- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz AtiSnatch #174299 üzenetére
Jetta Golf Passat MK5 MKV 2006 - 2010[link]youtubealert
Ezt találtam legközelebbinek, remélem segít.
[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
Sziasztok!
Ismerősöm kocsijával Audi A4 Avant 2005 130LE van egy kis gond. 3 fokozatba nem igen lehet bekapcsolni a váltókar üresben az 5-ik fokozattal áll szemben.
A váltókar be lett állítva az Elsa leírása alapján középre, akkor volt 3-4-5-hátramenet viszont nem volt 1-2, nem is lehetett elhúzni az 1-2-es irányába.
A váltó lehet a rossz vagy kulissza +rudazat lehet a gond.Más (saját autó) Passat B5 1.9TDI előtöltés alacsony az alsó piros vonalon mozog (TDI Grapf) szóltam a szerelőnek aki a vezérlés cserét csinálta hogy be kellene állítani azt mondta a kocsi jól indul jó a hangja felesleges hozzá nyúlni, ha igy járok vele jelent-e ez hosszabb távon a motorra illetve az adagolóra károsodást.
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174266 üzenetére
Hát ez még sem lesz olyan egyszerű, ahogy a videóban mutatták.
Nekem ugyanis az a flap szenzor egyben van egy nagy fekete műanyaggal és sok mindent le kellene szedni, amihez én nem értek.
Ma fogom zargatni egy kicsit a szerelőt.Viszont készítettem pár képet az első futóműről.
Tárcsa 23.5mm mindkét oldalon (több pontban mérve), az még oké. Következő betét cserénél kelleni fog 2 új tárcsa is.
Viszont nem tudom, hogy a gumi gömbfejek, vagy mi a rendes nevük, jól néznek-e ki? Szakadás nem volt sehol.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174306 üzenetére
Beszéltem szerelővel.
Ismeri ezt a hibakódot.
Azt mondta, hogy valami megkopik és cserelni kell az egész mindenséget. És hogy ő az eredetire esküszik, mivel az utángyártottak nem tudni meddig bírják, és hogy csak a fém részt nincs miért cserélni, jobb az egész szivócsőt cserélni.
Ennek az ára, egy gyors guglizás után 120 ezertől indul (03L129711AG)Kérdés, valóban kell cserélni az egészet? Több videóban is mutatnak egy gyors fixet, amivel "megakasztják" azt a kart.
Kérdés, ez mivel jár? Nem fog úgy melegedni a motor? Marad a Check-engine lámpa?Novum Forum Siculorum
-
Tomsy07
csendes tag
válasz 1stVikman #174240 üzenetére
Végig járattuk a hidraulika szellőztetést a VCDS-sel.
Ami fura volt a szoftvernél, hogy a hátsó nyergek összesen 2x kerültek sorra a kb. 40x-es ciklusnál, a többit mind a jobb első/bal elsőre írta. Ennek ellenére a hátsókra helyeztük a hangsúlyt -> jött ki bőven levegő. Kb. 40-45 percnyi légtelenítés után kiírta a program, hogy a légtelenítés befejeződött. Arról nem találtam leírást, hogy a mi alapján írja ki, hogy befejeződött (meg van határozva, hogy pl.: 40x kell pumpálni a pedált vagy méri a folyadék összenyomhatóságát/nyomását...)
Nagyjából 1,5 doboz 480ml-es fékolaj cserélődött le.
A lényeg, hogy a pedál nyúlóssága megszűnt, bólintós lett a fék
Köszönöm a segítséged!
-
[HUN]Dani
őstag
Hello. Jól gondolom, hogy egy Audi a6 2006-ból euro4-es 2.7v6 tdivel már common rail dízel? Ez már dpf szűrős vagy még nem? Létezik egyáltalán dpf nélküli common rail?
magyarsrac
-
F-ECT$
titán
Golf VII-hez keresek szervizt Bp-en: olajcsere, fékbetét csere, szilent zsírozás. Nem feltétlenül kell hivatalos, de legyen jó, megbízható. Mit ajánlotok?
Dive ever, work never.
