Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz torma1981 #50525 üzenetére

    A központ is tud állást foglalni egy ilyen helyzetben. Sőt, onnan kezdve az kötelező érvényűvé válhat a szerződéses partnerekre nézve. Ha az LG-nek elege van a magas szervizköltségekböl (márpedig az lesz, ha még meg nem történt), akkor gyorsan ki tudják adni, hogy pontosan milyen feltételekkel lehet panelt cserélni, pl. minden cseréhez a központ hozzájárulását kell kérni, fotókkal alátámasztva (a Panasonicnál már 10 évvel ezelőtt is csak így volt panelcsere/fődarabcsere a plazmáknál is, amit lecseréltek az meg ment is a központba ellenőrzésre, hogy jogos volt-e. Onnan kezdve ha nem volt minden megfelelő, könnyen lehetett, hogy ingyen, ha nem ráfizetéssel zárta az ügyet a szerviz. Más - nem mai - tapasztalat: mobil téren sok fődarabcserét visszadobott annak idején a gyártó, hogy nem lett volna rá szükség - de a szolgáltató miatt cseréltük, mert már 3-4x járt szervizben ugyanazzal a hibával, és minden ki lett már cserélve. Mindet visszaszámlázták nekünk...)

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák