- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
newmoonlight
senior tag
Ahááá...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
veterán
válasz newmoonlight #174745 üzenetére
Nice!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz newmoonlight #174745 üzenetére
Huuu ba+... Szép lett nagyon. Az megkérdezhetem (nem a zsebedben turkálás miatt, hanem, mert én is szeretnék idővel valami hasonlót az A4-en), hogy mennyibe fájt ez mutatvány?
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
cool13
őstag
válasz molnarpeter #174744 üzenetére
Ennek még nem jártam utána. De még talán az utólagos sem kell majd. Szerintem megfog barátkozni, a kulcsos megoldással. Ahogy ismerem az öreget.
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174307 üzenetére
Kész a csere, íme néhány kép [link]
Végül nem vállalta volna a garanciát hozott alkatrészre, így ő rendelte egy közeli sufni alkatrészboltból.Most egyelőre jó, meglátjuk meddig tart. Természetesen eredeti került vissza.
Eltömödőtt a szívósor a csappantyúk megszorultak a motor pedig eltörte a kis kart ami mozgatja azokatNovum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz newmoonlight #174735 üzenetére
Én egy 2012-es A6 Allroad-ot néztem nemrég 313Lovas 3.0 BITDI-vel.
Sajnos az Allroadsága miatt rohadt drágán adják, pedig hasonlóan Full Full mint a mostani 4F A6-om.
15 ezrenként olajcserés végig vezetett szervizkönyves.
Kár az áráért :S annyit nem ér.Szerk : Grat, nagyon szép az FL-es 4G. Irigyellek, ilyet keresek egy ideje csak nem 10 milláért (kabbbbee )
BMW001
Totalcaron pont most írtak egy ahhoz képest elég jó cikket az A7-esekről.
Őszintén szólva én már annó is azt hallottam hogy az A7 nyűgösebb, mint egy A6 például.
De ha a cikkben elolvasod ott is elég sok gyári visszahívás van felsorolva.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
newmoonlight
senior tag
válasz Kiskokó #174758 üzenetére
Hát, nem tudom... Az Allroad nem az én világom. Terepre használni luxus, aszfaltra meg akkor minek.
(Bár az utak minősége akár indokolttá is tehetné. Én télen 18-es, nyáron 20-as felnikkel járok. A homlokom közepén már kinőtt egy harmadik szem, amivel az utat szkennelem 10 méterrel az autó előtt. A pofátlanság teteje, hogy milyen mély, éles peremű, életveszélyes kátyúk lapulnak pont a nyomsávokban hónapokon, éveken át. Az illetékesek hullájával tömném be őket...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz newmoonlight #174759 üzenetére
Némelyik iparban hasznos lehet, több értelmét látom egy szükség esetén felemelhető kombinak, mint bármilyen más állandóan magas crossover/SUV autónak
-
Kiskokó
veterán
válasz newmoonlight #174759 üzenetére
Nem ragaszkodok én hozzá sőt kifejezetten én se akarok ilyet (elég ha sima A6 légrugós, mint a mostanim is)
De sokkal drágább. Hasonló A6-ot ennyi pénzért 2-3 évvel fiatalabbat is kapni.
Ezt csak azért néztem, mert felszereltségben olyan amilyet keresek és ez sima A6 ban is ritka. Viszont nagyon nagyon max 6 millát adnék most "új kocsiért." (Kivéve ha Tesla)
(Amihez ragaszkodok, Led lámpa, Légrugó, panoráma, rendes bőr ülés nem az alap, nagy navi)Molnarpeter jól írja, amúgy meg még mindig inkább ez mint bármilyen Suv...
Egyszerűen röhelyes hogy minden második "barom" veszi a Crossovert/SUV-ot gyereket hordani az iskolába, meg 4km-ert munkába járni.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
newmoonlight
senior tag
Vessetek a vérmókusok elé, de a SUV-okat sem csípem. Meg a kombikat sem. Ha már autó, akkor a klasszikus limuzin-forma. Audiban meg pláne. A6-ban meg gigapláne... Annyira eltalált arányok, hogy az sírnivaló. (Csak az a nyüzüge oldalablak ne lenne a C-oszlopban... )
(OFF: Kommunikációs szünet. Megyek a konyhába halakat belezni. )
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
válasz newmoonlight #174759 üzenetére
Majd rájössz, nyugi. Két fajta ember van: az aki szereti az allroadot és az aki meg fogja szeretni. Nem szükségszerűen a terepezésről szól, mivel a túlnyúlásaival eleve alkalmatlan minden terepen. De pl amikor az ember v családtagja már nem tud mélyre ülni akkor piszok jól jön az emelhető magasság.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz newmoonlight #174762 üzenetére
Ez a szép benne, hogy nem vagyunk egyformák.
Én szeretem a Sedánokat is de valahogy a kombi nekem jobban bejön (Audiban)
Szép kombit csak az Audi tud csinálni (pár kivételt persze van más márkában de nem sok)
De például a 4F A6 sima sedan kifejezetten öreges hátulról abból csak az Avant.
A 4F FL az már fasza.
Viszont 4G is szebb hátulról FL-ben (bár itt szinte csak a sötétített búrás lámpa a más)Szegény 4F-em meg jó ha ér 2 millát...
Eddig is úgy gondoltam meg most is hogy ez a 4G kimarad nálam és vagy az új A6 ami belülről is úriistennn nekem. Ültem már Új A7 és A6-ban is nekem kegyetlenül bejön az új belső.
Vagy TeslaAttila :
Mi a helyzet? Volt mostanság valami a kocsival ? Jólvagytok?
Ha gondolod és itt nem akarsz írj privátban.Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Elkezdett búgni-rezegni a bal első kerék környékén, általam eddig sose hallott, teljesen egyedi, nagyon zavaró hang (30-ig halk, 60-70 körül a legerősebb), csak a kerékcsapágyra tudok gondolni így 290.000-nél. Lejtőn lefele is van, nem érzek korrelációt a motor működésével csak a sebességgel.
Sajnos a szerelőm január sokadikáig pihizik, így marad a megveszem az alkatrészt a bárdiba' és beépíttetem a kwikfitbe'.
Mit vegyek ezek közül? Párban kell cseréltetni vagy egy darab is jó lesz?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
bul07
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #174762 üzenetére
Pontosan. Autoban egyedul az RS6-ot tudom kombikent elfogadni, de az mar elegge cseppformaju.
-
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #174782 üzenetére
Nekem a C7-es RS6-osból (is) a négyajtós lenne a befutó. Mondjuk (ezért le fogjátok harapni a fejemet) az RS hangja nekem túl sok. Az a bugyborékoló, hörgő, durrogó vadállathang kicsit kulturálatlan ahhoz a csúcstechnikához. Hosszú távon valószínűleg fárasztana.
A BiTDI (V8-szerű) bubogásától viszont feláll a szőr a karomon. Megunhatatlan.“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #174784 üzenetére
En biztos nem, en a hangtalan autokat preferalom. A konzervbe fingas sosem vonzott. Szerencsere lehet csokkenteni a hangjat, csak ki kell iktatni azt a szelepet, ami a zajt bekapcsolja a kipufogoban(komolyan, direkt van ilyen benne).
Sajnos RS6-bol a szedan olyan, mint a feher hollo. Kb. akkor van eselyed ra, ha szalonbol rendeled.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Valaki próbálta már az Arona-t? Milyen egy Vitara-hoz viszonyítva?
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #174701 üzenetére
Csinaltam videot a jarasarol, most sikerult is feltolteni: https://upload-video.net/a1121SWye12-noau
A DPF igy nez ki:Majd csinalok a kiegyenlito mennyisegekrol is, csak mire megtettem a kort az autoval elfelejtettem radugni a laptopt
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz diegho #174788 üzenetére
Utasként ültem egyben ~200km-en át.
Vicces volt látni a lassan 20éves Bora Variantom belső világítótestét az alig néhány hónapos autóban.
Sajnos a belső igen gyenge volt számomra, bár én talán kicsit "háklisabb" vagyok a belterekre az átlagnál. Számomra fontos, hogy miben kell ülni, mit kell nyomkodni, etc.
Azt is érdemes megemlíteni, hogy -szerintem- pont a belsőkön próbálnak a gyártók pénzt fogni. Nem csak a konszern, az összes gyártó. Az Aronánál drágább és komolyabb autókban is látni gyenge belsőket. Nem is elsősorban a műszerfal, hanem pl. az ajtókárpitok illetve a kevésbé szem előtt lévő részekre gondolok.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #174794 üzenetére
Igen, megemeli 700-ra 600-rol.
EGR neha neha panaszkodik szuk keresztmetszet miatt, kb felevente 1-2 alkalommal van hibakod a taroloban.Multkor keszultem megnezni, csak mire hazaertem elfelejtettem, annyira orultem h nem kell tobbet kozlekedni a karacsonyi bevasarlok kozott Igaz nem ilyen hang mellett. Akkor elkezdem magammal hordani a debug keszletet.
Egy ideje mar mondom a szerelomnek, hogy szerintem hangosabban kerepel a (szembol)bal oldalon, ami szerintem nem normalis, mert egyforman kene csattogni a hidrotokeknek/injektornak.
Injektort tisztani/felujitani lehet es van ertelme?
[ Szerkesztve ]
-
buci30
addikt
Sziasztok
2000es év Audi a4 b5 1.6 avant (benzines) Vélemény?
Most egy 2001 1.0 50L Seat-om van és azt szeretném kicsit erősebbre cserélni. Nagyobbat is szerettem volna mert van egy kislányom és azért nyaralni stb jobb egy kombival. De az erő az utakon az előzés miatt vagy komolyabb emelkedő miatt.
Tudom az 1.9 jobb lenne de ezt tudom olyan személytől venni aki megbízható, nem széthajtott vas.
Akinek ilyen van vagy hajtott már az kérem írjon mint fogyasztás sebesség megbízhatóság stb.iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
-
-
Saccco
nagyúr
válasz buci30 #174796 üzenetére
Ha mindenképpen benzines kell, akkor inkább egy 1.8 vagy 2.0, az sem fog sokkal többet enni és azért nem 1.6. A fogyasztás amúgy is inkább lábméretfüggő.
Octaviá-t vezettem ilyen motorral és az lomha, főleg a 2-es. Ha nagyon forgatod, akkor valamit csinál. De én el vagyok rontva az 1.9PDTDi-vel.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- LED világítás a lakásban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Gumi és felni topik
- Spórolós topik
- LEGO klub
- Házimozi belépő szinten
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- További aktív témák...