Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Szüleimnek Ignise van, 1,3-as, nagyjából ismerem. Szoknyája nincs, csak tetősín, ablak légterelők (4db) és az oldal védő csíkok. Szerintem szép autó (övék grafit szürke metál) de feldíszítve még szebb). Azt hogy vékonyabb a lemeze nem tudom, de a fogyijuk rendben van. Apu óvatos vezető, 2500-3000 körül elváltja, kisebb vidéki távokkal (10-30km) néha kicsi várossal, és pályával vegyesben 6 körül van a fogyi. Nem nagypapásan vezet, 100 körül megy országúton, néha meg is van hajtva hogy ne hogy ellustuljon, a legjobb fogyija bejáartósan volt, akkor tényleg tojással a pedál alatt 5,3 volt a fogyi. Ausztriába pályán tartós 120-140-el jött ki valami 6,3 körül. Szerintem Ignisek közt ez jó. Főnökömnek is volt Ignis, ő hajt állandóan, tipikusan nagy gázzal közlekedő ember, neki Pesten 10 körül evett...
Haver Kalosa Pesten (1,2 benzin) normál tempóban vmi 6 körül van, vidéken mondta hogy 5,5 körül van... Fene tudja. Kalosban a belső az ami kicsit óccó hatású, az Ignisnek pont a belseje az erőssége... Másrész viszont kicsit billegősebb a Szuszka, és eléggé pattogós a feneke, bár nem kell annyira tolni ha szar az út Neeeemtom