- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
shiNIN
tag
A mi esőruhánk igen olcsó volt és munkavédelmi boltból származik. Tökéletes. Mármint az eső ellen véd (sokszor használtuk), nyilván belefülled az ember melegben, ez sajna ilyen.
Egy belevaló felhőszakadást nem bírnak ki a motoros ruháink, még akkor sem, amikor éppen nincs rajtuk mindenféle lyuk.Más. Elvittük a motorokat a szerelőhöz, Teresa egy időre ott is marad. Ciliegia lábtartóját meghegesztették s hoztuk vissza. Akárcsak múltkor, most is 398-ért tankoltunk. A forró, szélcsendes időnek és a hegyi utaknak hála, éppen kibírta visszafelé az érdi Lukoilig, 501.6 km telt el az előző tankolás óta. Ilyen még nem volt, de fogyasztásban is enyhén ráver az előzőre, bár az már mérési hiba is lehet, nem tudom.
Nem volt valami élvezetes út, oda Teresa állapota miatt, vissza pedig a székesfehérvári célpont miatt a hetest használtuk. Nem áll olyan előkelő helyen az utált listámon, mint a négyes, de azért jobb szórakozást is el tudok képzelni, mint 40-nel menni a Velencei-tónál, bár később is voltak lassú gócok.
Fehérvárról haza jobbára én vezettem. Egyelőre igencsak zavaró ketten menni (ilyen melegben még egyedül sem az igazi), bár szerintem sosem fogom szeretni. Cili eleve visszafogott dinamikájának sem tesz jót a plusz súly, s instabillá válik, ahogy az utas teljesen elcseszi a megszokott alacsony súlypontot. Igen kis sebességnél problémáim vannak az egyenesen tartással, utána OK. Dönteni pedig úgysem lehet, mert azonnal leér valami, ha ketten vagyunk. Persze még így is jobb, mint utasnak lenni s majd belejövök, eddig valami 30 km-t vezettem utassal, rohadt óvatosan.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen