Hirdetés
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz SzlobiG #36102 üzenetére
Én is, valószínűleg van bőven ilyen eset és szép-szép, hogy az LG így reagál, de én továbbra is azt mondom, hogy ha veszek több százezerért, netán millióért tv-t, nekem a hátam közepére nem hiányzik (2-3 év múlva sem), hogy szervizzel bajlódjak netán ünnepek alatt vagy bármikor máskor. Akármilyen gyorsak. És semmi garancia, hogy a cserepanel jó lesz. A bónusz pedig, hogy ha kapok csereutalványt (még ha úgy is, ahogy a fenti esetben, ami amúgy dícséretes), még akkor sem tuti, hogy sikerül egy újabb fajta tv-ből hibátlant kapni. És ha nem hibátlan, akkor kezdődik minden elölről. És számomra még az sem megoldás, hogy ha az új tv-n találok 1-2 halott pixelt, majd kihúzom vele a garancia vége előttig és már tervezem, hogy majd akkor cserélek, addig meg bámulom a vagyonba kerülő halott pixeles tv-m.
Valami itt nagyon el van csúszva. Ez nem normális.
Mindez persze a Panánál is előfordulhat. De ezt a vételükkel mindenképpen el akartam kerülni, eddig sikerült.