-
[HUN]Dani
őstag
válasz i-sti #174310 üzenetére
Úgy hiszem igen. 330k körüli km állással lenne egy eladó ismeretségi körben tavasz körül. Manuális 6os váltós nem quattros. Elég sok minden volt benne cserélve már és igen tisztességesen felszerelt példány. Szolár tető, gyári állófűtés, navigáció stb. Már-már szinte teljesen feleslegesen sok extra van benne. Nagyon szép és nagyon rendben van, magyar autó, 2. tulajos majd 10 éve nála van. Tetszetős.
magyarsrac
-
válasz i-sti #174307 üzenetére
Tényleg az egészet kell cserélni, de vannak 60-70 körül /db felújítottak- vagy van hozzá egyéb megoldás is. Utóbbi csak ideiglenes vagy teljesen hatástalan ha nem a motor van megkopva rajta hanem a szívótorkon belül a lamellák váltak el a tengelytől.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz [HUN]Dani #174315 üzenetére
Ha cserelve volt, akkor valoszinuleg nem gond, de majd figyelned kell ra. Szerelok szoktak tudni, en nem ismerem ezeket fejbol, csak a sajatomnak olvastam es kerdezgettem utana (CWVA).
Illetve a nagynyomasu pumpa szokott meg kerdes lenni, ennel se tudom, hogy melyik motorszeriak erintettek, de a pumpa tengelyenek formajaval/anyagaval volt nehany szerianal gond, ami miatt elszallt. Idoben cserelve nem problema ez sem, csak akkor gaz, ha tonkremegy, mert visz magaval sokmindent.Magus, bitpork biztos tud valamit
[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
Udv! Gazdasagi totalkarra osszetortek a kedves jetta mk5 es ezutan erdeklodnek, hogy a biztosito biztos nem morzsol el konnycseppet erte, de tudtok tippet adni mire szamitsak, illetve a karszakerto mi az amivel jot vagy rosszat tehet es esetleg jelezhetnem neki hogy ez igy nem jo? Pl nekem mi a jobb, ha minnel nagyobb kart allapit meg vagy minnel kevesebbet?
-
[HUN]Dani
őstag
-
válasz [HUN]Dani #174309 üzenetére
Sajnos nincs egyértelmű válasz. Csak a szervizkönyvbe és a csomagtartóba ragasztott matrizsa fogja megmondani h vane benne dpf. Minden v6 2.5 feletti dízel CR már 2003tól amikor az A8ban megjelent a 3.3 tdi (ha jól mondták nekem).
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
gzbotii
nagyúr
válasz Fail3D! #174317 üzenetére
Autós topicban talán hamarabb kapsz erre választ.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tomrRRR
senior tag
P0411 hiba volt-e már valakinek, szekunder levegő check engine hiba, hiába kinyomom géppel 50-60km újra előjön, javítható a szekunder levegő? Vagy cserés, valaki járt már vagy foglalkozott már szekunder levegővel?
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
viharhozo
addikt
Sziasztok!
VII-es Golfra van vmi ajanlott elso ablaktorlo-lapat? A gyari jo volt, de eddig birta, hozza hasonlot keresnek.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
yodamester10
őstag
Belépnék a Német gyártmányok klubjába,holnap dobok fel képet.
-
zsolt19900
őstag
válasz i-sti #174306 üzenetére
szia
nálam a múlt héten került sor eme remek futómű átnézésére és legjobban úgy tudod megnézni pl. a gömbfejeket, ha kiveszed akár egyesével a "foglalatukból, csonkálvány furatukból" és megmozgatod őket....
Jobb oldali kormányösszekötőm koppant ill. az első alsó nagyobb lengőkar, nos ebből lett mindkét oldali kormányösszekötő (megmozgattam és már nagyon könnyen járt az is a kezem álltal) ill. a két felső hátsó lengőkar is megadta magát, azok is megkoppantak ill. a kezemmel könnyedén tudtam mozdítani őket
szóval érdemes nem pusztán szemrevételezéssel megállapítani a dolgokat
Az alsó első lengőkart (amibe kvázi belemegy a lengéscsillapító) azt pedig pajszerezni szokták, valamihez hozzáfeszegetik elfeszegetik csak nem tudom megmondani, hogy pontosan mihezFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Kérdésem lehet kicsit bugyuta lesz viszont, az interneten böngészve nem találtam sehol megfelelő, kielégítő választ rá.
Kérdés nem más mint az olajszint megfelelő ellenőrzése, nivo pálca használata. Mint már páran tudhatják 1.6 bse motor kódos golfom elkezdte "csipegetni" az olajat (Edge 5W40). Hamar meg is nyugtattatok miszerint az olajfogyasztásom mértéke még egyáltalán nem ad okot idegeskedésre, viszont én azóta hetente bőszen figyelem autóm olajszintjét.
Mikor ellenőrizzük a nivon az olajszintet?
- Teljesen hideg motornál. (Észre vettem, hogy hideg motornál mintha sűrűbb lenne az olaj a pálcán mutatott szint kevesebbet mutat mint üzem meleg motornál.)
- Üzem meleg motor leállítása után egyből. (Itt már lényegesen "folyósabbnak" tűnik az olaj, viszont a felkavart olaj miatt még csalós lehet szerintem a mérés.)
- Üzem meleg motor leállítása után pár perccel. (Itt mutat a legtöbbet a nivo.)
Melyik verziót használjatok?
Minap teljesen hideg motornál max-ra töltöttem az olajszintet, ez üzem melegen 3-4 mm-el maximum szint fölé ment. Kell -e ez esetben leengednem az olajból?
-
Alias LaLee
tag
Hali mindenkinek!
Egy hete vettem egy Vw Sciroccot
(2012-es, 210le, 122000km) és már van egy kis gondom
Hideg motornál még be nem melegszik enyhe rángatást lehet érezni...
5-10 perc múltán eléri az üzemi hőmérséklet már nincs probléma.
Valami ötlet??
Köszönöm -
aero.
veterán
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
3-4mm még oké. Azt, hogy hidegen vagy melegen számít, a kézikönyv fogja megmondani. Világosan levan írva benne, hogy melyiket ajánlják.
-
dj79
senior tag
válasz Alias LaLee #174330 üzenetére
Vcds mutat valamit? Nekem a tsi a koksz miatt csinálta, gyújtás-kimaradással kapcsolatos hibakód nem volt.
-
bul07
nagyúr
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
Szerk
Visszaolvastam és szerkesztettemLegegyszerűbb tankolásnál mikkor fizettél utána felnyitod és megnézed, de ahogy írtad elég nagy távon ette meg azt a mennyiséget, így havonta 1 ellenőrzés nálad simán elég
Ha középen van akkor meg felöntöd, legyen nálad 1l kiszerelésben ami benne van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tomrRRR
senior tag
Volkswagen Passat 3BG B5 2001 évjáratú autónál a műszerfalon középső konzolnál belehet állítani hogy mutassa a fogyasztást?
The easy day was yesterday!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tomrRRR #174335 üzenetére
Az óracsoporttól függ. Ha bal oldalt csak óra, jobb oldalt pedig csak km van, akkor nem. A bajuszkapcsolón szokott lenni gomb, amivel állítani lehet, mit mutasson a műszerfal.
Szerintem abból a kocsiból még VCDS sem ad ilyen infót.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Alias LaLee
tag
-
dj79
senior tag
-
c00per
tag
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
en mindig ugy nezem, hogy:
- sik terep legyen
- meleg motor
- leallitas utan 2-3 percet varok
- a nivo maxot mutasson.lottem egy shotot a kezikonyvbol
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #174347 üzenetére
Kap egy montott motort, amire át kell pakolni a turbót, generátort, kuplungot, szervó szivattyút meg a klímakompresszort. A bontott motor szintén ALH, fele annyiba került, mint az eredeti javítása lett volna. Teljes motorgenerál kellett volna a régire, mert megmarta a hengerfalat is, haljott a hajtókar, kuka a hengerfej. Reggel kilenckor hozták, délre lent volt a hengerfej, kettőre elhoztam a bontott motort, öt után kint volt a hajtómű, holnap legó nap.
A turbót már átrakta, szívósor, egr kipicolva, holnap felkerül a kuplung, összebarátkozik a váltóval, kis szerencsével este már dorombolni fog. Futár autó, minden nap kiesés pénz vezsteség. 780 000km volt a motorban. Béke poraira.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Egy 2009 Golf V 1.4 TSI 120 LE körüli motorral mennyire értelmes?
Google csupa rémtörténeteket dob ki a vezérléssel kapcsolatban főleg.300 ezres meg még drágább cseréket olvasok. Ezek gyári alkatrészek vagy milyen árak?
Nézegetem a webáruházakat de a amit találtam az 100 ezer volt a legdrágább.Meg valami utólagos javítás nem volt ezekhez? Most nem a szíjasokról beszélek, hanem a láncosokról.
Dízelről akarok váltani, pont a magas karbantartási költségek miatt, de ez rémisztő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- Apple iPhone 11 - népalma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest