Hirdetés
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz torma1981 #50525 üzenetére
A központ is tud állást foglalni egy ilyen helyzetben. Sőt, onnan kezdve az kötelező érvényűvé válhat a szerződéses partnerekre nézve. Ha az LG-nek elege van a magas szervizköltségekböl (márpedig az lesz, ha még meg nem történt), akkor gyorsan ki tudják adni, hogy pontosan milyen feltételekkel lehet panelt cserélni, pl. minden cseréhez a központ hozzájárulását kell kérni, fotókkal alátámasztva (a Panasonicnál már 10 évvel ezelőtt is csak így volt panelcsere/fődarabcsere a plazmáknál is, amit lecseréltek az meg ment is a központba ellenőrzésre, hogy jogos volt-e. Onnan kezdve ha nem volt minden megfelelő, könnyen lehetett, hogy ingyen, ha nem ráfizetéssel zárta az ügyet a szerviz. Más - nem mai - tapasztalat: mobil téren sok fődarabcserét visszadobott annak idején a gyártó, hogy nem lett volna rá szükség - de a szolgáltató miatt cseréltük, mert már 3-4x járt szervizben ugyanazzal a hibával, és minden ki lett már cserélve. Mindet visszaszámlázták nekünk...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- PlayStation 5
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Formula-1
- További aktív témák...