- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomszli11
tag
válasz bitpork #174200 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de pont melegedésnél és hűtővíz fogyásnál lehet hengerfejre következtetni?
Én első körben csak egy termo cserét akarok végrehajtani pár ezerért nem egyből szerelőhöz vinni aki csak hogy ránéz elkéri a termo árát.
Ha utána se javul akkor persze egyből megy a szerelőhöz, de mivel ez egy elég régi autó és semmi infóm róla hogy mikor lett cserélve, gondoltam ezzel nem árthatok neki. -
-
negyedes
addikt
Ha valakit meg erdekel a bora sorsa:
kapott egy uj ECU-t, mert a regi hibas volt. Problema szinten fent all az uj ECU-val is csak annyi a kulombseg hogy hibat dobb a fojtoszelepre, nem tudja adaptalni. A szervizes velemenye: az utanagyartott fojtoszelep egy szar, keressek egy eredetit, amit tudnak is adaptalni bontobol.
A bajom csak anny hogy az eredeti fojtoszelep 7 honapja nincs meg, sot azota mar csereltek az utangyartottat is garanciaban.
Az ETKA a 036133062A vagy 036133062M kodot dobja ki ha rakeresek. Melyik lehet jo a 2001-es AZD motorhoz?Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
válasz Attix82 #174204 üzenetére
nincs alapjarat, fel-le mozog a fordulat. csere volt: egr, fojtoszelep, gyertyak, aku, rendes intervallumba szervizelt. igy csinal [link]
F_Zolee : szerintem is. ez az 5. szervizes aki megnezni.
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
c00per
tag
válasz negyedes #174206 üzenetére
nekem ez furcsa, hogy nem lehet adaptalni....milyen marka lett belerakva nem tudod?
Magus!!: 2.0 tdi brd mennyire maceras izzitogyertyat cserelni? nagy az esely ezeknel is hogy beletorik?masodik kerdes, hogy ha teszek a 4 keramia helyett 4 fem natur gyertyat megbolondul a rendszer?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz negyedes #174203 üzenetére
Az utángyártott alkatrészek ilyenek.
Nálam 1 évig bírta anno az utángyártott katalizátor. Minden évben műszaki, minden évben új katalizátor.
Gyárit vegyél mindenből.
Amúgy vidd már el mágushoz.(Már ha vállalja) Baszki csak öntöd bele a lóvét.
Mági helyre vágja. Már szerintem ő is kíváncsi, hogy mi a szar van azzal az autóval -
Tannen
tag
válasz molnarpeter #174193 üzenetére
Budapest és környékén keresek elsősorban jó szervizt, de ha tényleg profik DSG-ben, akkor elmegyek messzebb is.
-
negyedes
addikt
válasz pepucs #174213 üzenetére
MIndent neztek mar rajta. semmi problemat nem lattak (vagy nem tudnak diagnosztikalni), addig mig nem lett kicserlve az ECU.
Ha egeskimaradas lenne, nem lenne hangja, visszaesne az ereje es hidegen is elojenne(mert most akkor kezdodik ahogy elhagyta az 50 fokot a mutato)?Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Attix82
őstag
-
pepucs
tag
válasz negyedes #174214 üzenetére
Nekem EGR hiba miatt volt fals levegő, emiatt alapjáraton égéskimaradásom volt melegen. (Gondolom hidegen túldúsította és az emelt alapjárat miatt nem volt gond). 4 új trafó 4új gyertya, új szívócsőnyomás érzékelő, új folytószelep, új lambda, "Nincs más mint ECU csere". Na itt megálltunk szóval eltudom képzelni, hogy Attix82 kolléga elmondása alapján valami tömítetlenségi gondod lehet.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
F-ECT$
titán
Fekvőrendőrön áthajtva nyikorgás szerű hang jön a futómű felől (kb mint amikor régi rugós ágyra ülsz), ez szilent cserét jelenthet? Máskor nem hallani semmi szokatlant. Mondjuk még csak 51e km van az autóban.
Dive ever, work never.
-
1stVikman
senior tag
válasz F-ECT$ #174218 üzenetére
Milyen autó?
Nekem régi Fábián akkor nyöszörgött, mikor az első lengőkar hátsó szilentje megnyúlt. Ilyenkor nagyobb játékot engedett és feszített a stabilizátor rúd szilentjét, ami nyekergett.
Ellenben az octavia 3 és golf 7 esetében ez tulajdonság. Meg szokták zsírozni, és rendben lesz.
Sőt, újonnan a gyárból már zsírozva érkeznek a szilentek, mert ismert probléma. -
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #174190 üzenetére
A labortapok sajat feszultsegmeroi eleg pontatlan joszagok. Egy ismert pontossagu multimeterrel merd ossze.
-
Tannen
tag
válasz molnarpeter #174220 üzenetére
kösz!
-
1stVikman
senior tag
-
Lacess
tag
Hasznos anyag műanyag olajkáddal rendelkező MQB tulajoknak.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
1stVikman
senior tag
Srácok, volna egy kérdésem.
Ismerősnek szeretném aktiválni a nappali menetfényt Skoda Octavia Mk2 facelift.
A ködlámpája osztott, mindegyik lámpában 2 izzó van.
Ebből az egyik ugyebár a mormál ködzárófény, a másik meg kanyarfény vagy drl módjára kéne, hogy viselkedjen. Ez lenne a cél:Na ezt hogyan lehetne beállítani?
Akármit állítottam, csak a ködlámpával volt hajlandó működni. MFA nem Maxi-dot-os, nincs almenüje (legalábbis én akármelyik gombot tartottam nyomva a bajuszkapcsoló végén, nem lépett be sehova).Ez alapján a fórum alapján bekattintottam a byte 15, bit 6-ot: [link]
Az indexkaros manuális ki-be kapcsolás is működik (hanggal jelez vissza):
[kép]
Mégis csak akkor működik, ha a ködlámpára van állítva, egyéb esetben nem világít semmi, mintha nem tudná, hogy osztott a ködlámpa.
Az autó ha jól tudom 2011-es, a vezérlője 1K0 937 086 J.
Jelenleg hagytam a drl-t, és csak beállítottam a kanyarodófényt, de ez is csak ködlámpával hajlandó működni. Tolatáskor is felkapcsolja mindkettőt.
De a cél az lenne, hogy a szélső izzókon működjön a DRL. A kanyarfény csak bónusz, az nem szükséges.
Valakinek ötlet? -
Kiskokó
veterán
Helló
Segítsetek pls.
Adott egy 2014.06. VW Jetta 1,4Tsi hybrid dsg.
Ha minden igaz HIB váltókód.
Ez a váltó száraz vagy olajos kuplungos ?
Ha száraz kuplungos, van e értelme olajat cserélni csak a váltóban ? azt mondták az valami fél liter olaj azt csá ez igaz ? (lehet 2L csak úgy mondták "nagyon kevés megy bele egy sima váltóhoz képest. 8L hez képest a 2L is nagyon kevés meg a fél is...)
Az autó hidegben azt csinálja hogy R-be kapcsoláskor check enginet dob és a hiba valami "fogaskerék összezárás szorulás" vagy valami ilyesmi. De dobott már hibát 1ből -2be váltáskor is de ritka és nem történik semmi. a Check Engine magától eltűnik és 1-2hétig van hogy ki sem jön.
valami ötlet?Köszönöm
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
negyedes
addikt
válasz c00per #174230 üzenetére
Hat azt nem tudom, mivel olyan dragak voltak a szervizesek hogy elfelejtettek osszerakni a kocsit amire oda ertem zarorara....
Kapcsoltam megvartam mig felmelegszik es ugyan ugy csinalni. mintha ki sem lett volna cserelve az ecu.
Kb ez volt az utolso alkalom amikor szervizbe vittem.Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Tomsy07
csendes tag
Sziasztok,
olvastam az előzményekben, hogy fékbetét, nyereg stb. csere után lelevegősödhet az ABS kocka. Audi A3 8p 2.0 FSI-nél tegnap meg volt minkét hátsó féknyereg felújítása (felújító szettel -> dugattyú, olajlehúzó, gumigyűrű csere) és azóta nyúlós a fék, 2x rápumpálásra válik bólintóssá. A szerelő 3x légtelenítette a nyergeknél a fékeket, de nem lett jobb. Neki nincs jobb ötlete. VCDS-sel csináltam egy "Hidraulika szellőztetést" (fékpedál hosszan tartva, majd 10x benyomva) de nem lett jobb. A nyergeknél nem nyitottam ki a légtelenítő csavart idő és hely hiányában.
A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen eljárás csak az ABS kocka légtelenítésére VCDS-sel? Hibakódot nem ír be az ecu, de a fék így veszélyes.
Bármilyen javaslatot szívesen fogadok.
Köszönöm.
-
Tomsy07
csendes tag
válasz 1stVikman #174238 üzenetére
Köszönöm. Sajnos az Output test-et is végigfuttattam, de semmi változás. Az angol leírás jó amit linkeltél, de ugyanazt csináltam meg először én is a VCDS-sel, annyi eltéréssel, hogy nem engedtem ki a légtelenítő csavarokat. Úgy látszik nem tudom elkerülni, hogy meg kelljen emelni az autót és légteleníteni mind a 4 nyeregnél....
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy kicsit nehézkes a kuplung ezen lehet állítani? Továbbá a sebváltót nehéz betenni egyesbe a többit szépen engedi, valami megoldást tudnátok adni? (VW Passat B5 Sedan 1,6 2001)[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
macilaci78
nagyúr
válasz tomrRRR #174242 üzenetére
Az egyest, hátramenetet nehezebben veszi dolgot több autón is tapasztaltam VAG-on belül és kívül is. Van, hogy kétszer kell benyomnom a kuplungot, van, hogy aztuán veszi csak be simán az egyest, hogy előtte beraktam másik fokozatba, van, hogy előtte hátramenetben kell kicsit megfogni a kuplunggal.
Mivel sokféle autón tapasztaltam (Nissan Navara, Lada Niva, Samara, Opel Astra, Vectra, VW Bora, Passat, T4, T5, Skoda Octavia, Suzuki Swift, Ignis), 1000 km-t és 350k km-t futott autón is, így inkább tulajdonságnak, mint hibának tekintem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Nem tudom eldönteni, hogy én nyomok rá véletlenül a klimára vagy ha reggel maxra tekerem a fűtést alapbòl bekapcsol.
2011 Octavia nem digit klímás -
tomrRRR
senior tag
válasz macilaci78 #174243 üzenetére
Értem köszönöm a válaszod, esetleg egy váltóolaj csere segítene, vagy egy váltó takarítás?
The easy day was yesterday!
-
Asbee
veterán
Tudom lerágott csont, de sok mindent olvas az ember. 1,6 BSE motorba milyen olajat vegyek? 10w-40 MOBIL Super 2000 X1 van most benne. Liqui Moly Molygen New Generation 5W40-et néztem. Mehet bele? Sok pár km-es városi használat is van. Olajfogyás minimális, maxról úgy közép értékig 10k km alatt.
-
zsolt19900
őstag
válasz tomrRRR #174242 üzenetére
elvileg automata utánaállításúak, kuplungcserét nekem is az előzte meg, hogy egyszer csak nehezen vette a rükit, aztán semennyire
szóval sajnos ezen csak úgy lehet segíteni ha lassan felkészülsz egy kuplungozásraFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #174179 üzenetére
Na megvolt az akku csere
Elég jól ment még a rögzítő csavart se ejtettem be a motortérbe, szerencsére volt mágneses pálcám és azzal szépen ki tudtam venni , majd a tartó lemezt is
Majd próba indításnál jött a gyomorideg, két sárga jelző nem aludt ki
Sárga kormány jel, meg a ESP kikapcsolás jelzője(lent is kikapcsolva jelezte és hiába nyomtam a gombot nem kapcsolta be)
Mentem egy kört és szerencsére mindkettő elaludt, most hogy ezt írom megnéztem a kezelésijét és írja is amúgy
De nagyon rám jött az ideg hogy mit toltam elKíváncsi leszek hogy reggel mennyire fog máshogy indulni, mert az a furcsa hogy ugyan úgy 12.3V mutat a szivargyújtóba dugható, na de majd indításkor elválik
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000