is konfiguráltunk egy új kancát. Majd szólok ha lesz eredmény. ;) Egy biztos, sokat kell rá várni, mert a fókabébikből hiány van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #190746 üzenetére
Hát igazából ebből az VRS a sport szóval lehet azért van belőle 4x4.
Elhoztam aztán remélem nem bánom meg.
Nem volt még ilyen újszerű és fiatal autóm (4 éves lesz 2 hónap múlva), de 2-3 évig tervezek vele szóval remélem nem fog cserben hagyni. Ismerősök és szerelők is ajánlották.
Km az elég sok benne (200k), de autópálya km szóval annyira nem félek tőle.
Így, hogy márkaszervízben végig vezetett a szervízkönyv azért megnyugtatóbb a dolog.
Mindenesetre a szervizeléssel és átírással együtt olyan 4.7-8 körül fog megállni a vége és remélem utána nem kell költeni rá csak menni vele![ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
őstag
válasz berbatov2 #190743 üzenetére
Win CE-es Isudar (alin 217 review-ból 4,9 az átlaga, ami kiemelkedően jó, öcsém ez alapján vette, neki tökéletesen működik egy-két apróságtól eltekintve, ami jellemzően inkább szoftveres bug) vagy az androidos RCD330 aminek nagy itthoni rajongótábora van, illetve vannak kifejezetten a típusra szakosodott javító szervizek is mindenféle Facebook csoportokban találkozni velük (sőt, ennek a rádiónak, vagy klónjainak saját magyar Facebokok csoportja is van)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest