Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Stellar Blade x NieR: Automata crossover tartalom érkezik
gp Az alapjáték hamarosan végre a fotó módot is megkapja, így a kreatívabb felhasználóknak újból érdemes lesz elindítani a programot.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz latyak17 #42222 üzenetére
Nem volt az. A turbót és a porlasztócsúcsokat leszámítva lényegében megegyezik a két motor. Persze vannak egyéb eltérések is (a 110 lovason már csak kettős tömegű lendkerék van, más a kipuf.leömlője, az ecu is a nagyobb alkatrészekhez van hangolva, bizonyos esetekben más dugattyúkkal szerelték stb...) de ezek a teljesítmény szempontjából lényegtelenek nem kap emiatt nagyobb terhelést a motor. Egyébként is túl vannak méretezve. Például a 90lovas verzió adagolója bármilyen okosítás nélkül gyári állapotban tökéletesen kiszolgálja a 110lovas motort is. Nem egy isminél az van fent a gyári helyett mert épp abból találtak jó állapotút. A hangyaf@xnyi eltérések miatt szinte minden alkatrészük csereszabatos. Jó cucc az nem kell tőle fosni. Vagy egy tucat taxist ismerek személyesen akik 110lovassal dolgoznak egyszerűen azért mert a gyengébbik motor egy Passat súlyú bódéban már nevetségesen kevés és mert szar lehet úgy vezetni, hogy folyton azt kell lesni nehogy beessen a fordulat 1900-2000rpm alá mert onnan fél óra mire magához tér a motor. Amelyik taxis "messze elkerülte" anno a 110lovas verziót az igazi fillérbaszó lehetett és nem tudta vagy nem akarta kifizetni a felárt a jobb motorért. Egyéni szoc.probléma. Mondok jobbat. 2007-ben összehaverkodtam egy Győr környéki futár gyerekkel aki hordta az alapanyagot hozzánk. 160lóra fel van pöckölve a AFN Cordoba Vario-ja. Azóta bejárta vele egész európát és semmi baja nincsen vele. Ha 6évvel ezelőtt volt benne közel 200k most mennyi lehet? 700-800ezer km? És még mindig azt a kocsit hajtja! Hülye lenne lecserélni. Annyi pénzért nem kap takarékosabb, megbízhatóbb, fürgébb de legfőképp olcsóbban fenntartható dízel kombit semmilyen márkából.
mod: Miért kellett 100k-nál újjáépíteni a motort? 100k az semmi. Annyit anno faterom 1.3 Samarája is elment generál nélkül pedig az a kíméletes bánásmód ellenére is az utolsó csavarjáig egy hulladék szar volt.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Horgász topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- EAFC 25
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen