Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #40935168

    törölt tag

    válasz Larry303 #22137 üzenetére

    Milcnél kötelező. Nincs tükör, ami a szenzor helyett az optikai keresődbe tükrözi az obidból érkező képet, ergo az objektív a szenzorra vetít képet éjjel nappal nonstop. A szenzorral olvas ki a gép élőképet és küldi az elektronikus kereső pici kijelzőjébe.

    További előnye sötétben az erősítés (jó szemcsésen, de ezt a Nikon LiveView is tudja egy OK gombnyomásra LV közben), szóval amikor már nem látsz optikai keresőben, ezzel még igen. Plussz millió infót kitehetsz, gyakorlatilag bármit, live histogram, stb, illetve azt látod, amit a szenzor ténylegesen lát, abban a mélységélességben (bár itt vannak eltérések, mert van olyan modell, ami csak exponáláskor húz be rekeszt és tágon adja az EVF képet).. A Sony-k a beállítottra behúzott rekesszel nézelődnek, míg az Olympus ha jól emlékszem, "OVF módon" mindig tágon élőképezett és csak előnézeti gombra húzta össze a rekeszt, tehát normál használat mellett az Oly is focus-shift áldozat lehet - ha olyan az üveg :) de a 75 1.8 nem az a szarral gurító kategória :D

    A Sony szerintem a legígéretesebb FF-en, de még van mit kinőnie. De a teljesség igénye nélkül egy kis video ..

    Szerintem a CaNikon vagy most csinálják a nagyágyú milc-eiket a meglévő irdatlan obiparkhoz, vagy már polcon van és csak elő kell, hogy rántsák, ha már nagy a nyomás.. De szvsz üthetik a szöget a koporsóba mindketten, ha még sehol nincsenek ezzel.

    @ Ropi: aham :K Mondjuk a Canonra is igaz a fázisalapú "betegség", szóval ha most kezdenek majd Nikon szintű szenzorokat a jövő modelleibe szerelni, de marad a tükrös setup, az még mindig csak félmegoldás. Mármint persze, hogyne, a Canon közösség tuti ujjongana, de annyira ultimate még nem lenne. :N A Nikon sem már egy Canon AF rendszerrel. Egyszerűen annyira de annyira király a milc, szaros OM-D E-M1 .. ha nem lenne natív iso200-on akkora alapzaja - azt mondták, szépen granulál :)) - akkor megváltam volna mindentől. De azért még van min hegeszteniük, mondjuk a pixelsűrűség durván 60MP körüli FX-nek felel meg, szóval meg sem szólalok :)

    A Sony-val is hasonló a baj, pedig az fullframe: [link] A 24 MP-s A7-es zajosodik a legszarabbul, holott klassz szenzor nagyon. De hogy ez így mi, és hogy gondolták Sony-ék, ki tudja...

    ISO 100-on meg szörnyű, amit a D610 büntet a teljes mezőnyre a képtisztaságával..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák